Jadel84 minulla on maitoa tihkunut jo reilut 6 viikkoa, eli tuolta raskausviikolta 16 lähtien. En tiedä kyllä, että onko normaalia? :attn: Välillä on liivit märkinä ja vahingoista viisastuneena olenkin opetellut käyttämään liivinsuojuksia. :saint: Rinnat on kyllä jotenkin täyden tuntuiset. Toisinaan pistelee ja kuumottaa. Niin ja ilman vaatetusta on ihan turha mennä minkäänlaiseen ihokosketukseen miehen kanssa, kun seurauksena on maidon tihkumista. :ashamed:
Minä yritän etsiä vauvalle villapukua, tms, kun kerta on talvivauva. Ei vaan tunnu olevan tarpeeksi pieniä kokoja. Jotenkin vaan tuntuu, että toppapuvun alla täytyy talvella olla joku välikerros... Nyt olisi aikaa kutoa, mutta en ole sitten alkuunkaan käsityöihminen. :kieh:
-mervi-elina ja poju-pieni rv 22+1
Minä yritän etsiä vauvalle villapukua, tms, kun kerta on talvivauva. Ei vaan tunnu olevan tarpeeksi pieniä kokoja. Jotenkin vaan tuntuu, että toppapuvun alla täytyy talvella olla joku välikerros... Nyt olisi aikaa kutoa, mutta en ole sitten alkuunkaan käsityöihminen. :kieh:
-mervi-elina ja poju-pieni rv 22+1