Esikoinen vuodelle 2014

Pahoittelut Palomalle uudesta kierrosta. :/
Ja jännäilen Alexandran puolesta jo täällä, olet kyllä maltillinen. Voi kun saisi itsekin siitä ripauksen!

Nomutta, olen aivan varma, että tänään olen ovuloinut! Eilen limat oli niin selkeät, että hälytin miehen n. 200km päästä kotiin yöksi lemmiskelemään kanssani. :D Toivottavasti tulee olee vaivansa arvoinen lemmiskelytuokio! Tällä kuumeella ei näytä olevan järjen kanssa mitään tekemistä. Onpahan nyt ainakin yritetty tällä kierrolla, ettei sitten jää sen takia harmittamaan! Tuli plussa taikka ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Mitähän mä olen muuten tuossa aiemmin laskeskellut, että jännäpäivä olisi muka 3.5. Jos oletetaan että tässä mun oppikirjakierrossani myös luteaalivaihe olisi pituudeltaan se keskimääräinen 14 päivää niin dpo14 eli jännäpäivä olisi sitten 2.5. Hyvä pää, harmi että se on sama kesät talvet :LOL:
 
miss_piggy
Mulla tuli tänään ja eilen tyhjät ympyrät ovisdigiin, mutta liuskat näytti vielä kahta viivaa.
Tuon digin perusteella nyt kuitenki uskaltauduin alottamaan tänään terolutit, koska oletettu ovishan olis sitten ollu tuossa lauantai/sunnuntai :)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



KESKIVIIKKO 24.4.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKTJOT


miss_piggy3160/??9


Alexandra892327/28-304X
Memmo2620/30-407


Mayinka3019/??1
mmini2315/28-902
tarana2514/2614
Heilanga3012/34-??4
pantera2011/27-339
kukkurukuu2410/25-317


mutantti337?/27-294
Paloma84285/30-353X
Henrietta-265/34-377
sar1ta225/27-293X
Lauriska275/327
jonnamo203/30-333

----------------------------- 30 --------------------------------

----------------------------- 20 --------------------------------

----------------------------- 10 --------------------------------

----------------------------- 0 --------------------------------



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
Alexandra891130.4
Mayinka52.5
miss_piggy430.4



HILJAISET HAAVEILIJAT:

Piitu85



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
 
Viimeksi muokattu:
Hmmm, missä luuraa mun tissikivut? Ei pienintäkään arkuutta, vaikka on jo kp27/28-30 ja normaalisti aristus alkaa noin viikkoa ennen menkkoja. Onko mun kroppa menny ihan sekaisin nyt tästä yrityksestä vai mitä helkkaria täällä oikein tapahtuu?! :confused: Nyt on sit muuten niitä raskaustestejäkin taas laatikossa ja myönnettäköön myös, että maltillisuus loppui eilen, kun oli pakko päästä testaamaan nega. :headwall: :D
 
Tervetuloa uusille! :)

Itse tässä olen kummastellut, kun ei ole tullut ovislimojen jälkeistä kuivuutta, on vain muuttunut valkovuodoksi vuoto. Ehkä tämä tarkottaisi jotakin?! Seuraavat kaksi viikkoa tuntuvat mailman pisimmältä ajalta. Haluu päästä testaamaan!! Tulen hulluksi, tai siis olen tainnut jo tulla. :D Satavarma mä en voi tosta oviksesta olla, mutta menivät kyllä niin selkeästi sillä kaavalla kuin luomupimun blogissa, että ihme jos ei ollut...
 
heissan kaikille! :wave:

Alexandra89 mullakaan ei olut tissit kipeet sillon kun plussasin, normaalisti on viikko ennen menkkoja! voisohan sulla olla sama =)

(.) kp 20 eikä vieläkään plussa pärähdä ovistikkuun :ashamed: voi surkujen surku! lauantaina lähtö lämpöseen, ja ilmeisesti ovistestit pitää pakata mukaan. oon yrittäny kattella noista keskusteluista plussien tummuuksia... eilen ja tänään on ollu selkeet viivat testissä mutta ei yhtä tumma kun kontrolli viiva. pupuilua on kyllä harrastettu melkeempä jokapäivä varuuksi :LOL: voisin laittaa kuvan jos osaisin mutta empäs osaa :LOL: ehkä mä jatkan tikuttelua, jos se selkee plussa sieltä vielä tulis!
 
