Esikoinen vuodelle 2014

Alexandra89 kyllähän siellä haamulainen kurkkii ja näyttäis väriäkin löytyvän. :heart: Koska testaat uudestaan?
Itsellä kp15. Viimeksi ovis oli kp16 , mut nyt testit näyttää huolestuttavan haaleilta ja pelkäänkin että kierto pitkittyy taas! Oon muuten huomannut, että aina kun ovistesti on plussaa näyttänyt haen netistä kaikkea tietoa raskausoireista, mutta kun menkat alkaa niin rupean etsimään tietoa lapsettomuudesta ja testeihin menosta. On se vaan niin hassua kuinka toiveet herää ja sitten negojen jälkeen taas ollaan tuolla maanraossa. Saa nähdä kuinka tässä kierrossa käy.
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



MAANANTAI 29.4.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT


miss_piggy3165/??902/2012
Alexandra892332/28-30401/2013X


Memmo2625/30-407
dream_on2425/26-306
mmini2320/28-90201/2013
nalli2920/282


tarana2519/2614
Heilanga3017/34-??4
pantera2016/27-33908/2012
kukkurukuu2415/25-31708/2012
mutantti3313/27-29401/2013
Paloma842810/30-353X
Henrietta-2610/34-37708/2012
sar1ta2210/27-293X
Lauriska2710/327


maamis218/??2X
jonnamo208/30-333
hopess227/27008/2013
marjaana87256/31-377
Mayinka304/??209/2011

----------------------------- 30 --------------------------------

----------------------------- 20 --------------------------------

----------------------------- 10 --------------------------------

----------------------------- 0 --------------------------------



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
Alexandra891630.4
dream_on13
miss_piggy930.4



HILJAISET HAAVEILIJAT:

Piitu85
_Lilja_



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Olen lukenut tätä palstaa aktiivisesti viimeiset 10kk ja sen aikaa on yritystäkin ollut. Aikaisemmin en ole uskaltautunut rekisteröitymään ja liittymään keskusteluihin, mutta nyt päätin tehdä sen.
Olen siis 30-vuotias ja esikoista yritetty 9kk, kymmenes kierto lähtemässä. Ovulaatiotikut otin käyttöön kolmisen kk sitten ja joka kuukausi olen sen bongannut ja kierto on ollut suht säännöllinen. Silti joka ikinen kuukausi on ollut suuri pettymys ja aina kierron pari ekaa päivää menty matalalla profiililla, kunnes taas löytynyt se yrittämisen tahto. Itkua ja epätoivoakin on ollut ja kauhea pelko siitä, onnistutaanko me koskaan saamaan omaa vauvaa, jota olen jo vuosikaudet halunnut.
Eilen aamulla kädet täristen tein raskaustestiä valmistuen kohtaamaan taas pettymyksen. Suureksi yllätykseksi se oli positiivinen! Vihdoinkin! <3
Tässä kierrossa olin valmistautunut soittamaan lapsettomuuspolille tai johonkin ja kyselemään apuja. Nyt olen tietenkin ikionnellinen ja toivotaan, että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy mukana. Varasin eka ajan neuvolaan ja se olisi 3.6.
Halusin tulla kertomaan teille tämän, koska olen saanut näistä keskusteluista kauhean paljon voimaa ja vertaistukea,vaikka en olekaan osallistunut. Jospa tämä toisi jollekin teistä myös toivoa, että kyllä se plussa sieltä voi tulla vaikka yritys jostain syystä kestäisi kauemmman aikaa. Onnea yritykseen teille kaikille! Minä varmasti jatkan lukemista, kun tähän on jo niin tottunut että täällä vauvakuumepalstalla roikkuu Pikkuhiljaa jos alkaisi myös seuraamaan plussanneitten keskusteluita ja osallistumaankin..
Saa kysellä, jos jollakin tulee jotain mieleen.

Kopsasin tämän saman teksin, jonka kirjottelin jo toiseenkin ketjuun. Opettelen vielä tämän käyttöä, enkä jaksanut alkaa enää uudestaan kirjottamaan..
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Onnea Minka plussasta! Ja tervetuloa.

Täällä on yritystä takana jo 02/12 alkaen, ja huomenna aika lapsettomuuslääkärille.
Saa nähdä mikä on "tuomio" tai olisko hyviä uutisia kun nyt on dpo 9 :)
 
Kp16 eikä ovistesti oo tummentunut _yhtään_. Just ja just nähtävää viivanalkua, edellisen tetin tein viime viikolla. Tuleekohan tästä joku megakierto vai eikö testit vaan näytä... Harjottelua kuitenkin on, kun tänään/huomenna pitäis olla oletettu ovis :D

Flunssaki iski vihdoin päälle, eihän se tehny ku pari viikkoa tuloaan...
 
Kiitos!
Sullahan miss_piggy on kuitenkin jo plussa kerran tullut, joten eiköhän se vielä tule uudestaankin :) Hyvä kuitenkin, että pääset lääkärille ja saisit sieltä apua. Vaikka eihän 30v vielä vanha ole, niin silti musta ainakin tuntuu, että aika alkaa tulemaan vastaan ja siksi olenkin ollut "paniikissa" kun plussaa ei ole kuulunut.
Jos tässä nyt jotain menisi pieleen, niin olen kuitenkin äärettömän helpottunut siitä, että olen onnistunut raskautumaan eikä varmaan sitten mitään isompaa vikaa ole.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Mihinkähän ketjuun oikein kommentoin Alexandralle että minä kyllä nään kaksi viivaa noissa sun kuvissa, ja lisäks kysyin että miten noita kuvia saa lisättyä tolleen ku en ite osaa :D Ei ainakaan löytyny tästä ketjusta mun kommenttia.
 


