Onko oikein, että autolla hakevat päättävät muidenkin lasten vaatteista?

vierailija
Ihmettelin eskarilaista hakiessa tänään, ihan ystävälliseen sävyyn tietenkin, miksi lapsi kurahousuissa, vaikka normaali syyskeli. Tokihan maa on tähän aikaan aina vähän kostea, mutta ei mikään kurakeli kuitenkaan. Vastaus oli, että koska autolla hakevat niitä haluaa, niin heillä on käytäntö, että kaikki pukee. Mutta entä jos minä kävellen hakeva en halua, vaan olisi kivempi kävelyttäälapsi kotiin tavallisissa vaatteissa? Autoilijat jyrää vissiin meidät kävelijät tässäkin asiassa.
 
vierailija
Ihmettelin eskarilaista hakiessa tänään, ihan ystävälliseen sävyyn tietenkin, miksi lapsi kurahousuissa, vaikka normaali syyskeli. Tokihan maa on tähän aikaan aina vähän kostea, mutta ei mikään kurakeli kuitenkaan. Vastaus oli, että koska autolla hakevat niitä haluaa, niin heillä on käytäntö, että kaikki pukee. Mutta entä jos minä kävellen hakeva en halua, vaan olisi kivempi kävelyttäälapsi kotiin tavallisissa vaatteissa? Autoilijat jyrää vissiin meidät kävelijät tässäkin asiassa.
Kävelijöiden pitäisi saada päättää, mitä autoilijoiden lapset pukee?
Vai mikä sit ei olis jyräämistä?
 
vierailija
Siis onhan meidänkin esikoululainen ollut viime päivinä kurahousut jalassa ja kurahanskat käsissä, vaikka on vain "normaali syyskeli". Enpä ollut edes ajattelut, että tällä on jotain tekemistä autoilijoiden kanssa! Eiköhän syy ole se, että maa alkaa olla kylmä ja kostea.
 
vierailija
Eli autoilijatkin riisuu ne kurahousut pois. Mutta sulle se on liian vaikeaa?
Tässä jälleen hel..n hyvä esimerkki siitä, kun oletetaan asioita... 🙈😅 Tiiätkö, sun vi..lu ei nyt osunut kohilleen, koska mulla ei ole enää päiväkoti-ikäistä lasta. Mun lapset on jo aikuisia. Voi harmi. Ja mun lapset on saaneet rymytä pihalla myös niissä "paremmissa" haalareissa, koska sitä varten mä olen niistä maksanutkin, että ne kestää sitä rymyämistä. Eikä meillä pihtailtu pesukoneenkaan kanssa. Meillä lapset on saaneet olla lapsia, eikä koriste-esineitä. Päikyssä ne kuravaatteet sillonkin väkisin puettiin, mutta kotona saivat mennä ja leikkiä vapaammin. Ja autokin oli sellanen, että ei paljon haitannut jos joskus joku tahra tuli.
 

Yhteistyössä