*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Ihmeen näkönen testi ko keltanen osa tuossa..Eli jos ymmärsin testin oikein ni eiks viivan pitäs näkyä siin keltases osas enkä siin kyl mittää nää..? Mut niin. Eihä se kyl kemiallisiikaan oo kiva ain nähdä. Sit su pittää oottaa kunnolla ja tehhä 25 herkkyyden testi kolmen pvän päästä :whistle: :D
 
Kylläpäs olette taas ahkerasti kirjoitelleet viimeisestä käynnistäni on kolme sivua teksitä tullut... Ja aiheet on lennelleet huosujen mahtuvuudesta synnytyksen kivunlievitykseen :D

Minä itse olen koko 40/42 pituutta löytyy vaivaiset 157cm... Rintoja, mahaa ja persettä löytyy sitten vaikka muille jakaa :LOL:
Minusta tuntuu, että joudun hyvissä ajoin kehittelemään erinnäisiä patentteja housuihini, koska nyt jo tuntuu, että ne puristavat ja rv 5+0 meneillään.

DD: Kyselit synnäristä ja mahd. lasketusta ajasta. Synnärinä olisi KYS ja laskettu aika laskureiden mukaan olisi 26.6.2009. Neuvolassa sitten varmistuu

Soitin muuten tänään sinne neuvolaan, mutta se neuvolatäti sanoi ottavansa minuun yhteyttä tänään, kun olisi parempaa aikaa keskittyä ainoastaan minuun.. kuulostaa lupaavalta!! Noin sen pitäisi mennä.. Minusta asiakkaalle/potilaalle täytyy antaa ymmärtää, että minulla on vain tällä hetkellä aikaa sinulle, eikä muille. Vaikka oven takana odottaisikin täysi kaaos.

Omasta olostani voisin kertoa vielä. Pahoinnoivoinnit näkyvät keskittyvän iltaan.. Aamulla ei edes tiedä olevansa raskaana, ellei rintoihin sattuisi kipeästi.

Daadeli 5+0
 
Ku eikös noi nuolet osota sitä kohtaa mihi enintään saa se pissa osua? Ni mä en ny ymmärrä ku en mä siinä mitään nää... :ashamed:

*muoks ko sit ehk nään jos tässä läppärin eessä kääntyilen ja kattelen eri kulmista ni sit näkyy hämärästi jotain.. mut jos kahton näin suorassa ni en kyl oikee nää viivaa siin..
 
se viiva on aika lähellä sitä valkosta imeytymis pintaa..tosta kuvasta on hankala nähä mitää,mutta luonnossa siis ihan vaaleenpunanen haamuviiva..noh mut nyt lopetan tän jahkailun tai tei pino on ku vauvakuume puolel ketjut eikä odotus :D
 
Kyllä minäkin tyty siinä haamujen haamun nään :hug: :heart:
Toivotaan, et vahvistuu mojovaksi, vahvaksi plussaksi :hug: :hug: :hug:

Mä oon miettiny ainakin sitä epiduraalia, mut saas nähdä :/ Onhan tässä vielä vähän aikaa miettiä :D
Cham, aika hyvin on kilot pysyny kurissa :D Tästä se loppukiri sit tietty alkaa... |O
Niin ja kiitti masukehuista =) Laita säkin oma masukuva =) :D
 
Kiitos kaikille työhaastis-tsempeistä! :D Hyvin meni haastattelu mut en nyt ihan hirveesti laita uskoani siihen ku kertoivat että haastattelevat 40 ihmistä ja 2 saa paikan!!! :eek: Siis mitä järkee haastatella noin paljon!? No, omatpahan on hautajaisensa... on nimittäin varmaan aika vaikea valita noin monesta.... :LOL: Siin on sit vielä joku kakkoskierros niissä haastatteluissa... =) Pikkusen tehneet hankalaksi yhen myyjän paikan saamisen. :LOL:

Tyty kyllä mäkin näin sen ihan haalean haalean haamuviivan. Toivotaan nyt ettei ole kemiallinen kyseessä vaan että se parin päivän päästä olis jo vahva viiva!! Sunnuntaina aikasintaan saat testata uudestaan!!! :D

Suukkiksestahan on tullut varsinainen leipuri! Mä ajattelin tehä kasvispihvejä ja muusia. :D Namnam.

(.) kävin lastenvaatekirppiksellä ja ostin ihanat sydänpotkarit! Niistä tuli niin mieleen valokuvat joissa itte on pieni... :heart: Ja ärsytti suunnattomasti kun pyörähdin yhessä lastentarvikeliikkeessä vähän tönimässä vaunuja, niin ukko ryntäs HETI kimppuun ja melkein pakotti ostamaan. Sanoin sille sit suoraan et EN aio ostaa nyt vaunuja. Katotaan ens keväänä sit... uskomatonta.... :headwall: Rasittava ukko. :kieh: Eikä se esitelly mulle niitä halvempia alakerran vaunuja ollenkaan!! vaan ainoostaan niitä 600-800 euron vaunuja... en tiiä meenkö toista kertaa sinne. :x

EM ja Dodo 11+3 :heart:

Ainiin NOVELLE onnea onnea onnea!!!! Ihanaa! :D :heart:
 
EM: Hieno juttu että haastis meni hyvin! Toivotaan että erotuit eduksesi ja pääset toiselle kierrokselle kertomaan itsestäsi paremmin :) Ärsyttävän kuuloinen tyrkkymyyjä tosissaan tuolla liikkeessä! Ehkä sä voit kuitenkin etsiä ne vaunut sitten joskus myöhemmin muualta :p Mut raskauden aikana on kyl ihana tehdä juuri tuommoisia pikkuisia löytöjä vauvaa varten, on sit mitä hypistellä sillon kun iskee kovin vauvankaipuu eikä malttais odottaa synnytykseen :heart:

Novellelle multakin sylintäydeltä onnea pojasta! Aivan ihanaa :heart: Sitkeä kaveri, kun sillä lailla päätti pylly edellä tulla maailmaan, mut tulipahan luonnollisesti! Jaksamisia teille molemmille vauva-arkeen, tulehan kertoilemaan välillä kuulumisia :flower:

Tytyllä onkin jännät paikat =) Testaappa muutaman päivän päästä uusiksi, vaikuttaa oikein lupaavalta!

Daddella on ihanan huomaavainen neuvolatäti, se onkin varsinainen aarre! Eipä ole tuollaista täällä päin.. surutta vastataan puhelimeen kesken vastaanottoajan, terkka vaihtuu melkein joka kerta, viime kerralla jouduin opiskelijan harjoituspotilaaksi. Jaksuja pahoinvoinnin kanssa, se tosissaan tuppaa olemaan ennemmin ilta/kokopäiväoksentelua kuin sitä kuuluisaa "aamupahoinvointia". Toivottavasti etominen ei kauaa kestä ja pääset nauttimaan odotuksesta täysin rinnoin :heart:

Aloitin tänään pitämään kirjaa noista supistuksista, että on sitten jotain konkreettista kun sinne ä-polille menen. Oon niin huonosti osannut vastata siihen et kuinka usein noita tulee :/ Tänään oon ottanut iisisti koko päivän kotona, ja kipeitä suppareita on ollut nyt heräämisen jälkeen 13 kpl. Lyhin väli 19min, pisin 1h 24min. Aamulla kyllä jo vähän säikähdettiin, kun parin tunnin aikana tuli 7 kipeää, mut onneksi nuo on tuosta tasoittuneet. On tää kyl hurjaa, saattaa tulla lähtö koska vaan! Ja nyt kun Novellekin poksahti, mähän oisin vuorossa seuraavana :eek:

DD ja potkurineiti 32+2 :heart:
 
heips!! taas pikakuulumisia!! sisko on meillä tänään yökylässä ni en paljoa jaarittele, mut ois ultrakuulumisia :heart:



siinä kuva meitin pikkuisesta :heart: pelästyin ekaks kun oltiin tuolla kun ei meinannu näkyä mut sit löytys =) pituutta hällä oli 7,9mm ja pieni sydän sykki ruudulla =) innostui kuulemma jotain pientä jumppaakin näyttämään, vaikka mä en kyl tajunnu miten se siinä heilui... :ashamed: pikkuinen tikku-ukkomme:

hii äiti ja isä ovat onnellisia. ja nyt ilmoitetaan virallinen la se on 14.6.2009 ja synnäri on TYKS koska LASista loppuu synnäritoiminta vuoden loppuun mennessä.

terveisin ilosta soikea Talvis ja Pallero 6+3 :heart: :heart:
 
SS ja Talvis Musta tuntuu kanssa ihmeelliseltä, että mun sisällä kasvaa vauva :heart:

Tosin tämä ilta on voitu taas niin pahoin, että muistaahan tuon. Mulla on enemmänkin iltapahoinvointia kuin aamupahoinvointia.
 
Zoe-F
Voi ei, sovin kaupat kolmista housuista ja maksoin ne tietenkin viime perjantaina.
Pakettia ei kuulu eikä näy, eikä henkilöltä ole tullut mitään viestiä takaisin päin sitten viime sunnuntain kun selitti jotakin sairaasta lapsestaan.
Mitä hittoa voin tehdä?
 
Onnea talvis hyvistä ultra kuulumisista :flower: ...
DD sittenku sinä poksahat, nii mä tuun sit ihan siinä hännillä seuraavana :D ...
Ei sitä vaan osaa ajatella vieläkään, että vauva voi olla jo sylissä parin kuukauden päästä :eek: :heart: ...No, jospa tämä tästä iskostuis kohta päähän =)

Jospa noi neukka käynnitki alkais ens viikon jälkee olemaan 2 viikon jälkeen...Viimenen lääkäri käynti onki sitte rv 36+...siihenkää oo enään ku 5 viikkoa :eek: :eek:

vauvis neiti 30+5 :heart:
 

Yhteistyössä