huh..meinas eilen illalla jalkoja särkeä. Oli töissä lyhyempi päivä ni isäntä oli sadepäivän kunniaksi lämmittänyt leivinuunin. Tämä sit alotti leivontaurakan ku kotiapääsi n.20 rieskaa 30hiivaleipää ja 100pikkupullaa.. viel olis tehny mieli joku piirakka tms.pyrättää, mut oli uuni liian kuuma ja klo jo lähenteli 9. Isännän tosin patistin mulle paisto ja siivous kaveriksi! siitä eestä ku sille rieskaa leivoin
tänään sit töihin raahasin muutaman leivän ja pullaa..kuulemma maistu
isäntää lähtiissä härnäsin et pitää ottaa töihin kunnolla evästä mukkaan, jos vaikka sattuu ettei kotia ole enään tulemista, ja lähtiissä huomasin et sormuksetki jäi yöpöydän laatikkoon...
mäki tääl tuskailen et miten masun saa piiloon. Töissä on "pitänyt" liki kaikille sanoa, ku olen hoitoalalla, ja on tullu joitain rajoituksia työskentelyyn. Mut ku kaikille kavereille ja sukulaisille ei ole vielä oikein innostusta mainostaa. Eilen illalla viimeksi isännälle sannoin et en usko et olen raskaana
pahoinvointi helpottanut ja ku liikkeitä ei vielä tunnu..on vain niin epätodennäköistä tämä kaikki..ihan kuin unta kattelis!
kyl se vain sana kiertää ku eräältä hyvältäkaverilta tuli onnitteluviesti. oli kuullu asian siskoltaan joka oli kuullut sen naapurissa asuvalta työkaveriltaan..et totisesti pikkulinnut laulaa
no ei se enään tässä vaiheessa haittaa..
ja yes..olen muutamana päivänä voinut töitten jälkeen jättää päikkärit nukkumatta!!jospa se tuo väsymys alkas pikkuhiljaa helpottaan!!
mäki tääl tuskailen et miten masun saa piiloon. Töissä on "pitänyt" liki kaikille sanoa, ku olen hoitoalalla, ja on tullu joitain rajoituksia työskentelyyn. Mut ku kaikille kavereille ja sukulaisille ei ole vielä oikein innostusta mainostaa. Eilen illalla viimeksi isännälle sannoin et en usko et olen raskaana
kyl se vain sana kiertää ku eräältä hyvältäkaverilta tuli onnitteluviesti. oli kuullu asian siskoltaan joka oli kuullut sen naapurissa asuvalta työkaveriltaan..et totisesti pikkulinnut laulaa
ja yes..olen muutamana päivänä voinut töitten jälkeen jättää päikkärit nukkumatta!!jospa se tuo väsymys alkas pikkuhiljaa helpottaan!!