ihan ensiksi onnittelut vauvautuneille! :flower:
täällä ei oo ollu mitään supisteluja tms tänään, viime yönä ku mies oli tullu töistä niin oli ihmetelly ku olin yhtä äkkiä alkanu hengittää tosi raskaasti ja nopeasti, niin oli kokeillu minun mahaa niin oli ollu taas kivikova, on se kätevää ku ei tarvii ite heräillä noihin supistuksiin
oon ommellu tänään noita uusia verhoja, vielä olis muutama sivu ommeltavana, mut taidan jättää huomiselle ku tuntuu että silmät väsyy hirmu helposti ku ei oo tullu vähään aikaan tehtyä mitään tuommosta pikku näperrystä..
minä oon nyt saanu iskostettua päähäni sen "en välitä mahasta" asenteen, kyllä se kestiki
tulee ku on tullakseen, eikä ihme kyllä oo vielä ruvennu tympäsemään kavereiden kyselyt että joko se tulee ja millon se tulee jne. mut sitä onki kestäny onneksi vaan pari päivää, voihan se ens viikolla ruveta jo ottamaan pattiin..
mun kaveri oli vasta sairaalassa yli kuukauden yhtä jaksoisesti syöpähoidoissa ja sen on nyt välteltävä sairaiden ihmisten seuraa ku vastustuskyky on sillä nyt tosi huono ja eilen se oli tulossa meille yllätys vierailulle (asuu reilun 100 kilsan päässä), onneksi soitti tuossa parkkipaikalta niin se ei voinu sitte tulla meille ku mulla tämä räkätauti, vitsi että tympäsi..viimeksi mulla oli flunssa just "sopivasti" sillon ku kaveri sai vauvan ja seki sitte soitti että tule kattomaan vauvaa sairaalalle niin en sillonkaan tautini takia päässy minnekkään, tympäsee ku aina väärään aikaan sairaana.. :snotty:
no eiköhän tuossa ollu turinointia taas tarpeeksi tälle kertaa..
niin no se vielä että maito alkaa ilmeisesti nousemaan pikku hiljaa ku tissejä aina ovelasti juilii/pakottaa tai miten minä nyt sen selittäsin no kumminki on eri tuntuset ku aikasemmin
ja tulee usein semmosta tosi vetistä vuotoo tuolta alapäästä, terkka sano neuvolassa että monilla alkaa viimesillään raskaana ollessa niin emätin tuottamaan sellasta lähes kirkasta nestettä vähän niinku liukasteeksi että sitten ku vauva alkaa syntyä niin limakalvot ei oo ainakaan sitten kuivat jne. tuoki oli mulle ihan uus tieto, en oo ennen tuollasesta kuullukkaan..
piipero86 & pikkujätti 38+3