HAAVEISSA VAUVA 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
Utelias pahalainen 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Wilma80, 28v/27v, TJOT 10/07
Viirulainen 25/28, TJOT 06/08, pk-seutu
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Prätkämimmi
Myy80 28/28 Y 03/08

Plussanneet: -Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
~Miisa 26/26, Y 4/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08

Avasin meille nyt sitten uuden ketjun kun kerran niin kauniisti pyysitte =)
Toivottavasti lista oli viimeisin. Yritän vielä kaivaa meille uusimman jännäyslistan tähän samaan viestiin. Täällä se täti yrittää kovin tuhruilla kylään, joten kai se on sitten tähän laitettava että kp1/41....jollei sunnuntaihin mennessä ole alkaneet kunnolla niin sitten kyllä testaan ihan oman mielenrauhani vuoksi.
Ja anteeksi tuhannesti etten taaskaan saanut aikaiseksi muuta kuin omaa napaa. Töistä pikaiseen siis kirjoittelen iltavuorosta.

JÄNNÄYSLISTA:
Prätkämimmi 15.9
Vilukisu
Liisaleena 3.10.
Sinililja 10.10.
Wilma 14.10.
hensku 16.10.
Miini
Myy80
Utelias pahalainen

Ja mihin hitsiin se prätkis on mahtanut kadota linjoilta....HUHUUUUUUU!
UP kp 1/41....kait???

VAUVAHAAVEILIJAT:

Aurora81, 26/25, Y 03/08
Hensku, 23/22 tjot
Liisaleena, 25/28 Y 11/07
Miini -81, 27/27 Y 07/08 (TJOT 02/07)
Myy80, 28/28 Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Tuuli79, 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Wilma80, 28v/27v, TJOT 10/07

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
~Miisa 26/26, Y 4/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Viirulainen, 25/28, TJOT 06/08, pk-seutu, plussa 08/08

Huomenta uuteen ketjuun, tänks pahis.

Heti valitusta ja ON: Voi ei! Mulla nous nyt lämmöt asteella. Jep jep. Kp 11. Eniten ei edes huolestuta se, että just nyt oli kahden päivän tauko petigolffissa (Liisaleena ihana sana!) miehen työrientojen takia vaan se, että näillä päivillä muniksesta tuskin olis ollutkaan mihinkään. Toivon siis että olen tullut kipeäksi enkä olekaan vielä ovuloinut?! Helkkari kun ei oo tullut vielä tikutettua kun en tosiaan odottanut tuota ihan vielä. Ja onko mulla sit 19 päivän luteaalivaihe vai? Koskaan ei oo kierto ollut alle 29, ainakaan vielä. Wilma sullahan munikset irtos ennen aikojaan ainakin viime kierrossa, oliskohan mulla samaa vikaa? Seki vielä p**kele!
Minttu mua kanssa valvotti nuo kuumat aallot, tuskaaaa. Ja sain kaiken lisäksi jonkun paniikki(?)kohtauksen puol unissani, noita tuli joskus nuorempana ja pelkäsin kovasti, kiva kun muistavat taas. Ja tietty just sillon kun mies on pois. Miten sulla meni yö Myy? Toivottavasti paremmin!

Mä olen näköjään kuulostellut ketjulaisten ongelmia ja kerännyt kaikki itseeni, näppärää! :D No, valitusta tai ei, olen tosi hyvällä päällä, tänään on perjantai ja huomenna lähdetään ukon kanssa kahdestaan viikonloppureissuun, ihanaa ;)

Tulkaa tytsyt linjoille perjantain kunniaksi!! Niin ja joo, laitetaanko jotain esittäytymiskierrosta meilin puolella? Vaikka tosiaan paikkakunnat ja minkälaista duunia tekee tjs?

Katotaan vaan ni prätkis pelmahtaa kohta paikalle plussan kanssa, hiljattain hankittu koiranpentu ja pieni palstarelaus on kuitenkin tehnyt ihmeitä! ;) Olispa muuten ihanaa, toivotaan.

Mä tuossa työmatkalla päätin, että nyt menen ja avaan uuden ketjun, mutta Pahis onkin hoitanut kiltisti hommansa :) Kiitos! Jos siellä hanat ei kunnolla aukea, niin testaa ihmeessä! Ja eihän se siltikään vielä mitään välttämättä kerro.. onpas outoa, ei sulla vissiin noin pitkää kiertoa ole ollut? Toivotaan, että toi nyt jäis tohon eikä täti kunnolla älyäisi tulla.

Ostitko Miini uuden mittarin vai saitko sillä vanhalla nyt ton nousun aikaiseksi? Outoa sielläkin.. ei varmaan tossa vaiheessa kyllä vielä mitään pitäisi tapahtua? Mulla on vähän lyhyempi kierto kuin sulla ja mä mittasin tänään vasta sen nousun (kp 15). Ja näillä main se on ollut aikaisemminkin. Mulla näköjään menee samaa kaavaa (oon tosin vain pari kertaa mitannut), ensin on siinä vähän päälle 36, sitten yhtenä aamuna tipahtaa hieman alle (eilen) ja sitten nousee, tänään oli 36,7. Toivotaan, että toi nyt olis jotain clomijuttua tai sit sun mittari ei oo luotettava..

Mä heräsin aamulla päänsärkyyn, ei ollenkaan kiva aloitus päivälle. Nyt menen kahville ja koitan vasta sitten tehdä jotain järkevää.. pitäisi vähän opiskella yhtä uutta työjuttua, vaikea vaan päästä alkuun. Eilen jo pohdin muutaman tunnin sen aloittamista, josko tänään jo pääsisin vähän pidemmälle! :)

Mutta se on perjantai, se piristää aina! :)
Sinis kp 15

Hei,

jos Miini syöt clomeja, niin niiden yksi vaikutushan on juuri aikaistaa ovulaatiota hieman. Eli jos se on sulla ongelma, niin mahtaako clomeista olla enempikin haittaa? No, näin oon ainakin käsittänyt, tosin mulla ne ei ovista aikaistaneet oikeastaan lainkaan. Sori tunkeilu, mut aattelin kertoa kun tässä satuin lueskelemaan. :)

Kiits taustailija. Mulla ongelma on epäsäännölliset kierrot (29-48 ja kaikkea siltä väliltä) ja pcos, siitä clomit. Seuraan nyt noita lämpöjä tämän kierron ajan ja nyt tosiaan näyttäisi vähän siltä että ongelmaa on vielä enemmän kuten tuossa aiemmin jo kiroilin. Kiva kun on kroppa totaalisen sekaisin. No, tämä kierto on elettävä loppuun ja kait mä tossa loppupuolella konsultoin sitä lääkäriä jatkosta. Varsinaisiin tutkimuksiin pääsen vasta joulukuussa. :'(

Ei tässä silti VIELÄ epätoivoon vaivuta!

Moi Sinis, kiva kun joku on linjoilla. Yhdellä täällä duunissa meinaa pää hajoo... Mittari on sama vanha kuoma edelleen, tänään ehkä panostan ja kipaisen apteekin kautta.

vilukisukin vilkuttaa täältä teille pikaisesti ennen töihin lähtöä.

En tiedä ollakko pettynyt vai tyytyväinen, mutta täällä eletään nyt kp2. Eli tätihän se sillä kuplajunalla tulla rullutteli... Pettynyt olen tietty kun ei heti tärpännyt, mutten mä ihan aikuisten oikeesti siihen ees uskonut. Ja tyytyväinen siihen että kaikki tuntuis nyt olevan ok keskenmenon jälkeen, bongasin oviksen ja siitä 2 viikkoa ja monnit alkoivat ajallaan.

Taidan muuten tietää milloin edellinen raskaus sai alkunsa. Oltiin lomalla ja seksielämä oli melko railakasta. Jos ovis oli silloin sinä päivänä kuin arvelin sen olevan ja silloin tärppäsi, niin kyseiseen kertaan liittyi toinen iso O! Ja session päätös asento oli sellainen missä mies pääsi oikein syvälle ja tuntui oikein hyvälle! :D Kerta jäi mieleen näin tarkasti kun se oli eräässä ihanassa hotellissa, siis vähän niin kuin arjen ulottumattomissa. Siis tämä ihan itsetutkiskeluna ja päättelyä, mutta kun tuolla jossain ketjuissa mietittiin josko asennolla ja orgasmilla olis merkitystä. En tiiä sit.

Palaillaan, en nyt rupea muita kommentoimaan kun tekstiä oli tullut niin paljon että pakko lukea ajan kanssa myöhemmin kuulumisenne läpi!

Halit,
Vilukisu kp2

Alla uusi jännäyslista, oman kierron päivitin sen 35 mukaan, vaikken voi vielä tietää pysyykö samana.

JÄNNÄYSLISTA:
Liisaleena 3.10.
Sinililja 10.10.
Wilma 14.10.
hensku 16.10.
vilukisu 28.10
Miini
Myy80
Utelias pahalainen
Prätkämimmi

Ison O:n metsästykseen...:D Mutta nin olen minäkin lukenut, että naisen orgasmin avulla siittiöt kulkeutuvat syvemmälle... Eli sitä suuremmalla syyllä seksistä ei saa stressata, vaan nautiskella, jotta pääsee ihan loppuun saakka.

Kohta pitää varmaan alkaa opetella Kama sutran oppeja...kun ei ole nykyiset asennot ei ole tuottanut tulosta...

Vähän kyllä itseänikin alkoi huolestuttamaan oman kropan tila (hedelmöittymismahikset), kun naiset puhuitte niitä clomi-juttuja ym. aikaisia munasoluja... Muistelen, että nuoruudessani omat menkat oli tosi epäsäännölliset...siis kp oli 19-39 tai jotain.... Voi, hitto...nyt iski masis. Miehellekin tekstiviestissä kiukuttelin...

Perjantai...jes...vielä huominen töitä...:/
Myy.

JÄNNÄYSLISTA:
Liisaleena 3.10.
Sinililja 10.10.
Myy80 12.10. (?)
Wilma 14.10.
hensku 16.10.
vilukisu 28.10
Miini
Utelias pahalainen
Prätkämimmi

Laskin ton nyt kp30 mukaan...

Heips kaikki ihanaiset! Juu.. täällä ei taida ihan niin kivoja uutisia olla kun plussa. Mun elämä tuntuu olevan nyt ihan perseellään, kaikki potkii päähän. Parisuhde taitaa vedellä viimeisiään. Mies ei suostu puhumaan. Asuntoja olen jo katsellut et niin huono täällä tilanne on. Ja vauvoja kun eo taida tulla ilman sitä peiton heiluttelua ja meillä sitä ei ole harrasteltu.

Olo on niin toivoton. Ei oikein mikään kiinnosta. Ainut mikä piristää ja antaa päivään sisältöä on juuri se koiruli, jonka kanssa opetellaan kaikkia perusjuttuja. Ja ai että, on se poju tehnyt paljon kaikenlaista puuhaa. Eteinen menee ihan kokonaan uusiksi :)

Jotenkin on nyt sellainen pattitilanne että en oikein ulospääsyä näe tästä. Töissäkin on sellainen tilanne että kun kemiat ei synkkaa niin ne ei vaan synkkaa. Tulen toki kertomaan tilanteesta ja miten mun elämä tästä eteenpäin jatkuu, mutta ymmärrettävästi vauvahaaveilu ei ole nyt päälimmäisenä mielessä. Toivon kyllä todella että löydettäis keino jatkaa yhdessä elämää. Siihen kyllä taitaa tarvita jo pienen ihmeen.

Plussatuulia kaikille ja piipahdan taas kuulumiset kertomassa.

Surullinen prätkis kp jotain

Vai että täti sieltä tulla rulluutteli, olis nyt mennyt muualle. Mutta jos jotain positiivista haetaan, niin kroppa tosiaan ilmeisesti toimii hyvin heti km:n jälkeen.
Joo-o, lomalle sitä vissiin pitäisi sitten päästä, arjen ulottumiin. Mutta eipä ole lomaa näköpiirissä, toivottavasti se ei tarkoita sitä ettei ole vauvaakaan.. Isoa O:n metsästystä pitää siis jatkaa ihan vaan kotosalla :)

Mä oon kyllä ollut tänään oikea työnantajan unelma.. päätä särkee eikä muutenkaan huvita. Saako kohta jo lähteä, saahan??? Tekisi mieli mennä ulkoilemaan, kun noi kauniit ilmat ovat vissiin taas katoamaan päin. Jos vaikka lähtisi oikein pitkälle kävelylle metsään! Joo!

Mukavaa viikonloppua kaikille! Ja Myylle piristyshali! Älä nyt liikaa synkistele siellä!!! :)

Sinis

Pakko myöntää että kyllähän sitä mullakin vähän masentunut olo on. Aamulla mies sai tyynystä kun mittari näytti sen tuloksen, ihanku se sen raukan vika olis.

Tulkaahan joku piristämään ketjua vähän positiivisemmilla fiiliksillä!

Vilukisulle, nyt tiedät sitten ainakin et kroppa on toipunut keskenmenosta kuten sanoit! Sehän on hienoa! Kiitti tekniikkavinkeistä, piti tota samaa koittaa nyt vkl hotellissa mutta kuinkas kävi. No, eihän se meitä yrittämästä estä.

Hei muuten taustailija ja minttu, minkälaista teidän (anteeksi yksityiskohtaisuus) valkkari on ollut clomien aikana? Mulla sitä on toistaiseksi tullut ihan olemattoman vähän ja minkäännäköstä limailua ei ollut. Normaalisti mulla tulee hyvin valkkaria ja siitä olen välillä ovista bongaillut. Tosi omituista! Mullahan olis pitänyt se o tulla vasta kp15-18, nyt vasta 11. Aikaistaako noi clomit noin paljon? Lyheneekö kierto myös? Paljon kysymyksiä ilman vastauksia. Toivottavasti o on vasta tulossa ja tuo lämmönnousu oli jotain ihan muuta!

Älkää nyt rakkaat vajotko epätoivon suohon mun perässä! Anteeksi että täällä näin paljon tilitän omaa napaa, näitä nyt vaan pyörittelen täällä ja ihana kun saa johonkin avautua.

Wilmalle, googletin tuota korkeaa FSH arvoa ja jotkut olivat luomunakin plussanneet vaikka tuntuu että suoraan melkein IVFää alkavat suositella. En löytänyt liittyykö tuohon ennenaikainen ovulaatio, se oli mun ihan oma keksintö vaan.

Jahas, vai että töitä. No, koitetaan! Enää kolmisen tuntii jeeeee!

No voi että Prätkis! Onpas sinulla kurja tilanne :( Voimia kovasti, toivottavasti saisitte asiat miehen kanssa järjestymään. Ehkä aika auttaa? Ehkä ei. Mutta ihanaa, että sulla on Frodo siellä kaverina, pitää kiinni rutiineissa. Ja ilmeisesti myös korjaushommissa :)

Mä kirjoittelin vähän kauan kun ehditte väliin.

Ikävä kuulla prätkis! Rankkoja juttuja noi erot tai asioiden puiminen ylipäätään. Tuu ihmeessä päivittelemään kuulumisia vaikka tiedän kyllä ettei tämä palsta ei ihan ensimmäisenä ole mielessä kun noita asioita joutuu pyörittämään päässään. Mulla on nimittäin kanssa ero suht hiljattain takana ja hyvässä muistissa on vielä ne tuntemukset. Tsemppiä ja lämmin halaus sinne! Pidä hauvavauvasta hyvää huolta!

Mun viesti jäi kesken, kun joku tuli häiritsemään. Siis törkeää, että työaikana tolleen häiritään mun palstailua! :)

Niin, jäi Prätkikselle tsemppihalaukset lähettämättä!

Ja Miini, äläs nyt pyytele anteeksi ollenkaan, anna tulla vaan! Siksihän me täällä ollaan, että saapi vuodattaa ihan antaumuksella. Se kummasti helpottaa!

Mä olen taas positiivisella päällä, onhan juuri käynnistyneet ne kaksi viikkoa kuukaudesta, jolloin mä olen raskaana ;) Mieskin on sen huomannut, olen kuulemma paljon rennompi, pirteämpi ja kaikinpuolin ihanampi aina näin loppukierrosta kuin alku.. Ai niinkö on? Kumma juttu :)

No just joo, nyt täällä alettiin yläkerrassa poraamaan.. Tää on nyt viimeinen niitti mun päänsärylle, lähden pois.

...voi, kun oli surullisia uutisia... Pahoittelen Prätkis! Toivotan tsemppiä ja jaksamista...onneks sulla on se ihana koiruli... Parisuhde on kyllä kumma juttu. Ja joskus ero on ainoa oikea ratkaisu... Toivottavasti kuitenkin Prätkiksen suhde saa jatkoaikaa, niin että tämä oli vaan sellainen kupru, joka ei pilaa kaikkea hyvää.

Myy.

...ja Siniksen mies kuullostaa ihan hassulta..Mehän ollaan ihanaisia KOKO ajan... ;)

Mulla on tänään ihan Pikku Myy-päivä...mulkoilen vaan yhmisiä ja mökötän...ei huvita yhtään... Miestä vois ehkää kaataa viikonloppuna, jospa se poistaisi tätä armotonta vitutusta...Mut mies saa kyllä tehdä kaiken työn...;)

Myy... "jonka kello näyttää vasta puol kolmea...miten se voi olla noin vähän????"

Voi eiiiii prätkis. Tsemppihalitukset täältäkin. Ja mun puolesta täällä saa käydä meille vauvakuumeilijoille päivittämässä muitakin kuulumisia välillä kuin niitä vauvan yritys sellaisia. Täällä fiksuja, ihania tyttöjä kirjoittelemassa ja tukemassa! Joskus pieni välimatkan otto, tai jonkunlainen miettimisero voi olla ihan hyvä ratkaisu. Omankin kullan kanssa kuukausi asuttiin erillään joskus ammoisina seurustelun alkuaikoina, sitten kun yhteen palattiin tuntuikin kaikki palat vaan loksahtavan paremmin kohdalleen kun molemmat olivat kunnolla miettinyt tilannetta. Ja siitä asti kaikki onkin ollut vain ruusuilla tanssimista.... Noooooot! ;) Mutta siis kyllä se pisti asiat mittasuhteisiin ja sai homman jotenkin toimimaan.

Jeps, kaks isoa O:ta pitäis kai saada paikalle yhtä aikaa kun vauvan "teko" mielessä peittojen alla telmii. Että mikäs siinä sitten sen helpompaa, nyt kun tää tiedetään ni eiku vaan hommiin. Buahahahahahaaaa, toivottavasti kuulette ironian kirjoituksessani..

Älähän Miiniliini ihan hajoo niihin lämpöihin. Ei se ole mikään luotettava oviksen kartoitusmenetelmä. Tätä minullekin täällä on joskus hoettu. Ihan mielenkiinnosta olen vähän puolihuolimattomasti seuraillut lämpöjä, ja oppinut niistä jotain, mutta esim nyt ei lämmöt romahtaneetkaan vaikka mensut alkoivat. Eli jos monnit olis myöhässä olisin varmaan niin paksuna että! Mutta oikeesti tais vaan syysflunssa yllättää, nyt alkaa nokkakin niiskuttamaan ja väsyttää. Ja ei minusta oviksen eikä raskaudenkaan pitäis ihan asteella nostaa lämpöjä, vaan noin puolella asteella, eli ehkä mä vaan aivastin koneen äärellä eilen ja tartutin tän syysflunssan sinuunkin, sorry!
Eikun vaan hotellinaapureiden korvat punaisiksi kahden ison O:n voimin! :D

Mulla kanssa häiritään tätä mun palstailuun keskittymistä nyt oikein huolella.

Palaillaan,
viluski

...Hyvää viikonloppua kaikille! MIEHEN KAATOON!!! :D

Outo häpy-vihlonta yllätti äsken...että mä kohta alan inhoon tätä mun kroppaa...kyl mä välillä niitä pillereitä mun kaapissa silmäilen sillä silmällä... Hermot alkaa mennä tän ihonkin kanssa...ihan hyvä se on,mutta järkyttäviä hormoonifinnejä - muutama naamassa ja sit niitä on tullu selkäänkin. Hitto, että inhottaa...kohta pakko lähteä lääkäriin, mutta kun ne käynnit maksaa ja pitäs sinne hammaslääkäriinkin mennä.

