Esikoinen vuodelle 2014

Ya 09/2011

Huomentapäivää! :)

Ihanaa, alavatsa alkaa rauhoittua. Siellä jomotti ja viilteli eilen välillä niinkin lujaa että piti oikein ihmetellä mutta nyt on enää jotain ihan pientä tylppää nippailua jäljellä. Eilen puoli kolmen aikaan aamuyöllä vessapaperiin jäi pyyhkiessä rusehtavaa limaa, ja pari tuntia siitä alkoi omituinen ruskea tiputteluvuoto. Tai siis ei se nyt oikein tiputtelekaan muttei tuhrustakaan... 5,5h "yöunien" aikana siteeseen oli tullut kaksi ruskeaa tippaa. Mulla ei vielä koskaan tähän ikään mennessä ole ollut tiputtelu- tai välivuotoa :O Toki menkat alkaa vähän rusehtavilla tipoilla mutta tunti ekoista tipoista ja *FLOSH!* ja punaista tavaraa tulee virtanaan :LOL: Näemmä nännit on kipeytyneet yön aikana. Vähän kyllä hämmentää että mitä kenkkuilua tämä nyt on, ikinä ennen ei tällaisia vaivoja ole ollut. Voiko olla että Terolut tekee nyt kaiken tämän kun aiemmin se ei ole aiheuttanut mitään oireita? :confused:

Oli mitä oli, menkkoja odotellessa. Nyt on kp20 ja dpo6 eli jos kierto menisi loppuun saakka oppikirjan mukaan, menkkojen pitäisi alkaa 2.5. Saa nähdä pitääkö sortua tekemään raskaustesti jo sitä ennen, pitääkin olla tällainen hätähousu että kaikki pitäisi aina tietää HETI. Plussaahan sitä toivoisi :heart: Toivotaan parasta! :)
 
YA 08/2012
Omaa napaa: Kyllä mä seuraan teijän juttuja, mutta energiat jotenkin ihan lopussa töitten ja koulun takia.
Ovista ootellaan kp 11 meneillään... Tulis nyt.... Oon seonnu niitten tikkujen kanssa. Teen päivässä ainakin yhden testin (pahimmillaan 3) ja ennen tein niitä vaan varmistaakseni epäilykseni... Nyt teen niitä "jos vaikka en vaan tajua"- asenteella...
Ehkä tää nyt johtuu vaan mun superväsymyksestä ja siitä, että kaipaan jotain mistä iloita ja jännittää... Jotain muuta ajateltavaa, kun normi arki...
Nyt ei päässä liiku kun väsymys |O
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



PERJANTAI 26.4.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT


miss_piggy3162/??902/2012


Alexandra892329/28-30401/2013X
Memmo2622/30-407
dream_on2422/??6
Mayinka3021/??109/2011


mmini2317/28-90201/2013
nalli2917/282
tarana2516/2614
Heilanga3014/34-??4
pantera2013/27-33908/2012
kukkurukuu2412/25-31708/2012
mutantti3310/27-29401/2013


Paloma84287/30-353X
Henrietta-267/34-377
sar1ta227/27-293X
Lauriska277/327
maamis215/??2X
jonnamo205/30-333
hopess224/27008/2013

----------------------------- 30 --------------------------------

----------------------------- 20 --------------------------------

----------------------------- 10 --------------------------------

----------------------------- 0 --------------------------------



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
Alexandra891330.4
dream_on10
Mayinka72.5
miss_piggy630.4



HILJAISET HAAVEILIJAT:

Piitu85



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
 
Viimeksi muokattu:
DPO13 & KP29/28-30 ja negaa näyttää... Neljänä viime yönä olen herännyt juomaan ja/tai vessaan ja viime yönä taas herätessäni oli maha aivan tajuttoman kipeä. Luulin oksentavani, mutta selvisin sentään takaisin sänkyyn ilman posliinin halailua. Rintojen ulkosivut ovat nyt arat, että eiköhän ne menkat sieltä tänään tai viimeistään sunnuntaina ilmesty. Su-aamuna testaan seuraavan kerran, jos ei menkkoja kuulu...
 
Mäkin voisin ilmottautuu esikoista yrittämään, ikää 21v, kp 5 / ??, yk 2, tjot. on nyt ehtinyt pillereiden jälkeen olla kahdet luomumenkat, kierron pituudesta en siksi osaa vielä sanoa. ekat kaks kiertoo on heittäny melkeen 10 päivää pituudessa, toivottavasti pian tasaantuis.
 
Henrietta-: Toivotaan, että nää oireet nyt tarkottaisi sitä itseään. :whistle:

Tänään kp30/28-30 saakin sitten jännätä oikeen urakalla koko päivän, että alkaako ne menkat vai ei. Hitto ku mulla ne ei anna mitään merkkejä itsestään etukäteen tuon tissien arkuuden lisäksi. :(
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



LAUANTAI 27.4.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT


miss_piggy3163/??902/2012
Alexandra892330/28-30401/2013X


Memmo2623/30-407
dream_on2423/??6
Mayinka3022/??109/2011


mmini2318/28-90201/2013
nalli2918/282
tarana2517/2614
Heilanga3015/34-??4
pantera2014/27-33908/2012
kukkurukuu2413/25-31708/2012
mutantti3311/27-29401/2013


Paloma84288/30-353X
Henrietta-268/34-37708/2012
sar1ta228/27-293X
Lauriska278/327
maamis216/??2X
jonnamo206/30-333
hopess225/27008/2013

----------------------------- 30 --------------------------------

----------------------------- 20 --------------------------------

----------------------------- 10 --------------------------------

----------------------------- 0 --------------------------------



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
Alexandra891430.4
dream_on11
Mayinka82.5
miss_piggy730.4



HILJAISET HAAVEILIJAT:

Piitu85



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
 
Viikonloppu! :heart:

...vaikka huomenna pitääkin talkootöihin. Mutta ei se mitään, on tässä sentään tämä päivä aikaa touhuta mitä tykkää :) Kroppa ei vieläkään oikein tiedä mitä se meinaa, sillä yön jäljiltä siteessä ei taaskaan ollut juuri mitään ja jos nämä on ihan oikeat menkat, niiden pitäisi kestää tämän päivän jälkeen vielä kolme päivää. Onhan niillä tässä aikaa voimistua. En vaan oikein tiedä miten laskisin kiertopäivät, jos nämä on menkat niin nythän on kp3 mutta jos tämä on vain jotain väliaikashowta niin sitten onkin kp22 dpo8. Jos nämä on menkat niin jumalan pyssyt miten lyhyt luteaalivaihe! :O Kaikki 6 päivää. Ja ehkä samalla henkilökohtainen kierron lyhyysennätys, 20 päivää :D
 
Viimeksi muokattu:
Mayinka, mun käsittääkseni sitä rusehtavaa vuotoa ei lasketa menkoiksi. Sitten kun tulee oikeasti verta, niin se on ensimmäinen kiertopäivä. :) Mulla on toisinaan kuukautiset alkanut viikon rusehtavalla vuodolla, jonka jälkeen on tullut normaalia kuukautisvuotoa sen 4-7 päivää.
 
Heippa kaikille! Uusi 25-vuotias täällä liittyy seuraan. Täällä kuumeilu kovimmillaan, mutta yritys alkaa vasta 4 vko päästä. On sitä kyllä odotettukin ja ei menisi päivää jolloin en mieti miksi en jättäisi jo nyt pillereitä pois. Mitä lähemmäksi ajakohta tulee, sitä enemmän ahdistaa, että eikö jo saisi aloittaa! Syynä tähän siis on tulevat häät. En voi olla raskaana polttareissa tai pitäisi selitellä jotain mielenkiintoista ;) Häissä en aio juoda alkoholia, mutta en haluaisi olla pahoinvoiva. Jos siis tulisi lottovoitto ja heti raskautuisi niin siksi pitää vielä odotella 4 viikkoa. Kierto ennen pillereitä oli mitä sattuu, että sitä sitten odottaen. Jos jostain syystä se sattuisi olemaan sama kuin pillereiden kanssa, ovulaatio sattuisi mukavasti hääpäivälle :) No saa nähdä kuinka käy. Oon sellanen stressipallo, että liekö koskaan tulen raskaaksi kun stressaan kaikkea koko ajan. Pitäisi osata tjottailla, mutta ei hemmetissä tule onnistumaan multa. Ja tulen todella kokeilemaan ainakin noita ovistikkuja koska haluan käyttää kaikki mahdolliset keinot :D Tilattiin just miehen kanssa vähän raskaustestejä ja ovistikkuja kotiin ja alkuviikosta kolahtavat postilaatikkoon. Jee. Olen suunnitellut jo kaiken valmiiksi ja tiedän tasan tarkkaan mitä kaikkea ostan vauvalle :) Tää siis koituu kyllä mun kohtaloksi kun sitä raskautta ei tulekaan ja haaveilut on haaveiltu jo niin pitkälle. Toivossa on hyvä elää ja aika näyttää. Kumpa se aika olisi jo nyt!

Eli sivusta seuraan kunnes aikani koittaa... Yrittäkää nyt sanoa jotain lohdutuksen sanoja, että selviin seuraavasta 4 viikosta. Toivoa on myös aikaisempaan lopettamiseen jos ne hemmetin polttarit nyt vaan tulis. Oon laskelmoinut että ne on 18.5 eli keskellä mun pillerilevyä joten no can do. Oon myös todella uusi näissä kaikissa limoissa ja muissa, mutta mielelläni puhun niistä kunhan pääsen tosi toimiin :D Ovulaatiota en ole koskaan bongannut, mutta osaako joku sanoa voiko sen tuntea myös pillereiden kanssa? Koska kaksi edellistä kiertoa on kyllä selkeesti tuntunut selkäkipua ja muuta. Siis koska olen miettinyt asiaa, ennen en ole kiinnittänyt huomiota. Mulla myös törkeitä välivuoto ongelmia pillereiden kanssa joten todella odotan pääseväni niistä eroon lopullisesti. Mulla on 1vko kuukaudesta jolloin ei ole vuotoa :/ todella rasittavaa.

Meillähän tosissaan mies toivoo lasta enemmän kuin minä :) Mä oon vähän jarrutellut koska en ole mikään maailman lapsiystävällisin ihminen. Omat lapset kyllä haluun, mutta olen antanut muulle maailmalle kuvan että en ole tekemässä lapsia pitkään aikaan ja hyvä niin! Mut siis hiljaisiin haaveilijoihin niin ei tarttee päivitellä vielä. Tulipas pitkä viesti, toivottavasti ei puuduta :/

Kovasti onnea kaikille raskautumiseen ja muistakaa nauttia ;) Mä niin kovasti jännään täällä jo teijän testailuja !
 
miss_piggy
Dpo 7, voi vitsi että aika matelee. Tosin en usko yhtään että olis tärpännyt. Eipä sitte muutaku leuka alhaalla koti uusia pettymyksiä ja lapsettomuuslääkärin vastaanottoa :)
 
Heissan kaikille!

Omanapailua: kp 23 ja ei ovis pongausta! Aloin jo miettiä että olikohan se mun kp 19 testi plussa otin siitä kuvan, ja nyt oon tarkistellu sitä että onkohan vai eiköhän oo :) miehen mielestä viivoissa ei ole eroja mutta mun mielestä on :D nooh jokatapauksessa ovistestit ja pari r.testiä pakattu mukaan! Nyt kohti lentokenttää ja lämpöön! Palataan parinviikon päästä <3

Plussa tuulia ja hirmuisesti tsemppiä kaikille <3
 
Tervetuloa uusille!

Täälläkin aika matelee... Yritän sinnitellä testaamisen kanssa sinne asti, kun menkat pitäisi alkaa. Eli reilu viikko vielä!

Kyllä sitä taas on tajunnut, kuinka typerästi tämä vauvakuume on ajoittunut. :D Mulla on ajatuksena opiskella vielä vaikka kuinka pitkään, mutta haluan ensimmäiset lapset kuitenkin alle kolmikymppisenä. Kuvittelen olevani joku superihminen, joka jaksaa opiskella ja hoitaa lapsia samaan aikaan. Ehkä musta vielä paljastuu sellainen superihminen! Rahatkin pitäisi riittää. No, nämä asiat näkee sitten ja järjestyy toki jollakin tavalla. :)
 
Viimeksi muokattu:
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



SUNNUNTAI 28.4.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT


miss_piggy3164/??902/2012
Alexandra892331/28-30401/2013X


Memmo2624/30-407
dream_on2424/??6


mmini2319/28-90201/2013
nalli2919/282
tarana2518/2614
Heilanga3016/34-??4
pantera2015/27-33908/2012
kukkurukuu2414/25-31708/2012
mutantti3312/27-29401/2013


Paloma84289/30-353X
Henrietta-269/34-37708/2012
sar1ta229/27-293X
Lauriska279/327
maamis217/??2X
jonnamo207/30-333
hopess226/27008/2013
marjaana87255/31-377
Mayinka303/??209/2011

----------------------------- 30 --------------------------------

----------------------------- 20 --------------------------------

----------------------------- 10 --------------------------------

----------------------------- 0 --------------------------------



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOJännäpäivä
Alexandra891530.4
dream_on12
Mayinka92.5
miss_piggy830.4



HILJAISET HAAVEILIJAT:

Piitu85
_Lilja_



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPlussannut
 
Viimeksi muokattu:
Itse en näe ylemmässä mitään, vaikka luonnossa ainakin olin näkevinäni jotain. :ashamed: Alemmassa, muokatussa kuvassa kyllä näen selvästi kaksi viivaa. Olenko tullut hulluksi? Kaunistelemattomia mielipiteitä toivoisin teiltä! :)



Liljalle tervetuloa! :wave:
 
Hei! Minäkin voisin liittyä tähän ketjuun. Tiedot olisi seuraavat: Ikä: 25, kp 5, 31-37, yk 7. ELi tovi on jo kuumeiltu toisessa ketjussa, mutta ajattelin liittyä tänneki :) Meillä ei miehen kanssa ole paljoa otettu stressiä tästä vauva-asiasta, eli enemmänki sillä TJOT-meiningillä Tosin aina oletetun ovulaation aikoihin yritetään erityisesti. Vauva olisi silti todella tervetullut ja toivottu.
 
Pikainen omanapa: Oli ne menkat. Meikäläiselle saa siis päivittää maanantaille kp4 yk2! Kiva vaan ettei tämä ollut jotain välivuotoa, eipähän tarvi odotella enää oikeita menkkoja tuleviksi ennen kuin pääsee taas odottelemaan ovulaatiota ;)
 

Yhteistyössä