tärinästä mulle joskus on sanottu että vauva pissaa silloin. Hurjaa...
polikuulumisia Lääkäri oli ihan ihmeissään kun kysyi et minkäs takia mut on laitettu sokerirasitukseen ja sanoin et ylipainon takia. Hänen mielestään en todellakaan ole ylipainoinen.
Tuli tosi hyvä mieli.
painoa oli tullu ton puntarin mukaan lisää hieman ja vauva on perätilassa/poikkitilassa mutta sanoi että näillä viikoilla sillä ei ole vielä mitään merkitystä. Vauva kasvaa keskikäyrillä ja kova liikkumaan. Sanoikohan painoksi jotain 1500g. Voikohan pitää paikkaansa?!? Iso vauva jo.
Sitten Martti päätti haukotella niin lääkäri sanoi ettei koskaan ole noin isoa haukotusta nähny ultralla. Peruna olis suuhun mahtunu.
Varpaitaan heiluttelee myös ja näyttää pahasti siltä että isän taidon saa tämän lapsukainen sillä lääkärin mukaan napsutteli ukkovarvastaan siellä.
Todella jo 3 polvessa toi varpaan napsutus.
Huulihalkiota ei ole eikä kitalakihalkiota. Sukupuolesta en kyselly eikä se sanonu. Tammikuulle sain uuden ajan sitten kontrolliin sokereiden kanssa. kehui että mallikkaat arvot minulla kun niitä vihkoon olen ylös merkkaillut.
kerrankin oli mahtava käydä lääkärillä ja sai niin monipuolisen sepostuksen et aah.
Niin joo, kohdunsuu kiinni ja olikohan sitä 3cm jäljellä.
Verenpaineet hyvät ja pissa puhdas.
Kuvia en saanu mutta elävästi nään silmissäni sen haukotuksen. Hyvä kun ei lapsen suu revenny. :kieh:
Niin onnellinen olo ja helpottunut että en ihan järkky norsu ookkaan. Mieli leijuu pilvissä ja suu korvissa. =)
Nyt kuitenkin syömään! Sorry omanapaisuus mutta nyt on pakko olla niin iloinen ja onnessaan...
Jepsu ja Martti 29+0 :heart: