Huomenta!
nakkisormillani jotain yritän kirjotella...on nääs niin turpot taas että.
Supparit laantu täältä pois mutta tuo alamaha,nivuset ja lonkat huutaa leipää kun sängyssä käännyn tai liikun. Puskee varmaan alaspäin päätään...
Aattelin kans lähteä ulos kärryttelemään tytön kanssa ja kierrän kunnon lenkin jos vaan jaksan.
Evaellenkyseli jossain tuolla väsymyksestä....siis kyllä, mä oon tajuttoman väsyny kokoajan. Tuntuu välillä et silmät ei pysy auki millään.
Oonkin aatellu et tuleekohan se alkuraskauden ihana unettomuus/väsymys takaisin. En muista edellisestä raskaudesta olleeni näin töötti kokoajan.
Cruellalle tsemppiä! Joskohansä pääset sit tänään lähdölle??!! Pidän peukkuja! Ja tietty muillekin suppaileville paljon tsemppiä ja kovia suppareita!
Goldy varmaan lähti sillon näytille ja taisi jäädä matkalle mutta eikö siitä oo jo monta päivää...?! Toivottavasti kaikki kunnossa. ja
civindal mitenköhän siellä jaksellaan?!?
Turvotuksesta mä turposin viimeks tosi paljon ja synnytyksen jälkeen se vaan lisäänty...mun jalkaterät oli niin paksut että kun niihin paino niin sormet uppos heti syvälle...ja naama ja kädet myös. En itte huomannu tai tajunnu sitä turvotusta ennen ku mun iskä tuli käymään kattomaan vauvaa seuraavana päivänä niin se sano leikillään et ethä sä oo ku lihonu...sit aloin kattoa jalkoja ja käsiä niin kaamea mikä löllykkä olin. Nyt alkaa tuntua vähän samalle...
*supistaa* Lähetän tän jollekin sinne...ottakaa koppia!
nyt meen juomaan ananasmehua!
jepsu ja Martti 37+4 :heart: