Haaveena vauva 2022

vierailija
Jep jep, kyl tää mun nähdäkseni on enemmän vartaistukipalsta kuin "voiko joku neuvoa miten lapsia tehdään" palsta. Et kyllä se vähän kalskahtaa jos takavasemmalta huudellaan että "hei harrastakaa seksiä!" No shit Sherlock! Ehkä tarkoitit hyvää, mutta tiäkkö nää neuvot on kyl täällä jokainen kuullu, lääkäriltä, netistä ja mammapalstoilta. Jos ole samassa tilanteessa ja haluat saada ja antaa vertaistukea, tervetuloa, mutta jos haluat vain päteä ja dissata niin vaihda aihetta muualle trollaamaan.
LOL🤭
Kandee löysätä pantaa. Aika monia neuvoja täällä on näkyny olevan. Ja aina uusia, jotka niistä osasta myös innostuu.. Ei sun tartte. Hyvin on "mun greippimehutkin osalla lähteny kokeiluun." Kun niistä mainittin, vaikka varmasti osa kuullu ne sata kertaa.😜 Ja on jos mitä ihmejauhetta, eikä niistäkään ole kukaan hernettä (kai) vetäny nokkaan.🙈
 
Näköjään aina välillä tänne eksyy näitä ihme töksäyttelijöitä :D Se on kiva että toisilla raskautuminen on helppoa eikä tuota stressiä. Hienoa myös ,että osalla pitkään / useita vuosia yrittäneillä seksi ei muutu suorittamiseksi ja päivien laskemiseksi:D

Omalla kohdallani tuntuu ainakin siltä että en osaa tehdä mitään oikein kun en onnistu tulemaan raskaaksi:(

Somessa joka tuutista hehkutetaan vain julkkisten raskauksia..Jokainen naistenlehti uutisoi.

Onko kellään muulla loppu kierrossa hiiva oireita? Nyt taas huomasin että kutiaa ja polttelee, ei auta vagisan ja vuotokin hieman kokkareista.Vai voisiko sittenkin olla jotain muuta kun hiivaa?
 
vierailijatuhatkuussataa
Talletteluja kannattaa tehdä tarpeeksi tiheään. Siittiöt on parempilaatuisia, kun eivät ole liian pitkään pusseissa. Näin on tutkittu. Raskaus saattaa alkaa, mutta menee kesken alussa jo, kun siittiö on huonolaatuinen, eli ei ole ns.tuore enää, jos on ollut useamman päivän pusseissa.

Minulla yksi km ja raskaus alkoi "varmoilla päivillä", eikä siis ollut suunniteltu.. Menkkojen jälkeen suojaamaton yksi kerta ja naps..tulin raskaaksi. Eli 5 päivää ollut säilössä pusseissa ja oli huonolaatuinen..ainakin täsmäis,tuohon.. Ei tietenkään voi tietää.

Ja miehille myös muutoksia elämäntapoihin ja ruokatottumuksiin. Ei raskaudenyritys ole pelkästään naisten harteilla. Moni unohtaa miehen..
Hohhoijaa! Eipä ole minulla mennyt raskaus kesken, vaikka oli pussissa 4vko vanhat siittiöt 😂

Aina ei vaan jaksa, kykene, eikä kiinnosta ja se nyt vaan on voi voi, jos siellä ne vanhat siittiöt on ja niissäkin on sitkeitä yksilöitä. Eikä se ole pelkästään siittiöistä kiinni meneekö kesken vai ei. Siihen vaikuttaa varmasti niin moni asia.

Neuvoja saa antaa, mut tuo nyt oli vähän turhaa. Pitkään yrittäneillä ei ehkä ole sitä jaksamista joka toiseen päivään läpi kierron.
 
Kuulkaas tätä naiset 🙂 oliko eilen kun laitoin että KP 1, tuli vähän kirkasta verta ja aattelin no se on siinä. No se väheni ja tänään ei ole tullut mitään, aina kun olen tehnyt testin vuoto on heti alkanut, tein siis uudestaan "huvikseni" äsken.. paitsi että siihen tulikin raskaana 1-2... siis ei ole totta!
Tänään ollut huonoa oloa eikä ruoka ole maistunut mutta en ole yhtään ajatellut koska tein nega testin jo aiemmin olisiko ollut dpo9, joten aina on toivoa ja mielettömästi toivon että tämä pysyy matkassa❤ nyt on kaapissa täysi testipkt ja täysi geleepurkki 😄
 
vierailija
Näköjään aina välillä tänne eksyy näitä ihme töksäyttelijöitä Se on kiva että toisilla raskautuminen on helppoa eikä tuota stressiä. Hienoa myös ,että osalla pitkään / useita vuosia yrittäneillä seksi ei muutu suorittamiseksi ja päivien laskemiseksi

Omalla kohdallani tuntuu ainakin siltä että en osaa tehdä mitään oikein kun en onnistu tulemaan raskaaksi

Somessa joka tuutista hehkutetaan vain julkkisten raskauksia..Jokainen naistenlehti uutisoi.

Onko kellään muulla loppu kierrossa hiiva oireita? Nyt taas huomasin että kutiaa ja polttelee, ei auta vagisan ja vuotokin hieman kokkareista.Vai voisiko sittenkin olla jotain muuta kun hiivaa?
Mulla tulee monesti menkkojen aikana hiivatulehdus. Mikä on todella ärsyttävää.

Fazeriina voisiko nyt sun kohdalla olla vihdoin plussa? Joillekin tulee hiivatulehdus raskauden aikana. Muistan että itselläni oli esikoisesta ennen plussaa hiivatulehdus.
 
vierailija
Hohhoijaa! Eipä ole minulla mennyt raskaus kesken, vaikka oli pussissa 4vko vanhat siittiöt

Aina ei vaan jaksa, kykene, eikä kiinnosta ja se nyt vaan on voi voi, jos siellä ne vanhat siittiöt on ja niissäkin on sitkeitä yksilöitä. Eikä se ole pelkästään siittiöistä kiinni meneekö kesken vai ei. Siihen vaikuttaa varmasti niin moni asia.

Neuvoja saa antaa, mut tuo nyt oli vähän turhaa. Pitkään yrittäneillä ei ehkä ole sitä jaksamista joka toiseen päivään läpi kierron.
Sanoinko, että on pelkästään kiinni siittiöistä, jos menee kesken? EN!
Sanoinko, että aina menee kesken jos on vanhoja siittiöitä? EN!

Kerroin vain että tuoreet on tuoreet ja paremmin tutkimuksissa ovat hedelmöittäneet. Mutta aina on joku, joka haluaa ymmärtää kaiken väärin.🙈
 
Kuulkaas tätä naiset oliko eilen kun laitoin että KP 1, tuli vähän kirkasta verta ja aattelin no se on siinä. No se väheni ja tänään ei ole tullut mitään, aina kun olen tehnyt testin vuoto on heti alkanut, tein siis uudestaan "huvikseni" äsken.. paitsi että siihen tulikin raskaana 1-2... siis ei ole totta!
Tänään ollut huonoa oloa eikä ruoka ole maistunut mutta en ole yhtään ajatellut koska tein nega testin jo aiemmin olisiko ollut dpo9, joten aina on toivoa ja mielettömästi toivon että tämä pysyy matkassa nyt on kaapissa täysi testipkt ja täysi geleepurkki
WAU! Ihan mahtavaa! Täytyy varmaan hankkia äkkiä siis kaikki tikut ja tropit, mitä kalliimpia vielä varmaan niin sitä parempi, jos ne sitten jäisi kanssa käyttämättä 🤭 Onnea ja toivotaan että pysyy matkassa.
 
Sanoinko, että on pelkästään kiinni siittiöistä, jos menee kesken? EN!
Sanoinko, että aina menee kesken jos on vanhoja siittiöitä? EN!

Kerroin vain että tuoreet on tuoreet ja paremmin tutkimuksissa ovat hedelmöittäneet. Mutta aina on joku, joka haluaa ymmärtää kaiken väärin.
Niin siis olitko samassa tilanteessa toivomassa vauvaa -22 ja halusit tulla keskustelemaan tänne vertaistuen vuoksi vai vaan jauhamaan tätä asiaa?
 
Kuulkaas tätä naiset oliko eilen kun laitoin että KP 1, tuli vähän kirkasta verta ja aattelin no se on siinä. No se väheni ja tänään ei ole tullut mitään, aina kun olen tehnyt testin vuoto on heti alkanut, tein siis uudestaan "huvikseni" äsken.. paitsi että siihen tulikin raskaana 1-2... siis ei ole totta!
Tänään ollut huonoa oloa eikä ruoka ole maistunut mutta en ole yhtään ajatellut koska tein nega testin jo aiemmin olisiko ollut dpo9, joten aina on toivoa ja mielettömästi toivon että tämä pysyy matkassa nyt on kaapissa täysi testipkt ja täysi geleepurkki
Ihana käänne! Vahvoja tarrasukkia! ❤

Mä huutelin liian aikaisin ja nyt se vuoto sitten alkoi uudestaan. No sen kyllä arvasinkin mut ärsyttää että nyt on puolestaan pari päivää etuajassa! Ei vielä tarttenu!!:mad:
 
Oi onnea @mamma41 ❤ Toivotaan että on sitkeä kyytiläinen.

ymmärrän et tää provosvasti kirjoitteleva vieras saattoi tarkottaa alkuperäisellään viestillään hyvää, mut kannattaa opetella kuitenkin vähän tilannetajua ja positiivisempaa fiilistä kirjoitustyyliin. Viesti välittyy aina kirjoitustyylistä riippuen jokaiselle eritavalla.

Tällä palstalla on paljon niitä jotka vasta muutaman kierron on ollut lapsitoiveissa mukana ja sit on myös meitä jotka jo useamman vuoden. Eli meitä on moneen junaan. Kaikkien lapsihaaveet silti yhtä tärkeitä ja jokainen käy tällä matkalla ne omat vuoristorata tunteet läpi joko 1-2 kierrossa ennen plussaa tai 18-40 kierrossa. Kaikki tunteet on silti tällä palstalla sallittuja! ❤ Eli plussatuulia kaikille!

ps. Täällä haettiin tänään 2pv ikäinen alkio tuoresiirrolls kyytiin eli nyt peukut pystyyn et tärppäis vielä vuoden 2022 vauva
 
Kuulkaas tätä naiset oliko eilen kun laitoin että KP 1, tuli vähän kirkasta verta ja aattelin no se on siinä. No se väheni ja tänään ei ole tullut mitään, aina kun olen tehnyt testin vuoto on heti alkanut, tein siis uudestaan "huvikseni" äsken.. paitsi että siihen tulikin raskaana 1-2... siis ei ole totta!
Tänään ollut huonoa oloa eikä ruoka ole maistunut mutta en ole yhtään ajatellut koska tein nega testin jo aiemmin olisiko ollut dpo9, joten aina on toivoa ja mielettömästi toivon että tämä pysyy matkassa nyt on kaapissa täysi testipkt ja täysi geleepurkki
Paljon paljon onnea ❤❤

Mitä apuja pistoksen lisäksi sinulla oli tässä kierrossa? Tai teitkö jotain toisin? :) Vinkit otetaan vastaan:) Oliko sinulla kaikki normaalit PMS oireet?

Olisipa tämä nyt plussa-aallon alku ❤
 
Oi onnea @mamma41 Toivotaan että on sitkeä kyytiläinen.

ymmärrän et tää provosvasti kirjoitteleva vieras saattoi tarkottaa alkuperäisellään viestillään hyvää, mut kannattaa opetella kuitenkin vähän tilannetajua ja positiivisempaa fiilistä kirjoitustyyliin. Viesti välittyy aina kirjoitustyylistä riippuen jokaiselle eritavalla.

Tällä palstalla on paljon niitä jotka vasta muutaman kierron on ollut lapsitoiveissa mukana ja sit on myös meitä jotka jo useamman vuoden. Eli meitä on moneen junaan. Kaikkien lapsihaaveet silti yhtä tärkeitä ja jokainen käy tällä matkalla ne omat vuoristorata tunteet läpi joko 1-2 kierrossa ennen plussaa tai 18-40 kierrossa. Kaikki tunteet on silti tällä palstalla sallittuja! Eli plussatuulia kaikille!

ps. Täällä haettiin tänään 2pv ikäinen alkio tuoresiirrolls kyytiin eli nyt peukut pystyyn et tärppäis vielä vuoden 2022 vauva
Toivon koko sydämestäni että nyt on teidän vuoro ❤❤
 
Kuulkaas tätä naiset oliko eilen kun laitoin että KP 1, tuli vähän kirkasta verta ja aattelin no se on siinä. No se väheni ja tänään ei ole tullut mitään, aina kun olen tehnyt testin vuoto on heti alkanut, tein siis uudestaan "huvikseni" äsken.. paitsi että siihen tulikin raskaana 1-2... siis ei ole totta!
Tänään ollut huonoa oloa eikä ruoka ole maistunut mutta en ole yhtään ajatellut koska tein nega testin jo aiemmin olisiko ollut dpo9, joten aina on toivoa ja mielettömästi toivon että tämä pysyy matkassa nyt on kaapissa täysi testipkt ja täysi geleepurkki
Ooo, jes! Nyt ihan miljoonasti peukkuja että pieni pysyy matkassa ❤
 
Paljon paljon onnea

Mitä apuja pistoksen lisäksi sinulla oli tässä kierrossa? Tai teitkö jotain toisin? Vinkit otetaan vastaan Oliko sinulla kaikki normaalit PMS oireet?

Olisipa tämä nyt plussa-aallon alku
Luulen kyllä että pistokset oli ne mitkä mulla auttoi ja se oli luultavasti hyväkin että kierto vähän lyheni ja luteaalivaihekin oli ilmeisesti oikean pituinen. Täytyy tunnustaa että viimeinen päivä tehtiin muumimuki menetelmällä, ei aavistustakaan oliko sillä vaikutusta.. Muuten en luontaistuotteita ym käyttänyt. Punaviiniä se tilkan oviksesta lähtien.
Ihmettelin kyllä kun tässä lähipäivinä holahti valkovuotoa kunnolla mutta pieni verinen vuoto oli tosiaan tiistaina ja keskiviikkona, ei enää. Ei muuten mitään erityisiä oireita paitsi eilen illalla oli hirvittävät menkkamaiset kivut, olin varma että kesken menossa mutta tänään ei mitään. Mieliala ollut kyllä tavallista tasaisempi.
Pelko on kova ja aiheellinen kun verensokeritkin korkeita mutta toivottavasti kasvaa ja kehittyy.

Tsemppiä sulle ❤
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Ovisplussa myöhään eilen, tänään siis dpo 0 😬 vielä ei tavallisen vahvoja ovistuntemuksia joten toivottavasti tänään on vielä aikaa talletukselle koska eilinen meni ohi yötöiden takia. Sitten taas jännätään....
 
Onnea plussanneille❣ Täällä tänään dpo9 ja Pregcheck näytti negaa, joten ei tule vuoden 2022 vauvaa meillekään. Olen aikaisemmin tähän mennessä saanut plussan, jos olen raskaana ollut ja joskus jopa dpo7-8 näyttänyt jo haamulaista. Illalla on hyvän ystävän synttärit, joten uskaltaa pari viinilasillista nauttia.:)
 
vierailija
Onnea plussanneille Täällä tänään dpo9 ja Pregcheck näytti negaa, joten ei tule vuoden 2022 vauvaa meillekään. Olen aikaisemmin tähän mennessä saanut plussan, jos olen raskaana ollut ja joskus jopa dpo7-8 näyttänyt jo haamulaista. Illalla on hyvän ystävän synttärit, joten uskaltaa pari viinilasillista nauttia.
Mullakin aiemmin näyttänyt dpo9, mutta nyt oli nega vielä dpo11 ja vasta dpo15 tuli selvät viivat..
 
vierailija
Onnea plussanneille Täällä tänään dpo9 ja Pregcheck näytti negaa, joten ei tule vuoden 2022 vauvaa meillekään. Olen aikaisemmin tähän mennessä saanut plussan, jos olen raskaana ollut ja joskus jopa dpo7-8 näyttänyt jo haamulaista. Illalla on hyvän ystävän synttärit, joten uskaltaa pari viinilasillista nauttia.
Dpo 9 on kyllä liian aikaisin! En lähtisi ottamaan viiniä jos sitten tuleekin plussa myöhemmin.
Pc ei ole herkkä testi ja kun herkätkään ei tuossa vaiheessa vielä edes näytä niin..
 
vierailija
Dpo 9 on kyllä liian aikaisin! En lähtisi ottamaan viiniä jos sitten tuleekin plussa myöhemmin.
Pc ei ole herkkä testi ja kun herkätkään ei tuossa vaiheessa vielä edes näytä niin..
Itse olen elellyt ihan "normaalia" elämää juomien ja ruokien suhteen positiiviseen raskaustestiin asti jo monesti (olen aina odotellut sinne dpo 13-18 asti saadakseni varman tuloksen), eikä ainakaan minulla ole viinit vaikuttaneet mitenkään, päinvastoin - juuri kiinnittymispäivinähän moni siemailee sopivia määriä punaviiniä verenkiertoa vilkastuttamaan (tämän tieteellisyydestä ei ehkä kuitenkaan satavarmasti todistettua...). Myös mulle terkka monesti sanonut kun olen asiasta kysynyt jälkeenpäin, että ennen pos. r-testiä otetut viinit tms. ei meinaa yhtään mitään koko kuvassa.
Toki jokaisen kroppa toimii omalla ja eri tavalla ja jokaisella omat pohdinnat ja päätökset! Mutta ajattelin tässä vain kertoa yhden esimerkin, että mulla ei ainakaan ole punaviinillä ollut ainakaan mitään negatiivisia vaikutuksia, luulen jopa että päinvastoin, sekä oviksen että kiinnittymisen aikaan. Mutta sit olen toki lopettanut pienetkin määrät plussattuani. Tsemppiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Luulen kyllä että pistokset oli ne mitkä mulla auttoi ja se oli luultavasti hyväkin että kierto vähän lyheni ja luteaalivaihekin oli ilmeisesti oikean pituinen. Täytyy tunnustaa että viimeinen päivä tehtiin muumimuki menetelmällä, ei aavistustakaan oliko sillä vaikutusta.. Muuten en luontaistuotteita ym käyttänyt. Punaviiniä se tilkan oviksesta lähtien.
Ihmettelin kyllä kun tässä lähipäivinä holahti valkovuotoa kunnolla mutta pieni verinen vuoto oli tosiaan tiistaina ja keskiviikkona, ei enää. Ei muuten mitään erityisiä oireita paitsi eilen illalla oli hirvittävät menkkamaiset kivut, olin varma että kesken menossa mutta tänään ei mitään. Mieliala ollut kyllä tavallista tasaisempi.
Pelko on kova ja aiheellinen kun verensokeritkin korkeita mutta toivottavasti kasvaa ja kehittyy.

Tsemppiä sulle
Kiitos ❤❤

Luulen että tänään saatoin löytää syyn miksi raskaus ei ole alkanut :( Kävin jäsenkorjaajalla ja hän heti totesi että jalkani eri mittaiset ja lantiosta olen virheasennossa :/ Uusi aika 5- viikon päästä. Pelkään että raskaus ei ala ennenkö virhe asento korjaantuu ja pelkään että aika loppuu kesken :( Toisaalta helpottavaa että mahdollinen syy ehkä löytynyt ikääntymisen lisäksi. Samaan aikaan helpottunut mutta surullinen :/ Käsittelijä sanoi että hänen asiakkaitaan on tullut raskaaksi sen jälkeen kun lantio on saatu oikaistua ❤

Tutkituttakaa siis muutkin kroppanne jos epäilette että jotain virheasentoa voisi olla .

Mukavaa viikonloppua kaikille ❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks

Yhteistyössä