** Helmikuun Helmet** tammikuu

nelli Vitsit se Grandiosa- pizzan mainos on kyllä niin ärsyttävä! :kieh: |O Siis ne kappaleen sanat, ihmisten ilmeet... hohhoijaa :x Mies saa hirveet "raivarit" aina kun se mainos tulee :D Me ollaan päätetty, ettei edes osteta sitä pizzaa enää, kun mainos on niin ärsyttävä :LOL:

Sienna Mie en muutenkaan meikkaile niin en synnytykseenkään mitään laittanu :D En edes muista millon miullas viimeksi oli meikkiä naamassa. Ei edes ollu laivalla, kun mentiin veljen luona käymään ennen joulua :eek: Ja silti siellä tuli ruotsalainen skinhead sanomaan, että mie olen kaunein nainen, jonka se on koskaan nähnyt :D En nyt itse menis sanomaan, mutta kivaltahan se tuntu :p

Sairaalakassina miulla oli isohko olkalaukku. Etukäteen en ollu pakannu mitään, kun olin ihan varma, ettei Arthur synny vielä pitkään aikaan. Jotain suht järkevää siihen tuli kuitenkin riivittyä siinä paniikkitunnelmissa lähtiessä :D

evaellen Brittiruoka ei tosiaan ole siitä parhaimmasta päästä B) Tosin mitään kovin perinteistä en edes ole maistanut. Fish ´n` chipsit on hyviä ja englantilainen aamiainen :p
Skotlannissa en uskaltanu edes maistaa haggisia, oli niin epäilyttävän näköstä :LOL: Mies sano, että maistuu maksalaatikolle niin tuskin olis pahaakaan ollu. Silti en ymmärrä miten joku kansa voi olla niin ihastunu sisäelinruokiin :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Skotlannissa en uskaltanu edes maistaa haggisia, oli niin epäilyttävän näköstä :LOL: Mies sano, että maistuu maksalaatikolle niin tuskin olis pahaakaan ollu. Silti en ymmärrä miten joku kansa voi olla niin ihastunu sisäelinruokiin :x
Siis mitä se oikein on? Mun porukat on tänään jossain ihmeen haggis-illassa, niillä on sellaset englantilaiset kaverit, joiden kanssa ne matkustelee jne. Ja tänään on sitten vissiin jonkun sortin hengennostatusilta haggisin kanssa :x

 
antaisin pois kyllä nyt vielä täs vaihees,,,ja tosi kipeitä onki,,,uh,,,pikaseen luin seisaltaan täs jotai juttuja,,ei olla matkusteltu eikä varmaan ikinä oo rahaa sellaseen,,ja meikata en aio varta vasten synnytykseen jos ei oo jotai päässä lähtiessä,,,tosi harvoin meikkaan nyt kotona ollessa,,,
 
:eek: no johan on taas tullu tekstiä tän päivän aikana! Millähän mä saisin ton miehen olee enemmän pois kotoa kun sillon en tänne ehdi kun on kotona :whistle:

meikeistä, mä oon tosi onneton meikkaamaan, lähinnä sillon kun meen johki juhliin ym. Eikä kyllä oo tullu mieleenkään että meikkaisin synnytykseen!!!

kassiksi aattelin (huom. aattelin kun asian eteen ei ole vielä mitään tehty...) sairaalaan aattelin ottaa repun. Koitan sinne tunkea kaiken tarpeellisen/tarpeettoman...

matkustamisesta ootte ehtiny puhua. Mä tykkään kyllä matkustaa mutta on reissut jäänyt lähinnä tukholma-tallinna-linjalle. Sillon käytiin Pariisissa kun neiti oli vajaan vuoden, se on kyllä semmonen kaupunki mistä mä tykkään! Nyt meillä on matka varattuna heinäkuussa Bulgariaan, voisin olettaa että Urmi on sillon "helpossa matkustusiässä". Jää nähtäväksi ;) Ja kotimaan matkailua varmaan jonkin sorttista kesällä, jollei muuta niin mökille täytyy mennä.

Suurperheenäitylille tsemppiä! Onkohan jo nyytti sylissä!

