Kiitos kaikille Käyn vähän väliä kurkkaamassa testiä, että onko siinä edelleen totisesti kaksi viivaa. Tänään haen kaupasta pari lisätestiä, ehkä sen viikkonäytöllisen. Jään odottelee kavereita joulukuisiin
Ainoa vaan että mulla on vasta dpo 10 että taitaa olla jotain muuta nämä kivut kuin oireiluaItselläni ovitrellen kanssa oli ihan selvät raskausoireet ja ne vaan jatkui niin tiesin että raskaus oli alkanut ja niin olinkin.
Onnea plussastaKiitos kaikille Käyn vähän väliä kurkkaamassa testiä, että onko siinä edelleen totisesti kaksi viivaa. Tänään haen kaupasta pari lisätestiä, ehkä sen viikkonäytöllisen. Jään odottelee kavereita joulukuisiin
Dpo 9 mulla alkoi oireet ja oli plussa testissä. Miksei siis voisi sullakin olla?Ainoa vaan että mulla on vasta dpo 10 että taitaa olla jotain muuta nämä kivut kuin oireilua
Usein alkaa dpo 1-3 kipu rinnoissa joka loppuu kun kuukautiset alkaa.@Kolmaskertatodensanoo onnittelut plussasta
Tsemppiä @mamma41
On kp 15 ja rinnat niin kipeät että ovulaatio ollut ja mennyt.Keltarauhanen tekee nää kivut rintoihin :/Onko muilla tämmöstä? Myös valkkari muuttuu keltaisemmaksi ja limaista edelleen.Nyt on ihan ihme kun ummettaa.Monta päivää jo..Tallettelut jäi dpo-1. Toivottavasti riittää. Tänään iski myös hormooni finni kasvoihin, viime kierrossa uupui täysin :/
Eilen sain tietää että ikäiseni tuttavani saanut vauvan ja siitä tuli niin paha epäonnistumisen tunne että ajauduttiin miehen kanssa riitaan Olen ollut tänäänkin tosi kiukkuinen.
Dpo 5 ei voisi edes näkyä raskaus vielä koska alkio kiinnittyy vasta 6-7. Eli kyseessä on ollut huono testi vaan. Se ei toki tarkoita etteikö plussaa voisi myöhemmin tulla. Kiinnittymisestä menee yleensä 2 vrk ennenkuin hcg taso on sen verran korkea, että testissä näkyy. Joskus kauemminkin.Eilen tuijotin haamuviivaa testissä. Ihan uskomaton tunne. Jotain näkyy kerrankin. Mutta dpo oli vasta 5.. En tiedä miksi tein testin, mutta alaselässä keskellä oli eri tunne kun ennen. Samoin tuntui poltetta alavastassa.
No tänään aamulla tein eikä mitään. Kyllä masensi. Nyt illalla ehkä taas jotain siellä näkyi..
Ahdistunut olo eikö sittenkään ja samalla uskomatonta nähdä jtn siellä tikussa. Nyt piinaillaan ja toivotaan.
No mutta kuitenkin siis mulla ei ole ollut vielä yksiäkään menkkoja tässä edellisen synnytyksen jälkeen. Niin nyt vaan olen tikutellut ovista ja nyt alkoi olemaan tuntemuksia niin sain myös plussan sieltä bongattua. Talletukset osui dpo -2 ja dpo 0. Toivotaan, että natsaa. Nyt alkaa siis ne kuuluisat piinapäivätHaaveiija987 olin minä. En näköjään osaakkaan lisätä kuvaa
Mä niin pidän peukkuja!@Kolmaskertatodensanoo onnea plussasta! Mäkin tuun sit joulukuisiin jos viiva vahvistuu kerkesin jo mennä huhuileen tonne 2023 ketjuun mutta ehkä kerkeän tälle vuodelle sittenkin
Paljon onneahttps://aijaa.com/UhcHsn
Apua!! Täällä tuli tälläinen dpo 13 olis nyt, siihen nähden kovin heikko viiva mutta selkeästi punertava. Olin jo heittänyt toivon kaivoon kun tein dpo 10 negan mutta oli tarkoitus nauttia pari olutta ja halusin viel testata...
kyllä tässäkin selkeesti väriä on. Onneksi olkoon!https://aijaa.com/UhcHsn
Apua!! Täällä tuli tälläinen dpo 13 olis nyt, siihen nähden kovin heikko viiva mutta selkeästi punertava. Olin jo heittänyt toivon kaivoon kun tein dpo 10 negan mutta oli tarkoitus nauttia pari olutta ja halusin viel testata...
Varovaiset onnittelut, toivottavasti viiva siitä vahvistuu!Nyt tein herkemmällä testillä jo paljon selvemmän viivan! Eli kai sitä raskaana ollaan
Onko hoidoissa joku "virallinen" testipäivä, eli voiko siis myöhemmin muuttua vielä pos? En ole koskaan perehtynyt hoitoihin, kellään lähipiirissä ei ole ollut. Anteeksi jos kysymys on tökeröNega testattu nyt aamulla, aika musertunut olo, jotenkin luulin ehkä oireilusta päätellen jotain. Tästä on vaikea enää nousta yrittämään enkä tiedä edes haluanko.
Ei ole virallista kun en ole missään koeputki tms hoidoissa, vaan pistokset normi gynen kautta. Päätin vaan testata kun halusin mahdollisimman pian tietää, nyt dpo 10 tai 11 mutta uskon että testiin voi luottaa valitettavastiOnko hoidoissa joku "virallinen" testipäivä, eli voiko siis myöhemmin muuttua vielä pos? En ole koskaan perehtynyt hoitoihin, kellään lähipiirissä ei ole ollut. Anteeksi jos kysymys on tökerö