Nyt on toukkaprojektin ensimmäinen osa suoritettu. :) :heart: Jännä, miten kuvassa toi Pregcheckin viiva ei näy juuri ollenkaan, vaikka luonnossa oli jo eilen kolmen tunnin pidätyksellä miehen nähtävä! :O Clearblue ei onneksi jätä mitään arvailujen varaan. :heart: Jos kaikki menee hyvin, niin laskettu aika olisi laskurin mukaan 4.1. Isot kiitokset kaikille juttuseurasta ja tuesta täällä! :heart: Jatkan tämän ketjun päivitystä ainakin toistaiseksi ihan edelliseen malliin. Muuthan tulee sitten pikavauhtia perässäni odottajiin, eiks je? ;)
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy: Joo, se kommentti tais olla tuolla "Vauva haaveissa vuodelle 2013-2014". :) Vastasin, että aijaa.comilla olen nuokin ladannut, mutta otin kuvan suoran osoitteen tuohon "lisää kuva" kohtaan. Eli aijaa.comin ilmoittama URL latauksen jälkeen auki, kuvan kohdalla hiiren oikeasta napista: "Kopioi kuvan osoite" ja sitten tänne "Lisää kuva"-kohtaan liität sen osoitteen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



TIISTAI 30.4.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT


miss_piggy3166/??902/2012


Memmo2626/30-407
dream_on2426/26-306
mmini2321/28-90201/2013
nalli2921/282
tarana2520/2614


Heilanga3018/34-??4
pantera2017/27-33908/2012
kukkurukuu2416/25-31708/2012
mutantti3314/27-29401/2013
Paloma842811/30-353X
Henrietta-2611/34-37708/2012
sar1ta2211/27-293X
Lauriska2711/327


maamis219/??2X
jonnamo209/30-333
hopess228/27008/2013
marjaana87257/31-377
Mayinka305/??209/2011

----------------------------- 30 --------------------------------

----------------------------- 20 --------------------------------

----------------------------- 10 --------------------------------

----------------------------- 0 --------------------------------



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
dream_on14
miss_piggy1030.4
kukkurukuu114.5



HILJAISET HAAVEILIJAT:

Piitu85
_Lilja_



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
Alexandra89404/2013
 
Viimeksi muokattu:
Alexandralle onnea ihan hurjasti!!:)

Mulla oli eilen aamulla ja päivällä vähän menkkamaista/ovismaista kipuilua. Nippaili molemmilta puolilta ja tuntui painetta keskellä. Tietenkin skeptikkoni heräsi, ja ajatteli, josko se oliski ovis vasta nyt. Toinen ääripää oli varma, että raskaana ollaan, mutta äkkiäkös skeptikko sen tyypin sammutti! Skeptikkojen skeptikko ajatteli, että kierto venyy taas, ja kuitenkin syksyyn asti. Huokaus... Viikko vielä pitäis jaksaa sinnitellä testaamisen suhteen!!
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
miss_piggy
Dpo 10, nega...heräsin jo aikasin ku jännättää se tän päivänen lääkäri ja oli pakko testaillakki aamusta... Eilen tuli joku yhtäkkinen nenäverenvuoto mistä tietysti heti innostuin että jos ois tärpänny :D
 
Onnea Alexandra89!

miss_piggy, hyvin se menee!

Täällä ei kummempia, ovisplussaa odotellessa. Viime viikon torstain "kaikuluotauksessa" isoin follikkeli 13 mm, eli kyllä sen pitäs alkaa olla nyt siinä kokoluokassa että voisi se LH-piikki pikku hiljaa saapua... puuh. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
miss_piggy
Lääkärikäynti takana, eipä kummempia muutaku ultras ja sano että jos en raskaana oo ni sitte menkat alkaa parin vkon sisällä. Ja sain clomireseptin :) Clomit sitte ens kierrosta alkaen käyttöön jos ei nyt nää mun testailut muutu plussaks :D
 
IIIK!! Onnea Alexandra!! Ihunaa! :heart:
misspiggy Mun gyne sanos samalla tavalla, et jos en oo raskaana niin menkat alkaa kohta. Hän oli kyllä myös sitä mieltä että saatanpa ovuloidakkin. Daa-a!Ai ihan tästä tiedosta maksoin satkun. :D Toivotaan, että kahdesta vaihtoehdosta se olis sulla se parempi! :heart:
Omanapa: p3hjie - Image - Aijaa.com Siinä olis mun ovistestit tältäpäivältä. Näköjään liuskat toimii mullakin ihan hyvin. Aamulla cb näytti vielä rinkulaa. Nyt täytyy sitten viettää vappu ukon kanssa tuolla kammarin puolella. Ei paha vaihtoehto ollenkaan. ;)
Oikein hauskaa vappua kaikille!
 

Yhteistyössä