K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta sen oon todennut et tää nykyinen asumismuoto tulee pitkässä juoksussa aika kalliiksi, pitää edelleen katsella niitä halvahkoja omakotitalon mörskiä, vaikka se yksi menikin sivusuun eli toiselle sukulaiselle. Tässä omassa kunnassa niitä vain heikosti/harvoin hyvällä sijainnilla tarjolla, mökkikunta ei miellytä vakinaisen asumisen suhteen taas.
 
Mutta sen oon todennut et tää nykyinen asumismuoto tulee pitkässä juoksussa aika kalliiksi, pitää edelleen katsella niitä halvahkoja omakotitalon mörskiä, vaikka se yksi menikin sivusuun eli toiselle sukulaiselle. Tässä omassa kunnassa niitä vain heikosti/harvoin hyvällä sijainnilla tarjolla, mökkikunta ei miellytä vakinaisen asumisen suhteen taas.
Suosittelen. Mutta kantsii ostaa hirsitalo, jos vanhan puutalon haluaa. Ne on yleensä poikkeuksetta terveitä. Toki alimmissa hirsissä voi olla lahoa, mutta varsinaista homeongelmaa harvemmin on.
 
Juhla-asut ja juhla-asut. Se valkoinen puku oli jossain häissä eikä isolle yleisölle tarkoitettu. Kärtsällä on ollut hienoja asuja Linnanjuhlissa ja Emma-Gaaloissa.
Myönnän. Kärtsällä on ollut hienoja asuja noissa sun mainitsemissa tilaisuuksissa. Mun ajatus oli vaan huomauttaa, että juhla-asukin voi olla omannäköinen. Yksityisissä juhlissa K lla ei olekaan varmaan ammattilaista pukeutumisapuna.
 
60-vuotias ei ole vanhus. Voi luoja nyt sentään. Moni todellakin haluaa olla ihan normaalisti töissä ja jotkut haluaa tehdä töitä vielä vaikka olis eläkkeelläkin.

Herranen aika sentään, millaisia ikärasisteja täällä pyörii. 60 on aiempi 40, kuusikymppiset elää elämänsä parasta aikaa. Kakarat on poissa jaloista kitisemästä, velat on maksettu, työhön riittää puhtia ja elämään mahtuu kaikkea ihanaa, kuten keikoilla käymistä ja fanittamista. Elämä on paljon helpompaa ja monipuolisempaa kuin 30-40-vuotiailla.
 
Herranen aika sentään, millaisia ikärasisteja täällä pyörii. 60 on aiempi 40, kuusikymppiset elää elämänsä parasta aikaa. Kakarat on poissa jaloista kitisemästä, velat on maksettu, työhön riittää puhtia ja elämään mahtuu kaikkea ihanaa, kuten keikoilla käymistä ja fanittamista. Elämä on paljon helpompaa ja monipuolisempaa kuin 30-40-vuotiailla.
Höpö höpö.
 
Herranen aika sentään, millaisia ikärasisteja täällä pyörii. 60 on aiempi 40, kuusikymppiset elää elämänsä parasta aikaa. Kakarat on poissa jaloista kitisemästä, velat on maksettu, työhön riittää puhtia ja elämään mahtuu kaikkea ihanaa, kuten keikoilla käymistä ja fanittamista. Elämä on paljon helpompaa ja monipuolisempaa kuin 30-40-vuotiailla.
Herranjestas mitä ikärasisteja täällä pyörii. Mummot haukkuu nuoria kakaroiksi, joilla ei saisi olla mitään ihanaa. Ja eivät saisi fanittaa, käydä keikoilla ja nauttia elämästä.
 

Yhteistyössä