Mä en ensikertalaisena ole varmaan osannut yhtään ajatella vaatteiden käytännöllisyyttä esim. vaipanvaihdon yhteydessä, vaan olen ostellut kaikenlaista omasta mielestäni suloista.
Mutta nyt kun katselin saalistani läpi, näyttää siltä, että suurin osa on onneksi ihan kelvollisia. Pitäisikin joku päivä taas lähteä kirpparille tekemään löytöjä, kun esimerkiksi pinnasängyn lakanoita puuttuu vielä, ja olen niitä löytänyt todella edullisesti käytettynä.
Sain lauantaina taas kuulla monen ihmisen suusta, kuinka pieni maha mulla on. :kieh: Ärsyttää, kun lääkäristä lähtien ihmiset kommentoi mahani kokoa, vaikka sf-mitan perusteella maha kasvaa aivan keskikäyrillä. Jotenkin tulee itselle mieleen, että jos olen muutenkin melko pienikokoinen ja olen itse syntynyt juuri ja juuri kolmekiloisena, niin tuskin mulle mitään maailman jättimäisintä mahaa on edes tulossa.
Tehtiin tuossa pientä muuttosiivousta ja siirreltiin miehen kanssa huonekaluja. Ei oikein selkä tykännyt tästä projektista, mutta onneksi ei tämän kerran lisäksi tarvitse mitään nostellakaan muuton yhteydessä. Ihan hurjaa ajatella, että kolmen viikon kuluttua mulla on jo eka käynti uudessa neuvolassa ja uusi koti laitettavana. Tuntuu, että vauvan syntymäkin on jo ihan nurkan takana, kun olen tätä muuttoa ja joulua niin kovasti odottanut ja ajatellut, että sitten alkaa jo loppusuora.
Oikea ylävatsa ihan hellänä, kun tyttö on työntänyt kantapäätä kylkiluiden väliin lauantaista saakka.
Tässä vielä masupäivitystä tältä päivältä:
Ikuisuus ja Kerttu 28+4 :heart: