*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Zoe aika inhottavaa... tuon takia mä en oikein luota tuollaiseen nettikauppaan ihmiseltä ihmiselle. :/ Musta ainakin tuntuis etten halua maksaa ennen kuin oon saanu tuotteen... mut ootko sä koittanu olla siihen uudestaan nyt yhteydessä? Onks sulla mitään yhteystietoja?

(.) mahtavaa, tänään nähdään muutaman entisen lukiokaverin kanssa. :) Kahta niistä en ole nähnyt kuuteen vuoteen!! :eek: Ne ei varmaankaan tiiä että oon raskaana. Kivaa päästä yllättämään. :D

EM ja Dodo 11+4 :heart:
 
Tulipas minun sitten nukuttua ensin nukuin 19.30-22.00 sohvalla ja sitten kömmein sänkyyn ja nukuin 22.00-09.30 eli yhteensä semmoiset 14h unet, HUH,HUH! :eek:

Talvis onnea ultra kuulumisista:heart:

Zoe-F toivottavasti saat yhteyden siihen myyjään...mä en ton takii uskalla tilata mitään yksityiseltä. Koskaan ei tiiä ovatko epärehellisiä.


TinyAngel&Pikku Pirpana 13+2
 
joo eli tänä aamuna alko täällä menkat..( tai siis tuhruttelu ) joten tuun sitte seuraavan kerran tänne kun on oikeesti aihetta :ashamed:
talvis :hug: ihanaa kun sieltä löyty ihan elävä vauvan alku ja sydän kuulu :heart:
 
tyty86 :hug: Voimia yritykseen, toivottavasti saatte pian myös toivotun tuloksen :heart:

Äh, taas alkaa itkuinen omanapainen valitusvirsi. :'( Oon oksentanut kaiken mitä olen tänään yrittänyt syödä, ensiksi aamupuuron ja viimeisimmäksi mehulasillisen. Heikottaa kokoajan ja on tosi huono olo. Haluaisin nukkua tätä oloa pois, mutta heti kun menen makuulleni (kyljelleni), jalat puutuvat. Mikään asento ei ole hyvä. Eikö se nyt tosissaan riittänyt että oksensin yhtä soittoa 4 ensimmäistä raskauskuukautta? :| Tää on niin raskasta. Itken vaan yksikseni, kun mieskin on vielä muutaman tunnin töissä. Soitin jo et tuo mehujäitä kun tulee kotiin, että yritän edes saada niitä alas. Kai se on pakko sairaalaan lähteä, jos ei pikkuhiljaa nesteetkään enää mee. Tietäis vaan, että missä vaiheessa olisi syytä huolestua. :'(

valivali-DD ja potkurineiti 32+3 :heart:
 
Kiitos teille EM ja Suukkis haleista ja tsempityksistä :hug: On se kumma miten virtuaalinenki hali saattaa piristää juuri silloin, kun olo on niin yksinäinen ja surullinen. Suukon kannustuksella tsemppasin itseäni hiukan nakertamaan broileripiirakkaa ja juomaan laimeaa mehua, ja toistaiseksi ainakin olo siedettävä. Paljon mieluummin syön vähän väkisin kun odotan että olen sairaalakunnossa! Toivottavasti tää on joku ohimenevä juttu, eikä jatku synnytykseen saakka tai sit ole sitä synnytystä ennakoivaa etomista. Nyt menen taas yrittämään lepoa, jos vaikka oksetus ja supparit hellittäisivät. :)
 
voi DD, kyllä nyt sulle kurjan olotilan pukkas :eek: anteeksi kun kaivelen vanhoja asioita, mutta kun sanoit oksentavasi neljä ekaa kuukautta niin miten oikein pysyit pystyssä?

ihan kyllä kateellisena lueskelen, miten muut teistä jaksaa puuhastella. nyt täytyy jo ihan keksimällä keksiä ruoka-aineita, mitä tekis vähääkään mieli. tosin viimeiset kaks aamua on ollu vähän helpompia, kun ei ole samantien herännyt kuvottavaan oloon.

Talviksella olikin ihania ultrauutisia :heart: joko on muuten appivanhemmat sopeutunut ajatukseen?

Sompio: mä kävin kattoos sen sinkkuelämää ihan leffassa ja tein kaikkeni, etten käyny vollottaan. täytyy kyllä hommata se dvd itelleen, kattoa yksin ja pillittää täysiä :D
 
johanna83 Onneksi katsoin yksin. Piti miehen kanssa katsoa, mutta en malttanut odottaa, että meillä olisi yhteistä aikaa :ashamed: Lupasin katsoa sen uudestaan miehen kanssa. Se ei sarjaa ole katsonut, joten ei tiedä Charlotten lapsettomuudesta yms. tapahtumista. Varmaan pitää sille niitä selventää :)

Mua kanssa etoo tällä hetkellä lähes kaikki ruoka-aineet jo etukäteen. Pinaattikeitto, ruisleipä ja kylmä maito menee alas. Tässä oli flunssan takia pari päivää kurkku niin sikakipee, että en saanut nieltyä leipää, niin alko olla kyllä tosi heikko olo. Tänään olen taas leipää syönyt.

:hug: DD:lle
 
Ihania ultrakuvia Talvis :hug: :heart: :heart:
EM, mukavaa iltaa =)
tytylle paljon :hug: :hug: :hug: Toivottavasti pääset pian tänne meidän möhisten puolelle kasvattamaan omaasi :hug: :hug: :heart:
Voi DD :hug: :hug: :hug: Sua nyt totisesti koetellaan :hug: :ashamed:
Eikö tosissaan mikään asento oo hyvä? Kokeile syödä pienen pieniä annoksia kerrallaan jos yhtään pysyisi sisällä :hug: :hug: :hug:
 
tytylle täältäkin super :hug: :hug: ...ja onnea seuraavaan kiertoon!!!
DDllekkin oikein iso :hug: ..Toivottavasti olo paranee!!

Tänne ei sitten erikoisempaa....lähempä tästä tunnusteleen tota masukkia tuonne sängylle :heart:

vauvis neiti 30+6 (ja huomena POKSUU!!!) :D :heart:
 
Olipas mukava ilta eilen. =) Ihanaa oli tavata niitä tyttöjä ja voi että - samanlailla juttu luisti vaikka välissä on kuusi vuotta. :D

Suukkis no mut nyt kerkiit touhuumaan enemmän. :LOL:

(.) en jouda nyt enempää turisemaan, oon menossa siipan mummon 80-vuotisjuhlille... Se puoli suvusta ei vielä tiedäkkään meidän vauvauutista, ihan jännää. :) Nyt pitää mennä laittamaan tukkaa ja miettimään et mitä ihmettä sitä laittais päällensä... tuonne myrskyyn!
:eek:

MUKAVAA PÄIVÄÄ KAIKILLE! :heart:

EM ja Dodo 11+5 :heart:
 
EM nii mut ko mie eilen jo pesin ikkunoit (no niide pesua kyl voi tänää viel jatkaa ko muutama jäi ko tul pimeää) ja kahvinkeittimen pesin sekä tänää aamulla jatkoin vielä uunin pesua ko eile pistin aineet vaikuttamaan :D Eli miehä oon ollu jo nii ahkera! :D Milläs kalkkisaostumat sais pois kaakeleista?
 
Huomenta kaikille! :wave:
Heräsin ennen seiskaa vessaan, mutta väsytti niin kauheesti että painuin takas pehkuihin ja nousin vasta 9.30. Käytiin eilen elokuvissa ja tuli sitten valvottua ainakin 23.30 asti...enpä oo pitkään aikaan valvonut niin myöhään. Muuten olo on tänään ihan hyvä, ehkäpä jo siksi kun muistin heti herätessä syödä leipää ja hedelmiä. :D

ElinaMaria Mukavia juhlia. Sää on kyllä aika kauhea, jospa se tosta hieman paranisi.Mites suku suhtautui sinun ilo uutisiin? :heart:

SuukkoSuulle sinähän olet energinen. Munkin pitäis jaksaa uuni pestä,
mutta joo...saa jäädä toistaiseksi...

TinyAngel&Pikku Pirpana 13+3
 
TA ei siihe uunin pesemisee onneks hirmusesti energiaa menny :) Ku suht ok:sti lähti moskat sillä myrkyllä joka vaikutti siin yön yli. Mut ol siin muutamia roiskeita, mitä piti kunnol hangata. Ja kahvinkeittimenkin "pesin" iha vaa etiikalla ja vedellä. Eli annoin sen itse itsensä pestä :D Kävin äänestämässäki just =)
 
päivää kaikille!Täällä tämä odottaja pisti asuntohakemuksen vetämään.Mulla loppuu voimat kertakaikkiaan miehen kanssa.Illalla mies lähti veljeäsä moikkaamaan.Ja eipä tullut yöksi kotiin.Oli ollut ympäri päissään ja veljensä oli joutunut tämän taluttamaan niiden äidin asunnolle.Kaiken lisäksi mies oli käynyt metsässä paskalla.Ja nyt sen housut ja kengät on paskassa.Sielä se vieläkin äitisä asunnolla nukkuu krapulaansa.
On niin monesti sanonut vähentävänsä juomistaan.Mutta ei siitä tunnu mitään tulevan.Tarvitsee kuulema aikaa sille että hänestä on tulossa isä.Ja on kuulema rankkaa.Ja miun mielestä me voitaisiin tukea toisiamme yhdessä,eikä sillä tavalla että toinen juo.En tiedä muiden mielipiteitä tästä asiasta.Mutta haluan parasta tulevalle pikkuiselle.Enkä halua ottaa riskeä,koska en voi tietää mitä mies keksii sitten kun lapsi on syntynyt.
Löysinkin tuossa yhden mukavan asunnon samasta vuokra-asunnoista missä nyt asutaan.Paras ystäväni asuu samassa rapussa,jossa asunto olisi.Ystävälläni on itsellään on 1-vuotias poika.
 

Yhteistyössä