*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Tytylle tsemppaukset! Ehkäpä muutaman päivän päästä näkyy jo viiva! :heart:

TA ja Sompio no tässä täytyy muistaa että mun edellinen raskaus meni kuitenkin viikolle 20 asti... eli oon ehtiny jo miettimään kaikenlaisia juttuja. :) Nyt tavallaan jatkan siitä suoraan.

 
tyty, juu mähän sain sillon torstaina roskishaamun aconilla!! Ja Rouva B muistaakseni sano, et aconin edustajatkin on sanonu, et ei siihen mitään tulis jos ei raskaushormonia pissassa ois. Et en sit tiiä. Mut itellänihän sit torstaina alko se tuhru ja aattelin et no ni, siinä meni se kierto.. Sit pe ei tullukaan mitään ja la tein kunnon haamutestin apteekin omalla! Eli älä vielä toivoas pois heitä! :heart: Toivotaan, et sieltä se vahvistuis sit!

Mulla se tuli siis jotain oisko vartin- puolen tunnin päästä siihen ja oli siis ihan semmonen värillinen haamujen haamu. Toivotaan sulla käyvän samoin!!

Ja se voi kyl olla täysin totta, et lihakset rentoutuu ku ei oo enää nii kovia kipuja! Ni jospa se epiduraali sit saa vauhditettua synnytystä kunhan sen pistää oikeaan aikaan, eli ei liian aikasin kummiskaan. Liian myöhäänhä sitä ei voi ees saada..

SS & mytty 15+6 :heart:
 
suukkis mies on vakkari töissä mut sitä mie en tiiä miks sen äiti hoitaa kaikki noi sen raha asioiden hoidon se myös hoitaa mun miehen isän kaikki raha asiat.. ja anoppi on oikestaan kasvattanut tuosta uusavuttoman koska se ei itsekkään osaa mitään ruokaa laittaa eikä edes halua oppia.. muuten loistotyyppi hän on mutta joitain asiota en vain ymmärrä..
 
tyty86 Mulla oli viime viikon torstaina RSFU:n testissä haamu, jota mieskään ei nähnyt, mutta sunnuntaina oli jo niin selkeä viiva, et oli miehen pakko jo uskoa, et vauva on saanut alkunsa :D Suuntaan sulle kovan plussapuhurin, jotta viiva vahvistuisi +++++ :whistle: =)

Niin ja voisin vielä lisätä, et mulla oli silloin kp31/30 kun tuli eka haamu :)
 
VaunuGallupista...ei olla viel kateltu mitään erityistä vaunua, heti lähetää katteleen, ku saadaan tää muutto pois alta.
Kivunlievitystä oon ajatellut, että kaikki mahdolliset mömmöt mulle, heti kiitos jos siltä tuntuu :D...Meinaan vaan olla sellainen luonne, että en hevillä lääkärille/sairaalaan lähe, joten voi olla että synnyttämäänki lähen viime tingassa, ettei turhaan sinne tartte lähtee näytille, saati että joutuis jäämään sinne, vaikkei mitää tapahtuis pitkään aikaan.
Tytylle täältäkin isot peukutukset, että kunnon plussa tulee :D

vauvis neiti 30+4
 
vauvis paitti et jos kauan viivyttelet ni et saa mitään mömmöjä :p Tul vaa meinaa tuost mieleen ko kamu ei ees ootellu kauheen kauaa. Heräs aamuyöstä muistaakseni ja siinä sitten ei keretty mitään kivunlievitystä oikein antaa ku synty noin kahessa tunnissa yhteensä :D Ja esikoisen synnytys siis kyseessä.

nanakuu jopas on outo äiti.. Ei oikein lapsesa parasta sit taida ymmärtää. Mitähä miehes tekee jos äitiänsä ei ois.. Sysäis laskun maksun sulle? No joo, kukin toki tavallaan mut mul on "hitusen" eri kasvatusmetodit mielessä..

Mäki tein sen aconin roskishaamun 27/26 eli ku mun mielest ois pitäny menkkojen alkaa. Haamu tuli sit 29/26. Eli toivoa on vielä tyty! :heart:

Iik!! Koht mul alkaa jo 17.vko!!
 
kiitti kaikille =) toivon tosiaan et jos noi haamujen haamut/roskis dyykkaajan löytämät viirut testissä :D merkkais jotain positiivista..tänäänhä siis dpo12 noh kohtahan sen näkee..oon vaan niin ikuinen pessimisti tän suhteen..mutta hyppään kyl tänne messii heti kasvattaa möhistä jos plussaan :D
 
Oi joi! Täällä poksu vkot jo!! Tää on iha älytöntä mite nopeesti aika kuluu! Koht ei pysy enää yhtää perässä! Mie tääl vaa viel valvon ja mies herääki tuossa jo 20 minsan päästä ko sit menee töihin. Oiskoha mu aika mennä unelle :saint: Tänää o repiny masusta sisäpuolelt sillai vähä ilkeesti.. Siel se raivaa tilaa itelleen :D

SS & mytty 16+0 jo!!
 
sompio oottelen tässä postii et tulis 2 r-testii sieltä :D eli joo testaan kuhan postimies pate postin tuo tännekkin saakka..pahoin kyl pelkään et negaa puskee..noh sitte vaa uutee kiertoo..huomennahan tulee kiertokii täytee.
 
Tsemppiä Tytylle testaukseen!! :flower:

(.) meikä menee taas työhaastatteluun... saa nyt nähdä miten käy! :whistle: Pitää mennä miettimään mitä laittaa päälle ettei masu näy! :LOL: Olis vakipaikka tarjolla niin en meinaa kertoa raskaudesta!! :D

EM ja Dodo 11+3 :heart:
 
Onnea tyty testaamiseen ja samoin EM onnea työhaastatteluun :flower:

Täällä vietellään vapaa päivää :D :D ..Töissäki niin hulinaa tän viikon ku on nuo syyslomat menossa |O ...Huomena viel aamuvuoro ja sunnuntai vapaa, nii sitte onki ohi tää kiire viikko =)

vauvis neiti 30+5 :heart:
 
toi testi oli tomomnen aconin 25mIu liuskatesti..ja nytte ku se on kuivunu ( eli menny 1h ) ni siin on selvä vaaleepunanen haamuviiva..iha silmil selvästi näkee..testaus aijan puitteis oli nega.. :headwall: hermot menee..ei pitäs jättää pöydille noita testejä :D
 
suukkis no piru vieköö :LOL: ku tuntuu et jos otan sen 10mIu ni se näyttä ne kemiallisetkii :kieh: koitin ottaa kuvan siit testistä..en tiiä saako siitä selvää..eli toi on otettu sillo ku se kuivu http://www.aijaa.com/v.php?i=2964655.jpg
 

Yhteistyössä