Nyt täällä olikin puhetta siitä et miten muistaa kommentoida kaikkia,
Talviksen mielestä mä aina muistan
Yritys kyllä kova, mut väkisinkin jää jtn kommentoimatta ku niin harvoin tääl vkonloppuna olen ja nytkin on ilmestynyt tekstiä huimat
6 SIVUA
Sannyan käsityökerhoon kuulunen, kaikenlaista tulee neulottua pikkuiselle
Olen tehnyt 5 villavaippahousut ja 2 kypärämyssyä. Töppösiä ja sen sellasta tulee varmasti vielä, ja lisää villiksiä.
TA olikin neulonut söpöyksiä myös :heart:
Suukkis, kuten sulle mesessä jo sanoin, täysin normia tuo nenäverenvuoto
Ja ikävä kuulla tosta työnantajasta, mut oikeassa olet, sun elämässä on paljon aihetta iloita, ja varmasti saa paha palkkansa.
Novellella on rankat (ja jännät) paikat! Mukavaa kun tulit ilmoittelemaan itsestäsi. Tiedän, ettei tuo synnytys nyt mene ihan niinkuin toivoisit, mutta erittäin rohkein mielin olet asennoitunut tuohon sektioonkin. Moni muu olisi varmasti pelosta kankeana. Mut kohta sulla onkin sitten nyytti silitettävänä, keskity niihin ihaniin ajatuksiin :heart:
Vauvan hankinnoista ja niiden turhuudesta on ollut puhetta. Täytyy myöntää että meille kyllä tulee hoitopöytä (anoppi välttämättä haluaa ostaa meille sellasen pinniksen päälle tulevan), ja sitterikin.
Kantoliina, tai no meidän tapauksessa baby björnin kantoreppu, on ihan ehdoton.
TA ja
Zoe suunnittelevat lastenhuoneita! Voih, kun meilläkin sellainen olisi. Omaan makkariin raivattiin juuri paikka pinnikselle ja tuotiin hylly, johon sitten on viikattuna kasapäin pieniä vaaleanpunaisia, liloja ja vaikka mitä muita söpöjä vaatteita tytölle :heart: En kyllä malta että päästään muuttamaan, itsekin varmasti hurahdan täysin tuon huoneen sisustamiseen! Kiitos siis TA:lle linkistä.
EM, hyvin se kaalilaatikko onnistuu
Me kun ollaan vegejä, niin teen soijarouheeseen ja ohrasuurimoihin (enemmän kuitua), tulee herkullista. Tuosta tulikin mieleen,
onko tässä pinossa muita kasvissyöjäperheitä? Tai erikoisruokavalio siis? Miten ajattelitte lapsen ruokavalion? Miehen kanssa syödään enimmäkseen kasviksia, pari kertaa vkossa kalaa ja kanaa. Lapselle olisi tarkoitus sama ruokavalio opettaa, etenkin kun on niin paljon näyttöä siitä että punainen liha ei olisi edes hyväksi. Noh, oli haitaksi tai ei, ainakaan asiantuntijoiden mukaan sen poisjättäminen on varmasti täysin ok.
Vkonloppu oli oikein antoisa, pestiin miehen kanssa pari koneellista vaatteita vauvalle ja viikattiin hyllyyn. Sairaalakassinkin pakkasin,
Suukon yllytyksestä
Imetysliivejä tilasin kahdet, ja 3 kestoliivinsuojukset. Tää mamma rupee oleekin pikkuhiljaa valmis vauvantuloon, vaikka se nyt tulikin täytenä yllätyksenä, et se vois olla paljon aiemmin kun mitä kuviteltu. Isyyspakkauskin on hyvällä mallilla, pitäisi vaan kaverin kanssa lähteä kaupoille hakemaan loput jutut listasta :heart: Onkos muilla ollut suunnitelmissa/työn alla kun mulla ja
Suukolla?
Ihan oikeesti sit pahottelut, jos jotain asiaa en nyt muista kommentoida. En pahalla tarkoita minäkään, tästä tekstitulvasta ei vaan kaikki hypi silmille! Ja kyllä minäkin sen ajattelen niin, että en viitsi hirveästi kommentoida niitä, jotka eivät ikinä kommentoi mua. Parhaani yritän kuitenkin, emännöidä tätä pinoa niin kauan kun tämä raskaus nyt kestääkään
DD ja potkurineiti 31+5 :heart: