Haaveena vauva 2022

@Lumihiutale_ onnea!! aiotko vielä testata? Tänne kans kuvia sitten niin päästään tiirailemaan!
Tässä olis eilisen illan ja tämän aamun ja iltapäivän testit.. mähän en saanut täysin ovisplussan tässä kierrossa, mut vahvin viiva tuli kp 12 ja sen mukaan olis kai dpo 14 nyt.. mut voihan olla että se olis tapahtunut sitten päivä pari myöhemmin. Mietin vain että aiemmissa raskauksissa (onnistuneista) oon saanut tosi vahvat viivat jo nyt..
 
Tässä olis eilisen illan ja tämän aamun ja iltapäivän testit.. mähän en saanut täysin ovisplussan tässä kierrossa, mut vahvin viiva tuli kp 12 ja sen mukaan olis kai dpo 14 nyt.. mut voihan olla että se olis tapahtunut sitten päivä pari myöhemmin. Mietin vain että aiemmissa raskauksissa (onnistuneista) oon saanut tosi vahvat viivat jo nyt..
Mähän sain tuollaista haaleeta viivaa pc:llä viime kierrossa (keskenmeno). Cb digillä virallisena testipäivänä raskaana 1-2 (edellinen päivä ei-raskaana) ja seuraavana päivänä pc oli jo nega ja vuoto alkoi 😔
MUTTA mulla oli varmat dpot koska inseminaatio, eli sulla voi hyvinkin vielä vahvistua, ainakin kuvassa vahvistuu tasaisen hyvin!😍😍
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Mähän sain tuollaista haaleeta viivaa pc:llä viime kierrossa (keskenmeno). Cb digillä virallisena testipäivänä raskaana 1-2 (edellinen päivä ei-raskaana) ja seuraavana päivänä pc oli jo nega ja vuoto alkoi
MUTTA mulla oli varmat dpot koska inseminaatio, eli sulla voi hyvinkin vielä vahvistua, ainakin kuvassa vahvistuu tasaisen hyvin!
Tein tänään taas testin ja ei ainakaan yhtään vahvempi, hitusen jopa haaleampi 😔 raastavaa tämä odottelu, voisko vaan tulla kunnon viivat..
 
Ihana kuulla myös plussauutisia! Onnea matkaan! 🥰

Oletetusti uusi kierto alkaa ja kohti uusia pettymyksiä. Greippimehua & suklaata hommattuna ja kampaaja varattuna. Haave jouluvauvasta oli ja meni ja samalla iski tajuntaan, ettei vauvaa tule tänä vuonna. Parempaa onnea toivon ensi vuodelle meille kaikille! ❤ Toivon kovasti, että äitienpäivänä saisin olla jo raskaana. Muuten se tuntuu, että vähän turhan ikävältä päivältä, kun keskenmenneen raskauden olisi silloin pitänyt olla jo sylissä.
 
Ihana kuulla myös plussauutisia! Onnea matkaan!

Oletetusti uusi kierto alkaa ja kohti uusia pettymyksiä. Greippimehua & suklaata hommattuna ja kampaaja varattuna. Haave jouluvauvasta oli ja meni ja samalla iski tajuntaan, ettei vauvaa tule tänä vuonna. Parempaa onnea toivon ensi vuodelle meille kaikille! Toivon kovasti, että äitienpäivänä saisin olla jo raskaana. Muuten se tuntuu, että vähän turhan ikävältä päivältä, kun keskenmenneen raskauden olisi silloin pitänyt olla jo sylissä.
Mullakin mielessä kyllä vaivaa se että mun piti olla jo äitiyslomalla tässä vaiheessa ja vapun aikaan synnärillä. Äitienpäivä mulla ei niinkään vaivaa mutta kyllä viime syksynä isänpäivänä puolison puolesta tuntui tosi pahalta, vaikkei hän siitä mitään itse puhunutkaan.
 
Mullakin mielessä kyllä vaivaa se että mun piti olla jo äitiyslomalla tässä vaiheessa ja vapun aikaan synnärillä. Äitienpäivä mulla ei niinkään vaivaa mutta kyllä viime syksynä isänpäivänä puolison puolesta tuntui tosi pahalta, vaikkei hän siitä mitään itse puhunutkaan.
Vaikkei sitä oikeasti suunnittele etukäteen, niin ehtii jo ajatella tulevat tapahtumat vauvan kannalta. Mutta tulevinakin vuosina on isänpäivä ja joulu eli toivoa on, että niitä saisi viettää pienen tyypin kanssa vielä joskus! ❤
 
Mä ostin tänään geleetä taas, meinaan ensi kierron syödä kun pistokset tauolla, lääkärin loman vuoksi, tyhmää sekin eikö voisi olla joku vara gyne sille ajalle. Aloitan gelee kuurina jos auttaisi vaikka verensokereihin, tänä aamuna oli yli 9 etten ihmettele miksei tärppää☹ lääkitys on myös olemassa siihen.
Edelleen menkkakipuja mutta lievempänö kuin viime viikolla, nää nyt voi jo enteillä kierron loppua
 
Montako päivää sinulla arvioituun uuteen kiertoon? Viime kierrossa hikipuuskat puuttui ja luulen että oli sen vitexin eli siveydenpuu uutteen ansiota.Se valmiste nyt myös käytössä
Vaikea sanoa jos jää 27pv niinkuin viime kierto alkaa jo huomenna jos normi 30pv perjantaina mutta alkaisi vaan niin pääsee siitäkin taas. Mulla toi hikoilu oli nyt ainakin korkean verensokerin syytä
 
Kyllä on taas harvinaisen paha olla.. pienen hetken annettiin taas se onni pienestä tulevasta nyytistä mutta yhtä nopeaa se vietiin pois
Ei kyllä ole reilua saada väärää toivoa. 💔 Voimia!

Ja tsemppiä muillekin plussan odottajille. Tänään puolituttu kyseli kanssa lapsista ja lapsisuunnitelmista. Piti kyllä hetki muotoilla ulosantia että ei töksäyttäisi "olis joo lapsia jos vain tulis".
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_

Yhteistyössä