*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Talvis Juups.Miekin luen aina oman kommentin jälkeen muiden tekstit.Mut just tuli tosta mieleen,että olempa ollut itsekäs,enkä itsekkään aina kommentoi muille :ashamed: Mutta noh,sitä saa mitä tilaa :LOL: Kiitos muuten,siis nuo töppöset ym.Meinasin tänään,että teen kaverin lapaset valmiiksi ja aloitan tekemään hänen pojalleen töppösiä :heart:
 
Sannya mulla on kans kaapis vaiks mitä tehtynä, piti ottaa valokuvia ku mies uhos lähtevänsä kaverinsa tykö mut ei lähtenykkää... oon neulonu vaunupeiton tytön väreihin, kaulurin, potkuhousut, kietaisutakin ja ommellu koneella kahdet 50cm housut ja yhdet 50cm potkarit. nyt on työn alla lapaset ja vaunupeitto pojan väreihin, ompelukoneella pitäis vielä tehdä kaikennäköistä helppoa kun on kangastakin :heart: sitten kun raskaus on vähän pidemmällä ajattelin ehkä tehdä talvihaalarin vauvan ensimmäiseen talveen :heart: sit ois ä-pakkaus turha meille
 
Talvis Sun tekstistä "ompelukoneella pitäis vielä tehdä kaikennäköistä helppoa kun on kangastakin" Ompelukoneella ei mun mielestä ole mitään helppoa :LOL: Äiti saa ommella aina meiän verhotkin.

Mä tein tässä yhtenä syksynä sopimuksen, että tekee meidän keittiön tuoleihin (6 kpl) uudet päällystät. Ja mä kerään sille 10 l suppilovahveroita. Kyllä mä pääsin helpommalla :D
 
Talvisjoo on tosiaan nyt ihanaa kun saa puhua vapaasti aiheesta
joka niin paljon mua puhututtaakin.:heart: En oo kertonut
töissä kun kahdelle lähimmälletyökaverille. Kerron kyllä
pomolle heti kun palaa lomaltaan.
 
Tänään oli miehen siskon tuparit ja minä tulin jo kotiin. Mieheni jäi vielä juhlimaan...

Mä en tiiä miksi mulla menee maha ihan sekaisin illalla. Eilen ja tänään ihan sama juttu siinä 21-22.00
tienoilla alkaa sattumaan mahaan tosi kovaa ja sitten joutuukin juosta vessaan, onkohan se jotain mahatautia vai mitä ihmettä...sen jälkeen ei enää satu kuin vähän mahaan ja aamulla/päivällä kaikki on taas normaalisti...outoa! :eek:
 
Sompio en o mäkää mikää taituri ompelukoneella, vähän koitan opetella uusiks ala-asteajoilta B) mutt mul on ohjeet paidasta, housuista ja potkuhousuista, mitä mainostettiin iiseinä. housut oliki iha iisit, paitaa en o yhtäkää tehny ku kone väänsi mun alottaman paidan hihan jotenki vänkyräks ja sit mul meni hermo... :ashamed: potkuhousut oliki vähän mietinnän takana. :LOL: ihan hyvän sopimuksen kyl teitte ;)

TinyAngel en osaa kyl sanoa mihin tuo liittyis.. mut ei varmaa mikää vakava juttu, vaan ihan johtunee omist ruokailutottumuksist ja siit miten raskaus muuttaa aineenvaihduntaa toisilla.. ehkä..? :(
 
Huh miten paljon tekstiä ootte saaneet aikaseksi :eek: =) Uus pino ja kaikkea =)
Nyt en kyl jaksa alkaa lukeen, mut pakko liittää teille tänne yx kuva mikä otettiin äsken :heart:
Makoilin tossa meidän sängyllä ja silittelin masua, näätte kuvasta mitä vauva tykkäs äiskän silittelystä...

Tykkää... :heart: :heart: :heart: Melkeen aina tekee näin, ku silittelee :heart:
Ettehän yhtään hoksaa, kummalla puolen vauva on tossa kuvassa :D :heart:
Äiskän rakas :heart:
 
Täällä vielä hereillä :wave: ..Kellokin lyö jo 12, joten voin poksauttaa itseni :D

Mies lähti käymää tuossa paikallisessa kuppilassa kaljalla...Jospa tuolta töllöttimestä tulis viel jotain ohjelmaa ajankuluksi =)

vauvis neiti 30+0 POKS!!!! :heart: :D
 
vauviksella viikot poksuu =) :heart: Hui, JO 30+0 :eek: :heart: Aika on kyl tosiaan menny äkkiä :eek: Toi on oikeesti NIIIIIIIN ihana tunne, ku toinen möyrii masussa :heart: :heart:
Tuntu oikeen sellanen "paine", ku möyri tohon asentoon :heart: :heart: :heart:
Voi ku ois pian tammikuu, ni vois oikeesti silitellä toista, eikä vain masun päältä :heart:
 
se on kieltämättä aika källin tuntoista ku masukki venyttelee...hyvällä tavalla aika ilkeen tuntoista :D ...mutta NIIIIN ihanaa :heart:

Sanoppa toivis muuta....aika tosiaankin on mennyt nopeaa,viimeistä kolmannesta viedään, ja 2 kk päästä saattaa olla pikkuinen jo ihmettelemässä maailmaa :xmas: :heart:
 
Källin nimen omaan :D :heart: :heart: Pari kuukautta on lyhyt aika ihmisen elämässä, mut ku niiiiiin kovasti odottaa... =) Ja odottavan aikahan on piiiitkäääää :ashamed: :heart:
Mut kyl se odotus palkitaan niin ihanasti että... :heart: =) :D :heart:
 
näin on näppylät :D ..Piti itsekki kävästä kyljellään tossa sängyllä, ja hetihän se alko puskee pyllyä tai jalkaa, kun käden sain laitettua iholle :heart: ...Tai jokin "pyöreä" se oli mitä se tossa puski. Luulisin, että pylly/jalka, koska viime lekuri käynnillä oli raivotarjonnassa, nii ei taida pääkään olla noin ylhäällä =)
 
Mä luulen kans, et tossa kuvassa, ja yleensä, puskee pyllyä tolla lailla :D :heart: :heart:
Kyljelleen ku menee, ni sillon alkaa "moksiminen" :D :heart:
Jokos vauvis ootte hommannu vaunut, pinniksen, yms. tavaroita? Vai onkohan mulla menny ohi, jos oot jo aiemmin maininnu...? :ashamed: :whistle:
 
Pinnis on valmiina, ja vaatteita, mutta eipä juuri muuta, koska meillä alkaa muutto tässä loppukuusta niin ei olla mitää laitettu tänne vanhaan asuntoo. Ajateltiin, että järkevintä laittaa ja hommata sit ku on päässy muuttaan, ja saa sit tavaratki lopullisesti paikoilleen.

Jokos siellä toivis on tavaraa kertyny :D
 
Ai juu, sä taisitkin kirjottaa tosta muutosta sillon aikasemmin :/ =)
Toi on kyl totta, hyvin kerkeette viel hommata ne sinne uuteen kotiin =)
Vaunut on, pinnis miehen siskolla säilössä, sitteri on, turvakaukalo on, muutamia tuttipulloja sain kaverilta ja rintapumpun, vaatetta on tullu ostettua jonku verran, on vaippoja ja sen sellasta pientä... :D :heart: Amme vielä, itkuhälytin, vaatetta ja joitain pieniä juttuja, et ihan ok on kasassa =) Vauvaa ootellessa :D :heart:
Meil on lunta :eek: Taas! Mut varmaan kerkee sulaa viel pois, ehkä... :/
 
LUNTA!!??...nyt jo.... :eek: ...Ei sitä vielä saa tulla :D ...Sitten vasta lähempänä joulua vois vähän tulla, mutta sulaa sitten heti joulun jälkeen pois :D

Paitsi jos ollaan vauvan kans laitoksella jouluaatto, niin sitten haluan nähdä ikkunasta pientä lumisadetta, ja pientä pakkasta...Tulisi edes joulusta sitten jouluisampi, vaikka joutuis synnärillä olemaan :heart:
 
Huomenia täältäkin :wave: =) Jei, meil on vieläkin lunta, vaikka aattelin, et sulaa aamun aikana pois =) Mun puolesta vois jo jäädä :D Ois se paljon kivempi vaihtoehto kuin syyssateet mitä tääl on kyl riittäny |O

Olikos ne Sannya, TA ja Talvis, jotka olivat näppäriä käsistään =) Voi ku itekki muistais neulomisen taidon :ashamed: Ois kiva näperrellä vauvalle jotain lämmintä :heart:

SS:lla on jo kiva pieni kumpu :heart: Siitä se kasvu alkaa =) :heart:

Sompio, ota sit potkuri käyttöön jos teillekin sataa lumi maahan :D :whistle:
 
Talvis en mä läheskään aina kaikille kommentoi... mut mä kun oon työtön niin mulla on aikaa täällä notkua!! :LOL:

Onnea Vauvikselle 30 rajan rikkomisesta!! :wave:

Ja toiviksen masukuva on ihana... :heart: voi kun menis aika nopeaan ja alkais tuntemaan pikkuisen liikkeet!!! =)

TA olisko jotain suolistoperäistä ongelmaa? tulehdusta tms? Jos jatkuu pitkään nii kannattaa varmaan mennä tarkistuttamaan. Mä oon jostain lukenu kans että raskaus saattaa laukaista esim. laktoosiallergian tms.

(.) Äsken tuli vessassa vähän punertavan ruskeeta tuhrua, mutta täällä on onneksi niin paljon tuhruttelutarinoita etten jaksa siitä huolestua. =) Mitään kipuja ei kuitenkaan ole niin eiköhän kaikki ole ihan hyvin.

kävin eilen haravoimassa vanhempien luona... se on kyllä kivaa puuhaa. Saa raitista ilmaa ja liikuntaa!! :D sain tädiltä lahjaksi "puuhailua" eli kukkasipuleita... pitäis jossain vaiheessa mennä tonkimaan niitä maahan. :p Ehkä vasta huomenna kun toi ilma näyttää vähän tyhmältä. EI SENTÄÄN LUNTA! :LOL: Sais kyllä mun puolesta tulla nopeesti lunta, mä en tykkää siitä pimeästä ja sateisesta ajasta mikä on edessä... :|

EM ja Dodo 10+5 :heart:
 
Moi kaikille! Tullut taas hurjasti tekstii, en ihan kaikkee lukenu, mutta silmäilin kyllä :)

Ite oon kanssa tosi kade, kun en osaa mitää ite ommella. Kaupasta oon ostanu sitten sitäkin enemmän vauvan vaatteita.

Masukuvia on aina mukava kattella. Mä oon niin onneton, että en varmaan osaa liittää. Jos vaikka yrittäis kun vähän enempi viikkoja kasassa niin laittaa jonkun :)

Toiveilija kivasti vauva puskee toiselta puolelta. Mulla kanssa selvästi välillä aamulla näkee kummalla puolella kohtu on. :)

Suunnistaja ja rakas 17+1
 

Yhteistyössä