Ex-kermit 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi ketju

Vieras
EX-KERMIT 10
Hoppu LA 15.9.07 esikoinen
ÄssÄ LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 12/05
Pikku2 29v. LA 25.10.07 toinen, poika 01/03
Kapris 28v. LA 1.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 32 v. LA 12.12.07 toinen, poika 03/04
Tuuli, 34v. LA 10.01.08, esikoinen
Niksu, 28v. LA 03.02.08 toinen, poika 12/05
Safiiri, 35v, LA 24.2.2008, neljäs, lapset -00,-03 ja -05
Antzi, 23v, LA 4.3.2008, toinen (yksi enkelilapsi)

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)
Mervi83, poika 17.8.2007, 4235g ja 53cm (LA 4.8.07)

Huomenet itse kullekin.

Saapuihan se perjantai vihdoin ja Senoran kauan odotettu ultra. Nyt vaan vielä jokunen tunti otat oikein rauhallisesti - juu, neuvoisin kyllä jos vaan tietäisin miten. Täytyy sännätä välittömästi maanantaina lukemaan kuulumisia. Jaksuja.

Meillä ei ole neuvolantäti ihme kyllä sanonu painosta yhtään mitään. Vaikka viimeksi se oli noussu puolen kilon viikkovauhtia. Johtuneekohan siitä että mää itte paasasin ittelleni. Ei neuvolan tarvinu.

Nytpä ei tällä kertaa muuta. Terveisiä vaan kovasti kaikille.

Safiiri ja Nelkku 16+4

hauh............ hoh-hoijaa...
eipä muuten oikein nukuttanu.. Ois illalla haluttanu puhua miehen kanssa, ennen nukkumaan menoa, mutta tämäpä sitten häipäsi alakertaan tupakille ja pelaamaan ja tuli vasta sitten ylös, kun olin nukahtanu. grrrrrr ...tais tehdä sen ihan tahallaan.
No ei kai vaiskaan... Mutta aamuyöstä olin yli tunnin hereillä ja mietin kaikkee.
No eihän tässä oo enää kun 6 tuntia niin tiijän mitä meille kuuluu. Kaikki ulokkeet nyt pystyyn, että Ihime ois kasvanu ja sykekkin näkyis.

Tehis on ennenki kertonu tuosta viisminuuttisesta. hmm vois olla ihan hyvä. Eli tuo sakkosysteemi ei ole kenelläkää käytössä?? Musta tuntuu että meillä on tavaraa pari huoneellista enemmän kuin mitä on huoneita. vanhan talon vitsauksia, vähän säilytystilaa ja nekin täynnä vuosikertasälää. Täytis vaan raivata tilaa jotenki.

Jaksuja Safiirille uhmakkaan koulimiseen...
Niksulla hyvät neuvolakuulumiset, kiva kiva... Miten se täti nyt noin rupes paasaamaan salmiakista ja lakritsista??? On kai ollu koulutuksessa viime aikoina ja siellä on asiasta puhuttu. No on sillä masuasukilla vielä aikaa kääntyillä oikein päinkin... Siis mulle ei paasannu ei syömisistä eikä painosta... joista silloin kun kävin ehkäisyasioissa joka kerta paapatti...Bmi oli kyllä yli 30, ja tiedän että sitä pitäis saada alemmas.. No siitä verenpaineesta oli huolissaan... Mutta en kyllä kotonakaan ala mittaamaan ennen kuin kuulee iltapäivällä tulokset... Tuli vaan mieleen että onko tuo lakun ja salmiakin syönnin rajoitus vain verenpaineen vuoksi... ainaki salmiakissa on sitä suolaa. No empä oo kumpaakaa syöny, suklaatakin normaalia vähemmän.

olikos Tuulilla hyvä konsertti?? Ketä/mitä kävitte kuuntelemassa. Ja Pikku2 on ollu lätkämatsissa. Toivottavasti juniori jaksoi olla kiltttinä, ainakin päikkärit oli nukuttu.

Kiva kuulla Ninninkin kuulumisia pitkästä aikaa... Toivotaan että sullakin kaveri vielä kääntyy... Onhan tässä vielä aikaa..

Kapris... Kai sitä miestä kiinnostaa, että mitä sä tänne palstalle kirjoitat... Vai tietääkö millä sivuilla liikut??

Voi tuota Ompun päätä.... Toivottavasti särky lakkaa... Ei oo kiva kipeän nupin kanssa. Ja kun ei tässä tilassa niitä kunnon myrkkyjäkään saisi ottaa, siis niitä jotka auttais.

On liikuttavaa kuulla kuinka hyvin sitten kuitenkin lapset tottuu siihen omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen...

Kitutunnit kuluvat... seurataan tilannetta...

kirjoittelin tuota romaania niiin kauan että Safiiri kerkes väliin... Jotenkin arvasin että samoihin aikoihin taas linjoilla...

Tulipa muuten mieleen, että oon ens viikolla ma ja ti koulutuksessa... Täytynee käydä jossain vaiheessa viikonlopun aikana netissä kertomassa kuulumiset, jos nyt mitään kerrottavaa on... tai onhan suuntaan tahi toiseen.

Aurinkoiset huomenet! Täällähän meidän aamuvirkut olivat avanneet uuden ketjukin perjantain kunniaksi ;) Senora enää 4 ja puoli tuntia...koitahan sinnitellä, vaikka tiedän, että tässä vaiheessa aika tuntuu menevän lähinnä taaksepäin. Onneksi sait nukuttua edes suurimman osan yöstä.

Toivotaan Ninni, että vauva kääntyisi vielä!

Tuo Tehiksen viisiminuuttinen on minustakin hyvä idea ja teillä, kun tuota porukkaa on hieman enemmän, niin on varmasti helpompaa pitää järjestystä yllä tuolla tavoin.

Juu konsertti oli hyvä ja pyörimisestä päätellen tiitiäinenkin tykkäs tai sitten se sai shokin siitä musiikista. Mies tosin väitti, että se tanssi, mutta mä kyl sanoin, että jos on vähäänkään tullut isäänsä, ei varmasti tanssinut...mun mies kun ei ole mikään parkettien partaveitsi ;)

Mukavaa päivää kaikille ja Senoralle hyviä hermoja ja tsemppiä odotteluun! Mä alan nyt hommiin.

Tuuli

Huomenet!
Apuva, mitähän kaikkea sitä pitikään kommentoida...

Tuli hei näistä ketjuista vaan sellainen mieleen, että oisko selkeämpää alottaa aina maanantaina uusi ketju. Siihen vois vaikka viikon numeronkin aina lisätä, niin ois helpompi myöhemmin löytää, jos jotain etsii. Jos viikossa sitten tulee parisataa viestiä, niin haittaako se? Itse en ainakaan ole kokenut mitenkään hankalaksi selailla näitä sivuja. Varmaan vanhoista sivuista perintönä tullut tämä, että uutta ketjua pusketaan heti sadan täytyttyä. Saa olla eriä mieltä! :-)

Tuulilla ollut kivaa konsertissa ja ilmeisesti Tiitiäisellä myös :-) Se on ihana huomata, miten pieni reagoi ääniin.
Me ollaan itsekin käyty keikoilla lapsia odottaessa (paitsi tän Kuopuksen aikana) ja ne on ollu aika hupaisia keikkoja, kun vauva melskaa mahassa.

Ninnin vauvan kääntymistä tosiaan odotellaan! Ei kait ole ottanut mallia tuosta ÄssÄn jästipäästä ;-)
Kirpulla käännös olikin jo tapahtunut, hyvä hyvä! Taitaa kyllä Kirppu olla lokakuisista eka synnyttäjä tai sitten Pikku2. Pikku2:lla onkin laskettu aika hienona päivänä. *röyhistelee rintaansa*

Senora piinatunteihin toivotaan nyt kestämistä! Ilmottele tosiaan jollekin, niin kuullaan ajoissa.

Niin, tuo viisiminuuttinen on siitä hyvä, että se on loppujen lopuksi yhteensä pitkä aika mitä tehdään: 5x(5min+5min)=50min. Ehkä tuon pikkumiehen osuuden voi vielä vähentää, ei kovin tehokkaita minuutteja;-) Mutta 40 minuuttiakin järjestelyyn on jo aika paljon! Välillä sitten isketäänkin jollekin imuri käteen, kun ei kerättävää riitä.
Mitään sakkoja ei meillä ainakaan ole, mutta välillä tietysti uhkaillaan kuukausirahan pienentämisestä, jollei hommat suju. Tuon neiti kolmasluokkalaisen kanssa välillä meinaa hermot mennä oman huoneen siivoamisen suhteen. Hän on aivan toivoton pitämään sitä järjestyksessä. Toisaalta taas hän tykkää hirmusesti auttaa kaikissa muissa hommissa, esim. peilien ja lasiovien pesu on hänen lempipuuhaa. Välillä sitten tehdäänkin niin, että siivoskellaan yhdessä myös sitä hänen huonettaan, kun hän ensin auttelee muissa hommissa. Juu, näistä voisin kirjoittaa taas yhden romaanin, mutta päätän nyt saarnat aiheesta tähän... :-D

Eilen illalla oli jo sellainen olo, että mitähän tästä kehkeytyy... Koko päivän oli melkoista vihlontaa ja kipeämpiä suppareita useita. Ei mulla tällasia ole ollu ennen synnytystä koskaan ennen :-/ Oisko nuo vihlonnat sitten niitä liitoskipuja? Persuksista kouraisi pari kertaa melkoisen lujasti ja häpyluun tienoilla on ne muut kovat vihlonnat. Ihan uusi kokemus! Mutta onneksi nuo kaikki loppui, kun menin nukkumaan. Nukuinkin taas kuin tukki kellon soittoon asti, ihanaa. Ei vielä synnyttämään, KIITOS!

Mua alkaa vähän jänskättämään, että mitä huomenna tapahtuu...
En ole tainnutkaan muistaa kertoa, että yksi kaveri käski varata päivän kalenteriin. Mut noudetaan iltapäivällä ja varustelista on annettu etukäteen. Ei siis hajuakaan mikä on homman nimi. Olen itse se, joka yleensä näitä ylläreitä järjestelee ja nyt olen ihan pallo hukassa, kun olenkin vastaanottavana osapuolena.

Tämä päivä pitäisi vielä jotenkin ahkeroidakin... Missä motivaatio? Onko sitä näkynyt siellä jonkun työpaikalla tai kotona????? :-) Lähettäkää tänne heti kiltisti takaisin!

Tehis rv 35+5

Tehiksen esitys, että aloitettais maanantaisin uudet ketjut on ihan hyvä... Niinhän me taittiin lopulta tuolla haaveilupuolellakin tehdä... Meniskö tää lista sitte ens viikon sunnuntaihin asti?? Vai?? Riiippuu kai siitäki onko viikonloppuna porukoilla paljon asiaa...
Mitähän kivaa tehikselle on keksitty.. Mitä siinä varustelistassa on ?? Kumpparit ja anorakki?? Miten saat lastenhoidon järjestettyä vai pitääkö joku ottaa mukaan??
Motivaatiota ei oo täälläkää... Antaa olla ihan hukassa...

Senoralle ihan ensinnä iiiso peukku ja varpas ultraan! Ei mikään ihme ettei paljo nukuttanu...

Tehiksellä jännän kuulonen ylläri =D ihania ystäviä!

heh, safiiri on hoitanu itte saarnat, ei meillä tosin nlan terkka oo koskaan silleen paasannu mistään. kaikki ei varmaan harrasta sitä paasausta/saarnausta ja jotkut taas senkin edestä...

nlasta äsken tulin, arvot ok.sf-mitta sama kun viimevkolla että on se vaavi ainakin pikkusen laskeutunu.
Varattiin mulle Ä-polille aika ens keskiviikoks kontrolliin ja mahd.käynnistykseen, kun olivat viimeks polilla semmoset ohjeet kirjottaneet.
Elättelen kuitenkin toiveita että käynnistyis iteksiin ennen sitä vaikka eiliset pupuilut sai YHDEN pirun kipeen supparin aikaseks yöllä... Vaan kyllähän minä tiiän ettei siihen auta edes päällä seisonta, käynnistyy tasan sillon kun on käynnityäkseen... hittohemmetti. Nyt painun tonne soffalle, mulla on tällit fazerin sinkun kaa =D

ÄssÄ +tyyppi 39+1

Just, ette sitten voineet lähettää sitä motivaatiota tänne :-D

ÄssÄ, toivotaan, että käynnistyisi itsestään!
Kokeilepas sinäkin sellasta käynnistystaktiikkaa, joka mullakin suunnitelmissa, jos tarve tulee... Viimeksi havaitsin ettei mitkään hulluna rehkimiset tehoa pätkääkään, mattopyykit ym. tuli kokeiltua. Niinpä päätin, että seuraavaksi kokeilen LEPOA JA RENTOA OLOA. En aio tehdä yhtikäs mitään (onnistuu varmaan tosi hienosti, tiedän!). Just treffejä herra Faxerin kanssa, löhöilyä aina kun voi, päikkäreitä jne jne.
Ainakin sillä saa kerättyä voimia tulevaan koitokseen. Viimeksi olin vähän poikki, kun olin tosiaan raatanut ja vielä synnytyksen laitoin käyntiin (kun sitä vettä tihkutti vähäsen) kävelemällä. Kävelin koko päivän ja yön ympäri sairaalan käytäviä. Aamuseiskalta kun pääsin ponnistelemaan, oli jo vähän väsy :-)

Lastenhoito huomiseksi on järkätty, isäntä kotona.
Varustelistassa oli ulkoiluasu, pyyhe, vaihtovaatteet ja valokuvia läheisistä. Minneköhän ne mut vie ja ketä mahtaa olla asiassa mukana, en mä tiedä yhtään...

Senoralle peukutuksia iltapäivään..

Tehiksellä on jotain mukavaa tiedossa.. kumpa minullakin joskus olis jotain. Välillä tuntuu, että isännän selkäleikkaus ja kivut vievät tässä perhe/ystäväpiirissä kaiken huomion ja minä aina välillä yritän saada edes isännältä sympatiaa omiin kolotuksiini hakea..

Jääkiekkopeli oli eilen mukava kokemus.. Kun oma/kotijoukkue voitti, ei esikoisenkaan riemulla ollut rajoja.. Oli aika tohkeissaan pois tullessa kun soitti kummilleen.. "huiskutuspimu oli huiskuttamassa ihan minun vierellä.." hän selitti puhelimeen kateelliselle kummillee.. Taisi olla myös rankka kokemus kun tänään piti herätellä omasta sängystä 8.45.. eikä olis millään jaksanu herätä..

Täällä pitäs sonnustautua MLL:n perhekahvilaan lähtöön.. jos vaikka tunnin verran piipahdettaisiin. Poitsu alkaa olla suht terve, tai ei ainakaan kuumetta enää.. ääni on käheä, mutta pakko täältä on päästä neljän seinän sisältä jo ihmisten ilmoille..

Isäntä lähti taas kaupunkiin hoitelemaan asioita ja käy samalla kaupassa. Onneksi on tuossa lähellä lähikauppa kun isäntä ei osta yleensä mitään muuta kun mitä kauppalapussa lukee ja sitten yleensä minun tarvitsemia asioita ei lapussa lue.. ; ) No, hyvä kun käy ostamassa edes ne pakolliset.. Nyt on vielä itse lähdössä viikonlopuksi pois kotoa ja ensi viikolla tulee pariksi yöksi kotiin kylään ja lähtee taas.. Jospa se pieni erossa oleminen tekis vaan hyvää.. saa nähdä..

Palailemisiin..

Pikku2 RV 34+1

hmmmmmmm toi Tehiksen varustelista kuulostaa yhdistetyiltä polttareilta ja morsiamen ryöstöltä....

*puuuuuuuhhhhhhhhhh* puhaltaa Tehikselle noi loput tarmon ja motivaation rippeet.

Ässällä ja tehiksellä tuplatreffit Hra Fazerin kanssa... hih...
ÄssÄllä ens viikolla polille meno ... huiii... Eletään kyllä jännittäviä aikoja. Miltä susta itestä tuntuu... Tuleeko lähtö ennen keskiviikkoa vai joudutko käynnistykseen?

Nyt tuli perille... Kiitti Senora! Nyt teen rupeaman ja palailen taasen...

Kiitos ei polttareita eikä ryöstöjä :-) Mulla on ne jo kertaalleen ollu ja ihan riitävän rankat.
Ensin aattelin, että jos ovat jotkut vauvakutsut järkänneet. Mutta tulin kyllä itsekin siihen tulokseen, ettei mun tyyppiselle sellasia kukaan järkkää, eikä myöskään tuo kaveri, joka järkkää ole sen tyyppinen. Ja toisaalta tietää myös, ettei mulle sellasia... Ehkä tää on joku oma versio, "mammashower" tai jotain.. JÄNSKÄÄ!

Tehikselle hauskaa iltapäivää! Ilmoittelehan sitten kun reissusta toivut, että mihin oikein jouduitkaan.. =) Motivaatioo ei oo näkyny täälläkää, pitkiinpitkiin aikoihin, joten siinä asiassa en voi sua kyllä auttaa. Mut jos jollain sattuu oleen ylimääräistä, niin täällä myös vastaanotetaan sitä ilolla..

Ei munkaan "oikea" neuvolantäti mistään saarnaa, toi eilinen oli sellanen vieraileva tähti. Ja ilm. just ollu jossain koulutuksessa ja vaikka missä kun niin paatoksella päästeli noita juttujansa. Mä oon myös kuvitellu että ne rajat on ihan verenpaineiden takia, eikä minkään keskenmenovaaran..

Ässälle hyviä "treffejä" soffan pohjalla ja jaksuja h-hetken odotteluun! Kyllä se teidän tyyppi sieltä pois tulee, kun on kerta sinne mennytkin.. =)

Senoralle myös jaksuja odotteluun, nyt oot kuitenkin jo voiton puolella! Ja eiköhän siellä ultrassa sitten pitkällinen ja sitkeä odotus palkita. Muistathan tulla sitten kertoilemaan vkonlopun aikana miten meni.

Leppoisaa viikonvaihteen alkua kaikille, toivottelee

Niksu ja kuopus 19+5 (mä nyt pitäydyn tässä laskennassa, kun ei kerran laskettua aikaakaan lähdetä muuttamaan..)

senoralle tulin vielä laittaan tsempit ultraan!!

kyllä mies tietää että elleissä pyörin ja sen mielestä tää on niin turhaa ja saa mut miettimään ihan liikaa kaikkia huonoja uutisia. tai tota mieltä oli varsinkin raskauden alussa, kun "pientä" paniikkia pukkas meikäläiselle...
en siis viitsi ihan hänen silmien edessä kirjoitella hänestä näitä negatiivisia juttuja :) tai positiivisiakaan enkä varsinkaan mitään sänkyjuttuja!

Tehikselle hauskaa ylläripäivää huomiseksi.
Olen muuten samaa mieltä, että en rupea hirveästi niitä ässiä harjoittamaan synnytyksen käynnistämiseksi. Mielummin lepäilen ja keräilen voimia, kuin rehkin itteni ihan rättiväsyneeksi tai kipeäksi. Yritä siinä sitten säästää voimia vielä synnytykseen...
Kyllä se vauva sieltä tulee kun aika on.

Safiirille piti laittaa jo aiemmin, että en ole loukannut itseääni mitenkään kummassakaan raskaudessa *KOPKOPKOPKOPKOPKOPKOPKOP*

Hyvä että tuulilla ollut mukava konsertti ja että tiitiäinenkin tykännyt :)

Eilen neuvolassa kaik ihan ok. Vähän oli +- muutosta proteiineissa, mutta tulkitaan kuulemma vielä negaksi.
Painoa on neuvolan mukaan tullut 7,5kg, oman vaa´an mukaan 9kg.
verenpaineet ok ja sf-mitta tasan keskikäyrällä.
sykkeet olleet tästäkin 130-140 keskimäärin joka kerta, eli samat kuin tytöstä.
saa sitten nähdä.

nyt aamupalalle.

haleja

kapris 33+1

Senoralle kovasti tsemppiä ultraan! Kaikki on varmasti hyvin, huolet pois:)

Muutenkin kaikile kovasti terkkuja! Mulla on elämässä nyt niin paljon kaikenlaista etten ole oikein jaksanut/malttanut kirjoittaa tänne ollenkaan! Täytyy käydä moikkaamassa toisiakin tuolla toisella puolella.

Lapsiasioihin ei ole tullut muutoksia ja muutenkin nyt on asiat hieman levällään niin saa jäädäkin vähäksi aikaa sivulle.Ainahan sitä kuitenkin kovasti toivois että se plussa tulis, mutta...

Aloitan uuden työn Keski-Suomessa, joudutaan miehen kanssa vähäksi aikaa erilleen, kun sen työt jatkuu vielä täällä. Tressaa tosi paljon tämä tilanne, kun olemme kasvaneet niin kiinni toisiimme.. mutta täytyy vaan toivoa että mieskin saisi noita töitä tuolta päin..Työ on vastuunlainen ja ihan ok. Koulu on muuten ohitse, lukuun ottamatta muutamaa kielen koetta. Että tälläistä!
Olen kyllä lukenut viikottain teidän kuulumisinne, en ole unohtanut teitä "virtuaaliystävät"!
HYvää jatkoa kaikille, onnea ja rakkautta!

Kapris se vasta just aamupalaillut. Heh, täällä syöty jo aamupala, pieni välipala ja lounas (tosin vaan jogurttia ja leipää) :-) Mun syömiset yleensä päättyykin sitten siihen päivälliseen klo 16. Illalla harvoin syön enää mitään, ehkä vähän kasviksia&hedelmiä.

Oi kun kiva kuulla Anusta! Salaa olet käynyt meitä luurailemassa, etkä mitään ole "puhunut", SENKIN!!! Heitä nyt jotain pientä edes sillontällön...
Ajattelin jo, että säntäät suoraan tänne odottajiin, kun nimesi näin ketjussa. Toivottavasti kuitenkin sut tänne saatais! Sullahan on kovasti muutoksia elämässä. Jospa ne vaikka sen plussan toisivat tullessaan...

Täytyypä tässä viikon päätteeksi taas päivittää tuo vatsakin, rv 35+5.
969005.t.jpg

En tiedä, onko tuossa nytkään mitään isompaa kasvua tapahtunut. Jotenkin tuntuu, että vauva on syönyt mun alkuraskaudessa saamia "kesämakkaravarastoja" . Tosiaan se painokaan ei ole pitkiin aikoihin noussut, joten varmaan näin onkin. Isäntä kyllä naureskeli, kun sanoin, että olen LAIHTUNUT :-D

Niksulle unohdin onnitteluja ultrakuulumisista laittaa!
Melkoinen saarna tuo salmiakkilakritsijuttu... Kyllä täällä on raskauksissa menny (ei tässä niinkään) paljon enemmän kuin 50g/pvä välillä ja ihan ovat sisällä pysyneet ja suht normaalejakin ;-) Verenpainelääkkeeksi olen nautiskellut!

Nyt jatkan taas... Eipä tuo motivaatio kovin korkelle noussut. Hiukan taas uutta intoa, kun laitoin taas teknisesti tuota työtä uuteen uskoon. Sivumääräkin nousi rutkasti. Vaikka eipä tuo sivumäärä mitään kerro, ennemminkin sisältö :-)

Jaaha, jaaha, uutta ketjua nikkaroitu. Mäkin kannatan sitä maanantaialotusta, kun kumminki viikonloppuna on pikkasen hiljasempaa, niin ei ihan päivän aiheet jäis kesken. Ja ketjun nimihän vois olla tyyliin EX-kermit vko 38..

Mukava kuulla Anusta, vaikka mä en sillain sua "tunnekaaan". Uudet työkuviot ja muutkin ympyrät on varmaan ihan hyvää terapiaa, vaikka onhan se alku aina hankalaa. Mutta, varmasti palkitaan jossain vaiheessa! Hyvää jatkoa sulle ja piipahtelehan välillä moikkaamassa.

Senora tais lähtee jo ultrareissulle? Hengessä mukana täällä sitten yhdeltäkös se oli.

Jaahas ja Tuuli käyttänyt junioria tansseissa. Tosta tuli mieleen, (ei liity varsinaisesti tähän ollenkaan..), että Toivo herää aina viimeistään suihkun ääneen. Ihan innostuu, kun masua päin suihkutan.

Jäin eilen töllöttämään BB:tä ja puolilta öin kömmin sänkyyn. Ihme kyllä jaksoin herätä melkein heti kellon soiton jälkeen ja mikä ihaninta, poikakin heräs itekseen hyvissä ajoin, pitkästä aikaa. (no, kaikki "ylimääräinen" aika tuhlaantuikin sitte auton laseja raappaillessa, grrr!). Mut sitte, kaikkia pieniä vastoinkäymisiä tuli eteen, mm. puurot kuohu pitkin mikron pohjaa ja mieskin ärsytti ja muistin Jazzin eilisen purkauksen ja heti tuntui paremmalta, että en ole yksin :)

Jäin loppupäiväksi yksin tähän ja eipä tässä olekaan ku kaks ja puol tuntia. Sit lupasin poikaa käyttää päiväkodin jälkeen Tiimarissa, tarvii katella jotain lastensaksia, jos alottais vähitellen leikkausharjoitukset. Huomenna on ostospäivä ja sunnuntaina kummipojan synttärit. Että mukavan ohjelmoitu viikonloppu edessä.

Minäkin jännäyksellä odotan, mitä Tehikselle tapahtuu! Ite en henk.koht hirveesti vällää yllätyksistä ja kieltämättä olen niitä myös huono järjestämään toisille. Ennemminkin tykkään, että pitää olla selvät sävelet ja tarkahkot suunnitelmat, muuten rupee ahistaa :)

Näyttää olevan töitä pöydällä, kun päätä kääntelen, joten eiku kimppuun :/.

Leppoisaa viikonloppua varmuuden vuoksi tässä vaiheessa toivottaa
Omppu ja Toivo 27+2

Voi tota Tehiksen söpöä masua.. =) Mulla on jo nyt samanmoinen...

Anulle vilkutuksia! Toivottavasti pääset liittymään seuraan mahd. pian.

Mua v-tuttaa ja lujaa! Perhepvähoitsu on ens vkon lomalla. Kysyin varahoitsulta et kai ottaa meidät maanantaina vastaan ja se ilmoitti ettei ota koska on lentsussa ja sit to on Tampereella... Varavarahoidoksi tuli sit päiväkoti, enkä oo ollenkaan niin varma onko meidän poitsu erityisen iloinen kun on vaikka kuinka monta ventovierasta isompaa lasta vastassa heti maanantai-aamuna... Nyyh! Eikä me voida mennä sinne tutustumaankaan mitenkään ennakolta, tänään ei ennätetä ja sit vkonlopun ovat luonnollisesti kiinni. Voi ahdistus.... =/

Vai askarteluja meinaa Omppu ruveta poitsun kanssa... Se onkin ihan kivaa, kun siihen vaan pääsee vauhtiin. Olen muuten tässä itsekin havahtunut, että pitäiskö kohta tuolle pikkupoitsulle iskeä sakset käteen. Nuo isot muinoin oppivat 2-vuotiaana käyttämään saksia ihan oikein, kun sattui äippä sillon olemaan vähän aktiivisempi noissa hommissa :-/ Eivät ole vielä isosisarukset opettanee nuoremmalle... ;-)

Onpas Niksulla kökkö tilanne tuon hoitohomman kanssa!
Ei tuossa oikein taida vaihtoehtoja olla, ellet saa jotain sukulaista tai tuttavaa hoitamaan.. Voi hitsi! Mutta toisaalta poitsu voi kyllä viihtyä päiväkodissa oikeinkin hyvin, kun vauhtiin pääsee..

Nyt joudun taas toteamaan, että tuon tekniikan kanssa uppoaa aikaa, ARGH! Ja joudun myöntämään osaamattomuuteni. Olen siis tosi onneton tuon Excelin kanssa. En ole siihen mitään kursseja koskaan käyny ja nyt pitäis tuloksista omia kuvioita kehitellä. Voi hitto! Olen tosi vähän tuon ohjelman kanssa tehny hommia. Isäntä onneksi on mestari siinä, niin jospas me yhdessä nuo kuviot väsättäis. Tai sitten palkkaan siskon avomiehen tekemään kaikki kuviot kerralla kuntoon, kun on atk-ihmisiä... Tuskinpa tuo työ nyt tästä kiinni jää, minähän en luovuta! Ei ku kimppuun vielä.

Voi kiesus, että väsyttää! Pitäiskö taas hakee joku perjantaipullA? Auttaisko?

Ihana Tehiksen masu kummiski on. Miten musta tuntuu, että oma mahani ei oo kasvanu pitkään aikaan yhtään..

Tosi kurja juu tuo Niksun esikoisen hoitotilanne... sehän noissa pph -paikoissa just on, että jos hoitaja esim. sairastuu, niin sitte sitä varahoitoo ja jos ei varahoitajakaan kynnelle kykene, niin avot.. Mut oikeesti, ei noi päiväkoditkaan mitään Auschvitsejä ole :) Eihän sitä tiiä, vaikka kuinka tykkäis!

Juu, parit kortit pitäis pojan kanssa vääntää, mummille ja kummipojalle. Voipi olla, että jää suunnitteluasteelle vaan..mutta ajatus kytee kumminki.

Siellä se Senora, kintut levällään....puuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh..onnen puhalluksia "sinne päin"!

Mä sain just Senoralta IHANIA uutisia!!!! Eli syke näkyi, pituutta sentti, rv 8+1.

Nyt ei ehdi muuta! Pulla olis kyllä kova sana...miten mullakin tekee niin paljon makeeta mieli nykyään? Pöh! Viikonloppuja!

Tuuli