Myy. "hoidon tarpeessa" :)

Taas himmeesti tekstiä täällä!:)

Oon tosi pahoillani Prätkiksen tilanteesta...en oikein muuta osaa sanoa kun , että *voimahaleja*!!Toivottavasti saatte asiat selvitettyä ja voisitte jatkaa yhdessä!!Meillä on kyllä miehen kanssa riidelty tässä ja viime kierrossa niin paljon, että pelkäsin myös jo eroa....Kuitenkin kannattaa niitä päätöksiä siten miettiä ihan rauhassa, eikä missään riitatilanteessa. Oletteko miettineet hankkivanne ulkopuolista apua? Joskus se on ainoa vaihtoehto kun itse on niin solmussa...

Miini, ei mulla oo aikainen ovis vaan ihan kohdallaan kp16/30 vaan ne rakkulat vaan kypsyy jotenkin isoiksi aikaisin. En tiiä onko se hyvä/paha?? Kuitenkin ovis on siis ja sen tikutan ja menkat tulee aina kp 30.

Eilen eka akupunktio sessio ja su & ti seuraavat. 3 kertaa ennen ovista pitää tehdä sekä iehelle, että naiselle. Onoas kätevää kun miehen täti on tuollainen poppanainen! Mä olen tänään ollut niin hyvällä mielellä ja optimistinen. En tiiä mistä johtuu...Ehkä mun itku-, riita- ja masiskiintiö on nyt hetkeksi täynnä ja koetan sitä lääkärin kehoittamaa stressitöntä elämää. Katsotaan mitä tapahtuu?! Eipähän ainakaan voi haitata...:)

Nyt meen saunomaan ja sekstailemaan, mukavaa viikonloppua tyttäret!

T. Wilma kp12
http://blogit.wilma.fi

Miini: Mä en oikeen tiiä tuosta valkovuodon määrästä :( Vasta loppu nimittäin menkat (kesti 8 päivää!) ja heti alettiin sekstaileen ja miehellä on sellasta liimakamaa että pari päivää sitä sitten pikkuhiljaa aina valuilee..anteeksi yksityiskohtaisuus. Mutta aikasesta oviksesta! Mullahan se yleensä on vasta kp 20 about. Ja koko viime yön sitten pisti tuohon vasempaan munasarjaan niin kauheesti että tänään varmaan sitten irtoilee jo. Nyt siis kp 12 menossa. Varmaan sitten clomit saanu oviksen aikasemmaksi. Eikä siis muulla taida olla raskauteen vaikuttavaa kun sillä luteaanivaiheen kestolla. Sen pitäisi ymmärtääkseni olla min.10 pv.....hmm vaikeita juttuja nää! Mullakaan ei siis mitään seurantaultraa annettu vaikka yksityisellä kävin :(

Prätkähiirelle tsemppiä! Toivottavasti asiat vielä ratkeisivat!
Wilma: onko se akupunktio auttanut mitenkään näkyvästi?

Wilma kirjoitteli taas bloginsa osoitteen väärin päin :) http://wilma.blogit.fi/ taitaap toimia paremmin. Muakin jotenkin kiinnostais blogin kirjoittaminen, mutta en nyt sitten kuitenkaan tiedä mitä sinne naputtelisi. Täydellisyyden tavoittelijana en voi vaan aloittaa ja kattoa mitä siitä tulee...

Mminttu, varasin julkiselta neuvolalääkäriltä ajan. Mun pahin pelko siitä käynnistä on, että meitä ei oteta tosissaan ja käsketään mennä kotiin yrittämään lisää. Hyvä kun saitte tapeltua teillekin ajan julkiselle, onhan teillä jo vuosi yritystä takana ja yksityisellä hoidot voi tulla tosi kalliiksi. Niin kuin varmasti tiedätkin.

Jännää, että noista clomeista tulee noin kovia oireita! Olin jotenkin kuvitellut, että ne on vähän niin kuin e-pillerit paitsi toimii toisinpäin. Siis hormoonitasoltaan. Näin vauvapalstojen perusteella kun tuntuu, että niitä määrätään aika helposti ja ilman mitään seurantaultria.

Yhteistyössä