**Helmikuun Helmet 2008** syyskuu

nimittäin greippeihin :p tänäänkin olen vetänyt varmaan neljä kokonaista! :whistle: NAM! Tänä aamuna sain syötyä ensimmäistä kertaa kunnon aamupalan kokoraskaus aikana! JEE!! Nyt on ollutkin parempi olo koko päivän. =) Kohta pitää lähteä vähän ulkona käymään kun on suht hyvä ilma josko uskaltaisi kävellä pienen lenkin ettei alkaisi supistelemaan.

Tarppa ja toukka 19 (jo tasan :D )
 
oonkohan ainoo kellä mies ei ihan niin innoissaan mukana tässä raskaushommassa...? tää on mun miehen kolmas lapsi eikä se jaksa oikeen "elää mukana". eilen tuli puhetta rakenneultrasta, sanoin et se on sit reilun vkon päästä ni ukko sano et tarvitaanko häntä siellä (ääliö) sanoin et ei tarvita mut sitte kysyn sukupuolen :kieh: heti muuttu ääni kellossa ja kyseltiin että tarviiko teijät hakee vai pitäsköhän hän pekkasen :whistle: et aika tärkee tuntuu toi sukupuolen salassapito olevan...
 
Paleleeko muilla?
Ihan järkky tärinä, ihan vaan kylmästä :eek: Väsyttänytkin on oikein reippahanlaisesti, ja aamulla päätin, että tähän väsymykseen tulee loppu ja nousin koiran kanssa lenkille jo ennen seitsemää! Aamu tuntuikin hyvältä, mutta nyt töissä ruokatauon jälkeen alkoi ihan kamala vilu!!! Voiskohan nää johtua raudanpuutteesta?
 
Oltiin aamulla neuvolassa. Edelleen mua ärsyttää jokin siinä neuvolan tädissä. Palautettiin semmoinen alkoholinkulutustesti ja mun miehellä oli kokonaista 3 pistettä (maksimi vissiin yli 20), koska ottaa saunaoluen lauantaisin. Ja eikös se tätsä alkanut lähes saarnaamaan että alkoholia ei saa käyttää vauvaperheessä koska lapsen pitää saada turvallinen lapsuus! Totesin varsin napakasti että eipä mies kännissä olekaan kotona.Ja että lapsi saa meillä oikein hyvän ja onnellisen elämän. Että se täti kehtasi :eek:

Noh, sydänääniäkin kuunneltiin. Nyt kuuluivat aika pitkään =) , yleisesti täti kertoi niiden liikkuvan 130-140 välillä koko raskausajan.. Ei kauheasti viittinyt kysellä tarkemmin syke-eroista, ens viikolla on kuiteskin rakenneultra.

Voikohan neuvolantätiä vaihtaa?

 
meillevauva Aikamoista käytöstä neuvolantädiltä :eek: Eikös siinä testissä pidä kuitenkin tulla reilummin pisteitä ennen kuin asiaan puututaan.... Harvassapa taitavat olla nollaperheet tämän suhteen. Meillä koko testiä ei edes tehdä, ellei ole aihetta. Kysyi vain käytänkö minä alkoholia entä mies. Itse en käytä, ja miehestä sanoin, että eipä juuri. Juo kyllä saunaoluen silloin tällöin, mutta enpä sitä mieltänyt niin juomiseksi :whistle: Asia jäi siis siihen, th vain tokaisi, ettei juomalla sitten läträillä teillä :saint:

Olen itse vaihtanut neuvolantätiä, joskin lastenneuvolassa. Ei kyselty kummempia, sanoin vain, ettei meillä yhteistyö luonnistu ja haluaisin toisen terkan. Äitiysneuvolassa meidän tuppukylässä se ei onnistu, täällä kun vain yksi th tekee näitä hommia :D
 
Tiistaita kaikille!

Hissukka, pinnistele vain mukana ja kirjottele silloin kun huvittaa =) Itsekin huomasin tuijotelleeni kirjoituksissani turhan paljon omaan napaan, joten nyt yritän kommentoida hieman enemmän muiden juttuja...

Jepsulle ja Jahvetille myös multa tsemppiä asuntokauppoihin!

Zuku ja Kevytmelankolia, ei voi muuta sanoa tuosta sun painon kehityksestä, että kateeksi käy... meikäläinen se vain leviää ja leviää...
:ashamed:

Kiitti Piiju siitä linkistä, se oli tosi hauska ja ainakin mulle uusi tuttavuus.

Evaellen, olet 110% oikeassa sen suhteen, että etukäteen panikointi on itsensä kiusaamista ja pelon takia moni mukava asia jää tekemättä! Välillä vain on niin vaikeaa pyyhkiä pois mieleenpainuneet pelot ja surut ja silloin ne aina heikon hetken tullen "hyökkääväät kimppuun"... :eek:
Joo, mullakin oli hieman outo olo lastentarvikeliikkeessä, kun maha ei takin alta selvästi vielä näy... Ihan kuin mulla ei olisi ollut vielä "oikeutta" olla edes siellä... hölmöjä ajatuksia, minähän saan rahani kuluttaa miten haluan... :kieh:
Minäpä se Bugaboista kyselin... Tämän hetkinen hinta on 829 euroa, mutta myyjä "lupasi", että hinnat ovat juuri nousemassa n. 900 euroon.

Cruella deVille, meillä mies kuuntelee mua, mutta välillä tuntuu että ns. "omatoimista innostusta", ei paljoa ole. Aktiivisesti hän kyllä on ollut ultrissa mukana ja hetken ajan aina sen jälkeen innoissaan, mutta vielä hän ei ole itse mitään "vauva"-keskusteluja aloittanut, vaikka kyse olisi ensimmäisestä lapsesta... Ehkä syy "varovaisuuteen" on myös hänellä ne meidän kokemat keskenmenot, tai ehkä asia ei vain kaikille miehille ole vielä niin todentuntuinen kuin meille naisille jotka elävät raskauden kanssa joka hetki... :)

Tuttemui, minä aloin kulkemaan villaneuleissa heti, kun lämpötila laski alle 20 astetta. Onhan se tietysti vähän huvittavan näköistä, kun mies kulkee vierellä t-paita päällä... :LOL:

Meillevauva, sillä neuvolatädillä oli varmasti itsellään hyvin huonoja henkilökohtaisia muistoja tai kokemuksia alkoholista, kun noin kärkäs oli... :hug: Meilläkin mies ottaa saunaoluen... ja itse asiassa kaksi - kolmekin saunan päälle, mutta ei siinä kyllä mitkään alkoholin kulutuksen riskirajat pauku... =)

Tsemppiä myös kaikille muille!

Pöhinä 19 tasan
 
Morjentes!

Kiitos onnentoivotuksista talonmyyntiin! =)

Ekoille päikkärille vasta neiti suostui ja mamma on ihan puhki lenkkeilystä ja leikkimisestä. Ei tää flunssa oikein vieläkään oo kokonaan poissa. Niistellä saa edelleen.
Mites Pusuapina sun paise ja antibioottikuuri? Toivottavasti jo helpottaa.

Tarppa täällä kans greipin himo. Syön päivittäin verigreippiä. Aivan tajuttoman hyvää ja nytkin kuola nousee iha suuhun...

Cruella :hug: Me kans eilen illalla juteltiin tästä uudesta vauvasta ja siitä miten ei oikein ymmärrä et mä ootan taas vauvaa. :D Mieskin sanoi et ei hän välillä muistakkaan koko vauvaa ja jotenkin se menee nyt jo "rutiinilla" kun toinen tulee. Neiti vie niin hyvän ajan päivästä et ei kerkeä paljon aatella ja pohtia niinkuin ekassa. Kuitenkin varmasti se lapsi on yhtä rakas kun muutki lapset. Älä huoli. Meillä mies ei jäisi ultrasta pois kirveelläkään.


Nyt on sitten talomallikin päätetty ja tarjous ja kaikki halutut muutokset paperilla. Ihanaa kun mä saan kodinhoitohuoneen ja keskuspölyimurin. :D Ja takan :D :D :D

Mulla olis nyt sitten ensi viikon maanantaina rakenneultra. Jännää. Ja sukupuoli aiotaan kysyä. Molemmat ollaan niin tajuttoman uteliaita. :LOL:

hauskaa päiväjatkoa! Pakko mennä ottaa rennietä ku närästää...

Jepsu ja Tiitiäinen 18+0 (jo!!!)
 
Cruella, ei meilläkään mies juuri kiinnostunut ole vauvasta. Puhuu kyllä isommille vauvasta jne, muttei aiheesta sen koommin mitään keskusteluja käydä, tyypillinen juro suomalaismies kai :kieh: mut onhan tää neljäs :whistle:
kolmosesta se oli mukana vaan yhessä ultrassa, rakenteessa, nyt ei oo ollu, eikä aio tulla..sama mulle =) Parempi kun pysyy pois jaloista :LOL:

Jepsu, millanen talo teille nyt sitten tulee? tuleeko avaimet käteen vai miten? millon alotatte? =)
Meillä on alustava pohjakatsaus torstaina Vaajataloilla, sit se lähetetään tehtaalle hinta-arvioon =)
Tänään tulee ekat katsojat tätä taloa katsomaan, menny nyt pari päivää puunatessa :kieh:
Mehän vasta vuoden päästä alotellaan, jos sinne asti päästään, että mikään kiire ei ole ;) Toista taloa en ala rakentamaan niin kiireellä, että vauva on vain 2 viikkoa vanha, kun miestä ei enää kotona näy :LOL: :LOL:
Mutta tsemppiä myös teille :D :attn:

(.) Rakenneultra on HUOMENNA!!!!!! Uuuuu kun jännittää :eek: :D :D
Tänään kävin kirpparilla ja löytyi mukaan läjä bodyja ja potkareita :D Ihania ja alle 5e meni!! Ja ostin myös tutin :heart: kaupassa käydessä, kun kuopus aina kysyy, että millon se tutti hommataan :LOL:
Potkuissa alkaa olla ytyä oikein olan takaa!!! :eek: EI VOI erehtyä onko ne liikkeitä vai ei, välillä pistää ihan sattumaan :eek:
Onko muilla vielä näin voimakasta liikehdintää? :attn: :wave:

Jahvetti 19+5
 
Hei vielä!

Jahvetille täytyy vielä vastata ennen kun keskityn taas työtehtäviin... :) Mulla kanssa tuntuu potkut niin selvästi välillä, että mikäli voimaa olisi vielä hiemankin enemmän, niin kipeää tekisi... Eilen jopa mies tunsi hentona iskuna muutaman napakan "monotuksen", kun piti kättänsä mun vatsalla... =) Itse olen ihmetellyt sitä kuinka selvästi liikkeet ja potkut ovat tuntuneet, sillä periaatteessa ensimmäistä odottaessa ei aina tässä vaiheessa vielä tunnut.

Pöhinä 19 tasan
 
Jahvetti jos sulla on siel jo isompi tyyppi kyydissä! Ei vaa, voihan ne tuntua, jos ei istukkaa edes vaimentamassa. Hyvänen aika, ootteko iha mitast kattonu paljo on 20cm :eek: . KU mä hämmästyin, jotenki ajatteli 20cm olevan paaaaaaaaaaaaljon vähemmän, ihmekkös tuo jos tuntuu, johan vauva on jo iso! :D :heart:

Tänneppä ei muuta. Perjantain ultraa odotan ja henkisesti valmistaudun, että isäntä on pe-ke reissun päällä ja pitäs jaksaa yksin. Mitehä sitä yh:na on muka pärjänny?! Noo..tottuna vaa liian hyvään (eli normaaliin ) nyt =) .

:heart: nelli&pulla 18+5
 
Tervehdys tytöt!

Kylläpä on moni aloittanut tarvikkeiden hankinnan, itse ei ihan vielä uskalla... :| Odottelen varmaan ainakin sinne lokakuun alkuun jolloin on rakenneultra, meillä on takana lapsettomuutta ja hoitojakin, eikä jotenkin vieläkään uskalla täysillä luottaa siihen että kaikki menee varmasti hyvin. Eipä sitä tietysti koskaan tiedä etukäteen mitä käy, silti ajoittain pieni pelko hiipii takaraivoon ja haluaa varmistua että kaikki on pienellä kunnossa ennenkuin uskaltaa mitään ostella! Suurin osa tavaroistahan toki on tullut hommattua jo esikoiselle pari vuotta sitten, joten eiköhän vaatetta ehdi hommailla sitten kun tuntuu että uskaltaa! ;)

Cruella , ei meilläkään mies hehkuta vauvan tuloa tai silittele mahaa, vaikka onkin kovasti toivottu ja odotettu lapsi molemmille. Tiedän kuitenkin että on onnellinen lapsen tulosta ja se riittää, samalla lailla reagoi myös edelliseen raskauteen. Ollaan tästä juteltukin ja sanoi odottavansa kyllä lasta kovasti, mutta asia ei ole hänelle samalla lailla konkreettinen kuin mitä se itselle on, eikä osaa sitä ehkä hahmottaakaan kuten itse kun vauva kulkee koko ajan matkassa. Sanoi että kyllä se kolahtaa kun vauva syntyy, niin kävi esikoisenkin kanssa ja iskä oli myyty heti ensihetkestä! =) :heart: Lähtee kyllä enempi kuin mielellään ultriin mukaan, toivoo työvuorotkin että varmasti pääsee ja tulee omasta halustaan mukaan myös neuvolakäynneille aina kun töiltä ehtii. Tietysti nyt kun on toinen tulossa koko raskaus menee enempi rutiinilla paitsi itsellä niin myös miehellä-pikkumieskin vaatii oman osansa, joten sekin vaikuttaa ettei voi niin paljon omaan napaan tuijotella kuin mieli tekisi!

hilunen & kuukkeli 17+2
 
Ukko töissä ja typy nukkuu. Mamma kuluttaa aikansa hammasta purren eikä saa profiiliinsa kuvvaa edelleenkään laitettua. Meinaa v...tuttaa jonkin verran. :headwall:

Jahvetti Meille tulee avaimet käteen designtalo ja neliöitä hiukkasen päälle 120. Alotellaan hommia välittömästi kun tää kämppä nyt lähtis alta ensin. Kesäksi jo päästää sitten uuteen kotiin viimestään. Ihanaa!!!! :heart: :heart: :heart:

Täällä masuasukki möyhyää jo ihanasti ja mä kans nelHM oikein yllätyin et hei hitsi se vauva on jo noin iso, 20cm. Huh... Eilen illalla tämä asukas päätti yrittää alakautta ulos ja puski niin pirusti tonne alas et oikein sattu. Kovana oli sellainen pieni osa mahaa et ihan satavarma oon et se oli "pikku-erkki". :LOL:
Mulla varmaan on eessä toi istukka niin se vaimentaa potkuja mut ihan mukavasti niitä liikkeitä jo tuntuu. Harmi ku iskä ei vielä tunne päällepäin. :/

Mä meen taas kokeileen tota masukuvaa tonne profiliin mut jos ei onnistu ni saa perskutti olla. Ottaa pattiin.

Kiukkuinen jepsu ja ¤ 18+0
 
Jepsu oisko kuiteski eiliset "työnnöt" ollu liitoskipuja :whistle: ? Ku mulla ne tuntuu juuri siltä, ku joku työntäs nyrkillä alapäästä tohon häpyluuhun ym luihin ympärillä..iha ku ponnistusvaiheessa, mut tietty lievemmin. Ne on ikävii..en oikei usko et se teidä Erkki siel puskis :) . Mut onhan se iso jo nyt. Potkut on tosiaan kivoja velä tässä vaiheessa, mutta kyllä mulla teki kipeetä about rv30 alkaen, ku ne oli enää töytäysyjä ja sattu kauheesti, ku ojenteli itteensä. Sain jopa kantapäästä loppuajalla kiinni, ku työnteli..auts. Joten nauttikaa siskot nyt :) .
 
eipä kuva onnistunu :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

nelHM mut mä tunsin se siinä sen vauvan. se oli ihan tos alhaalla ja luiskahti sit pois ku iskä kokeili.

vai oonkohan mää ihan seonnu? :LOL: :LOL: :LOL:
 
Äitsy: Brion pinnis maksoi Stockkalla 150 euroa, ei oo se ihan perusmalli, mut en nyt muista mallinimeä. Pohjan saa kahteen asentoon ja sivulaita lähtee irti. Musta se oli edullinen Brion tuotteeksi, kun Ikeankin pinnasängyistä saa pulittaa yli 100 euroa, jos vähän tukevamman haluaa. Meidän sänky on pähkinän värinen =)
 
Tyttiliini
Evaellen, tietysti se on niin, että pitäisi olla luottavainen ja uskaltaa nauttia raskaudesta. Jotenkin vain nämä mun verenvuodot plus tietysti se, että mulla on yhä diagnoosi "uhkaava keskenmeno" tekee varovaiseksi. Ajattelen ihan konkreettisesti vähän suojella itseäni, voin kuvitella, miten surullista olisi sitten niitä tavaroita raahata kellariin odottamaan seuraavaa. Että ehkä kyse ei minun kohdallani ole niinkään taikauskosta, vaikka sitä sanaa käytinkin, vaan enemmänkin ihan itsesuojeluvaistosta. Niin ja miehen ja pojan suojelemisesta myös. Ensimmäisessä raskaudessa taas koko juttu tuntui niin epätodelliselta, etten siksi osannut lähteä tavaroita heti hankkimaan.

Joku kyseli, onko mies kovin innoissaan. No, meillä mies oli itse asiassa esikoisen odotusaikana aika kauhuissaan eikä todellakaan hihkunut riemusta. Esikoiseen se kuitenkin kiintyi heti laitoksella ja niillä on todella hyvä suhde, mutta toista lasta mies ei halunnut. Sain sitten ylipuhuttua ja olin valmistautunut siihen, että suhtautuminen olisi nyt taas raskausaikana aika nihkeää. Mutta ei, mies on ollut yllättävän myötäelävä ja kiinnostunut ja innostunutkin.

Ja tuo meidän kaksivuotias... Tietysti haluaisin sille kertoa, että voi kuule nyt sulle tulee veli tai sisko, eikö ole ihanaa! Mutta vähän hirvittää, miten sitten selitän sille, jos meneekin kesken. Riskihän on siis mulla tällä erää tavallista suurempi.

Selittelen tätä siksi, että yleensä olen kyllä aika positiivinen ja elämänmyönteinen. Tämä jokapäiväinen pelkääminen vaan syö voimia.

Ja Hissukka hei, älä hyvä ihminen poistu palstailemasta vain siksi, että harvoin pääset! Tänne tulee niin paljon kirjoituksia, että osa jää väkisinkin kommentoimatta, et sinä missään pannassa ole :eek:

Huvittaa kyllä kun kuvittelin, että pystyn nyt ainakin kaksivuotiaalta pojalta pitämään raskauden vielä hetken aikaa salassa. No en pysty, tänä aamuna poika vilkasi mun vatsaa ja kiekasi iloisena, että "vauva!". Joo-o... Mitenkäs mä sille selitän, että varmaan tulee vauva tai sitten ei?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
tossa tietoa etisestä istukasta:

http://tekay.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=58&Itemid=51

ja googlettamalla löytyy vielä enempi tietoa. asutko zuku missäpäin suomea et onko mitään mahkuja tulla kyläilemään seuraavana leipomispäivänä :p :whistle: :D
80km Oulusta etelään :D
 
