*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Kiitos vielä kerran kaikille tervetulotoivotuksista!!!
Täällä on puhuttu aikakausilehdistä ja kakun leivonnasta.
Itse tilaan Koirat lehteä ja miehelle tulee joku "kone viesti" - vai mikähän se oli..
Täytyy kans myöntää, et koskaan en ole yksin leiponut kakkupohjaa. Yleensä äiti on ollut se pääkokki ja minä assistenttina vieressä nuolemassa taikinakuppia :D

Eilen alkoi sitten kuvotus ja siihen kaveriksi tuli vielä järkyttävä väsymys.
Silmät kiinni vedin hedelmäsalaattia ja sen jälkeen unille... klo oli 21.00 jaksoinpa ainakin herätä aamulla töihin.
Vauviksella on ihana massu :heart:
 
G: Kolme päivää ilman tupakkaa :D eilen illalla teki ensimmäisen kerran kunnolla vaikeeta, mutta siitäkin selvittiin :wave:
Ja luulen, et jatkossakin illat on vaikeinpia, päivällä en muutenkaan polta työntakia.
Mutta kovalla sisulla tästä selvitään.
Mies ei ole koskaan edes maistanutkaan tupakkaa =)
 
G: Minä voin nostaa käteni pystyyn :ashamed: Kovasti yritän lopettaa ja ainakin vähentää. Eilen kävin ostamassa Nicorettea, jotta olisi helpompi siirtymävaihe täysin savuttomuuteen ja nicotiinittomuuteen. Mun mies valitettavasti polttaa kuin korsteeni, mutta vaatii multa nyt heti täysin savuttomuutta :headwall:
 
Daadeli Mulla ei vielä ole kuvotus alkanut, mut väsymyksen mäkin jo löysin itsestäni. Nyt kahtena päivänä olen aloittanut klo16 aikaan katsoon tv:tä ja herännyt sohvalta sitten 2tuntia myöhemmin :D Eilen havaitsin myös hajuaistin parantumista, sillä mielestäni ihan yllättäen alkoi kissanboxi haista todella pahalle ja samoin myös alkoi viemärin haju kuvottamaan illalla hampaita pestessä. (Ja ennenkuin joku huomauttaa hajulukosta, niin puhdistin sen juuri viimeviikolla.)
 
Hienoa Daadeli!! Ny vaa pysyt kovana! :heart: :hug: Ja pinkkimieli, voithaa sie vaatia miestäkin vähentämään? Totta kai sun on eritoten tärkeää olla polttamatta, mut kyl sie siihen pystyt! Tsemppiä kovasti uuteen, savuttomaan elämään! :hug: :hug:

Meil kävi kiinteistönvälittäjä kahtomas kämppää ja arvioimas hintaa. Siinä sitten ruvettii miettii, et muutettais sit kummiskii tonne syrjemmälle (enemmän "maalle", vaikkei nytkää isos kaupungis asuta) kolmioon ja oltais siin joku kymmenisen vuotta ja sit vaihtais omakotitaloon joskus myöhemmi :heart:

SS & mytty 15+5
 
Daadelille ja Pinkkimielelle isot tsempitykset tupakan lopettamiseen!!!! b:)d
Kuvitelkaa mielessänne että joka kerta kun vedätte savua keuhkoihin se pieni vauva joutuu kärsimään hapenpuutteesta... :| Sellainen mielikuva saattais auttaa. :) No mutta TSEMPPIÄ kovasti!!

(.) tää menee nyt lenkille kun ulkona paistaa aurinko! :D Pitää nauttia niistä aurinkoisista hetkistä kun niitä vielä on.... :whistle:

EM ja Dodo 11+1 :heart:
 
suukkis on niitä kemiallisii tainnu yks tai kaks olla..noitten 5 lisäk..oon jo pudonnu laskuista..tänään dpo 11 ja nega testasin kun poltteli testailla..joten se yk 9 alkaa sitte v.loppuna..en usko et ilman hoitoja saahaa esikkoo..ootellaa viel ja joulun jälkee lähetää lekurille uudestaa..
 
tyty, ei kai noi aikasii voi viel toivoo heittää menemään tän kierron osalta? tiedä vaikka näkyis testissä myöhemmin :) Mullaha näky dpo13 vasta. Ja mikähän siinä sit voi olla vikana, et se ei millään kiinnity kunnolla? Mut toivot. pian tärppäis ja kaik menis hyvin! :hug: :hug:
 
Mahtavaa zoe!!!


oon siis itekin polttanut tupakkaa jonkun 5-7 vuotta. Vuos sitten kun ekan kerran plussasin (siis siitä on jo vuos!!!!) niin lopetin heti. Eli muuten kahden päivän päästä tulee täyteen 12 kk polttamatta. :) Ymmärrän siis sen lopettamisen vaikeuden. Mutta paras ratkasu mitä ikinä oon tehny!! Enkä takuulla enää ikinä polta kun kerran oon eroon päässy. Toivottavasti muutkin pääsis eroon tupakista!!!!



Tytylle isoja haleja!!! Eikö oo mitään syytä löytyny niihin kemiallisiin? :( Niin ja älä heitä toivoa menemään ennen kuin menkat tulee. :)
 
ElinaMaria ei oo syytä löytyny kemiallisii..en oo lekurillakaa käyny..tai noh kävin gynellä perus tarkastuksen tekee n.3kk sitte ja se sano vaa et meil on ollu "huonoo tuurii" :kieh: juupa juu..noh..oli miten oli,hoitoon pääsyy odotellessa..tähä mennes ei oo löytyny miusta mitää vikaa..ultrattu ja verikokeita otettu,kaikki arvot erinomasii tähä mennes..siullakii vaan viikot poksuu.. =) voi että ku oon teille kaikille ihan kade ku ootte täl puolel masuja kasvattaa..
 
Zoe-F
Suukkis ja EM No mulla oli silloin "vähän" niitä ongelmia alussa, ja sit kun selvis että kaikki on hyvin mutta istukka väärässä paikassa, niin sanoi että parempi lopettaa jos haluaa että istukka pysyy kiinni koko 9kk
 
iltaa kaikille. :wave:
Eilen olinkin sitten tosi huonossa kunnossa. Kamala olo ja pääkipu oli
aivan sietämätön,lähdin töistäkin sen takia aikaisemmin kotona lopulta
otin banadolin ja menin nukkumaan...onneksi tänään parempi olo vaikkakin
nuhainen.

Talvis ihanan söpöjä pikku vaatteita oletkin tehnyt:heart:

pinkkimieli ja Daadeli onnea plussasta ja tervetuloa tänne!
Minä soitin neuvolaan rv 4+4 ja sain ekan neuvola ajan rv8+5

G: Mä en mitään sanonut töissä kun menin ekaan neuvolaan, lääkäriin ja ultraan...pidin vain pekkasen eli vapaa päivän...nyt jatkossa kerron pomolle, koska mulla ei ole enää ns. vapaita pekkasii, eli pakko kertoo kun joutuu lähtemään töistä niin ajoissa pois. No kertoisin muutenkin, en haluu enää näin ultran jälkeen peitellä massuani.

vauvahaaveita ihku massu siulla jo. Minä kun luulin että mun massu on jo niin iso että näkyis...niin
ei töissä kukaan epäile mitään, luulevat kai että oon lihonnut...lähimmät työkaverit kyllä tietää lihomisen syyn...

TinyAngel & Pikku Pirpana 12+6
 
Tsemppiä tupakan lopettajille :heart:

Itse en ole polttanut ja alkoholinkin jätin saunasiidereitä myöten pois siinä kuin pilleritkin.

Käytiin tänään varhaisultrassa ja siellä meiän prinsessa liikuskeli ja sydän sykki :heart: Viikkoja 8+4, eli siinä missä suurin piirtein oletinkin. Viimeiset menkat oli siis oikeat menkat ja olen raskautunut seuraavassa kierrossa. Saatiin siis varmuus prinsessan ikään. Mittaa sillä oli 18-19 mm.

Ja ultrasta jäi maksettavaksi vain 66 ? :heart:
 
Ja olihan mulla kysymyskin! Onkos täällä muita "isoja tyttöjä"?

Mun vaatekoko on 44-46 ja reisiä ja takapuolta löytyy! En sopinut yhtiinkään H&M:n mammahousuihin. Liian kapeita juuri reisistä ja takapuolesta. Lahkeen pituudesta sen puolesta löytyy, kun mulla on myös lyhyet jalat :ashamed:

Mistä siis löytäisin mammahousuja?
 
Ihanaa Sompio, et kaikki oli ultrassa hyvin! Onnea! :heart: :flower: Ei ollu sullakaan kovin hinnakas käynti =)

Mie en kai iso tyttö oo.. koko 38/40 käytän tai joskus 40/42. Huutiksesta ite oon vaatteet hommannu. En kyl yhtää ossaa sannoo, missä ois ton kokosia äippävaatteita ku ei oo ite tarvinnu pistää merkille..
 
Zoe-F
Sompio No mä en luettele itteäni isoksi, mutta joskus siltä tuntuu.
Mun koko on noin 38 tai 40, riippuu vaatemerkistä. Pituutta 160cm eli kaikki housut on jotakin 15 senttiä liian pitkiä jos sellaisia sopivia löytyy.
 
Mulla oli kans ennen vaatekoko 40-42 :ashamed: Pituutta on kyllä 170 cm, mutta suhteessa pitkä selkä ja lyhyet jalat.

Sitten lihoin yhden lääkkeen sivuvaikutuksena 20 kg. Siitä ehdin 5 kg tiputtaa ennen raskautumista. Ja nekin oli työn ja tuskan takana.
 
Sompio Mun vaatekoko myös 44-46, mut pituutta mulla ei ole kuin 155cm, eli aina olen joutunut housujani lyhentämään melkei 20cm.
Viime kuussa kun kävin farkkuliikkeessä (olin kerrankin valmistautunut maksamaan enemmän kuin 40e farkuista), niin mulle yritettiin myydä jotain miesten farkkuja, jotka näytti enemmän soputeltalta kuin farkuilta. Lopulta löysin Kappahall:ista isojentyttöjen mallistosta farkut, joissa oli muutakin muotoa kuin kaksi pötkylää esittämässä punttia.
Tämän siis mainitsen vain siksi, että minua hieman jurpii kun isojentyttöjen mallit ovat muodottomia kankaan paloja.
Niin siis joo jos joku tietää mistä isoja mammahousuja (44-46) saa niin olisin myös kiitollinen vinkistä. :D
 

Yhteistyössä