*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Chamorphis
TA onnea! Ihana kuulla et kaikki hyvin! Se on aivan mahtava tunne, kun ekan kerran kuuli sydänäänet ja sitten näki vaavin. Tosin mulle ultra tehtiin vatsan päältä... Nyt sitten vaan odottamaan innolla, että tunnet ekat liikkeet! =)
Ah nyt pitäis löytää jostain inspiraatio imuroimiseen... :headwall: Ei paljon huvita mikään, kun kattoo ikkunasta pihalle... Tuulee ja sataa... Taitaa taas joku syysmyräkkä tehdä tuloaan! :kieh:
 
Nyt on pakko taas purkautua...Olenko mie ollut liian vähän täällä taas vai mitenkä,ku tuntuu että os jotain kirjotan nii pari vastausta saattaa tulla.Ja sit se onkin siinä ja joku tulee ja sulkee koko homman ja sit jutellaan sivu tolkulla jostain muusta.Vai oonko mä liian tylsä tai jotenkin.Tai sit saattaa vaan siitä johtua,ettei ihmiset yksinkertaisesti kerkiä höpöttelee turhia. :( Anteeks.Mut tuli jotenkin yksinäinen olo.
 
Mua kyl ärsyttää, et mul o ollu jo np-ultrakin, mut vieläkää en oo sydänääniä kuullu :ashamed: Sillo ultrassaki se ol iha mykkä ja kahtottii vaa sitä ko se liikku siin mut ei mittää kuulunu.. Iha tyhmää :snotty: :ashamed:

Sannya tuo ny on suhteellisen turhaa.. Esim. tuo neulomisjuttu. ni kuka siihe ois noi äkkii kerinnä vastaan? Ei kaikki päivystä koneella koko ajan. Ja sit toisekseen, mä itse en osaa neuloa tai muutakaan ni tommosiin en kommentoi. Enkä kyl muuteskaa erikoisia, ku etpä sie mesessäkään mitään pukaha ellen mie juttele ensin... Ja toki toisista en tiedä, mut tuskimpa kettään ny tahallisesti täällä koskaan vähäteltäis. Itse omalta kannaltani voin sanoa sen, et jotkut, jotka ei koskaan mitään muuta tänne kirjottele ku omaa napaa, ni semmosille en kyl pahemmin kommentoikaan (en siis tuolla tarkoita sua)
 
Suukko Mie en nyt lähinnä pelkästään jotain neulomis juttua tarkottanu,vaan sitä että jos olen tääl jotain keskustelua yrittäny aloittaa niin ei siihen olla paljon vastailtu ym.Enkä mie sitä haluakkaan,että koko ajan ollaan nokat kiinni koneessa!En mie itekkään ole.Ja just senkään takia en välttämättä aina sulle tule mitään sanomaan,tai sit jos olen koneella niin teen jotain muuta! Ai niin,kysy muuten neuvolassa,että jos voisivat samalla kuunneluttaa sydän äänet,meil oli neuvolassa samassa huoneessa vehje jolla kuunneltiin :heart:
Mä en jaksa tälläisestä riidellä.Antaa olla.
 
Juu kyl neuvolas miu mielestä ne kuunnellaa ain jos haluaa ja sillonhaa ekan kerra (ku eka kerra olin raskaana) se yrittikin. Mut ny sit 27. pvä kyl olis nla ni sillo jos kuulis :heart: Ja en miekää mittää riitelyä oo halunna, iha vaa rauhallisesti keskustellen =) Ku se voi olla, et jos oot jottai jutellu, ni josko sit o joltai tullu ultrakuulumisia tai muuta semmosta (huolia tms) ni sit helposti jää jotki pienemmät asiat semmoste alle =) Mut ei semmosist kannata mieltään pahottaa :hug:
 
Sannya: äläs nyt :hug: , mie ainakin kirjottelen ihan omaksi ilokseni täällä ja on tosi kiva jos joku jotain kommentoi mutten odota, että siitä suurempaa juttua seurais. Sen olen ikäväkseni huomannu, että vaikka kuumeilupuolel on paljonkin kirjoteltu, niin tääl vähä tuntuu siltä, ettei enää tunnetakaan jos on plussannu kuukautta tai paria aikasemmin mitä minä :ashamed: mut se on elämää ja jätän sen omaan arvoonsa.
Nenä pystyssä eteenpäin, sanoi mun neuvolatäti =)

TA:lle onnittelut neuvola/ultrakuulumisista :flower:

Talvis: taisivat vaan appivanhemmat ekaks yllättyä! eiköhän ne siellä vauhtiin jo ole keskuteluissaan päässeet ja kohta hössöttävät ihan liiaksi asti ;)

Suukkis se ei kyllä lannistu nois työkuvioissa ja se on hyvä se! Onko sulla jo massu kasvanut? ( muistelen jotain sun keskustelua, mis sanoit ettei näy viel mittään ) Kummallista, ettei oo sydänäänet kuulunu, onko se kaveri niin vikkelä et aina vaihtaa paikkaa ;)

omat olot on edelleen pahoinvoivat :x koko aamun oli tosi heikko olo, sit helpotti ja taas puolenpäivän jälkeen tuli oksu-olo. Kuinka herkästi te ootte pyytäny saikkua pahoinvoinnin takia? Itse aattelin, että siinä vaiheessa kun tulee ihan ylös asti niin en kyllä tuol töis kärvistele. Mulla kun o n jo valmiiksi poukkoileva verensokeri --> aina tullu kauheet krapulat esim. ja sit valmiiksi alhainen verenpaine :/
 
SuukkoJuu,eli eikus seuraavan kerra kysäset neuvolas,että jokos kuunnellaa pikkusta :heart: Kiva juttu ja anteeksi ku purkauduin tuolleen.Oon ainan iin vainoharhainen.Ja tottahan se on,että monilla saattaa mennä sivussa noi muut kommentit jos esim ihastellaan jonkun vauva mahaa :LOL: Mut joo tää helpotti kummasti.
johanna Kiitos halista :) Itse kans varmaankin ihan omaksi iloksi myös kommentoin,mut sit tulee myös niitä vaiheita jotka on itselleen tärkeitä,niin haluaisi sitä tukea ja vastauksia ja toisten mielipiteitä :heart: Tosiaankin ihan senkin takia,että olen huomannut näissä neitosissa todella ihania ja mukavia puolia.Osaavat lohduttaa pahanpaikan tullen ja olla myös huumorin tajuisia :)

Sanny ja Nuppu 11+3 :heart:
 
Ja oha se niinki noissa kommentoinneis, et sit pittää vaa sannoo ite uudellee, et hei huomatkaapas ny munki juttu :D Esim. mulleha ei kukkaa kommentoinu mytyn hipaisun tuntemisesta ja se tuntu vähä typerältä. Mut sit sanoin kummiskii siit uudellee et ku kukkaa ei huomannu ja sit sai jottai kommentointia =)

jossu, juu no mie teen noit keikkahommia sit.. Saa ees vähä rahhaa ja saa opintolainaa sit maksettua ees vähäsen :heart: Ja ultras sit se kai oli nii pienellä tai sit mykkänä se kone ku ei mittää kuulunu :D Enkä itse sit hoksannu kysyy asiasta.. Mut siel se sydän sykki. Ja ny ainaskii sit nlas varmaa saa kuunneltua ne :heart: Miul ei pahoinvointii oo ollu yhtää enkä oo ollu töissäkää ni enpä voi kommentoida :LOL:

SS & mytty 15+0
 
Chamorphis
Suukkis oot kyllä aikases vaihees tuntenu sit liikkeet jos oot jo hipaisun tuntenu! =) Tosin jos en ihan omiani muista niin DD tunsi kans tosi aikases vaihees... Tiedätkö missä asennossa sulla on kohtu? Se muistaakseni oli vähän siitäkin kiinni koska ne liikkeet tuntee... Nyt vaan odotella et ne liikkeet voimistuu! Se on oikeesti jotain niin ihanaa varsinkin sitten kun ne tuntee oikein kunnolla! :D
Sannya joskus on kans tuntunu, ettei mun viestejä kommentoida, mut en jaksa ottaa sitä henkilökohtaisesti. Joskus on tullu sivutolkulla uutta tekstiä ja kaikkia ei voi millään muistaa mitä kukin on kirjoittanu. Tuskin kukaan on tarkoituksella sua jättäny huomioimatta! :hug: On niin ihana keskustella täällä kun on samassa tilanteessa olevia ihmisiä paljon! Ja kuten sanottu kaikki on aivan ihania ja osaa lohduttaa jos sitä tarttee! :D :heart:
 
Chamorphis
Zoe no olipas röyhkeitä! No valitettavasti niitä mahtuu joukkoon kirjavaan. Tiedän tunteen... Onko sulla ollu kauankin selkä kipee?! Ootko kokeillu sitä tukivyötä?! Mä tilasin babyideasta sellasen ku ajattelin et jos siitä olis apua... Mulla ei selkä oikeestaan oo kipee, mut niitten liitoskipujen takia ja mulla ainakin on jonkin verran auttanu niihin se tukivyö. Pystyy kävellä niin, ettei tartte irvistää!
 
Zoe-F
Chamorphis No täällä päin kun ton ikäset nappulat on yleensä yksin tai vaan kavereiden kesken ulkona, niin eihän niitä kukaan valvo mitä ne tekee. Siinä pelaavat jalkapalloa autojen välissä jne.
En oo kokeillu tukiyötä. En tiedä olisko siitä apua kun tää särky on selkärangassa ja johtuu siitä että mulla oli valmiiks väljät nikamat, ja sit lensin hevosen selästä ja se tuli kipeeks ja sit tulinki jo raskaaks ja hormonia alko löysää niitä lisää.
 
Cham kohdun asennosta en tiedä mittään.. Enkä siis oo tuntena ku kerran hipasun ja mahavaivoja ollu elämä aikana aika usein ni enköhä mie ne ja suoliston tuntemukset erota toisistaan :D Eli se ol iha pienen pienen pieni hipasu, enkä olis tuntena, ellen just sillo ois pötkötelly ja rauhassa siin ollu. Eli luulisin sen vahvasti olleen hipasu. Kunnon liikkeitä siis odotellessa :heart:

 
Johan ootte saanu tekstiä taas aikaseks! :LOL: Hyvä hyvä! Mä oon vaan niin malttamaton etten jaksais selata aina koko pinoa kun on aina jotain asiaa sanottavana.. :LOL:

TA JEE!!! Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ihanaista!

DD joo mulla on np-ultra viikon päästä maanantaina! :) Äippähousut oli pakko ostaa kun muut housut puristaa. :D

Talvis taisivat yllättyä aika lailla... ja varmaan eka ajatus olikin että voi ei... mut sit kun ymmärtävät että on oikein odotettu ja haluttu niin varmasti innostuvat!! :)

Sannya :hug: monesti joo koko pinon kun lukee niin ei aina edes muista että kelle piti kommentoida! Mut jos oikeesti kaipaat johonki asiaan kommenttia tai neuvoa tai jotain niin sitten kannattaa huudella vähän LUJEMPAA! :LOL: Mä oon ainakin sellanen että joskus joku asia saattaa mennä ihan ohi silmien... :saint: Levoton sielu kun oon ja haluun äkkiä päästä kirjottamaan! :LOL:

Zoe :LOL: sä sentään uskallat sanoa jotain mä olisin varmaan vaan mutissut itsekseni pahuksen hemmotelluista äpäristä tai jotain :LOL: :LOL:

Suukkis onnea viikon poksumisesta!! Miten sulla voi olla jo 15+0!! hurjaa! :D

(.) Taas viikonlopun työleskenä - muru on koko viikonlopun poissa. :/ No tämä ilta meneekin telkkua katellessa ja kasviksia dippaillessa... nam. ja huomenna äiti pyys kylään syömään (ja haravoimaan... mut ei haittaa ku mä tykkään haravoimisesta! ) Mä oon vaan NIIN fiiliksissäni tuosta meidän astianpesukoneesta!!! :D On se mahtavaa kun ei tarvii tiskata!!! :saint:

EM ja Dodo 10+3 :heart:
 
EM no niinpä!!! 15 vkoo jo.. Iha älytöntä! Ja iha ko siekii oisit vasta plussannu ni jo kymmenen! Tää aika niinko vaa hujahtaa johonkin.. 25 vkoo enää, iha liian nopeesti menee. Tosin sit ku alkaa olla mahaa ni toivoo varmaa ajan kuluvan nopeemmin :LOL: Ja astianpesukone on kyl iha ehdoton!! Mullakaa ei kotona ollu sitä ja sit ko muutin miehe kans yhtee ni vähänkös sitä osas arvostaa! :D Mullaki ilta menee täs ilman miestä.. Huomen onkii sit toiste päi et ite oon töissä :headwall: nooh, onneks tuota ukkokultaa näkee kummiski tosi usein ku ite ei oo töissä vakinaisesti :heart:

Tein suolasta piirakkaa, kinkku-emmental piirasta, njamskis!! Tulipa muute hyvää! Suosittelen! B)
 
Sannya Söpöjä pikku juttuja oletkin tehnyt.:heart:
mun pitikin kommentoida sun juttua jo päivällä, mutta jätin asian iltaan, kun tuo aijaa.com
ei toiminut..ja ei näytä toimivan vieläkään...piti vaan näyttää kuvin mitä mä oon kutonut, mutta ehkäpä sitten joku toinen päivä kunhan tuo aijaa.com toimii.
 
SuukkoSuulle Mulla kuunneltiin tänään vasta ne sydän äänet eli rv12+1,
aikaisemmin ei oo ees yritetty Ja nytkin se oli lääkäri joka kuunteli ne.
Oli kyllä aika moinen jumpsutus :heart:
Varmasti ihanaa oli tuntea liikeet, eihän siinä enää sydän ääniä
tarvitakkaa, kun tunnet jo kuinka vauva siellä liikuskelee. :heart: :heart:
Minä en varmaan kovin aikaisin niitä tunne, kun kohtu on ihan takana...vai olikos se niin että takana oleva kohtu tuntee ne aikaisemmin?!?!?
ja miten mulla on jo tämmöinen pallo maha, vaikka kohtu takana???
 
ElinaMaria mäkin oisin tilannut h&m:ltä äippä housut, mutta kaikki pienet koot oli loppunmyyty...
no onneksi vielä mahdun mun vanhoihin farkkuihin, kun laitan kuminauhalla ne kiinni, ois kyllä kivempi saada housut ihan kunnolla jalkaa... :D
 
TA kiitti =) Ja niin Kyl sydänääniä kaipais, koska mä siis oon tuntenu vaa yhen hipasun ja sen jälkee en mittää. Sit toki rv20 paikkeil alkaa vilkastuu varmaa ja tuntee potkujakin. Mut siis tuo oli vaa semmosta et tuurilla tunsi. Ku olin sopivasti rauhottunu lepäämään enkä viel saanu unta ni tunsin sen pienempääkin pienemmän hipasun :heart: Mut ois se iha kiva niit sydänääniä jo kuulla ja luulin et np-ultras ois niit kuullu mut ei.. Noh, ny ainaskii ens kerral neuvolas! =)
 
Onnea TA hyvistä ultra kuulumisista :flower: ....

Tänne ei erikoisempaa....sunnuntaina pyöreet pyörähtää viikkoihin :heart:

Taijan mennä sängylle pötkölleen ja tunnusteleen bebeä :heart: :heart:

vauvis neiti 29+5 :heart: :heart:
 
vauvahaaveita kiitos onnitteluista. Tuntui että saa ikuisuuden odottaa ultraa kun en sitten sinne varhais ultraankaan mennyt, mutta täytyy myöntää nyt että aika menee kyllä tosi nopeesti.
Sinullahan jo mukavasti noita viikkoja, :heart: :heart:
 
SuukkoSuulle no eiköhän ne ens kerralla kuunnella. :heart:
Ei mullakaan ultrassa kuunneltu, vaan siellä lääkäri-neuvolassa. Oli
kyllä makee tunne kuulla ne, silloin ekan kerran sain varmuuden
että tosiaankin mun massussa on joku,mutta vielä mahtavempaa
oli nähdä vauva ja kun ultraaja yritti sitä herätellä
oli tosi mahtavaa nähdä että kun mun mahaa ravistelee niin se pikkuinenhan reagoi siihen ja kääntyili...se vasta oli ihana näky
:heart: :heart: :heart:
 
Mä olen kanssa joskus ajatellut, että eipä mun juttuihin kukaan kommentoi. Mutta en ole antanut haitata, koska kommentoin itsekin välillä niin vähän. Olen yleensä aina eri aikaan täällä, kuin kukaan muu, eli ei tule heti juteltua. Kirjoitusta on 1-2 sivua kun luen, ja sitten sitä ei muista mitä on juteltu tai se varmaan hautautuu sinne juttuihin.

Ja niinkuin joku sanoikin, että me uudet ei olla vielä niin tuttuja, että olisi jo jonkun kanssa hieman enemmän asiaa. Aika yleisluontoisia nuo minun juttuni ovat olleet. Mutta silti tykkään käydä täällä :D
 

Yhteistyössä