Haaveena vauva 2022

Hei kaikille. Hiljaiseloa olen pidellyt plussauutiseni jälkeen. Surullisena tulen kertomaan, että sain keskenmenon. ☹ Toivon, että plussani pysyy listalla edelleen, sillä plussa on kuitenkin aina plussa ja antaa ehkä toivoa uusiin hoitokiertoihin, jotka alkavat sitten joskus. Olo on nyt ihan turta. ehkä jossain vaiheessa siirryn tuonne 2023 haaveilijoiden ryhmään.

Takapiruna seurailen jatkossa ja toivon lämpimästi iloisia uutisia kaikille ja sinnikkäitä pikkuisia. ❤
 
Hei kaikille. Hiljaiseloa olen pidellyt plussauutiseni jälkeen. Surullisena tulen kertomaan, että sain keskenmenon. Toivon, että plussani pysyy listalla edelleen, sillä plussa on kuitenkin aina plussa ja antaa ehkä toivoa uusiin hoitokiertoihin, jotka alkavat sitten joskus. Olo on nyt ihan turta. ehkä jossain vaiheessa siirryn tuonne 2023 haaveilijoiden ryhmään.

Takapiruna seurailen jatkossa ja toivon lämpimästi iloisia uutisia kaikille ja sinnikkäitä pikkuisia.
Olen niin kovin pahoillani 😢❤ Voimia jatkoon ❤❤
 
Tsemppiä @Lumihiutale_

Kysyisin tuosta Geleestä, että missä tilanteissa siitä on hyötyä? Google ei ainakaan kerro, että aiheuttaisi juuri haittavaikutuksia eli kokeilu kannattanee matalalla kynnyksellä.
Tää on kopsattu toiselta foorumilta ja vuodelta 2014.

Kuulemma tukee hormonitoimintaa, lisää hedelmällisyyttä, saattaa auttaa myös ovulaation kanssa ja tasoittaa kiertoa. Olen täällä palstalla kuullut jopa ihmisten raskautuneen aloitettuaan tuotteen käytön, mutta saattaa olla toki kyse sattumastakin. :)

Lyhyesti kerrottuna on siis kyse erittäin ravintorikkaasta aineesta, jolla mehiläiset ruokkivat kuningatartaan koko tämän elämän ajan. Tässä kuningattaren eväässä on runsaasti mm. aminohappoja, proteiineja, B-vitamiineja, rasvahappoja, A-, D-, E-, K- ja C-vitamiinia. Googlettamalla löytyy hyvin tietoa tästä aineesta, etenkin jos on yhtään englantia taitaa.

Ostin purkin kokeeksi, sillä ajattelin että ei siitä kummoista haittaakaan voi olla, jos ei ole mehiläisille/hunajalle allerginen ja ei tämä nyt ole kokeiluna kovin kalliskaan :)

Tähän blogitekstiin on hyvin koottu aiheesta infoa:
http://www.lily.fi/blogit/puuttuva-palanen/kuningatarmehilaisen-evaat
Muoks. Näemmä on tämä bloggaaja raskautunut 7 viikkoa sen jälkeen, kun korkkasi gelee royalet!

Itsellä ne on juurikin tässä kierrossa ekaa kertaa käytössä. Annostuksena mulla ovikseen asti 2tabl. ja oviksen jälkeen on 1tabl. loppukierron ajan. Mulla ei ole ongelmia kierron suhteen eli on tasainen ja kaiketi ovulaatio tapahtuu. Halusin vain nyt ottaa kaikennäköistä kokeiluun tähän kiertoon.
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA
Hei kaikille. Hiljaiseloa olen pidellyt plussauutiseni jälkeen. Surullisena tulen kertomaan, että sain keskenmenon. Toivon, että plussani pysyy listalla edelleen, sillä plussa on kuitenkin aina plussa ja antaa ehkä toivoa uusiin hoitokiertoihin, jotka alkavat sitten joskus. Olo on nyt ihan turta. ehkä jossain vaiheessa siirryn tuonne 2023 haaveilijoiden ryhmään.

Takapiruna seurailen jatkossa ja toivon lämpimästi iloisia uutisia kaikille ja sinnikkäitä pikkuisia.
Voi olen niin pahoillani :( Niin epäreilua :(
Iso halaus sinulle ❤❤
 
Tää on kopsattu toiselta foorumilta ja vuodelta 2014.

Kuulemma tukee hormonitoimintaa, lisää hedelmällisyyttä, saattaa auttaa myös ovulaation kanssa ja tasoittaa kiertoa. Olen täällä palstalla kuullut jopa ihmisten raskautuneen aloitettuaan tuotteen käytön, mutta saattaa olla toki kyse sattumastakin.

Lyhyesti kerrottuna on siis kyse erittäin ravintorikkaasta aineesta, jolla mehiläiset ruokkivat kuningatartaan koko tämän elämän ajan. Tässä kuningattaren eväässä on runsaasti mm. aminohappoja, proteiineja, B-vitamiineja, rasvahappoja, A-, D-, E-, K- ja C-vitamiinia. Googlettamalla löytyy hyvin tietoa tästä aineesta, etenkin jos on yhtään englantia taitaa.

Ostin purkin kokeeksi, sillä ajattelin että ei siitä kummoista haittaakaan voi olla, jos ei ole mehiläisille/hunajalle allerginen ja ei tämä nyt ole kokeiluna kovin kalliskaan

Tähän blogitekstiin on hyvin koottu aiheesta infoa:
http://www.lily.fi/blogit/puuttuva-palanen/kuningatarmehilaisen-evaat
Muoks. Näemmä on tämä bloggaaja raskautunut 7 viikkoa sen jälkeen, kun korkkasi gelee royalet!

Itsellä ne on juurikin tässä kierrossa ekaa kertaa käytössä. Annostuksena mulla ovikseen asti 2tabl. ja oviksen jälkeen on 1tabl. loppukierron ajan. Mulla ei ole ongelmia kierron suhteen eli on tasainen ja kaiketi ovulaatio tapahtuu. Halusin vain nyt ottaa kaikennäköistä kokeiluun tähän kiertoon.
Itseäkin kiinnostaa tuo aine :) mutta osaako joku sanoa oliko jotain rajoituksia minkä kanssa sitä ei tulisi käyttää? Olen joskus ollut lukevani jotain sellaista :/
 
Ihan sellaiset olot että kierto loppuu tänään tai huomenna, viimeinen punaviiniannos menossa, turhaahan se enää on mutta otan säntillisesti vuotoon asti. Ajattelin kokeilla niitä menkkapöksyjä, kellään kokemusta? Olen yrittänyt suunnata mietteitä kaikkialle muualle pääsiäistä tai kesää miettiä, onneksi työpäiviä edessä niin väkisin ajatukset menee muualle.
 
Hei kaikille. Hiljaiseloa olen pidellyt plussauutiseni jälkeen. Surullisena tulen kertomaan, että sain keskenmenon. Toivon, että plussani pysyy listalla edelleen, sillä plussa on kuitenkin aina plussa ja antaa ehkä toivoa uusiin hoitokiertoihin, jotka alkavat sitten joskus. Olo on nyt ihan turta. ehkä jossain vaiheessa siirryn tuonne 2023 haaveilijoiden ryhmään.

Takapiruna seurailen jatkossa ja toivon lämpimästi iloisia uutisia kaikille ja sinnikkäitä pikkuisia.
Pahoittelut ja kovasti voimia ❤

Pitäisi varmaan kanssa siirtyä sinne 2023 ryhmään. Ensi kuulle on varattu aika lapsettomuustutkimuksiin ja tuskin mitään kerkeää tapahtua ennen sitä. Nyt dpo 8 mutta ei juurikaan mitään tuntemuksia, ainoastaan joku flunssan tapainen alkoi eilen. Koronatesti oli kuitenkin negatiivinen.
 
KP 1 ☹ jälleen 27pv kierto joka kyllä huolestuttaa mua mutta ei siis vauvaa tälle vuodelle ja tuskin jatkossakaan. Mietiskelen mitä teen, mutta kovasti tsemppiä ja voimia kaikille ja toivon erityisesti että pitkään yrittäneet saisivat vauvan syliin ❤
 
  • Tykkää
Reactions: AMR
vierailija
KP 1 jälleen 27pv kierto joka kyllä huolestuttaa mua mutta ei siis vauvaa tälle vuodelle ja tuskin jatkossakaan. Mietiskelen mitä teen, mutta kovasti tsemppiä ja voimia kaikille ja toivon erityisesti että pitkään yrittäneet saisivat vauvan syliin
27 päivää on ihan normaali kierto! Ei siitä kannata huolissaan olla! Ja jos laskin oikein niin sulla olis tänään ollut dpo 14,eli luteaali 13vrk joten sekin on todella hyvä.
 
Flow ennustaa ovista huomiselle. Tänään tuntunut "kuplimista" vasemmalla puolella alavatsaa, oisko munasarjojen tuntumalta. Eli ehkä sieltä se todella olisi huomenna tulossa. :D En nyt ainakaan testaile ovista, vielä mennään vähän rennommin siltä osin. Toivottavasti kierto olisi palautumassa normaaliin ja se ovis oikeasti olisi lähiaikoina. :)
 
KP 1 ☹ jälleen 27pv kierto joka kyllä huolestuttaa mua mutta ei siis vauvaa tälle vuodelle ja tuskin jatkossakaan. Mietiskelen mitä teen, mutta kovasti tsemppiä ja voimia kaikille ja toivon erityisesti että pitkään yrittäneet saisivat vauvan syliin ❤
Tsemppiä kovasti, toivottavasti elämä vielä yllättyisi ja saisitte vielä yhden pienen ❤❤

Täältä varmaan tullaan 9 päivän päästä perässä uuteen kiertoon :( Ärsyttävää odottaa vuotoja kun tietää että tulee pettymään:( Omat kierrot 25-29 päivää, useimmiten tuo 26 ja luteaali 13 päivää eli sinunkin kierto normaalin pituinen:)

Tässä kierrossa vältin ylimääräistä sokerin syöntiä ennen ovista ja oviksen jälkeiset päivät. Tuntui aivan kamalalta kidutukselta jättää töissäkin herkut syömättä.Punaviiniä ja tummaa suklaata nyt syönyt :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
KP 1 ☹ jälleen 27pv kierto joka kyllä huolestuttaa mua mutta ei siis vauvaa tälle vuodelle ja tuskin jatkossakaan. Mietiskelen mitä teen, mutta kovasti tsemppiä ja voimia kaikille ja toivon erityisesti että pitkään yrittäneet saisivat vauvan syliin ❤
Mulla kierto oli tuossa talvesta 26 pv, käsittääkseni sekin vielä Ok mutta ymmärrän huolen kierron lyhenemisestä. ❤ Voimia mietintöjen kanssa ja toivottavasti vielä kuitenkin onnistuisi!

Heräsi itselle eilen (varmaan turhaa) toivoa kun tuli vessassa käynnin yhteydessä paperiin hitusen verta liman seassa. Ei tullut vastaavaa enää tänään mutta eilen oli dpo 9, eli eikös tuo olisi jo vähän turhan myöhäistä kiinnittymisvuodoksi?

Noh kai se pitää kaikki turhaa toivoa antavat oireet kerätä, nyt taitaakin olla jo kaikki koettu. 🙈
 
@Lumihiutale_ oon todella pahoillani 😔💔 samaa tässä miettinyt kuukauden päivät melkein. Turha toivonkipinä plussatestinä ja sit menee kesken. Toisaalta, parempi että menee kesken heti alussa eikä myöhemmin ja sekin on hyvä että plussa tulee, niin on toivoa toiseenkin plussaan. Silti se sattuu, keskenmeno. Ja paljon!💔😔

@83Keiju. Sulle myös iso sydän ja pahoittelut keskenmenosta❤😔

Eilen alkoi eka kierto keskenmenon jäljiltä. Harmi ettei se vieläkään tarkoita juuri mitään, vielä tarvisi jaksaa odottaa ainakin 4 kiertoa ennen uutta inssiä. Toki ylihuomenna on suuri ja ratkaiseva päivä, lähitulevaisuuden kannalta 😄 on niin kova vauvakuume, että osa minusta toivoo että kaupanteko kiinteistöstä epäonnistuu niin saan ampaista inssiin - mutta onhan se tyhmää, sillä kiinteistöön sijoittaminen on tulevaisuuden turvaamista 😄
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Mulla kierto oli tuossa talvesta 26 pv, käsittääkseni sekin vielä Ok mutta ymmärrän huolen kierron lyhenemisestä. Voimia mietintöjen kanssa ja toivottavasti vielä kuitenkin onnistuisi!

Heräsi itselle eilen (varmaan turhaa) toivoa kun tuli vessassa käynnin yhteydessä paperiin hitusen verta liman seassa. Ei tullut vastaavaa enää tänään mutta eilen oli dpo 9, eli eikös tuo olisi jo vähän turhan myöhäistä kiinnittymisvuodoksi?

Noh kai se pitää kaikki turhaa toivoa antavat oireet kerätä, nyt taitaakin olla jo kaikki koettu.
Ei se välttämättä turhan myöhään ole, mitä itse asiaa selvittelin niin se kai usein onkin muutama pv kiinnittymisen jälkeen eli 8-14 välillä. Toivotaan kovasti 🤞
 
Mulla on ovis ihan tuloillaan, varmaan 1-2pv sisään eli hieman aikaisemmin kuin viime kierrossa. Tosin mulla näkyy olevan joka toinen kierto lyhyempi ja joka toinen pidempi. Eilen talleteltiin ja huomenna voidaan, tänään ei. Toiveet on samaan aikaan tosi korkealla, josko vihdoin nyt, mutta samalla mieli muistuttaa että kun ei tähänkään mennessä niin miksi muka nyt. Mutta raskautumisen suhteen olo aiempaa rauhallisempi onneksi, odotellaan kutsua sinne lapsettomuuspolille ja tehdään mitä voidaan sillä aikaa. Ihan muista asioista on stressiä tarpeeksi taas, mikä ei sekään ole hyvä tietenkään.
 
vierailija
Mulla kierto oli tuossa talvesta 26 pv, käsittääkseni sekin vielä Ok mutta ymmärrän huolen kierron lyhenemisestä. Voimia mietintöjen kanssa ja toivottavasti vielä kuitenkin onnistuisi!

Heräsi itselle eilen (varmaan turhaa) toivoa kun tuli vessassa käynnin yhteydessä paperiin hitusen verta liman seassa. Ei tullut vastaavaa enää tänään mutta eilen oli dpo 9, eli eikös tuo olisi jo vähän turhan myöhäistä kiinnittymisvuodoksi?

Noh kai se pitää kaikki turhaa toivoa antavat oireet kerätä, nyt taitaakin olla jo kaikki koettu.
Mulla on kahdessa raskaudessa tullut veriviiru liman seassa, kiinnitymisvuoto siis. Sitä en tiedä onko ajankohtana sinulla oikea, mutta toivottavasti saat plussan testiin.👍🤗
 
vierailija
Talletteluja kannattaa tehdä tarpeeksi tiheään. Siittiöt on parempilaatuisia, kun eivät ole liian pitkään pusseissa.😁 Näin on tutkittu. Raskaus saattaa alkaa, mutta menee kesken alussa jo, kun siittiö on huonolaatuinen, eli ei ole ns.tuore enää, jos on ollut useamman päivän pusseissa.

Minulla yksi km ja raskaus alkoi "varmoilla päivillä", eikä siis ollut suunniteltu.. Menkkojen jälkeen suojaamaton yksi kerta ja naps..tulin raskaaksi. Eli 5 päivää ollut säilössä pusseissa ja oli huonolaatuinen..ainakin täsmäis,tuohon.. Ei tietenkään voi tietää.

Ja miehille myös muutoksia elämäntapoihin ja ruokatottumuksiin. Ei raskaudenyritys ole pelkästään naisten harteilla. Moni unohtaa miehen..😁
 
Talletteluja kannattaa tehdä tarpeeksi tiheään. Siittiöt on parempilaatuisia, kun eivät ole liian pitkään pusseissa. Näin on tutkittu. Raskaus saattaa alkaa, mutta menee kesken alussa jo, kun siittiö on huonolaatuinen, eli ei ole ns.tuore enää, jos on ollut useamman päivän pusseissa.

Minulla yksi km ja raskaus alkoi "varmoilla päivillä", eikä siis ollut suunniteltu.. Menkkojen jälkeen suojaamaton yksi kerta ja naps..tulin raskaaksi. Eli 5 päivää ollut säilössä pusseissa ja oli huonolaatuinen..ainakin täsmäis,tuohon.. Ei tietenkään voi tietää.

Ja miehille myös muutoksia elämäntapoihin ja ruokatottumuksiin. Ei raskaudenyritys ole pelkästään naisten harteilla. Moni unohtaa miehen..
Niin mihin tää liittyi tai kenelle? Kyllä täällä kirjoittelevat naiset ennemminkin harmittelee sitä että jos on syitä minkä takia ei pysty riittävästi ja usein kuin luottaa kertaan muutamaan.
 
vierailija
Niin mihin tää liittyi tai kenelle? Kyllä täällä kirjoittelevat naiset ennemminkin harmittelee sitä että jos on syitä minkä takia ei pysty riittävästi ja usein kuin luottaa kertaan muutamaan.
Joo, eihän tää yhtään liity raskauteen tms.🙈 Oliko tää raskausketju vai mikä sitten? Ymmärsinkö jotain väärin? Pitääkö aina teksti olla tarkoitettu jollekkin tai liittyä johonkin tiettyyn kaavaan. Täh?!😁

Mulla ollu vähän eri käsitys...Tikutetaan ja kytätään ovista ja ihmetellään, kun miehellä halut karkaa tai ei vaan innostu. En ihmettele yhtään. Ja jos "vauvanteko seksi" vaan mielessä, niin saattahaan siinä olla ressiä molemmilla liikaa.🙈

Älyttömän negatiivista, jos joku erehtyy vinkkejä antamaan. Varsinkin, jos kirjoittaja sattuu olemaan "vierailija". Ei niitä kannata noudattaa, jos siltä tuntuu. Jos esim.lääkäristä saa vinkin, niin ihan eri ääni on kellossa.😉 Aika harva siinä alkaa urputtaa vastaan.😀

Aurinkoa kaikkien mieleen ja elämään.☀

Enemmän positiivisuutta elämään, nautitaan enemmän siitä mitä on, eikä liikaa surkutella mitä ei ole. Tämän olen oppinut elämässä🥰 ja NAUTIN siitä siksi nykyään enemmän!❤
 
vierailija
Joo, eihän tää yhtään liity raskauteen tms. Oliko tää raskausketju vai mikä sitten? Ymmärsinkö jotain väärin? Pitääkö aina teksti olla tarkoitettu jollekkin tai liittyä johonkin tiettyyn kaavaan. Täh?!

Mulla ollu vähän eri käsitys...Tikutetaan ja kytätään ovista ja ihmetellään, kun miehellä halut karkaa tai ei vaan innostu. En ihmettele yhtään. Ja jos "vauvanteko seksi" vaan mielessä, niin saattahaan siinä olla ressiä molemmilla liikaa.

Älyttömän negatiivista, jos joku erehtyy vinkkejä antamaan. Varsinkin, jos kirjoittaja sattuu olemaan "vierailija". Ei niitä kannata noudattaa, jos siltä tuntuu. Jos esim.lääkäristä saa vinkin, niin ihan eri ääni on kellossa. Aika harva siinä alkaa urputtaa vastaan.

Aurinkoa kaikkien mieleen ja elämään.

Enemmän positiivisuutta elämään, nautitaan enemmän siitä mitä on, eikä liikaa surkutella mitä ei ole. Tämän olen oppinut elämässä ja NAUTIN siitä siksi nykyään enemmän!
Kunnon HV viesti :D

Hyvää jatkoa ❤😊
 
vierailija
Joo, eihän tää yhtään liity raskauteen tms. Oliko tää raskausketju vai mikä sitten? Ymmärsinkö jotain väärin? Pitääkö aina teksti olla tarkoitettu jollekkin tai liittyä johonkin tiettyyn kaavaan. Täh?!

Mulla ollu vähän eri käsitys...Tikutetaan ja kytätään ovista ja ihmetellään, kun miehellä halut karkaa tai ei vaan innostu. En ihmettele yhtään. Ja jos "vauvanteko seksi" vaan mielessä, niin saattahaan siinä olla ressiä molemmilla liikaa.

Älyttömän negatiivista, jos joku erehtyy vinkkejä antamaan. Varsinkin, jos kirjoittaja sattuu olemaan "vierailija". Ei niitä kannata noudattaa, jos siltä tuntuu. Jos esim.lääkäristä saa vinkin, niin ihan eri ääni on kellossa. Aika harva siinä alkaa urputtaa vastaan.

Aurinkoa kaikkien mieleen ja elämään.

Enemmän positiivisuutta elämään, nautitaan enemmän siitä mitä on, eikä liikaa surkutella mitä ei ole. Tämän olen oppinut elämässä ja NAUTIN siitä siksi nykyään enemmän!
Anna kun arvaan, olet itse tullut raskaaksi ihan vaan rennosti ottamalla muutaman kuukauden sisällä ehkäisyn poisjättämisestä? :D
 
Joo, eihän tää yhtään liity raskauteen tms. Oliko tää raskausketju vai mikä sitten? Ymmärsinkö jotain väärin? Pitääkö aina teksti olla tarkoitettu jollekkin tai liittyä johonkin tiettyyn kaavaan. Täh?!

Mulla ollu vähän eri käsitys...Tikutetaan ja kytätään ovista ja ihmetellään, kun miehellä halut karkaa tai ei vaan innostu. En ihmettele yhtään. Ja jos "vauvanteko seksi" vaan mielessä, niin saattahaan siinä olla ressiä molemmilla liikaa.

Älyttömän negatiivista, jos joku erehtyy vinkkejä antamaan. Varsinkin, jos kirjoittaja sattuu olemaan "vierailija". Ei niitä kannata noudattaa, jos siltä tuntuu. Jos esim.lääkäristä saa vinkin, niin ihan eri ääni on kellossa. Aika harva siinä alkaa urputtaa vastaan.

Aurinkoa kaikkien mieleen ja elämään.

Enemmän positiivisuutta elämään, nautitaan enemmän siitä mitä on, eikä liikaa surkutella mitä ei ole. Tämän olen oppinut elämässä ja NAUTIN siitä siksi nykyään enemmän!
Jep jep, kyl tää mun nähdäkseni on enemmän vartaistukipalsta kuin "voiko joku neuvoa miten lapsia tehdään" palsta. Et kyllä se vähän kalskahtaa jos takavasemmalta huudellaan että "hei harrastakaa seksiä!" No shit Sherlock! Ehkä tarkoitit hyvää, mutta tiäkkö nää neuvot on kyl täällä jokainen kuullu, lääkäriltä, netistä ja mammapalstoilta. Jos ole samassa tilanteessa ja haluat saada ja antaa vertaistukea, tervetuloa, mutta jos haluat vain päteä ja dissata niin vaihda aihetta muualle trollaamaan.
 

Yhteistyössä