Täällä aika samanlaisia ajatuksia ja mietteitä, esikoinen tulossa täällä myös

Ja juuri nuo, että meneekö kaikki hyvin vai tuleeko ongelmia, tuulimuna, keskenmeno, kohdun ulkoinen tms. Ja ruokavalio täälläkin pitäisi saada kuntoon, ei oo paras mahdollinen tällä hetkellä. Mutta en tiedä miten siihen ehdin panostaa kun on niin kauhean kiireinen elämäntilanne, oon työharjoittelussa kokopäiväsesti, ja sen lisäks 2 työtä... Sen takia olinkin hyvin ihmeissäni että tulin raskaaks ylipäätään. Siinä mielessä vaikka yleensä stressaan juurikin sitä ettei sais stressata, niin nyt se on vähän helpottanut jos kerran raskaaksikin voi tulla tämmösen stressin keskellä... Mutta toki nyt pitäs sit yrittää rentoutua enemmän ja huolehtia omasta hyvinvoinnista paremmin että sitten toivottavasti vauvakin voisi paremmin tuolla sisällä. Oon myös miettinyt tuota varhaisultraa että kannattaisiko se että ei tarvisi niin kauaa odotella tietoa onko kaikki ok

Mulla vielä toi mun ikä 39v vaikuttaa mun pelkoihin kun liikaa lukenut kaikenlaista... Mut sit taas toisina hetkinä on vaan ihan älytön onnellisuus että oon raskaana ja näin nopeasti vielä, tätä on hyvin vaikea uskoa ja sisäistää. ne pienet hetket kun se uppoaa tajuntaan on niin onnellisia.

Että pitää nyt yrittää vaan nauttia tästä ajasta ja tunteesta että tuolla sisällä kasvaa joku ihana pieni ihmisalku

Toivon sinnekin onnellista odotusta ja toivottavasti kaikki menee hyvin