Moikka kaikille! 2.11. eli pyhäinpäivänä tein positiivisen testin, aika haamu viiva, mutta nyt tänään viikko sen jälkeen tein niin hyvinkin näkyvä plussa. Eri laskutapojen mukaan la olisi 10-12.7. Jännittää kaikki, on esikoinen tulossa. Eniten jännittää ettei olisi tuulimuna tai tulisi keskenmenoa, mutta eipä niitä voi ennakoida... Ruokavaliosta yms. tiedän ottavani liikaakin stressiä... Ja stressaava kun olen ja sitten stressaa sitäkin ettei saa stressata.
Miettinyt kovasti pitäisikö varata yksityiseltä varhaisultra. Ensi vkon torstaina on soittoaika äitiysneuvolan th:lle. Oireita on ollut jo viikko ennen menkkojen oletettua alkua, lähinnä menkkamaista jomotusta ja se on jatkunut yhä, vaihtelevasti. Lisäksi nyt ollut pari päivää jo rinnat arkoina. Ainiin ja olen 29-v.
Miettinyt kovasti pitäisikö varata yksityiseltä varhaisultra. Ensi vkon torstaina on soittoaika äitiysneuvolan th:lle. Oireita on ollut jo viikko ennen menkkojen oletettua alkua, lähinnä menkkamaista jomotusta ja se on jatkunut yhä, vaihtelevasti. Lisäksi nyt ollut pari päivää jo rinnat arkoina. Ainiin ja olen 29-v.
Viimeksi muokattu: