Kiitos kaikille ❤ Käyn vähän väliä kurkkaamassa testiä, että onko siinä edelleen totisesti kaksi viivaa. Tänään haen kaupasta pari lisätestiä, ehkä sen viikkonäytöllisen.
Jään odottelee kavereita joulukuisiin❤
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itselläni ovitrellen kanssa oli ihan selvät raskausoireet ja ne vaan jatkui niin tiesin että raskaus oli alkanut ja niin olinkin.
Kiitos kaikille Käyn vähän väliä kurkkaamassa testiä, että onko siinä edelleen totisesti kaksi viivaa. Tänään haen kaupasta pari lisätestiä, ehkä sen viikkonäytöllisen. Jään odottelee kavereita joulukuisiin
Ainoa vaan että mulla on vasta dpo 10 että taitaa olla jotain muuta nämä kivut kuin oireilua
@Kolmaskertatodensanoo onnittelut plussasta
Tsemppiä @mamma41
On kp 15 ja rinnat niin kipeät että ovulaatio ollut ja mennyt.Keltarauhanen tekee nää kivut rintoihin :/Onko muilla tämmöstä? Myös valkkari muuttuu keltaisemmaksi ja limaista edelleen.Nyt on ihan ihme kun ummettaa.Monta päivää jo..Tallettelut jäi dpo-1. Toivottavasti riittää. Tänään iski myös hormooni finni kasvoihin, viime kierrossa uupui täysin :/
Eilen sain tietää että ikäiseni tuttavani saanut vauvan ja siitä tuli niin paha epäonnistumisen tunne että ajauduttiin miehen kanssa riitaan Olen ollut tänäänkin tosi kiukkuinen.
Eilen tuijotin haamuviivaa testissä. Ihan uskomaton tunne. Jotain näkyy kerrankin. Mutta dpo oli vasta 5.. En tiedä miksi tein testin, mutta alaselässä keskellä oli eri tunne kun ennen. Samoin tuntui poltetta alavastassa.
No tänään aamulla tein eikä mitään. Kyllä masensi. Nyt illalla ehkä taas jotain siellä näkyi..
Ahdistunut olo eikö sittenkään ja samalla uskomatonta nähdä jtn siellä tikussa. Nyt piinaillaan ja toivotaan.
Haaveiija987 olin minä. En näköjään osaakkaan lisätä kuvaa
@Kolmaskertatodensanoo onnea plussasta! Mäkin tuun sit joulukuisiin jos viiva vahvistuu kerkesin jo mennä huhuileen tonne 2023 ketjuun mutta ehkä kerkeän tälle vuodelle sittenkin
Paljon onneahttps://aijaa.com/UhcHsn
Apua!! Täällä tuli tälläinen dpo 13 olis nyt, siihen nähden kovin heikko viiva mutta selkeästi punertava. Olin jo heittänyt toivon kaivoon kun tein dpo 10 negan mutta oli tarkoitus nauttia pari olutta ja halusin viel testata...
https://aijaa.com/UhcHsn
Apua!! Täällä tuli tälläinen dpo 13 olis nyt, siihen nähden kovin heikko viiva mutta selkeästi punertava. Olin jo heittänyt toivon kaivoon kun tein dpo 10 negan mutta oli tarkoitus nauttia pari olutta ja halusin viel testata...
Varovaiset onnittelut, toivottavasti viiva siitä vahvistuu!Nyt tein herkemmällä testillä jo paljon selvemmän viivan! Eli kai sitä raskaana ollaan
Nega testattu nyt aamulla, aika musertunut olo, jotenkin luulin ehkä oireilusta päätellen jotain. Tästä on vaikea enää nousta yrittämään enkä tiedä edes haluanko.
Onko hoidoissa joku "virallinen" testipäivä, eli voiko siis myöhemmin muuttua vielä pos? En ole koskaan perehtynyt hoitoihin, kellään lähipiirissä ei ole ollut. Anteeksi jos kysymys on tökerö