Tuntuu jotenkin hassulta teidän puolesta jotka jo tiedätte koska meette synnyttämään, vaikea ite kuvitella että tietää päivän etukäteen. Vaikka mahdollistahan se mullakin on että tulee esim. sovittu sektio mutta kun kokemusta siitä ei ole niin tuntuu hassulta.

Me on tänään saatu vihdoin noita kaappiasioita hoidettua. Tosin siinä kävi niin että kun oltiin neidille lähdössä kaappia ostamaan (oli jo vaatteet päällä lähtöä varten) niin menin tuolla meidän romuhuoneessa käymään ja tajusin että siellähän se kaappi on :headwall: Pikkasen kun mies sitä naulas takaa ja uudet kahvat ostettiin siihen niin tuli täydellinen! Ja just sen tyylistä oisin lähteny ostamaan, onneks huomasin ennenkun tuhlattiin rahat :D

 
Huh, kun tekstiä taas...

Matkustelusta ei kumpikaan olla niin innostuneita, minä oon kerran käyny nuorempana etelän lämmössä, muutoin yhdessä ei ruotsi-tallinna-linjaa pidemmällä. Kotimaanmatkailua kyllä kesäisin tulee harrastettua ja se on ihan kivvaa =) . Viime kesänä reissu vaan sattu just meikäläisen pahimpaan raskauspahoinvointiaikaan :x . Nyt nekin muistot pistää jo hymyilyttämään...silloin ei tosin paljon naurattanu, ku autossa istuin pää pussissa =) .

Meikkaamisesta...jos yöllä tulee lähtö niin en meikkaile, mutta jos muulloin, niin todennäköisesti on meikit naamassa, kun päivittäin tulee kyllä meikattua, päivästä riippuen enemmän tai vähemmän. Ja mukaan ajattelin kyllä ottaa meikit, jos vaan jaksaa niin saa sitten vähän ihmismoisemman näköiseksi itseänsä laitettua :D . Piilareita olen tässä pohtinut, että kannattaako niitä ottaa mukaan, vai mennäkkö pelkillä laseilla...hmm? Normaalisti kyllä lähes päivittäin piilareita käytän...mutta ehkä lasit ois siellä helpommat.

Kassiksi oon pakannut sellasen isohkon olkakassin.

Ainiin...Suurperheenäitylille tsemppiä/onnea :heart: !

Huih, huomenna jo 39 tasan!!!
 
Tää ketju muuten jäpittää ihan simona... Millonkohan jumahtaa kokonaan? Montakohan viestiä/sivua saa yhdessä ketjussa olla, ennen ku menee lukkoon? Pitäisköhän tehdä jo uusi ketju tyyliin tammikuu vol.2? :LOL:

Noista ruoista vielä: Mä oon kyllä aika ennakkoluuloton, eli uskallan maistaa melkeinpä kaikkea, mutta monet jääkin sitten maistamisasteelle. Englantilainen aamiainen... :x Pekoni menee joskus, samoin munat ja paahtoleipä, mutta ne muut... :x Ja että kaikki yhdessä, huh huh, liian tuhtia mulle. :x Jos ois aivan tautinen krapula, niin sit ehkä menis, mut jotain vihreetä (muutakin kun ne paistetut tomaatit) pitäis silti olla mukana.
 
Uusi ketju? Nyt jo? :LOL: Vastahan tässä on muutama tuhat viestiä :whistle: Ylläpitäjät varmaan odottaa kaikkein innokkaimmin että me lähdettäisiin synnyttämään täältä :LOL:

Suurperheen äidille tsemppiä, kivaa että alkaa niitä vauvoja ilmaantumaan vähitellen... ensi viikolla varmaan repeää tosissaan :D jos ei jo vähän ennen... :whistle:

Grandiosa-mainoksesta silloin aina lisään volumea telkkaan, kun meidän 2-vuotias fanittaa sitä täysillä :D Laulaa mukana ja tanssii minkä pystyy :LOL:

Meikkaaminen on mulla jäänyt kotiäitiyden myötä, ei viitsi täällä kotona puunata ja vähitellen on tullut lipsuttua siitä ulos lähtiessäkin... nykyisin meikkaan tosi harvoin, eikä kyllä käynyt mielessäkään ruveta siihen synnytystä varten. Varmaan kyllä pitäisi vähän useammin vaivautua, iho on mulla ihan ok mutta silmäripset ja kulmakarvat melkein värittömät, mulla on ilman meikkiä aina vähän pölähtänyt ilme :p No, jos se meikkaaminen nyt mitään siihen auttaa... :LOL:

Matkustaminen olisi kyllä tosi kivaa ja mieskin haikailee usein mihinkään reissuun, mutta ei meidän tulotasolla :( rahat menee remontointiin ja piste. 8 vuotta ollaan oltu yhdessä, mutta Viroa pidemmälle ei olla päästy. Eikä taida tilanne hetkeen tästä muuttua... :ashamed: No, joskus sitten! =)

Väsyttää armottomasti, täytyy kai nukkumaan suunnata...
 
mirtsu: mulla oli sekä piilarit että rillit mukana synnärillä. otin piilarit pois supistusten välillä salissa ku tuntu et saattaa kestää. piilareita normaalisti käytän ja lähinnä vaan kotioloissa rillejä.

kiin: myös suomessa noita sisäelinruokia on, joo tietty maksalaatikot yms mut niitä en nyt tarkota vaan savolaisten perinneruokaa mykyrokkaa :x voi kiesus että se haiseeki hirveelle :x :x *puistatus* *oksetus*

kukas se oli joka sano reissaavansa haminaan ja imatralle ehkä? vanamobr? mitäs sä täällä päin? =)
 
iltaa taasen! ja tekstiä senkun pukkaa :LOL:

maha täynnä intialaista chicken kormaa..kyllä se on aina niin hyvää. :p hyvältä kuulosti toi evaellenin miehen safkakin...teen itse samantyylistä, mutta tuota ihan tuon ohjeen mukana taidan koettaakin. Käytiin tosiaan hiukan asiolla ja syömässä. ihan kiitettäviä supistuksia taas tullut...miten kamalasti ne oikeet mahtaa sit sattuakaan, kun tääkin jo vetää namaa vinoon. :eek: no, taidan kuitenkin laittaa miehen tässä vähän hieroo niitä pisteitä mistä olitte puhuneet jos vaikka sais lisää mojovia vihlaisuja.

nelHM aikamoiselta käsittelyltä kuulosti toi sun hieronta..ehkä mäkin menen kokeilee jotain tuollaista jos tää ei ala saapua maailmaan. :whistle: Nyt jännityksellä odotellaan miten sun käy ;)

Joku kyseli Barcelonasta olen ollut siellä pari kertaa ja se on kyllä upea kaupunki. hieno siinäkin mielessä, että siellä voi yhdistää täydellisen ranta- ja kaupunkiloman. ihanaa ruokaa, nähtävyyksiä, kulttuuria, ostoksia, tunnelmaa. aika nuorekas ja sellainen tietyiltä osilta hyvinkin boheemi ja taiteilijoiden suosima kaupunki, tosin myös sit löytyy gucci,louis vuitton,chanel jne. tunnelmaa ihan kuin mistä tahansa muualta. itse tykkään tosi kovasti ja voisin hyvin kuvitella meneväni vauvan kanssa. siellä on helppo liikkua jalkaisin, kun se ei ole silleen iso kuin vaikka pariisi on. ei muuta kuin matkaan vaan! :wave:

sairaalakassista mä olen pakannut kaksi sellaista reilua olkalaukkua..niissä siis minun, miehen ja vauvan kamat. ajatuksena siis, että kun mennään niin sit tullaan vasta pois koko porukka yhdessä kun aika on...siis jos kaikki menee hyvin ja päästään perhehuoneeseen.

