K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
-Hei mun nimi on Marketta ja tulin etsimään täältä Sloveniasta töitä.

-Minkälainen koulutus sinulla on Marketta ja mitkä on sinun erityisvahvuutesi?

-Minun erityisvahvuuksia on gay sivustolla käyminen tiedon vuoksi, urputtaminen ja toisten keskustelijoiden haukkuminen päässeiksi, vajakeiksi jne. plussan kompostissa. Olen myös erittäin pätevä aistimaan BoJere shippi kuvion aitoja tunteita.

-Hienoa Marketta, työpaikka on sinun.

-Minun erityisvahvuuksia on gay sivustolla käyminen tiedon vuoksi, urputtaminen ja toisten keskustelijoiden haukkuminen päässeiksi, vajakeiksi jne. plussan kompostissa. Olen myös erittäin pätevä aistimaan BoJere shippi kuvion aitoja tunteita.

😅🤭

Aika monella alalla on kansainvälisiä toimijoita ja kyllä niihin yrityksiin töihin pääsee, jos on alallaan riittävän pätevä. Tietenkin niitäkin aloja löytyy, missä pitää osata paikallista kieltä, mutta eivät kaikki ole sellaisia.
Ootko vähän tyhmä? Mistä kuka hyvänsä, kuten tunnut olettavan, yhtäkkiä ne pätevyysvaatimukset täyttäisi? Tajuatko, ettet puhu typerille ystävillesi?

Niin, siis suunnilleen noin toi tuputtaja kuvittelee, että asiat menis! 🤣🤣

Jodelissa tieto, että K on käynyt Joostin keikalla. Trafik ja Mass Destruction on vedetty. Hyvinkäällä Vauhti Kiihtyy- festareilla alkaa oma keikka klo 23 eli on tämän päivän pääesiintyjä. Vesala, Poets of Fall, Elastinen, Klamydia ja monta muuta ennen Kärtsää.

Yhteistyössä