V
vierailija
Vieras
Häh, jos joku sanoo naisesta, että "panisin"? Mitä muuta kuin naimista kyseinen kommentti mielestäsi tarkoittaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häh, jos joku sanoo naisesta, että "panisin"? Mitä muuta kuin naimista kyseinen kommentti mielestäsi tarkoittaa?
Henkiset ominaisuudet yhdistettynä painettavaan olemukseen, on jotakin mitä sinä et tule koskaan kokemaan.Taas tätä henkilöön menevää kommentointia, kun muuhun ei pysty. Tuossa ilmaisussa siis ajatellaan myös henkilön henkisiä ominaisuuksia. Niinpä tietysti.
Miksi pitäisi ajatella henkisiä ominaisuuksia? -eriTaas tätä henkilöön menevää kommentointia, kun muuhun ei pysty. Tuossa ilmaisussa siis ajatellaan myös henkilön henkisiä ominaisuuksia. Niinpä tietysti.
Nämä muita täällä vajakeiksi haukkuvien henkiset ominaisuudet tiedetään.Miksi pitäisi ajatella henkisiä ominaisuuksia? -eri
-Hei mun nimi on Marketta ja tulin etsimään täältä Sloveniasta töitä.
-Minkälainen koulutus sinulla on Marketta ja mitkä on sinun erityisvahvuutesi?
-Minun erityisvahvuuksia on gay sivustolla käyminen tiedon vuoksi, urputtaminen ja toisten keskustelijoiden haukkuminen päässeiksi, vajakeiksi jne. plussan kompostissa. Olen myös erittäin pätevä aistimaan BoJere shippi kuvion aitoja tunteita.
-Hienoa Marketta, työpaikka on sinun.
Ootko vähän tyhmä? Mistä kuka hyvänsä, kuten tunnut olettavan, yhtäkkiä ne pätevyysvaatimukset täyttäisi? Tajuatko, ettet puhu typerille ystävillesi?Aika monella alalla on kansainvälisiä toimijoita ja kyllä niihin yrityksiin töihin pääsee, jos on alallaan riittävän pätevä. Tietenkin niitäkin aloja löytyy, missä pitää osata paikallista kieltä, mutta eivät kaikki ole sellaisia.
Niin, siis suunnilleen noin toi tuputtaja kuvittelee, että asiat menis!-Hei mun nimi on Marketta ja tulin etsimään täältä Sloveniasta töitä.
-Minkälainen koulutus sinulla on Marketta ja mitkä on sinun erityisvahvuutesi?
-Minun erityisvahvuuksia on gay sivustolla käyminen tiedon vuoksi, urputtaminen ja toisten keskustelijoiden haukkuminen päässeiksi, vajakeiksi jne. plussan kompostissa. Olen myös erittäin pätevä aistimaan BoJere shippi kuvion aitoja tunteita.
-Hienoa Marketta, työpaikka on sinun.
Et tiedä sen tytön henkisistä ominaisuuksista mitäön. Ja tuskin piittaisitkaan.Henkiset ominaisuudet yhdistettynä painettavaan olemukseen, on jotakin mitä sinä et tule koskaan kokemaan.
Onko sulle jotenkin vierasta se et ihmiset harrastaa seksiä keskenään vain fyysisen vetovoiman perusteella ilman syvempiä tunteita? Tervetuloa reaalimaailmaan hani.Et tiedä sen tytön henkisistä ominaisuuksista mitäön. Ja tuskin piittaisitkaan.
No ei ole pöljä. Kärtsällä on oma keikka ja jos jossain on sitä ennen niin Joostin keikalla. Tuskin sielläkään, kun Hyvinkäällä on oltava hyvissä ajoin.Onkohan K prideilla E:n kanssa. Jälkimmäinen ainakin on siellä.
No ei ole pöljä. Kärtsällä on oma keikka ja jos jossain on sitä ennen niin Joostin keikalla. Tuskin sielläkään, kun Hyvinkäällä on oltava hyvissä ajoin.
Mikäs sun ongelma on? Ootko persu?Pride on niiiiin kusenpolttama nimi. Tuo pitäs freesata Kullipyllypilluparaatiksi
Hyvinkää on sentään kaupunki, monestihan K on jossain kämäsissä pikkukylissä savossa tai pohjanmaalla.Hyvinkäällä
Ei ihmekään että muusikoista tulee juoppoja
KaupunkiHyvinkää on sentään kaupunki, monestihan K on jossain kämäsissä pikkukylissä savossa tai pohjanmaalla.