englantilainen ruoka huh huh..se on kyllä melkoista. liian raskasta mun makuun myös ,ja ne sisäelimet ja pavut paahtoleivän päällä.. :x tietty jos joka aamu olis kunnon darra, niin sit ehkä..tästä taisi jokumuukin mainita. :whistle:

tuleeko tuolta tv:stäkään mitään näin perjantaisin..eipä taida. digiboxissa olis muutama meille tuli vauva -jakso, mut ei nyt ole oikein sellainenkaan fiilis. no, mies saa viihdyttää tätä nettinörttiä! ;)

vielä piti mainita siitä pizzaperjantaista..että se osaakin jäädä mieleen!! eilen lauloin sitä ihan hermostuksiin asti. aika onnistunut mainos kaikessa kauheudessaan. saa minussa yhtä kylmiäväreitä kuin lauritähkä ja salkkareiden tunnari!! :kieh:

niin ja vielä..joku mainitsi Darphin-sarjan tässä kosmetiikkakeskustelussa..se on tosi ihana, yhdyn siihen ehdottomasti! :p
 
Mä oon vielä täällä, mutta meen ihan just pötkölleen...

Sairaalarepusta vielä: pakkaan (tai onhan se nyt tossa pakattuna nököttäny oven suussa jo pari viikkoa... :whistle: ) reppuun mun kamppeet (hygieniakamat, meikit, imetysliivit ja liivinsuojia, Crocsit, kaurapussi ja hieronta"vehje" ) , vauvalle oman myssyn, miehelle sisätossut, vaihtoaluvaatteet ja collarit sekä vähän naposteltavaa ja juomia. Tietty otetaan mukaan myös kamerat ja videokamera. Mies hakee sit seuraavan päivänä ittelleen lisävaatetta, jos saadaan perhehuone. Ja kaukalon ja vauvan kamat ja mun kotiintulovaatteet mies hakee joka tapauksessa vasta vikana päivänä. Toivottavasti saadaan se perhehuone... :/

Nyt meen nukkumaan, tai siis lukemaan, mutta sänkyyn kuitenkin. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilari:
täällä ei nukuta taas tänä yönä,,,olin neitiä nukuttamas ni alko ni järkyn kipeät supistukset ettei vähä :'( ottakaa pois nämä kiitos...sattuu ja alapää tulessa,,,
Mä voin ottaa ne oikein mielelläni vastaan :) . Sori vaan Jahvetti, mutta sulla on vähän pienenmpi vuoronumero kuin mulla :kieh: . Näillä kivuttomilla epäsäännöllisillä supistuksilla ei edes päästä synnärin ovelle :|

Tammikuisista supistuksia varastamaan tullut:
Afu ja mini 40+4
 
Afu-82: Onko teillä melkein kaikki vauvaantunu jo? Et varmaan muista, mutta olin hetken aikaa ensin tammikuisissa, kun alkuperäinen la oli 21.1. Muuttui sitten ekan ultran myötä 6.2. ja siirryin tänne helmikuisiin. Tammikuussa tässä nyt sitten kuitenkin synnytetään, kun mulla on sovittuna sektioaika perätilan vuoksi 30.1. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
kiin: myös suomessa noita sisäelinruokia on, joo tietty maksalaatikot yms mut niitä en nyt tarkota vaan savolaisten perinneruokaa mykyrokkaa :x voi kiesus että se haiseeki hirveelle :x :x *puistatus* *oksetus*
--^--tohon on ihan pakko kommetoida, nimittäin tuttu on ruoka, meilläpäin se on suurinta herkkua, siis lapsuuden maisemissa. Itte kyllä allekirjottaudun mykyrokan vihaajaks, en kyllä enää suostus maistamaan :x , yöks, ihan menee kylmät väreet kun muistelee tuota soppaa |O

Kotipaikkakunnista tulikin mieleen että minkälaisia perinteitä teillä on kasteveden suhteen? meillä vesi piti heittää mahdollisimman korkeelle, olikohan katon yli, näin muistelen noissa pikku-siskon ja veljen ristiäisissä toimittavan. Kaveri tuosta Lahden liepeiltä haihdutti veden..mukava ois kuulla mitä muita tapoja on tarjolla :)

-n-

 
Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:
Oon mä. Poistin tosta mun aiemmasta kirjotuksesta silmänisku-hymiön, kun ohjelma taas veti sen siihen ittestään... :kieh: :kieh: Se tulee vissiin sillon, ku laittaa pilkun ja sulkumerkin, kas näin ,) kokeillaanpa...
Helou

Se sulku tulee kun sanan viimenen kirjain on ä ja sitten sulku siihe kiinni (eli näin: äpärä)

 

Yhteistyössä