Ex-kermit 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mää aamusella niin kiireen vilkkaa lukaisin jutut läpi että Jazz livahti ihan ohi silmien. Vaan olipahan hän vielä kotosalla.

Eipäs nyt muuta. "Kitutunti" menossa ja vielä pitäis keretä tehä pari juttua ennen kotia lähtöä. Joten hyvät illanjatkot ja yöt jokaiselle.

It´s a deal Jazz, Sin City kutsuu! Tai saa kai niitä kuulia muualtakin, esim. puutarhamyymäläthän myy ainakin sellasia isoja lasitettuja.. ;) En mä varmaan ehkä muuten olis ajatellut asiaa sen tarkemmin, lirahtelua, mut kun muistaakseni esikoisodotuksessa nautin siitä, että ei tarvinnut mitään rättejä viritellä ja nyt se on päivittäistä. Ei voi tehdä hyvää tuo jatkuva käyttö..
Olipas muuten tökerö kommentti siltä miesmyyjältä sulle.. vaikka kyllä mua vähän tyrskäyttikin kun luin siitä :)

Mulla on joskus (" ") vähän samaa, kuin Jazzilla, että haluis unohtaa kaiken raskauteen liittyvän ja ärsyttää oma olotila, kun onhan sitä kumminki vähän "vajaakuntoinen". Mietin kans, että en tuu tänne kuikkimaan, mut sit toisaalta kaikkia kaipaa ja kuulumiset kiinnostaa, niin sit olis taas hirvee kirittäminen ja jälkeenpäin lukeminen ja kun mä olen niin huono tollasissa, niin helpommalla pääsee, kun säännöllisesti lukee. Hei, sovitaaks, että pidetään kaikki kerran viikossa vapaata :) ?

Kaipa mä tästä alan liukenee päiväkotia kohti. Täällä oli muuten puolilta päivin ihan järkky sade ja ukonilma! Nyt paistaa aurinko..

Hauskaa iltaa kaikille.

IIKS, ihania uutisia ÄssÄltä:
" Syntyihän se nykerö, pieni tytön tyllerö peppu eellä tähän maailmaan klo 13.21. 2660g 48cm. Kaikki hyvin."

Pakko oli heti tuoreeltaan tänne kiikuttaa! :-)
Tehis

Tänään olen miettinyt tässä koneella istuessani, että totta tosiaan sitä ollaan nyt äitiyslomalla.. Esikoiselta jäi joo pitämättä.. kerkes syntyä pari viikkoa ennen äitiysloman alkamista ja ei sitä puolentoistaviikon sairaslomaa pala kurkussa ja tippa silmässä oikein lomaksi voinut lukea..

No, nyt yritän ottaa ilon irti tästä "omasta" ajasta.. Kenkuttaa vaan tuo meidän seurakunnan säätäminen.. Esikoisen kerho yhdistetään toisen kerhon kanssa ja päivät vaihtuvat.. Ei se, että yhdistetään.. mukavampihan se on kun on enemmin lapsia, voivat pelailla ja leikkiä ohjattuja leikkejä paremmin(nyt 6lasta, lokakuusta lähtien 12) Päivät vaihtuvat keskiviikko klo 13-16 ja perjantai klo 9-12. Meillä kun on seurakunnan perhekerho ke 9.30-11 ja MLL:n järjestämä lasten 3-6vuotiaiden liikkis.. Perjantaina on klo. 10-12 MLL:n perhekahvila.. Inhottaa kun tällaisessa pienessä kunnassa järjestetään jotain "omatoimisesti" niin sitten jostain on karsittava.. eli kohta ei sitten mitään ylimääräistä järjestetä kun ei ole kävijöitä.. aarg...!!!!!!

Pitää tästä lähteä katsomaan tuon esikoisen palapelinrakennusprojektia.. on jo muutaman kerran käynyt tuossa ovensuussa pyytämässä.. sitten eväiden vääntöön, jotta äiti ja poitsu pääsevät kutomaan.. alkaa meinaan kansalaisopiston kurssi tänään ja isi Helsingissä niin on tuo poitsu otettava mukaan..

Huomisiin..

nyyhkytin... täällä pyyhin silmiä ilosta!
ONNEA Ässälle ja perheelle pienestä prinsessasta!!!
Nopeaan tuli kyllä pienokainen kun vauhdin sai päälle :)

nyt vähän shoppailemaan...

kapris

Asiasta kukkaruukkuun...

en tiedä oletteko kiinnittäneet huomiota Ylen kieliohjelmaan Talo Espanjassa joka alkoi hiljattain. Sitä nimittäin juontaa mun vanha koulukaverini ja nuoruuden ihastukseni.
Voi jestas se mies on edelleen yhtä vetävän näköinen, huoh. Tässä juuri viihdytän itseäni seuraamalla sitä sarjaa ja muistelemalla villiä silmäpeliä jota harrastimme kouluaikoina. Sen pidemmälle se ei kuitenkaan koskaan edennyt, paitsi joskus mun unissani. Oi niitä aikoja!

T. Nostalgisoitunut Jazz

Ihania uutisia ÄssÄltä. Voih, aivan on kyyneleet silmissä... Pieni tyttö ja peppu edellä, ihanaa että kaikki meni hyvin perätilasta huolimatta.

Viime viikolla taisin jostain lehdestä (oisko ollut Me Naiset) lukenut tosta Jazzin ihanasta miehestä. On kyllä vetävän näköinen, ei voi muuta sanoa. Eikös se asu jossain ulkomailla nykyisin?

Minä hinkkasin tänään saunan seinät, pesuhuoneen seinät ja saunanovet jotka jäi maanantain hätä-pesun jäljiltä pesemättä. Haluisin niiiiin jo lähteä synnyttämään, vaikka tottahan se on että olisi se hyvä että vielä vähän vauva vahvistuisi. Nyt on juuri saman kokoinen kun tuo esikoinen joka syntyi siis rv 38. Pojat on näköjään vähän massiivisempia... ;o) Jos se nyt on sitten poika. Kyllä se lekuri sanoi että nuo ovat kivespussit tai sitten häpyhuulet on tosi turvonneet (en vielä menetä toivoani kun on niin tyttömäinen olo). Mutta kyllä siellä taitaa poika olla. Pippeliä en kyllä nähnyt, ehkä se oli niiden kivespussien "takana" piilossa.

Nyt pitänee lähteä ulkoilemaan vähäksi aikaa kun koko päivän on lotjannut vettä ja nyt on poutaa.

Moikkis!

Tuntuu ihan uskomattomalta, että nyt tämä suma tosiaan alkaa vähitellen purkautua. Vasta sitä ovistikkujen kanssa plärättiin!
Täällähän joutuu jatkuvasti päivystelemään, että kuka informoi lähtevänsä
telakalle :-) KIRPPU ON SEURAAVA!

Me muuten hoksattiinkin tytön kanssa, että mikäli meille onkin tyttö tulossa (erittäin epätodennäköistä!), niin hän syntyykin sitten jo ensi viikon tiistaina, 25.9. Meillä kun perheen muut "tytskät" ovat syntyneet 25.8. ja 25.10., niin onhan tuo nyt selvä homma :-D Jos ei siis synny silloin, niin poitsu tulee varmana!

Vai ei se Kirpun sukupuoli (eheh) vielä ollutkaan ihan varmaa...
Aikamoisen puuskan olit saanut. Täällä tarvis tehdä vähän vastaavia hommia, mutta nyt on tullut keskityttyä tuohon leipomispuoleen.
Mitähän sitä keksisi tuolle anopille hommaksi? Saapuvat siis huomenna! ;-)

Ja Jazz siellä nostalgisoi vanhojen ihastusten lumoissa, ihana! Sattuneesta syystä ei ole tuttu heppu mulle...

Tuli tosissaan nopsasti tuo ÄssÄn vauveli, kun päätti peruuttelemaan alkaa... Ihanan pikkuruinen nyyti, voi hitsi!

Huomenna lähdetään varmaan työpaikalla pyörähtämään aamupäivällä, jos ei oikein ulkoilukeliäkään satu olemaan. En ole siis lähtenyt synnyttämään, vaikken aamulla täällä välttämättä käykään... Tai mistäs sitä silti tietää :-)

Tehis

Ässälle kovasti onnea!!!

Aika hyvät päätelmät teillä Tehis.

Ja tosiian pakko käydä vähän väliä kurkkimassa, et joko on seuraava päässyt synnyttämään.. Ompun ehdotus hyvä siitä vapaapäivästä...mut jotenkin tässä loppuajalla on niin riippuvainen, et vähintään kerran päiväs käytävä lukemassa.

Sain sitten ajan sinne synnytystapa-arvioon ja pitää varautua myös kääntöyritykseen, olis 1.10. Sinne on sitten mentävä ravinnotta, mitenhän multa onnistuu? Mulla nimittäin tulee tosi herkästi todella huono olo, jollen syö tarpeeksi usein. Mut siinä ei lukenut kauan pitää olla syömättä, 12 h?? ja saako juoda esim. mehuakaan? Onko tää syömättömyys siltä varalta, jos käykin jotain siinä kääntöyrityksessä ja joutuu leikkaukseen, vai miksi?

Mut nyt on kait pakko mennä nukkuu.. Öitä!

Ninni rv 36

Ai niin, tajusin et olenhan minäkin jo äitiyslomalla, mut eipä täs oo eroa, kun heinäkuusta asti ollu kotona.

huomenta!

Onnittelut ÄssÄlle pienestä prinsessasta... <3

Mullahan tulee peräti kaksi vapaapäivää, sillä viikonloppuisin en linjoilla luuraa.
Ninnille onnittelut äippälomasta, vaikkei se tavallisesta kotona olosta eroakaan. Meillä on sitten sama yö paastottavana. Mulla on maanantaina se labra. Tosin mulla on purkit kotona ja kun on pissan saanu purkkiin ja jo syödäkki. Itse pitää sit ne putkilot täyttää... Kaipa sekin onnistuu... Mietin vaan että miten sen yön pärjää kun ei saa käydä veskissä... Pitää kai alkaa harjoitella...
Mun piti katsoo se Talo Espanjassa... Miehellekki sanoin, että katotaan. Mutta mies kun selasi ohjelmia niin jumitti sitten Jimille ja katsottiin sieltä sitten ohjelmaa.

Milloin nää oksut loppuu!!!???

Oijoijoi, heti aamutuimaan saa kyynelehtiä :) Paljon paljon onnea siis Ässälle perheineen pienestä neitosesta. Aijaijai, taas nenäliinoja kaivamaan. Tässä kertakaikkisesti ihan liikuttuu.

Ystävätär Oulusta oli käyny eilen rakenteessa. Heille on tulossa poika, luki viestissä. Ja tämä niiskutti jälleen. Nämä hormoonit...

Mää en kans oo toistaiseksi viikonloppusin linjoilla, joten vapaapäiviä tulee. Ja kauhee urakka sitte maanantaina lukea jutut läpi.

Senora, eikös se pidä olla käymättä veskissä neljää tuntia ennen näytettä. Jos ei muu auta, laita kello siihen aikaan soimaan ja käy vielä viimesen kerran.

Talo Espanjassa? Oon kuullu mutten oo kattonu. Vai Jazzin nuoruudenihastus? Nyt heräsä mielenkiinto. Täytyy kattoa ens kerralla. Tuleeko se torstaisin ja jos niin mistä ja monelta?

Nyt työt kutsuu. Joten tervehdys itse kullekin ja heissulivei.

Safiiri ja Nelkku 17+5

ps. Senora, mua yökkäytti ku aamusella pesin hampaita...... Ei siis tarkkaa tietoa täällä päin, millon etova olo loppuis kokonaan.

Huomenta!

Senoran oksuun kommentoisin, että mulla meinaa edelleen oksu lentää kun pesen hampaita, ja jostain ihmeen syystä tuossa pari päivää sitten illalla oksensin taas (kotona, en onneksi koulun ruokalassa.... ;) ). Pahin olo yleensä helpottaa ruolla 12-14vk kuten tiedätkin varmaan. :) Mutta voihan se kestää koko raskaudenkin. Hui, se olis kamalaa! No, tietääpähän ainakin, että hyvä syy on oksentaa! Jaksuja!

Mä olen nyt 3 päivänä putkeen tuntenut liikkeitä, kivaa. :)

Ja taas mennään... :( Mulla on nyt se harjoittelu + verkkokurssikoulua (ma alkaa taas yksi lisää) + normaalia kouluhommia + töitä, joten kiirusta pitää!!! Mutta saispahan tota koulua vähän käytyä ennen ensi kevättä.

antzi (jee, on muuten 5. raskaus kk käynnissä! :) )

Isonisot onnittelut Ässälle ja perheelle pikkuisesta pakittelevasta rinsessasta... =)
Itkuttaa moinen uutinen täälläkin, niisk. Ihanaa ja heti aamusta..!

Letkeää perjantaita kaikille säädyille toivottelee
Niksu 20+5

Onnittelut pikku-ÄssÄlle ja koko perheelle :) Hieno uutinen heti aamusta odottamassa!

Antzille onnitteluja liikkeistä! Tulee konkretiaa odotukseen.

Vai että talo Epsanjassa, pitääpäs yrittää muistaa kattoa..

Iloista perjantaita sateesta huolimatta kaikille.

Omppu ja Toivo 28+2

Ps. ihania yhden rivin lauseita..

Huomenet!

Ehdinhän kurkkaamaan, onko täällä yön pitkinä tunteina joku käynyt kirjottelemassa supistusten välistä... ;-)
Musta tuntuu, että Kirppu kyllä viimeistään ensi viikolla jo synnyttelee...

Voi hitsi noita teidän pahoinvointeja! Eipä ole kivan kuuloista.

Hitto, mua vähän ahdistaa tuo appivanhempien tänne tulo. Ja toisaalta harmittaa, että ahdistaa! Eivät he usein käy, yleensä pari kertaa vuodessa. Mutta kun ovat aina niin pitkään, niin se aikuisten määrä saman katon alla reilun viikon on aika ahdistavaa. Ja appiukon kanssa ei nuo kemiat ihan parhaiten käy yhteen :-/ Hän kun on niitä miehiä, jonka mielestä naiset ei ole yhtikäs mitään. Himputin sovinisti! No, ikää hällä jo lähemmäs 80v., joten pitäisi vaan sulatella. Appivanhemmat tosiaan samaa ikäluokkaa kuin mun isovanhemmat :-)
Ja nyt jotenkin jänskättää se, että miten jaksan ottaa heitä huomioon, kun alkaa nuo ajatukset kulkea yhden asian ympärillä tämän perhetouhun lisäksi. Äsh, vali vali... Eipä tässä mitään hätää oikeasti ole! :-)

Lähdetään tosiaan työpaikalle kamuja katsomaan. Ensi viikon perjantaina olisi virkistyspäiväkin, johon sain myös kutsun. Täytyy vähän ohjelmasta riippuen nyt katsoa omaa osallistumista. Olisi kyllä ihan kiva TAAS vähän virkistäytyä :-)
Sen yllärin järjestänyt kaveri muuten oli kysynyt mieheltäni, että olinko pettynyt, kun ei ollut kovin railakkaat systeemit lauantaina. Että sellainen maine! ;-) Tykkään kyllä vauhdikkaista jutuista, mutta tähän saumaan se oli aivan ihana.

Mukavaa perjantaipäivää!

Tehis rv 36+5

Höh, täällä vielä haahuilen, kun ei mitään kiirettä...
Senoralle tiedoksi, kun Lumia kaipailit tuolla WAB-ketjussa, että 19.pvä on lokakuisissa kirjotellut viimeksi. Minä puolestani kävin just kurkkaamassa, että onko wabbilaisiin kirjotellut... Hällä on ollu aika lupaava tuo tilanne jo pitkään, joten taitaa olla synnärillä :-)

Nyt suljen koneen, moiks!

Tehis

Huomenet..

Aika kätsy parkkeeraustapa.. ; )

Vai täällä kilpaa oksuillaan.. ei kokemusta kummassakaan raskaudessa kyseisestä puuhasta, joten en pääse teitä neuvomaan.. (Hieman vahingoniloinen) Nyt on ollut viime aikoina hieman närästystä, mutta ei ole tarvinnut pönttöä käydä viihdyttämässä..

Pitää tästä suunnata tuon esikon kanssa perhekahvilaan, joten palailen myöhemmin..

Pikku2 RV35+1

Voi miten ihanan pieni tyttö! VALTAVASTI ONNEA ÄSSÄLLE ja koko muulle perheelle !!!

Nyt ei kerkii muuta, työnteko häiritsee pahasti :( Mukavaa viikonlopun alkua kaikille!

Tuuli