No huh, luin kaikki läpi. Mutta arvaat muistaako kenelle piti kommentoida!
Tervetuloa Pinkkimieli ja Daadeli
Kukas se sai uuden työpaikan, onnea siitäkin.
G: Me ei olla varsinaisesti kasvissyöjiä, mutta vuosia olen jo jättänyt lihaa vähemmälle. Ei vain maistu. Mulle neuvolan täti nimenomaan sanoi, että liha olisi hyväksi syömiselle. Perusteli sillä, että kasviksissa ja perunassa/pastassa/riisissä on kaikkissa niin paljon tärkkelystä (vai mitä se oli), että lihassa ei ole mitään ylimääräisiä sokereita tms. Että lautasmallin pitäisi olla sellainen, että peruna/pasta/riisi vähemmälle ja tilalle lihaa ja kasviksia. Ja kalaa 2 kertaa viikossa. Me on syöty kyllä kalaa onneksi aina paljon.
Isyyspakkausta en ollut ajatellut ennenkuin täältä luin. Olisihan se kiva ja aikaa tässä sen tekemiseen on vielä paljonkin!
Mä soitin neuvolaan heti seuraavana päivänä ja ei se pitänyt mua mitenkään ihmeellisen innokkaana. Olin neuvolassa 6+ . Meillä sai ultraan ainakin varata ajan tosi ajoissa, ja siltikään en saanut sellaista aikaa, että olisin vapaalla. Joudun olemaan töistä pois pari tuntia ja mietin, että millä verukkeella olisin. En halua vielä kertoa raskaudesta, että täytyy joku erikoislääkäri tarina kehittää. Inhottava valehdella, mutta mä en halua pomolle enkä työkaverille vielä kertoa tässä vaiheessa. En tunne kummankaan kanssa mitenkään erityistä sielujen sympatiaa.
Tulipahan edes nyt muutamaan vastaus, vaikka enemmänkin varmaan piti...