Hassua huomata, että muillakin on ollut greippihimoja.
Olen ostanut verigreippejä, greippimehua...oikeastaan mitä tahansa kirpeää ja raikasta. Nam!
Kai pikkuinen sitten sellaista tarvitsee kun niin mieli tekee :p

Onko muuten muilla seksihalut lisääntyneet nyt keskiraskaudessa? Mä huomaan ainakin ihan selvän eron normaaliin tilanteeseen, isäntä on nyt jotenkin paljon tavallista kiinnostavampi ;)
Jotain raskausoireita sitten minullekin ilmestyi =)
 
Jepsulle kiitos kysymästä, antibiootit loppuu huomenna ja kurkku on paiseen osalta parantunut, mutta eilen alkanut järjetön limayskä tuntuu vaan pahentuvan ja kurkku on edelleen karheana... :/

Tänään myös yks työkaveri huudahti mut nähdessään että " Oot vieläkin kipee! Sä näytät niin kalpeelta ja laihtuneelta!" Mutta minkäs teet kun ei ole kuumetta niin lääkäreitä ei paljon nappaa, jostain on saatava kuitenkin rahhaa eli töissä on käytävä...


Niistä miehistä.....
Miun mies olis halunnut lapsen mun kanssa jo kun oltiin kuukausi seurusteltu ja sitte kävikin pikku vahinko, josta ei sitten koitunutkaan mitään, mutta pienen hetken mies ehti olla aivan innoissaan...
Ihan parin viikon seurustelun jälkeen se jo kyseli että montako lasta mä haluan :)

Nyt kun sitten oikeasti odotetaan, niin se on kyllä innoissaan, mutta se ei mitenkään häslää, silittelee masua kyllä ja puhuu hankinnoista ja lastenkasvatuksesta yleensäkin. Ja voisin melkein jo nyt sanoa että se on varmaan huimasti parempi vanhempi tulevaisuudessa kun meikä ... =)

Ylihuomenna rakenne-ultra, niin jänskäää... ja toivottavasti mieskin ehtii tällä kertaa, tosin edelleen ultra vähän hankalaan aikaan....
 
Pikku-Katti mulla kans halut lisääntyny huomattavasti. Mä joudun laittamaan sellasta lipolan öljyä tonne alapäähän, koska limakalvot ja koko värkki nii kuivan olonen, helpottaa, ni jo sen laittaminen laukasee himot :ashamed: :whistle: :p . Ukolle onnen päivät. Muistan kyllä edelliset raskaudet, että ei ois voinu vähempää kiinnostaa..Että sekin sit eri lailla nyt..on kyllä eri mieskin :whistle: .

Te monet tunnutte syövän huippu terveellisesti, hedelmiä jne. Mä en koskaan ole ollut nii rehun ystävä, syön mä perus juttui, salaattia, kurkkua, porkkanaa.. Mut hedelmistä ainut mitä voin syödä/tykkään on banaani ja mandariinit/satsumat/klementiinit, muille allerginen ja jotkut tökkii. Ni eipä tuu kauheesti napsittua, banaania vedin alkuvaiheen, no nyt tökkii ja vetää ummelle ja noit satsumia tmv söin kans yhes vaihees puol kiloo päiväs, ja neki tökkii. Mut näin olen joka raskauden menny ja iha hyvin kasvaneet/voineet. Viljoja koitan haalia mahd. paljon, sekä maitotuotteita. Muute iha perus kotiruokaa, ei eineksiä!

Uskallauduin tänä aamuna vaa'alle..huops, vähä enempi ku se 3.5jg, mistä hehkutin. Nimittäin näytti 4.5kg enemmän ku alkupaino. Mulla on kyllä ilmaantunut tämä(kin ) odotettu vaiva, eli nesteen kertyminen -> turvotus. Pientä sellaista on havaittavissa ja suontakin vetää öisin, ja nehän on yhteydessä toisiinsa. Voi kökkö, ärsyttää turvota nesteestä, jos nyt suurempi läskimäärä jäiskin. Mitää raskausmyrkytyksiä ei oo ollu, vaik esikosta (kesävauva ) turvotusta lähemmäs 10kg, oikeesti |O , iha kauheeta. Sit ku alko laskee se, ni kuihtu jalatki puolella! Kakkosestakin, helmivauvasta, oli iha suht kova turvotus. Mikä lie aiheuttaa, en käytä paljoa edes suolaa tai syö sipsejä tmv. NO olkoot..tulee jos on tullakseen, juon vettä minkä jaksan :) .

Tulipa taas jaariteltua..ei oo muutakaan, isäntä kattoo Pakoa, evvk. Mut illanjatkoja!

:heart: nelli&pulla
 
Tilasin äsken Vauvattaresta Oran Jovi Air-yhdistelmät, kokemusta ei ko merkistä ole, toivottavasti en pety! :D
Pitäs tulla viel tällä viikolla luultavasti, kun lupaavat 1-3pv toimitusaikaa =) Tosin meidän postin tuntien, ne tulee kuukauden päästä :kieh:
mies yritti toppuutella, ettei nyt vissiin ihan vielä...4kk aikaa kuitenkin, mutta minä haluan päästä kuivaharjottelee...työntelen vaikka tota 4veetä niissä harjotuksen vuoksi :LOL: :LOL:

Huomenna rakenneultra!!!!!!!!!!!! :heart:

Jahvetti 19+5
 
Jahvetti Kävin just pari viikkoo sit testaa liikkeessä noita vaunuja. Hirmu hyvät tilat, koppa, istuinosa ja kuosit oli, mutta musta aika jäykät ja kontturat. Siis jämäkät, mutta painavan oloset. Muuten en vikaa niissä löytäny, joustavuutta ja kevyempää rakennetta vaa kaipasin. Mut varmasti hyvät ovat :) .
Ja hei, mäkin työntelen tota nuorempaa 2v7kk noissa uusissa vaunuissa, vaihdoin kopan vaa istuin systeemiin :D .
 
Hitto, kirjottelin pitkät pätkän jo ja sitten kaikki hävis :headwall:

No lyhkäsesti sitten...

Tarppa Mie en voi vieläkään syödä mitään hapanta, joten mitkään greipit tai appelsiinit ei tuu kyseeseenkään :x Vasta rupesin taas syömään jogurttia, mitä en pystynyt suuhuni laittamaan alkuraskaudessa, kun oli olevinaan niin hapanta.

Meillevauva Tuon audit-testin riskipistemäärä alkaa 8:sta pisteestä, että ei pitäs olla mitään sanomista terkalla :/ Kai se tarkotti, että saunajuomaa enempää ei lapsiperheissä oteta...

Jepsu ja Jahvetti Liikkeistä. Mie tunnen myös tuollasia työntöjä. Välillä tuntuu, että Takku on änkeemässä jonnekin miun lonkkaluun alle |O Potkut on napakoitunut ja ne hennot kutittelut on jäänyt pois. Välillä tosiaan koskee, kun toinen laittaa parastaan :heart:

Pikku-Katti Miulla ei enää ole samanlaista seksihimoa kun alkuraskaudessa oli :) Nyt pitää vaan saada halailla ja silitellä tavallista enemmän :heart:
Onko muilla jo maha tiellä petihommissa? Miusta tuntuu, että kaikissa asennoissa on jotenkin hankala olla ja kohtua painaa, eikä sitten enää teekään mieli :ashamed: Lusikka on paras kaikkine variaatioineen :p Pitää olla näköjään kekseliäs ;)

Kiin ja Takku 19+1
 

Yhteistyössä