Haaveena vauva 2022

Oi onnea @mamma41 ❤ Toivotaan että on sitkeä kyytiläinen.

ymmärrän et tää provosvasti kirjoitteleva vieras saattoi tarkottaa alkuperäisellään viestillään hyvää, mut kannattaa opetella kuitenkin vähän tilannetajua ja positiivisempaa fiilistä kirjoitustyyliin. Viesti välittyy aina kirjoitustyylistä riippuen jokaiselle eritavalla.

Tällä palstalla on paljon niitä jotka vasta muutaman kierron on ollut lapsitoiveissa mukana ja sit on myös meitä jotka jo useamman vuoden. Eli meitä on moneen junaan. Kaikkien lapsihaaveet silti yhtä tärkeitä ja jokainen käy tällä matkalla ne omat vuoristorata tunteet läpi joko 1-2 kierrossa ennen plussaa tai 18-40 kierrossa. Kaikki tunteet on silti tällä palstalla sallittuja! ❤ Eli plussatuulia kaikille!

ps. Täällä haettiin tänään 2pv ikäinen alkio tuoresiirrolls kyytiin eli nyt peukut pystyyn et tärppäis vielä vuoden 2022 vauva
Voi kun teillä nyt onnistaisi ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Sinisilmät
Anily
Vauvahaaveita vielä tälle vuodelle.. Kierto on epäsäännöllinen, mutta aikalailla 30päivää, päivä sinne tänne. Eilen kp 20 ja tuli ovislimat. Talletteluja ollut parina päivänä nyt, niin onkohan mitään toiveita kun niin myöhään tuli ovis.. Siitäkään en varma ole kun ole tikuttanut, limoista päättelin 🙄
 
@Mimerkki mennään tosi samoissa päivissä. Mulla eilen päivällä ovis plussa, mutta ovistuntemuksia jo illasta. Tallettelut jäi eiliseen ja tiistaihin, näillä mennään.
Mulla tuli torstaina illalla toooosi tumma ovisplussa, aamulla ja seuraavana aamuna oli vain nippanappa plussalla. Eli nopea lh piikki kun yleensä mulla on noussu muutaman päivän ajan. Oikein mitään ovistuntemuksia ei ole ollut, sekin erilaista kun aiemmissa kierroissa on ollut ihan tosi selkeät kivut plussan tienoilla. Liekö hyvä, vai huono, ei voi tietää, ei mulla ennen keskenmenoa ollut ovistuntemuksia ja raskaaksi tulin, nyt sitten tuntemuksista huolimatta tähän asti ei ole tärpännyt 🤷🏻‍♀️ No talleteltu on ke ja pe ja näillä mennään, katsotaan mihin riittää.
 
@Mimerkki pidetään peukkuja, että plussa tulisi! Mulla ovistuntemukset laimentuneet viime syksystä, mutta tosiaan esikoisesta kipuilin oviksen aikaan oikealta, vaikka munasolu irtosi vasemmalta, joten tiedä näistä. Meinasitko milloin tehtailla vai odotatko että menkat myöhässä?
 
Huh koitin selata nopeasti viestejä läpi, vähän harmittaa etten oo käynyt lukemassa, mutta jotenkin aivot tarvi taukoa..

Täällä oli jännittävä yk näin vuoden viimeiseksi. Tein todella aikaisin testin ja näin ensimmäistä kertaa (sitten esikoisen pos. testin) pienen haalean viivan ja kyllähän siinä toivo heräsi. No myöhemmin ja 104 raskaustestin jälkeen ei ollut enää mitään. Uusi kierto alkaa kohta ja siirtykäämme siis vuodelle -23. Kiitos kaikille tästä ketjusta ja onnea tämän vuoden vauvansaajille❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
@Mimerkki pidetään peukkuja, että plussa tulisi! Mulla ovistuntemukset laimentuneet viime syksystä, mutta tosiaan esikoisesta kipuilin oviksen aikaan oikealta, vaikka munasolu irtosi vasemmalta, joten tiedä näistä. Meinasitko milloin tehtailla vai odotatko että menkat myöhässä?
Oon vähän kahden vaiheilla, toisaalta ei ole järkeä testata ennen kuin menkat on myöhässä, toisaalta jos saisi kemiallisenkin tikkuun niin tietäisi että edes melkein onnistui 🤷🏻‍♀️ Tosin epäilen että edellisessäkin kierrossa oli kemiallinen. Yksi herkkä testi mulla jäi viime kierrosta, ehkä sen joskus dpo 10-12 käytän.
 
Kuulkaas tätä naiset oliko eilen kun laitoin että KP 1, tuli vähän kirkasta verta ja aattelin no se on siinä. No se väheni ja tänään ei ole tullut mitään, aina kun olen tehnyt testin vuoto on heti alkanut, tein siis uudestaan "huvikseni" äsken.. paitsi että siihen tulikin raskaana 1-2... siis ei ole totta!
Tänään ollut huonoa oloa eikä ruoka ole maistunut mutta en ole yhtään ajatellut koska tein nega testin jo aiemmin olisiko ollut dpo9, joten aina on toivoa ja mielettömästi toivon että tämä pysyy matkassa nyt on kaapissa täysi testipkt ja täysi geleepurkki
Heippa, taustalla olen ollut jo pitkään. En ole uskaltanut tänne kirjoitella koska pelkään että kova kuumeilu aiheuttaisi stressiä ja sitä kautta suuria pettymyksiä. Ikää on jo melko paljon ja menkat ovat loistaneet poissaolollaan. Oon jo miettinyt että näinköhän mulla on jo 39-vuotiaana menopaussi :(

Luin Mamma41 sun viestin ja uskomattoman samoissa oireissa mennään; tosin itse en ole vielä tehnyt testiä koska pelkään taas pettymystä…
Osaatko sinä tai joku muu valaista; Millaista se kiinnittymisvuoto on? Mulla dpo6 tuli paperiin kirkasta, vetistä verta ja vuoto loppui samantien kuin seinään.
Ja tänään on suussa ollut outo maku. Muistelin että se olisi ollut aikainen merkki raskaudesta. Onko tästä kellään tietoa?
Tarrasukkia ja tsemppejä itse kullekin! Olisipa mukavaa jos pääsisin seuraanne kuumeilemaan 😊
 
Heippa, taustalla olen ollut jo pitkään. En ole uskaltanut tänne kirjoitella koska pelkään että kova kuumeilu aiheuttaisi stressiä ja sitä kautta suuria pettymyksiä. Ikää on jo melko paljon ja menkat ovat loistaneet poissaolollaan. Oon jo miettinyt että näinköhän mulla on jo 39-vuotiaana menopaussi

Luin Mamma41 sun viestin ja uskomattoman samoissa oireissa mennään; tosin itse en ole vielä tehnyt testiä koska pelkään taas pettymystä…
Osaatko sinä tai joku muu valaista; Millaista se kiinnittymisvuoto on? Mulla dpo6 tuli paperiin kirkasta, vetistä verta ja vuoto loppui samantien kuin seinään.
Ja tänään on suussa ollut outo maku. Muistelin että se olisi ollut aikainen merkki raskaudesta. Onko tästä kellään tietoa?
Tarrasukkia ja tsemppejä itse kullekin! Olisipa mukavaa jos pääsisin seuraanne kuumeilemaan
Mä en usko että mulla oli kiinnittymisvuotona kun oli jo dpo12 jos oikein lasken, eikö se pitäs olla jo aikasemmin n viikko oviksesta? En tiedä oliko se normaalia vuotoa vai merkki mahdollisesta km, viime torstaina illalla plussasin mutta se ilta oli kovasti kipujakin.
Mutta juurikin tuo kumma maku suussa on ollut varsinkin aamuisin ei niinkään näin illalla. Tänään tein vielä digitestin ja sama 1-2, joten yritän olla luottavainen ☺
 
  • Tykkää
Reactions: sinnae ja Pirpanen
Heippa, taustalla olen ollut jo pitkään. En ole uskaltanut tänne kirjoitella koska pelkään että kova kuumeilu aiheuttaisi stressiä ja sitä kautta suuria pettymyksiä. Ikää on jo melko paljon ja menkat ovat loistaneet poissaolollaan. Oon jo miettinyt että näinköhän mulla on jo 39-vuotiaana menopaussi

Luin Mamma41 sun viestin ja uskomattoman samoissa oireissa mennään; tosin itse en ole vielä tehnyt testiä koska pelkään taas pettymystä…
Osaatko sinä tai joku muu valaista; Millaista se kiinnittymisvuoto on? Mulla dpo6 tuli paperiin kirkasta, vetistä verta ja vuoto loppui samantien kuin seinään.
Ja tänään on suussa ollut outo maku. Muistelin että se olisi ollut aikainen merkki raskaudesta. Onko tästä kellään tietoa?
Tarrasukkia ja tsemppejä itse kullekin! Olisipa mukavaa jos pääsisin seuraanne kuumeilemaan
Mä tuun tolta Haaveena vauva 2023 -ryhmästä kommentoimaan, kun muitakin keskusteluja tietty tulee seurattua 🤭 ☺ Edellisessä raskaudessa tuli mulla dpo 7-9 (en oo varma oviksesta) vessakäynnillä ihan muutama tippa kirkasta verta paperiin. Sen jälkeen ei sit mitään. Oon ymmärtänyt, et voi tulla myös runsaammin! Sun oireet kuulostaa kyllä todella lupaavilta 🙏
 
  • Rakkaus
Reactions: Pirpanen
Kp 24 dpo 11 ja menkka juilimiset alkanut :( Testejä odottaa kaapissa, pakkomielle olisi saada testata:/ vaan nega siellä kumminkin odottaa :(
Ei taida tulla joulukuista tännekään :(

Muoks. One step nega samoin digi ovistesti :(
 
Viimeksi muokattu:
Tästä tulee kyllä niin kumma kierto. Sain nopean ja tumman ovisplussan torstaina illalla (kp13), ennen ja jälkeen vaan hailakat tulokset. Mutta ei mitään ovistuntemuksia (tähän asti ollut selkeät ja kivuliaat ovikset n.kp 16-20). Sen sijaan nyt eilen (kp16) oli enenevässä määrin ovismaisia oloja, turvotusta ja paineentunnetta. Mutta ovistikut on negaa, tummemmat kuin tässä välissä, mutta silti negaa. Ehkä se ovis vielä tulee? Tai sitten on hukkaan menny tää kierto 🙄
 
Mä plussasin vasta dpo14, ja menkkamaisia kipuja kaksi päivää ennen sitä, älä luovuta vielä! Tsemppiä
Kiitos ❤❤ Pahoin pelkään että uusi kierto alkaa, oireet samat mitä aina.Ainoastaan ne hikipuuskat puuttuu nyt jo toisesta kierrosta peräkkäin ja kasvoista kipeät hormooni finnit:) Nännit ja nänni pihat kipeänä.Välillä oli jo lähes kivuttomat mutta eilen taas paheni .Todella inhottavaa kiusaa tämmönen kropalta :/
 
Mun odotus päättyi jo, kirkas vuoto alkoi, juuri ehtisin ekan neuvola käynnin käydä tänään enkä olisi sinne näin aikaisin halunnut juurikin koska pelkäsin tätä
Minkä verran sulla oli nyt viikkoja? Mulla meni aikanaan alkuraskaudessa kaksonen kesken, tyttö tuli sitten yksinään maailmaan kuitenkin ❤ iäkkäämmillä (ja hoidoilla?) kai sekin mahdollisuus on vieläkin tavallista isompi.
 
Minkä verran sulla oli nyt viikkoja? Mulla meni aikanaan alkuraskaudessa kaksonen kesken, tyttö tuli sitten yksinään maailmaan kuitenkin iäkkäämmillä (ja hoidoilla?) kai sekin mahdollisuus on vieläkin tavallista isompi.
4+6 hirveästi kipuja kunnolla vuotaa odotan vaan tuleeko jotain hyytymää tms materiaalia pois, ilmeisesti jos on kemiallinen tai tuulimuna sitä ei edes tule.
 
  • Surullinen
Reactions: Sipiriina

Yhteistyössä