Haaveena vauva 2022

@Kolmaskertatodensanoo onnittelut plussasta:)

Tsemppiä @mamma41 ❤

On kp 15 ja rinnat niin kipeät että ovulaatio ollut ja mennyt.Keltarauhanen tekee nää kivut rintoihin :/Onko muilla tämmöstä? Myös valkkari muuttuu keltaisemmaksi ja limaista edelleen.Nyt on ihan ihme kun ummettaa.Monta päivää jo..Tallettelut jäi dpo-1. Toivottavasti riittää. Tänään iski myös hormooni finni kasvoihin, viime kierrossa uupui täysin :/
Eilen sain tietää että ikäiseni tuttavani saanut vauvan ja siitä tuli niin paha epäonnistumisen tunne että ajauduttiin miehen kanssa riitaan :( Olen ollut tänäänkin tosi kiukkuinen.
 
  • Surullinen
Reactions: Tiutau13
vierailija
@Kolmaskertatodensanoo onnittelut plussasta

Tsemppiä @mamma41

On kp 15 ja rinnat niin kipeät että ovulaatio ollut ja mennyt.Keltarauhanen tekee nää kivut rintoihin :/Onko muilla tämmöstä? Myös valkkari muuttuu keltaisemmaksi ja limaista edelleen.Nyt on ihan ihme kun ummettaa.Monta päivää jo..Tallettelut jäi dpo-1. Toivottavasti riittää. Tänään iski myös hormooni finni kasvoihin, viime kierrossa uupui täysin :/
Eilen sain tietää että ikäiseni tuttavani saanut vauvan ja siitä tuli niin paha epäonnistumisen tunne että ajauduttiin miehen kanssa riitaan Olen ollut tänäänkin tosi kiukkuinen.
Usein alkaa dpo 1-3 kipu rinnoissa joka loppuu kun kuukautiset alkaa.

Miksi teille riitaa tuli ❤
 
vierailija
Eilen tuijotin haamuviivaa testissä. Ihan uskomaton tunne. Jotain näkyy kerrankin. Mutta dpo oli vasta 5.. En tiedä miksi tein testin, mutta alaselässä keskellä oli eri tunne kun ennen. Samoin tuntui poltetta alavastassa.

No tänään aamulla tein eikä mitään. Kyllä masensi. Nyt illalla ehkä taas jotain siellä näkyi..

Ahdistunut olo eikö sittenkään ja samalla uskomatonta nähdä jtn siellä tikussa. Nyt piinaillaan ja toivotaan.
Dpo 5 ei voisi edes näkyä raskaus vielä koska alkio kiinnittyy vasta 6-7. Eli kyseessä on ollut huono testi vaan. Se ei toki tarkoita etteikö plussaa voisi myöhemmin tulla. Kiinnittymisestä menee yleensä 2 vrk ennenkuin hcg taso on sen verran korkea, että testissä näkyy. Joskus kauemminkin.
 
Haaveilija987
Moikku! Täällä yksi haaveilija jolla on nyt ehkä dpo 1. Vai mitä mieltä olette, että oliko torstaina plussapäivä? Keskiviikkona ja torstaina oli kyllä isoimmat turvotukset ja limatkin. Ihan ei ole tasavahvat enää kyllä kuivuneena mutta torstain toinen testi oli kyllä märkänä lähes yhtä vahvoilla viivoilla.☺
 
Haaveiija987 olin minä. En näköjään osaakkaan lisätä kuvaa
No mutta kuitenkin siis mulla ei ole ollut vielä yksiäkään menkkoja tässä edellisen synnytyksen jälkeen. Niin nyt vaan olen tikutellut ovista ja nyt alkoi olemaan tuntemuksia niin sain myös plussan sieltä bongattua. Talletukset osui dpo -2 ja dpo 0. Toivotaan, että natsaa🙏🏻. Nyt alkaa siis ne kuuluisat piinapäivät 😬
 
Nega testattu nyt aamulla, aika musertunut olo, jotenkin luulin ehkä oireilusta päätellen jotain. Tästä on vaikea enää nousta yrittämään enkä tiedä edes haluanko.
Onko hoidoissa joku "virallinen" testipäivä, eli voiko siis myöhemmin muuttua vielä pos? En ole koskaan perehtynyt hoitoihin, kellään lähipiirissä ei ole ollut. Anteeksi jos kysymys on tökerö😶
 
Onko hoidoissa joku "virallinen" testipäivä, eli voiko siis myöhemmin muuttua vielä pos? En ole koskaan perehtynyt hoitoihin, kellään lähipiirissä ei ole ollut. Anteeksi jos kysymys on tökerö
Ei ole virallista kun en ole missään koeputki tms hoidoissa, vaan pistokset normi gynen kautta. Päätin vaan testata kun halusin mahdollisimman pian tietää, nyt dpo 10 tai 11 mutta uskon että testiin voi luottaa valitettavasti
 
Paljon onnea @Lumihiutale_ , @Kolmaskertatodensanoo !😍
Ja voimia sekä jaksamista epätoivoa tunteville, haluan uskoa että meidän kaikkien vuoro tulee vielä ja kierto kierrolta ollaan lähempänä tavoitetta❤
Sain joitakin päiviä sitten täältä korvaamatonta tukea ❤ Ei olla kerrottu haaveilusta kenellekkään joten tämä on ainut paikka jossa voi purkaa tuntojaan ja saada vertaistukea.
Ne jotka muistaa meidän tilannetta, otin asian puheeksi miehen kanssa. Ollaan taas samoilla linjoilla ja yritys jatkuu jälleen! 🥰
 
Halaus sinulle @mamma41 ❤

Hienoa kuulla @Saaga86 ,että saitte asiat puhuttua :)

Onnea @Lumihiutale_ :)

Meille tuli miehen kanssa riita siitä ,kun hän ei jälleen kerran ymmärtänyt vauvan kaipuutani :( Annoin myös tulla ulos sen harmin mikä tästä pitkästä yrityksestä on mieleeni tullut ja sen että itse koen tehneeni kaiken mahdollisen auttaakseni raskautta alkamaan kun mies ei ole vaivautunut tarkistuttamaan edes veriarvojaan ja jättänyt vitamiininsa syömättä :/
 
  • Surullinen
Reactions: Tiutau13
@Saaga86 lle ja miehelle iso peukku! Jee!😄
@Fazeriina82 jaksamista kovasti sinne ❤ mulla on myös purkautunut kiukkuna vauvan kaipuu, tosin ei miehelle (kun ei sellaista oo) vaan ystävälle jonka kans tehdään sitä remppaprojektia😅 hän tukee kyllä tätä mun "vauvaprojektia" mutta just sen remppaprojektin takia tästä taukokierrosta venyy monen kuukauden mittainen 😔 heinä-elokuun menkoista aion mennä klinikalle seuraavaan inssiin koska kesäloma niin ei tarvii järjestää töitä kehon myllerrysten mukaan 😄
 

Yhteistyössä