Lääkärin puheilla käyty. Suunniteltiin jatko. Mies sai lähetteen simppatestiin (yths ostaa palvelun felicitakselta, eli se on meille ilmanen, jippii!!) Mulle suunniteltiin ens kiertoon seuranta. Meen ekan kerran n.kp11 ja sitte siitä mahdolliseen ovikseen saakka seuraillaan. Sitte otetaan loppukierron hormoonikokeet, yleinen verenkuva ja uus kilppariarvo (se kun oli koholla viimeksi...). Gyne onneksi ultras mut ja sano, et limakalvonpaksuus ja oikee munasarja viittais siihen et ovis on tosiaan tapahtunu viikko sitte (kuulemam ei voi olla varma kuitenkaan). Lisäksi kohdussa oli vähän nestettä, joka sopis myös oviksen jälkitilaan. Mitä luulette, jos tärppi ois käyny, niin
oisko gynen pitäny jo nähdä se nyt tasan viikko oviksesta? En huomannu sitä siltä kysyä, mutta tyhjähän se kohtu kyllä oli
Nyt vain kovasti toivon, että se ovis ois tosiaan ollu ja menkat tulis ens viikolla, et päästäis käsiksi seurantakiertoon.
Kysyin ultran jälkeen et voisko olla jotain PCO:ta (apua,kirjotetaanko se noin?!), jonka takia mun kierrot on näin pitkät ja epäsäännölliset. Eivät kuulemma munasarjat yhtään siltä näytä, huh siitä. Gyne veikkas et ovuloinnissa saattaa silti nyt olla jotain pielessä ja apuun luultavasti otetaan clomit, mut tutkitaan eka kunnolla.
Näillä mennään, ootellaan menkkoja ja seurantaultria. Mies vie varmaan näytteensä tällä viikolla, mutta saadaan kuulemma senkin testin tulokset vasta maaliskuun puolivälin paikkeilla kun mun seuraavaki kierto on ohi ja verikokeet yms otettu. Gyne haluaa kuulemma antaa tulokset kasvokkain, et voidaan jutella siitä...joo, tavallaan ymmärrän, mut raivostuttavaa oottaa 2kk! Anteeksi omanapaisuuteni..on ollu vähän semmonen omanapainen päivä tutkimuksineen.