V
vierailija
Vieras
Minä olen ainakin ylpeä putkimiesisästäni.Mitä hiton provider kulttuurin innokkaita kannattajia täällä on. Noh kaikki fiksut naiset on poistuneet täältä jo aikoja sitten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen ainakin ylpeä putkimiesisästäni.Mitä hiton provider kulttuurin innokkaita kannattajia täällä on. Noh kaikki fiksut naiset on poistuneet täältä jo aikoja sitten.
Mikä vitun laiva... ei shippi ole Kärtsälle (tuskin edes Bojanille/Joksuille) mitenkään tärkeä.Tavoite on pitää laiva hengissä TML:n promootiota varten vuoden lopussa. Twitter ei puhu mistään muusta, ja niin kauan kuin puheet pyörivät B:n ja J:n ympärillä, Dz:stä ei puhuta. Koska kun suhteesta tulee virallinen – no, en usko, että Bojeren fanit katoavat, mutta se ei ole sama asia.
Häh? Mihin tää nyt liittyy.Mitä hiton provider kulttuurin innokkaita kannattajia täällä on. Noh kaikki fiksut naiset on poistuneet täältä jo aikoja sitten.
Oliko enemmän mies- vai naisasiakkaita?Minä olen ainakin ylpeä putkimiesisästäni.
Naisia oli mitä muistan. Mutta miehiäkin.Oliko enemmän mies- vai naisasiakkaita?
Ai Sloveniaan? En puhu kieltä.Mikä estää sua menemästä ulkomaille töihin?
Minun isäni oli merimies. Oli paljon merillä ja poissa. Äitiä auttoi meidän lasten hoidossa sitten monta eri miestä. Mukavia olivat. Äiti ei käynyt töissä.Mun iskä oli putkimies, joka teki pitkää päivää. Rakasti työtään ja muistan että paljon tuli naisilta pyyntöjä. Oikein mielellään aina lähti töihin.
Eli kävi panemassa su mutsias.Minun isäni oli merimies. Oli paljon merillä ja poissa. Äitiä auttoi meidän lasten hoidossa sitten monta eri miestä. Mukavia olivat. Äiti ei käynyt töissä.