Kris: Tuossa on varmasti paljon eroja ihan hoitavan laitoksen mukaan. Tyksissä ainakin alusta asti puhuivat, että suosivat yhden alkion siirtoja. Kuitenkin meillä kävi niin että kun ekassa icsissä (josta yksi siirrettiin tuoreeltaan) ei saatu pakkaseen kuin kolme huonompaa alkiota (kaikki samassa oljessa) joista kaksi selvisi sulatuksesta, niin molemmat siirrettiin. Tämä tuli siis meille täytenä yllärinä, mutta koska olin aina salaa toivonut kaksosia, olin ihan tyytyväinen lääkärin päätökseen. Toki tuosta siis olisi varmasti saanut kieltäytyäkin.
No meillä kävikin niin kurjasti että molemmat alkiot kiinnittyivät ja toinen lähti vielä jakaantumaan niin että varhaisultrassa pongattiinkin alkanut kolmosraskaus! Myöhemmin oon vasta tajunnut kuinka harvinaista tällainen onkaan. Raskaus päättyi kuitenkin ikävästi. Ensin luovuttivat identtiset ja sitten myöhemmin, kun pelot olivat jo hellittäneet, menetimme tuon ainokaisenkin.
Seuraavalla suunnittelukäynnillä meille tokaistiinkin (hymyillen) heti alkumetreilllä että niin juu teille ei sitten yhtä alkiot enempää enää siirretäkään. Täytyy sanoa että nyt ymmärrän päätöksen oikein hyvin. Hieman kuitenkin hämmentää se että kun nyt saatiin pakkaseen kuusi alkiota (tuoresiirto masussa, toivottavasti kiinnittyneenä ) jotka kuitenkin pakastettiin kahden nipuissa, joten jos molemmat selvii sulatuksesta..
Noh, murehditaan sitä sitten kun sen aika on. Nyt toivotaan että tämä yksi tuoreverso tarraa kiinni ja päästään plussaamaan vielä ennen noiden menetettyjen laskettua aikaa (24.10.) muuten saattaa tulla aika tuskainen loppukuu.
pp6