*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Mulla on kans aika vaikeeta sovittaa aikaa ylipäätään minnekkään.. Teen päivätyötä ja työ aika on 08.00- 16.00 viikonloput ainoastaan vapaata. No jospa minä malttaisin odottaa hetkisen vielä. Eivät ihan neuroottisena pitäisi mua :D
 
Jep! kiitos...
Taidan minäkin soittaa vasta ensiviikolla ja eiköhän sen ajan saa jollai tavalla sovittua. Töihin meinasin sanoa, et menen vaan tavan lääkärikäynnille, en haluaisi vielä kertoa . Nyt laskureitten mukaan ois 4+3 ja laskettu aika olisi 26.06.2009 ja Synnärinä olisi KYS :)

G: Kerroitteko muuten suoraan töissä, et menette äitiysneuvolaan vai keksittekö jonkinlaisen valkoisen valheen?
 
Kiitos onnitteluista :)
Daadeli Onnea plussasta sinullekin.
Mä soitin heti tänään neukku ajan itelleni ja oon laskureitten mukaan rv 4+4 tänään. Eli LA ois 25.06.2009.
Yritin saada aikaa myös alkuraskauden ultraan(, jotta ukko sais mielenrauhan), mut sanoivat, ettei ennen rv8 ole menemistä. Mun ukko ei meinaa uskoo, et heti ekalla yrityksellä tärppäs, eikä siis uskalla iloita/panikoida vielä :LOL:
 
Zoe-F Tärppäs joo yk1 =) Mä varaan ajan kyllä sinne ultraan heti rv8, jotta mies voi myös iloita, se ei usko sitä ennen ku tiätää et siä on elämää.
Mein äiree tiesi, et meillä suunnitellaan vauvan hankkimista, mut se eilen purskahti itkuun ku sanoin sille, et ens kesänä siitä tulee taas mummu. Mitenköhän se suhtautuu ku käly kertoo sille olevansa myös raskaana :LOL:
 
Oikein paljon onnea daadeli ja pinkkis :heart: :heart: :flower: ...
Kiva saada uusia äitejä tälle puolelle :D :D ...

Kohtahan täällä alkaa sitte ensimmäiset poksumaan pitkään aikaan :heart:

Mäki soitin neuvolaan aika pian, muutama päivä testaamisesta, ja eka käynti oliki sit rv 10+, mutta varhaisultrassa käytiin sit rv 6+

Töihin tässä pitäs taas jaksaa lähtee...alkaa tuo selkä ja jalat sanomaan sopimuksensa kohta irti :ashamed: ...No, ei oo enään ku 3 viikkoo =)

vauvis neiti 30+2 :heart: :heart:
 
Huomenta! :wave:

Pinkkimieli ompas kivaa että serkukset syntyy sitten samoihin aikoihin! =) Kannattaa ajoissa soittaa sinne ultraan sitten ja varata se että saat juuri oikealle viikolle. Joskus niillä on ruuhkaa.

(.) Täällä innolla odotetaan milloin kuvotus väistyy... :x edelleen siipan aamukahvin haju saa pahan olon aikaiseksi. Saisi jo loppua! Muuten olo on mitä mahtavin, kolme kertaa yössä ravaan vessassa! :eek:

Tänään olis kaupassakäyntiä, kirjastoreissua ja äänestämään pitäisi mennä... :)
Mukavaa päivää kaikille!!! Vaikka vähän synkkä näyttäisi olevan, ainakin täällä.

EM ja Dodo Augusta 11+0 (POKS!!) :heart:
 
No huh, luin kaikki läpi. Mutta arvaat muistaako kenelle piti kommentoida!

Tervetuloa Pinkkimieli ja Daadeli

Kukas se sai uuden työpaikan, onnea siitäkin.

G: Me ei olla varsinaisesti kasvissyöjiä, mutta vuosia olen jo jättänyt lihaa vähemmälle. Ei vain maistu. Mulle neuvolan täti nimenomaan sanoi, että liha olisi hyväksi syömiselle. Perusteli sillä, että kasviksissa ja perunassa/pastassa/riisissä on kaikkissa niin paljon tärkkelystä (vai mitä se oli), että lihassa ei ole mitään ylimääräisiä sokereita tms. Että lautasmallin pitäisi olla sellainen, että peruna/pasta/riisi vähemmälle ja tilalle lihaa ja kasviksia. Ja kalaa 2 kertaa viikossa. Me on syöty kyllä kalaa onneksi aina paljon.

Isyyspakkausta en ollut ajatellut ennenkuin täältä luin. Olisihan se kiva ja aikaa tässä sen tekemiseen on vielä paljonkin!

Mä soitin neuvolaan heti seuraavana päivänä ja ei se pitänyt mua mitenkään ihmeellisen innokkaana. Olin neuvolassa 6+ . Meillä sai ultraan ainakin varata ajan tosi ajoissa, ja siltikään en saanut sellaista aikaa, että olisin vapaalla. Joudun olemaan töistä pois pari tuntia ja mietin, että millä verukkeella olisin. En halua vielä kertoa raskaudesta, että täytyy joku erikoislääkäri tarina kehittää. Inhottava valehdella, mutta mä en halua pomolle enkä työkaverille vielä kertoa tässä vaiheessa. En tunne kummankaan kanssa mitenkään erityistä sielujen sympatiaa.

Tulipahan edes nyt muutamaan vastaus, vaikka enemmänkin varmaan piti...
 
Huomenta ;) Ja tervetuloa pinkkimieli :flower:
Kiitos onnitteluista,minnuu kauheesti jännittää kyllä se paikka,mutta mie taas tavallaan toivon että voiku heti pääsis töihin :)
Hmmph,pitäs ottaa 12viikon masukuva.Nyt ottaisin aamukuvan ja sit ilta kuvan :heart:

Sannya ja Nuppu 12+0 :heart:
 
Oikein paljon onnea ja tervetuloa Daadeli & pinkkimieli :flower: :flower: :hug:
Mä soitin heti ma, ku su ( 11.5 ) tein positiivisen testin, neuvolaan :D
Saatiinkin eka ultra epäsäännöllisen kierron takia jo vkolle, ööö, olikohan 7 :heart: :D
Mullakaan ei kahvi maistunu alussa, pelkkä hajukin välillä kuvotti ja välillä se tuoksu oikeinkin hyvälle, mut en silti voinut juoda =) Nyt sit taas maistuu, mut ei liikaa =)

Neuvolakuulumisia =) : Vkoja neuvolan mukaan 28+3 ( omien laskujen mukaan siis 27+5 ),
pissa puhdas, rr 124/80, hemppa laskenu 134-> 118, sydänäänet +140, liikkeet ++, sf-mitta 26,0cm, painoa +375g/ vko. Et kaikki hyvin :heart: :heart: :heart:
Seuraava ultra onkin sit 5.11 :heart:
 
vauvis ihanainen massu! :heart:

Sannya niin onnea työpaikasta! Mäkin menisin mielelläni töihin johonkin mut mä en vois ikinä kuvitellakaan meneväni puhelinmyyjäks... :ashamed: en vaan pitäisi siitä hommasta yhtään ja mä aina jotenkin protestoin noita provikkahenkisiä työpaikkoja vastaan... huonoja kokemuksia.

Sompio mulla on ainakin sellaisia matalavyötärömallisia bokserityylisiä alushousuja ja ne on tosi hyviä. Ne menee suoraan massun alle niin ei purista eikä paina. Varmaan jossain vaiheessa käyn sit ostamassa sellasia hyviä äitiysalushousuja. :)

Toiveilija onnea hyvistä neuvolakuulumisista! :flower:

 
Chamorphis
Sompio sama vika sen isyyspakkauksen suhteen. Mä en ollu ees tienny sellasesta... :ashamed: Mutta nyt olen erittäin innoissani siitä ja miettiny mitä kaikkee kivaa siihen oikein rupeis keräämään! :D
vauvis oi kun söötti maha! Kasvaa tasaisen varmasti! Mulla kans maha tuntuu kasvavan kivasti. En oo edelleenkään saanu aikaseksi sitä masukuvaa tänne. :eek:
toivis onnea hyvistä neuvolakuulumisista! =)
talvis olit kyllä tehny niin ihania vauvajuttuja! Jos vaikka tosta innostuneena saisin kans aikaiseksi tänään tehä verhot lastenhuoneeseen ja pussilakanan ja tyynynliinan! :D

Chamorphis ja Nasu 27+0 *poks*
 
Mä oon isyyspakkausta miettiny jo alusta asti (kuumeilessaki oli mulle jo selvää et sen teen :D) ja o hyvi aikaaki siihe juttuja kerätä. Ny ois noin 5vkoo viel ko mie tykkään antaa sen jo ennen vaavin syntymää :heart:

Tänne ei uutta.. Ei oireita eikä mittään. Eile tosin oli semmone "ei lämmintä ruokaa" -pvä. Eli lasagnee sain syötyä tosi vähän ja se ol aika yöks. Söin sit illalla niit kurkkui ja porkkanoitaki :)

EM samoil linjoilla oon :D En kyl ikinä menis puhelinhommiin enää. Olin kansanterveysyhdistyksellä KAKS pvää töissä ja siel se ukkoki ahisteli (pomo) ja muutoinki ne asiakkaat oli iha persuuksista. Iha kamala paikka. Saati sit et pitäis jotain lehtiä saada myytyä, hyi kamala! Mä tosissaa tuol ni irtisanoin itteni het :D Sit se pomo ei tykänny ku sanoin kaikkie muidenki kuullen, et irtisanoudun ja lähden. Sain 18? kahelta pvältä (8 h)! Ei jestas :D Tosin enpä mä rahaa sielt oottanukaan koska halusin vaa äkkiä pois. Ei tosiaankaa oo toi puhelinmyynti/muu puhelintyö mun alaani! Järki siinä menis..

SS & mytty 15+4
 
Varasin ajan sinne ultraan. Nyt nillä on ruuhkaa klinikalla, mut marraskuussa oli hyvin aikoja :D Sain ajan rv7+4 Samalla viikolla on kyllä eka neukkukin, mut eipä se mitään haittaa.
Kävin tänään haastattelussa, josko pääsisin koulunpenkkiä kuluttamaan vielä tänä syksynä. Mitäköhän mahtavat ajatella miehisellä alalla, kun heti tokalla viikolla joudun meneen "lääkäriin" :LOL: Ajatelkoot mitä haluavat, ei se onneks kestä kuin 4viikkoa :D
 
onpas täällä kirjoiteltu ahkerasti en oo kaikkia kerinny lukee vähän vaan silmäilly. tervetuloa uusille :flower: tänne ei kummempaa.. kauhee väsymys vaan jatkuu nukun varmaan 15h vuorokaudessa :eek: kävin verikokeissa heikotuksen takia nii kaikki oli kunnos hg oli 134 ja joku sokerijutska oli 4,7.. ens tiistaina eka neuvola :)
 

Yhteistyössä