DD Meillä ei muuta ruoka-ajatuksia ole, muutakuin maistamispakko tulee mutta ei ole pakko syödä koko lautasellista.
Suukkis Se kaukalo on vissiin alle kaks vuotta vanha ja siinä oli vähän sellainen juttu, että se turvakaukalo ei tuu omaan autokäyttöön, vaan tavallaan "sitteriksi" tai siis mun äitille kuitenkin, ei välttämättä siis senkään autokäyttöön ollenkaan. Ei viitti autossa olevaa sotkea ja äitillä tulee oltua paljon ulkona, mutta tarvii sellasen tosi tukevan istuimen kun siellä on sitä hulinaa ja vilinää, niin että sen voi sitten köyttää vaikka puun oksaan
. Me harkittiin sellaista isofixkaukalosysteemiä omaan autoon. En osaa sanoa vielä miten sen käy, mutta vaikka en sitä omaan autoon aio ottaakkaan, niin toivon että sen lahjottajan sanaan voi luottaa ja kaukalolle löytyy jotakin käyttöä, vaikkakin ei niin joka päiväistä. Eikä tuu kyllä sille omalle turvakaukalollekkaan sitten, kun en aio autoa enään käyttää kun kaikki on melkeistään tässä ihan lähellä. Aion sitten joskus ostaa vielä pyörään sellaisen "peräkärrin" ja turvaistuimen niin voi sen kanssa käydä kaupassa ja sitä rataa
TA No tuo ei maksanut paljon mitään ikeassa, varmaan jonkun kympin pintaan, toinen vaihtoehto olisi ollut selvästi tyttömäisempi sellainen tivoliteema, ja mä en oikeen, no, tykänny. Toi oli tollanen neutraali ja minusta kiva. Siellä oli myös ihan valkoisia.
Ja se linkki, no, mulle tuli vähän "paha mieli" kun meillä ei ookkaan niin söpöä kun mä luulin kun kattelin vähän aikaa niitä huoneita =)