Heipä hei ja
hyvää vuotta 2013 kaikille Kohta meillä kaikilla on jo pienet vauvat sylissä <3
Maaritia uskaltaa ehkä tässä vaiheessa onnitella vauvasta
Toivottavasti kaikki meni suunnitelmien mukaan ja sekä äiti, että lapsi voivat hyvin!
Närästys, oi närästys... Jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää, en olisi valitellut ensimmäisen kolmanneksen närästystä yhtään. Kivaa laittaa kenkiä jalkaan kun joka kerta kurkkuun tulee maistiaiset edellisestä ateriasta. Hyi helv..
Kai se tästä helpottuu jahka tuo
maha laskeutuu alemmas. Mun puolesta se sais tehdä sen jo nyt, tuntuu ettei ole yhtään tilaa hengittää ja alimmat kylkiluut on ihan hellinä kaikesta survomisesta.
Iästä sen verran, että minä olen 23 ja mies on 28
¨
Mun
napa Se on niiin ruma, niin ruma että! Minulla on siis aiemmin ollut melko syvä napa ja useammankin kerran (ja useammassa eri kohdassa) napakoru. No, nyt tuo koko navan syvyys on pullahtanut ulos ja töröttää pystyssä kuin joku tulppa. Kaiken kruunaa nuo napakorujen arvet, jotka ovat raidoittaneet venyessään koko navan alueen punaiseksi.
Turhaan iloitsin
raskausarvettomuudesta, sain kostoksi monsterinavan.
Täällä on
valmistelut aika kesken. Melkein kaikki tarvittava on jo (vahva ehkä tähän
) ostettu, mutta sänky on kasaamattomana vintillä, makuuhuoneen uudelleenjärjestely on tekemättä ja nuo vaatteetkin pitäisi pestä ja lajitella... Huoh. Onneksi äiti lupasi uhrata yhden talvilomapäivän minun auttamiseen
Ja kertokaa nyt jotkut viisaammat, jo lastensa kanssa pakkasista selviytyneet,
miten vauva tulisi pukea synnäriltä kotiin lähdettäessä? Mahdollisesti pakkasta on kuitenkin vielä paljon siinä vaiheessa. Ja
onko turvakaukalon lämpöpussi pakollinen hankinta? Varsinkin kun meillä on vauvalle toppapuku erikseen.
Olitteko täällä jo jutelleet,
mitä otatte synnärille mukaan? Minä ajattelin pärjätä puhtailla alusvaatteilla, imetysliiveillä, liivinsuojilla, vaihtovaatteilla (tai ainakin puhtaalla paidalla), villasukilla, älypuhelimella ja sitten tietenkin vauvalle kotiinlähtövaatteet.
Mun puolesta joku muu, esim lapsen isä, vois tulla kärsimään nämä viimeiset 5-9 viikkoa mun puolesta. En jaksaisi olla enää kömpelö, vaappuva muumi.
ila 33+1