<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Pitkästä aikaa ehdin lukemaan teidän juttuja :) Ihanaa huomata, että niin monilla alkaa tapahtua, edes jotakin pientä edistystä :) Toivottavasti tämä vuosi toisi tullessaan meille kaikille sen pikkuisen, tai edes sen raskauden vaikka ens vuodelle syntymä menisi.

Itse niin toivoisin sitä plussaa äkkiä et syntyis tän vuoden puolella. Lähipiirissä ku on tulollaan tänä vuonna vauvoja, olis kiva ku pikkukylässä asutaan niin serkukset pääsisi samalla taksilla kouluun ja olis samalla luokalla jne. dpo 5 ja luulen et huti meni tälläkin kertaa. Tkutin oviksen, hymynaama pärähti 6 päivä. Pupuiltiin 3 päivä, 4 päivä, 6 päivä,7 päivä, 8 päivä ja 10 päivä. Luulisi näide talletuksien riittävän jos on onnistuakseen.... Seuraavat menkat ku alkaa niin samalla alkaa myös mun laihis. 10 kiloa pois.
 
Vilijonkka toivotaan että ne tissit ettei kipeydy on hyvä, koska mulla se on huono merkki, kun kipeytyy.

Ja en varmaksi tiedä mikä kp on menossa. Olisiko joku 26-27. Kalenteriin merkkasin vaan menkkojen alkamisen. Sitte kun uudet menkat alkaa niin lasken miten pitkä kierto tuli.
 
Viimeksi muokattu:
Miss piggylle plussatuulia ja pikaista viivan vahvistumista! Kyllä tää nyt voisi olla sitä itteään:)

Panteralle tätipahoittelut:hug:


Taukoilu täältä ei välttämättä ole huono ajatus.. Vaikka vertaistukena tämä paikka onkin ykkönen. Kuitenkin tuntuu, että asian ympärille jää turhaksi vellomaan, jos tiedätte mtä tarkoitan. Itselläni arki on niin kiireistä töineen ja harrastuksineen, että päivät kuluvat oikein mukavasti. Viikonloppuisin olisi tarkoitus opiskella, mutta niin vaan löydän itseni palstailemasta tai googlettamasta "miksi en tule raskaaksi" tms.:D

Meillä minä olen kuumeillut jo pitkään ja viime kesänä sitten lopetimme ehkäisyn, josta asti joka kuukausi olen kuvitelllut raskautuvani. Mies on ollut touhussa mukana, mutta enemmän asenteella tulee jos on tullakseen. Vuoden alussa kun saimme plussan, olimme molemmat onnesta soikeina ja huonostihan siinä kävi. Nyt sitten mietimme jos hakeutuisimme yksityisen kautta jo tutkimuksiin.

Tähän asti olen enmmän yksin pettynyt ja surrut kuukautisten alkamista ja mies on stempannut ja lohduttanut ja uskonut että pian nappaa. Eilen sitten herra kotiutui saunaillasta, jossa kolmelle miehelle oli tulossa lapsi. Oli niin surkea näky kun tuli herättämään ja kysymään miksi me ei ikinä saada lasta.. Olivat vielä kaverit kehuneet, että raskaus alkoi heti ehkäisyn lopetuksen jälkeen, eivät toki tiedä yrityksestämme. Sain vuorostani lohduttaa, että kyllä meillekkin vielä.

Tälläistä avautumista tänään, mutta ollaanhan onnellisia kun meillä on rakkaat kumppanit? Ihanaa ja rauhallista sunnuntaipäivää!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Miss_Piggy onko uutta? Vautsi jos sulla ois tärpänny! Kyllähän se haamuilu jo aiheuttaa jännitystä...

Itselläni ei ole mitään uutta... ovista odotellessa... Päätin etten tikuta tässä kierrossa lainkaan, tunnistan ovioireet parhaiten itse. Josko se myös vähentäisi stressaamista asiasta..
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Huomenta kaikille! Onhan sitä testailtu, tai olin yövuorossa puoli viiteen, ja aamulla heräsin veskiin joskus 11 aikaan niin en jaksanut vielä tikutella, sitte pari tuntia myöhemmin parin tunnin pidätyksellä koklailin taas dippailla, ja tämmönen tuli:



Huiiiii.... jännää! :D Tilasin digin joka tulee postilaatikkoon ens viikon aikana, sitte tietää oikeesti että onko siellä joku kotona :)
 
Pantera: hmm..no mut saattaa olla, et laskurin päivät ei oo pitäny paikkaansa, mulla ei ainakaa toimi kyllä oviksen ajottaminen niillä. Mulla pidempi luteaalivaihe niin laskurit kertoo aina oviksen olevan myöhemmin...toivotaan et kysymys ois jostain ihanasta kuitenki <3 ootko ajatellu, et alottaisit tikuttelut jossain vaiheessa, niin saisit varmuutta :)? tsemiä! toivotaan, et se on hyvä merkki ku vuoto on kerran loppunu!

Kali: älä murunen huoli. Mä tiedän, et täältä sivusta on hyvä huudella, mutta musta teidän tilanne näyttää hyvältä, enkä välttis oisi kiireella tutkimukseen menossa (se kun ikävästi maksaa :( ). Keskenmeno on inhottava ja tosi kurja juttu, eikä sitä kenenkää kohdalle toivo, mut raskauduitte jo (en tiä, musta se on jo!?) puolen vuoden paikkeilla ja vaikka nyt kävi kurjasti, se oli vaan tällä kertaa ja ens kerralla käy paremmin :D oon siitä ihan varma, pian te vaavin saatte! toivottavasti et loukkaannu mun sanoista, mut yleensä vaativat tutkimuksissa, et vuosi on yritystä takana, ennen ku alottavat mitää selvittelemään..vuosi kun saattaa mennä hyvin vaikkea vikaa oiskaa (tämä munkin pitäisi muistaa, kun tällä hetkellä tää meidän vuoden yritys tuntuu ikuisuudelta). Tiedän, että omaa tilannetta on vaikee ajatella objektiivisesti, kun tunteet on niin vahvasti mukana, mutta teillä käy tärppi varmasti ihan pian. Tsemiä sinne :)

M_P: siellä se vaavi on rakennuspuuhissa, ihanaa <3

Hydrangea
: hieno juttu!! onko tietoa, onko limis millanen, ootko ollu seurannassa? oi kumpa <3

Täällä on pupuiltu, pupuiltu ja pupuiltu...joo, tikutin sen plussan jo melki viikko sitten mutta ku pelkään etten ovuloinu, niin pitää varmistaa et varmasti on ajoitus kohillaan jos ovuloinki myöhäs..ja mikäs tässä, mukavaahan se on :D nyt treeneihin.

ai niin, oltiin miehen kans eilen katsomassa se Selviytyminen, siitä tapaninpäivän tsunamista tehty leffa. Siinä kerrottiin yhden lapsiperheen tarina. Suosittelen!!! monesti kyynel vierähti poskelle, oli tunteellinen leffa.
 
Vilijonkka, ei oo tässä kierrossa ultrattu enää toistamiseen. Lääkäri kyllä senkin vaihtoehdon antoi, mutta kun tilanne näytti niin epätoivoiselta, niin ajattelin että en enää jaksa raahautua ultraan itseeni toista kertaa kiusaamaan. Ei ne käynnit aina vaan niin kivoja ja halpoja ole. Toivottavasti tää olis nyt oikea ovis. Vielä en uskalla juhlia, kun oon vääriä plussia/lähes plussia saanut aiemminkin pco:n takia. Huomenna ajattelin vielä tikuttaa ja seurailen lämpöjä. Viime kierrossa kun ovuloin ekaa kertaa, niin lämmönnousu oli todella selkeä. Toivottavasti siellä olisi ahkerat pupuilut tuottanut tulosta ja saisitte unohtaa tutkimuksiin menon. :) Mä niin kanssa toivon, että meilläkin vihdoin onnistais. Alan olla niin väsynyt tän projektin kanssa...
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Täällä alko tuhruttelut. Osasinkin niitä odottaa. Yk12 kännistyy nyt parin päivän sisällä. Yleensä tuhruttaa n. kolme päivää ja sitten alkaa vuoto. Jään taas enemmän taka-alalle.. koska en ennää jaksa. :( Tsemppiä teille kaikille yrityksessänne.
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 14.1.2013

kultsipallo...............20...................kp 51/28........................yk 11
tuttikeiju...............22...................kp 44/28-35.......................yk11
slallu.....................25..................kp42/28-41.........................yk3




Miss_piggy..............31...................kp40/29............................yk8
buffy......................23...................kp 31/28...........................yk 9



Enna_.......................28.................kp29/35..........................yk5
ralliruutu..................23...................kp 27/28.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 26/30-44?.............TJOT/yk 5
Vilijonkka..................27...............kp 25/29-35........................yk 10
Leonella..................28..................kp 24/28..........................yk 4
Iia-Maria......................................kp 24/28-31...................yk3
Miuyy........................22...............kp 21/28..........................yk 4




Luna 85.....................27................ kp 15/35-38..................yk 10
Lullaby89................23....................kp 15/31-36..................yk 15



Henrietta-.............. 25..................kp 10/33...........................yk 4
jjennaa...........................................kp 9/34........................yk8
Fiinaliina................23......................kp 9/33........................yk6
maimai....................29...................kp7/27-30......................yk8
Kali85...................27.......................kp 7/34........................yk7
Fireweed...................23.................kp 7/27-30......................yk3
pantera.....................19.................kp 5/27-28.....................yk 6
Fuksia...................27......................kp 4/?-37......................yk2



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

miss_piggy dpo 11
Pantera dpo 9
Miuyy dpo 7
Vilijonkka dpo 6



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Meri__
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4
Lemondrop 21.12. yk1?
Dana 22.12 yk17
Kali85 2.1.13 yk6 (km)



 
Hei vaan! Hiljaiseloa täälläki vietetty nyt. Äiti mulla sairastunu niin sitä menny hoitaessa. Sori vaan! No eipä kyllä kukaan oo huomannukkaa, että en oo kirjotellu vähään aikaan.. :D
Huomasin äsken, että näkyy menkat taas olevan myöhässä. En oo yhtään koko asiaa edes ajatellu ku tuo äito on huolettanu. Ei mulla kyllä ole oireitakaan. Joka kuukausi näkyy menevän kiertopäivän yli???
 
11.1.2013, eli perjantai iltana meni mulla viimeinen tero. Eli mikäli se 3 päivää pitää paikkaansaa, niin pitäis kuukautisten alkaa tänään tai sitte huomenna. Yleensä mulla on tosi kivuliaat kuukautiset, mutta nyt kun ovat olleet pois kuvioista yli puolivuotta, niin voin vain kuvitella millaset kivut tulee olemaan. Vielä ei ole kipuja alkanut, mutta menkkamaisia tuntemuksia on kyllä ollu eilis (sunnuntai) illasta alkaen. Sellasta ihan pientä kipristelyä, ei niinkään kipua mutta jotain sen tapaista kuitenkin. :D

Mulla on noita clomeja nyt neljään kiertoon, eli siis 20tbl. Ajattelin että tässä ekassa ja vielä toisessaki kierrossa otan sen 1tbl/pv kp3-7, ja jollen löydä tikuttamalla ovista, niin sitten kolmannessa kierrossa otan sen 2tbl/pv kp3-7.

Ainaki mitä oon ihmisten kokemuksia clomeista lukenu, niin lähes kaikilla se on auttanu jo viimeistään kolmannessa kierrossa, ja niillä joilla ei ole kolmen kierron sisällä auttanu, niin ei ole auttanu sitte ollenkaan. Toki löytyy niitäki joilla clomeista on ollu apua vasta useamman kierron jälkeen.

Noh, saa nähdä. Jos kävis vaikka niin ihana tuuri, että ei tarttis toistakaan kiertoa alottaa.. :) Tiedättekö muuten, että miten on, jos ehtii alottaa terot, ja sit teron jälkeen kuukautiset ei alakkaan, ja saa plussan.. Vaikuttaako vauvaan?
 
Miss_piggy: Onnea! =)

Hydrangea: Kyllä tuo ovikselta näyttää. =) Olen huomannut, että aina ei kannata uskoa, jos lääkäri sanoo, että tässä kierrossa ei ovista tule. Jotenkin useimpien lääkäreiden päähän mahtuu ainoastaan se ajatus, että oviksen pitää tapahtui kp 14-16 ja näihän se ei monenkaan kohdalla ole.

Täällä on kp 29. Ovis saattoi olla viime viikolla. Talletuksia tehtiin, mutta usko onnistumiseen on melko matala.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Miss_piggy Onnea :)

Hydrangea Oi oi onnea oviksen bongauksesta, toivotaan et nyt alkaa tapahtumaan ja tarttuu matkalainen sulle myös :heart:

Mulla on nyt ollut jotenki erilaisen tuntunen kierto :confused: mutta ei kai ne aina samanlaisia oo... Keskiviikkona pitäs tädin tulla kyläilemään, oviksen ajankohdasta päätellen.. Toivon niiiin paljon et jäis tulematta.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja paljon plussatuulia :heart:
 
Täällä negapettymykset vaihtu helpotukseks ku täti ei viivytelly pidempään, tänään siis1/33-41. Oon melko varma mut jos tää kierto on taas lyhyempi ni vois olla että ovuloin vaan toiselta puolelta. Tikuttaa aion että tietäs etes vähän.
 
Viimeksi muokattu:
Slallu, harmi, että sieltä täti kuitenkin tuli. :( :hug:

Tänään oon niin täynnä positiivisuutta, että uskaltaiskohan sitä pienen itsesäälissä rypemisen jälkeen listoille takaisin. Vilijonkka ihana, jos viitsit lisätä mut. Tänään maanantaina siis:
Hydrangea...............26..................kp 26/31-44......................yk11/ya1/2011 ja dpo 0
 

Yhteistyössä