Täällähän on jännät paikat monella. :) kunpa joku plussaisi pian.
Itse ovista odottelen. En kyllä usko vielä olevan lähellä vaikka nippailua jo on. Mies tuntuu olevan tän kierron aika aktiivinen, jatkuvasti tarttis olla valmiina. Ei tuu kuulemma muuten vauvaa. :D Hyvä konsti saada mut suostumaan. Mulla on vk-loppu vapaata jos olis vaikka ovis niin pystyis hyvin hyödyntää. :)
 
Moi!
Hyppään mukaan teidän remmiin :). Olen seuraillut kirjoituksia jo taustalta, ja luultavasti jonkin verran taustalla pysyttelen (ellen jo samantien jää kirjoittelukoukkuun ;)).
Tietoja hieman 29v. kierto 16/28 yk 2 mutta vain luomumenkoista yk 1. Punata en valitettavasti osannut :(.
Eli siis yrityskertoja ei ole vielä liiemmin takana, mutta malttamattomuus silti kokoajan mielessä pörrää.
 
Memmo: Oi voi, ei saa nostaa mun toiveita, ku sit tulee kova pudotus. :whistle: Pikaista ovisplussaa toivottelen sulle! :)

dream_on & nalli: Tervetuloa! :wave:

Nyt ne tissit sitten arkovat hieman puristettaessa. Tänään DPO12 raskaustestiin nega, johon kuitenkin sain jollain ilveellä kuviteltua toisen viivan alkua. :ashamed:
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



TORSTAI 25.4.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT


miss_piggy3161/??902/2012


Alexandra892328/28-30401/2013X
Memmo2621/30-407
dream_on2421/??6
Mayinka3020/??109/2011


mmini2316/28-90201/2013
nalli2916/282
tarana2515/2614
Heilanga3013/34-??4
pantera2012/27-33908/2012
kukkurukuu2411/25-317


mutantti339/27-29401/2013
Paloma84286/30-353X
Henrietta-266/34-377
sar1ta226/27-293X
Lauriska276/327
jonnamo204/30-333
hopess223/27008/2013

----------------------------- 30 --------------------------------

----------------------------- 20 --------------------------------

----------------------------- 10 --------------------------------

----------------------------- 0 --------------------------------



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
Alexandra891230.4
dream_on9
Mayinka62.5
miss_piggy530.4



HILJAISET HAAVEILIJAT:

Piitu85



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin voisin tulla teidän ryhmään, vaikka yritys aloitetaan elokuussa. Viime vuonna sain keskenmenon, ja siitä asti on ollut todella suuri vauvakuume. Vauvakuumetta lisää kun näen tutun vauvaa usein. Tässä nyt kun jaksaisi odottaa elokuuhun asti, että saisi heittää pillerit pois. Hopess 22v/ kierto 3/27 ya 8/13
 
heipä hei uusille! vaikka mäkin oon vielä uudehko täällä. =)

eipä nyt oo kummempia, ovista aloin tikuttaa ekaa kertaa elämässäni tänään (ehkä kp9 sittenki eikä kp8 ninku tuolla lukee). Hailura viiva tuli kontrollin seuraksi, jospa vahvistunee. tänään meen sen edellisen vammakierron aiheuttaman mielenrauhan järkkymisen vuoksi gynelle+ultraan. jospa se rauha sen jälkeen palaisi. =)

mut joo, mulle voisi päivittää kp9/27-29 ja ya 1/2013
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy

Yhteistyössä