Esikoinen vuodelle 2014

TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle lihavoituna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

PERJANTAI 5.4.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKTJOT

:confused:
miss_piggy3141/??9

:whistle:
Henrietta-2624/346
tarana2520/26-2813

:heart:
Lauriska2717/326
Paloma842813/??2X
jonnamo2010/30-332

:headwall:
Alexandra89238/28-304

JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
miss_piggy0

HILJAISET HAAVEILIJAT:

NimimerkkiIkäNimimerkkiIkä

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin taidan liittyä tänne :)

jonnamo, 20v, kp 10/30-33, yk2.
Jos vaikka ens vuonna sen oman pikkusen sais :) Tai no täs kierros menis niukille, et tuleeko tän vuoden puolella, mutta ei me nyt niin aktiivisesti kuitenkaan sängyssä touhuta, et vois osua oikeeseen aikaan :) Kesäkuussa alkaa sit oikeen yrittäminen yrittäminen, nyt vähän tjottaillaan, tavallaan... :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Hei!

Minäkin voisin hypätä tänne, eli Lauriska, 27v., kp 17/32, yk 6.

Mulla kyllä saattaa olla mahku vielä 2013-vauvaan, kun LA ois 26.12., jos tästä kierrosta tärppää. Mut siltikin kyllä toivoisin, et syntys 2014:n puolella. En siihen tärpin mahikseen nyt niin usko, niin uskallan liittyä :)

Huomenna ois laskennallinen ja kaapissa on pari ovistikkua, niin taidanpa testailla, mitä ne näyttää. Kahessa viime kierrossa oon saanu ovisplussan just tällä kiertopäivällä :) ovistuntemuksia on ollu pitkin viikkoa, ja mukaisesti on makuuhuoneessa toimittu ;) Mites teillä muilla muuten on nuo ovistuntemukset? Alkaako ne kauan ennen varsinaista ovista, vai onko ne just sillon oviksen aikaan? Itellä tuntunut nippailua ja jomotusta kp 12 lähtien, mut sitte semmosta selvää tuntemusta, että nyt se munasolu irtos, en oo koskaan saanu.

Missy Piggy, mahtava homma tuo ovisplussa! Onko nuo kaikki samana päivänä tehty, kun noissa puikoissa ei oo tasavahvat viivat, mut digi kuitenkin hymyilee? Eiköhän sitä digiä ole uskominen, mut aika jännä et tulee noin eri tuloksia. Taitaa kertoa, että noiden tikkujen tulkintoihin on hankala aina luottaa..
 
Viimeksi muokattu:
Lauriska: Tervetuloa! :) Ennen tätä yrityksen alkamista en ole merkannut edes menkkoja kalenteriin, saati sitten seuraillut mitään ovistuntemuksia lainkaan. Nyt hieman yli kolmen kuukauden yrityksen jälkeenkään en kyllä huomaa oletetun ovulaatioajankohdan tienoilla mitään normaalista poikkeavaa. :(
 
Eihän niitä ovistuntemuksia kaikilla ole. Itekkään en ennen tätä vauantekoa ennen ees tiennyt, että ovulaation voi tuntea. Eli nuo mun tuntemukset ei tosiaan kovin vahvoja, mut nyt osaa liittää nuo pienet nippailut ovikseen. Jotkuthan pystyy tunteen, että kummalta puolelta se munasolu aina irtoo, mut itellä ei oo kyllä hajuakaan moisesta, mun mulla nippailee aina vuorotellen kummaltakin puolelta. Kaikki naiset taitaa tässäkin asiassa olla omanlaisiaan :)
 
Mäkin haluun tulla tänne! Eli Henrietta, 26v. Yk 6, kp 24/ 34
Mä en myöskään tunnista ovisoireita itselläni, se on harmi! Rupeen olee jo epätoivoinen kun en saa CB:n digiä hymyilee ja kiertopäivä jo noin paljon, viivat oli tikussa melkein tasatummat mutta hymyä ei tullu..
Voihan se olla etten sitten ovuloi ollenkaan....
 
miss_piggy
Lauriska: Joo siis tänään nuo on tehty kaikki, ja samaan aikaan, eli dippasin samassa pissakupissa. Itekki ihmettelen, ku musta tuo cb:n digin viivat on tosi erivahvuiset eilen siinä digissä oli vahvempi viiva, ja silti tänään antoi sitte sen hymynaaman. Liuskat vielä tuosta vähän tummui, otin tuon kuvan aika pian kuivumisen jälkeen, mutta kai tässä nyt joku ovis sitte on vaikka ihmeellistä se onki :D
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle lihavoituna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

LAUANTAI 6.4.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKTJOT

:confused:
miss_piggy3142/??9

:whistle:
Henrietta-2624/346
tarana2521/26-2813

:heart:
Lauriska2718/326
Paloma842814/??2X
jonnamo2011/30-332

:headwall:
Alexandra89239/28-304

JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
miss_piggy1

HILJAISET HAAVEILIJAT:

NimimerkkiIkäNimimerkkiIkä

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
 
Henrietta, mahtavaa, että sait oviksen bongattua! :) meitä onkin täällä jo muutama jännäilijä. Mullekin tuli eilen yhtä vahvat viivat ovistestiin, joten saa laittaa listoille dpo 0 tälle päivälle. Kiva kun on jännäilykavereita :D

Miss Piggy, tutkimattommia ovat testien tiet :) mut kylhän sulla ovis varmasti on kun kuitenkin nuo testit sitä hormonia löytää.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Heips kaikille!

