Hei taas masuille! Miekin olen ollut paljon poissa, stressi tästä tilasta on suuri, ja on täytynyt saada ajatuksia muualle. Yhteinen aika miehen kanssa ja loistavasti sujuvat opinnot auttavat onneksi, vaikka edelleen tuntuu että pää räjähtää.
Eilen poksui viikot, ja tältä tämä nyt näyttää:

Edelleenkään ei ole yhden ainoatakaaan raskausarpea tai sellaisen esiastetta, eikä mammahousutkaan houkuttele vieläkään. Jalassa siis omat ihanat dieselit, jotka jostain kummansyystä tuntuu melkein löysemmiltä päällä kun ennen raskautta.
Täällä onkin gallupoitu! Mie en tosissaan ole iso tyttö, muuta kun nyt vauvamasun kanssa

Äitiysvaatteiden kanssa on ollut ongelma lähinnä se, ettei mistään tahdo löytyä XS:ää. Suomesta siis, onneksi rapakon takaa löytyi paitoja ja ne housutkin, vaikken niitä osaa käyttääkään

Jos siis joku teistä tarvii pikkuisia mammahousuja, voisin harkita noiden myymistä muutaman vkon kuluttua, jos eivät siihenkään mennessä käyttöön eksy.
Zoe-F:lle hatunnosto savuttomasta elämästä, hienon teon olet lapsesi vuoksi tehnyt
:hug: Kuten on näköjään
vauviskin pitkän taistelun jälkeen! Mahtavaa!
Pinkkimielelle tervetuloa, ja voimia samaan koitokseen! :hug: :flower:
Daadelille myös elämääkin suuremmat onnittelut! :heart: Mitkäs teillä on lasketut ja synnärit? Sitten kun tietoon tulee niin lisäilen listaan nuo tiedot

Mukava saada uutta porukkaa, tää alkaa olemaan melkoisen vilkas pino!
tyty, mukava kuulla sinustakin :hug: Toivon todella että saisitte selkeyttä tuohon tilanteeseen, ja vihdoin sen kauan kaipaamanne plussan. Jaksamisia sillä välin, olet tervetullut tänne puolelle vaikka heti :heart:
Sori kun olen niin laiskasti lukenut tätä keskustelua, ja taas jää kommentoimatta joitain juttuja. Mulla on vaan niin huono olo, oksettaa ja pyöryttää. Ei tarvii kun vähän nousta, niin jo meinaa jalat lähteä alta. Yritän kyllä levätä, mutta pelottaa niin kamalasti se ä-poli torstaina. Etenkin kun epäilen että vauva on laskeutunut entisestään, olen nimittäin tuntenut neidin hikkaa
LANTIOSSA 
Siellä myös tuntuu käsien nyrkkeilyiskut. Mieskin ihan ihmetteli, kun pyysin kokeilemaan, ja hän tunsi selkeästi ne nyrkit ja pään pikkuhousujen (masun alle tulevat) alapuolella. Yritän pysyä toiveikkaana, mut jokainen supistus vie uskoa siitä että pääsisin enää kotiin sieltä Jorvista :/
DD ja kiirehtivä potkurineiti 32+1 :heart: