:hug:
LauraN:lle.
Hissukka: Suurin osahan täällä taitaa olla pääasiassa taustailijoita, eikä varmaankaan kenenkään viestejä ole joka kerta "noteerattu" vastakommenteilla. Kyllä ne viestit tulee luettua, vaikkei kaikkia aina kommentoitaisikaan! =) Pysy nyt vaan mukana! =)
Tyttiliini ja muut
taikauskoisuudesta liittyen hankintoihin kirjoittaneet: Kyseessä on varmaankin perisuomalainen pessimismi ja ajatus "Kel onni on, se onnen kätkeköön.". Itte olen taas aika positiivinen tulevaisuuden suhteen yleensäkin ja haluan nauttia äidiksi valmentautumisesta mahdollisimman pitkään ja kaikilla tavoilla. Mulla vauvan tuloon valmistautumiseen kuuluu tän palstailun lisäksi esim. hankinnat vähitellen. Tokihan sitä pelkoja on päivittäin täälläkin, mutta itse ajattelen, että samalla laillapa sitä voisi pelätä monia muitakin asioita ja pelkojen takia jättää monia mukavia asioita tekemättä. Yleisesti ottaen mulla on semmonen tuntuma, että katsotaan vähän kakkosella, jos tekee hankintoja tässä vaiheessa, vaikka ollaankin jo puolivälissä. Tuntuu, että aikaisin tehtyjä hankintoja joutuu selittelemään, vaikkei hankinta-ajankohdalla ole mitään tekemistä raskauden etenemisen ja sujumisen kanssa. :/ No, tulipa nyt tilitettyä... Olis kuitenkin mielenkiintoista kuulla, mitä mieltä te muut tästä olette.
Linea negraa ei näy. Mutta ei kai se kaikille ilmaannukkaan?
Pupi: Viisaammasta en tiedä, ja kokeneempi en missään nimessä ole (ekakertalainen märkäkorva =)), mutta kolmipyöräiset yhdistelmät sopii ihan yhtä hyvin vastasyntyneelle kuin vanhemmallekin lapselle. Kärryjen selkänojan saa makuuasentoon, kuten muissakin ja myös kopan/kantokassin voi hankkia ihan samoin kuin nelipyöräisissä. Ainakin Teutonialla kopat ja kassit on samat oli kyseessä kolmi- tai nelipyöräiset mallit. Joku kyseli
Bugaboo-merkkisistä vaunuista ja kertoi hintojen olevan suolaiset. Mitäs nuo Bugaboot maksaa? Tai no,voinhan sen kyllä kattoa googlettamallakin...
Asiasta kahdeksanteen, miltä ne
supistukset tuntuu? Oon aatellu tuolla salilla käydessä esim., että mitä jos alkaa supistelemaan.
Jepjep, kello on melkein kakstoista ja täällä valvoskellaan. Mä oon kyllä semmonen yökukkuja että. Tosin, tulipahan nukuttua pikku päikkärit tossa töiden jälkeen joten ehkä sikskään ei nyt nukuta...
eva & helmieemeli 18+5