Mä siirryn kans tänne tuolta "The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14 - ketjusta". Eli tiedot listalle 7.4.2013 sar1ta.................22............... ..kp 14/27-29....................yk 2

Ihan "kauheeta" tää kuumeilu ku tuntuu et missä vaa on ja joka paikassa on nyt vauvoja tai raskaana olevia ihmisiä. Onko muilla samoja fiilareita? Ehkä alkaa vaa pää pehmenee tästä kuumeilusta? :LOL:

Lisäys: Tajusin just et jos nyt tästä kierrosta hyvällä onnella plussaisin niin laskettu aika olis menkoista 30.12.2013. Ehkä se ei nyt haittaa? :p
 
Viimeksi muokattu:
Niille ketkä ei tunne ovista, niin kiittäkää vaan onneanne. Mulla oviksen aikaan alkaa tuntua neuloamaista pistelyä alavatsassa ja jos oikeen paha kierto niin toisinaan jomottelee jompaankumpaan munasarjaan. Mut mulla onkin ollu endoepäily jo parisen vuotta voimassa. Joskus kipujen ollessa pahimmillaan piti vetää arsenaali kipulääkkeitä ja lämpötyynyjä alavatsalle.
Nyt jostain syystä mennyt viimeaikoina vähä paremmin. thank god! Aikasemmin ei paljon tehnyt mieli peittoa heiluttaa oviksen aikoihin, just noitten kipujen takii.

Tässä olis päivitetyt tiedot toho taulukkoon:
Paloma84 28 14/30-35 yk2 (tjot)
 
Sar1ta, teretulemast! Ei se varmasti haittaa et LA vois olla tämän vuoden puolella. Itellä sama tilanne :) aattelin vähän niinkin, että nyt jos liittyy tähän 2014-pinoon, niin sitten saakin vauvan vielä tänä vuonna :LOL: Ehkäpä tämmönen käänteispsykologia toimis, kun greippimehu, ovistestit, punaviini tai tyyny lantion alla ei oo vielä auttanu ;) Vauvat on kyllä itelläkin koko ajan mielessä, mikä on välillä aika ärsyttävääkin. Vauvamahat ja muitten vauvat huomaa kyllä nyt ihan eri tavalla kuin ennen.

Paloma, oviksen tunteminen ei näköjään ookaan aina niin hyvä juttu :( onneksi sulla on kuitenkin jo helpottanut nuo oviskivut :) ei varmasti oo mistään kotosin, jos ei oviksen aikoihin pysty kulujen takia vauvantekoon!
 
Lauriska: No ei se kaikilla tämmöstä oo. Mulla siis ollu parisen vuotta epäilynä endometrioosi, mut mitään vahvistettua diagnoosia ei viel ole. Eri lääkäreiltä oon kyllä saanut kehoituksen alkaa lapsen tekemiseen, ihan vaan varuiksi. Hormonaalista ehkäisyä en ole käyttänyt vuosikausiin. Ei sopinut mulle. Viimeinen minipillerikokeilukin viime vuonna lisäsi vaan migreeniä, niin että katsottiin parhaaksi lopettaa nekin. Kyllä noi oviskivut vielä kärsii, mut menkkakivut onkin sitten jo ihan from hell! Et kun saadaan taloonrakennus siihen malliin ,että uskaltaa yrittämisen aloittaa tosissaan, niin kyllä sitä toivoo ,että nopsaan raskautuis, ni ei tarvis menkoista vähään aikaan kärsiä.

Oviskivut on kyllä joo helpottanut niistä pahimmista. En tiedä sit mikä autto; ruokavaliomuutos vai homeopaattiset lääkkeet XD
 
miss_piggy
Ei mullakaan muuten aina tunnu tuo ovis, jos en tikuttais niin saattais mennä ohi. Ja itehän en kans tyyliin vuosi sitte vielä ees koskaan tarkkailu milloin ovis on, en tikutellu ja olin sen verran tyhmä että en tajunnu sitäkään, että tosiaan ainoat päivät tulla raskaaksi on silloin oviksen aikana.. Sitä se teettää ku syö 10 vuotta pillereitä ja sitte onki kierto sekasin ja sitä rataa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle lihavoituna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

SUNNUNTAI 7.4.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKTJOT

:confused:
miss_piggy3143/??9

:whistle:
Henrietta-2625/346
tarana2522/26-2813

:heart:
Lauriska2719/326
Paloma842815/30-352X
sar1ta2214/27-292
jonnamo2012/30-332
Alexandra892310/28-304

:headwall:

JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
miss_piggy2
Lauriska1

HILJAISET HAAVEILIJAT:

NimimerkkiIkäNimimerkkiIkä

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä