<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

vilijonkka, kerran oon kierron tikuttanu, mut sitte ku tikkuun tuli plussa, ei hommista tullukkaan mitään, kun "oli pakko". :/ mä en oo nyt pahemmin oireita kyttäilly, mutta jatkuva närästys, väsymys ja jatkuva pissahätä on alkanu sen vuodon alettua. Mahakipuja oli eilen jonkinverran. Ja nyt tässä ajellaan landelta kotiin, niin huomasin et matkapahoinvointi yli 10v jälkeen taitaa tehdä paluuta. Vai voiskohan olla jotain muuta? ;) kotona on yks apteekin testi, mutta odottelen suosiolla loppuviikkoon, ennen kun testaan (oikeasti ku menkkojen piti alkaa sillon vasta)

MP:lle onnittelut ja paaaaaljon liimaa pikkuiselle<3
 
miss_piggy
Hydrangea:Milloinhan sitä uskaltais :D Kyllä sinne jo vähän kävin kurkkimassa, ja laitoin johonki ketjuun vähän jotain :)
Soitin tänään neuvolaan, neuvolatäti varas mulle ajan keskiviikkona 30.1. ja sanoi että mieskin voi tulla mukaan. Nyt ois kuulemma menossa menkkojen perusteella rv 6. Jännä kun ei oo mitään erikoisia oireita, rinnat ei oo yhtään arat, vaan pientä närästystä ja mahassa semmonen jännä tunne. Aamulla oli taas pakko tehdä testi, jotenki haluaa varmistella ettei vaan kuvittele kaikkea.
Nyt kun sullaki on kunnon ovis niin ei muutaku tositoimiin! :D

Haluaisko muuten joku ostaa multa ovistestejä?

Olis tarjolla 2 avaamatonta pakettia Sofi One Stepin testejä, toisessa 7 ovulaatiotestiä, ja toisessa 14. Liuskamallisia. Lisäks samaan kasaan heitän vielä nuo kaks Davidin ovistestiä ja yhden Wondfon One Stepin testin. Eli yhteensä 24 ovistestiä, voisin vaikka 10€:lla ne myydä ja lähettää, ilman postikuluja :)

Jos joku tahtoo, niin laittakaa vaikka yv:tä tulemaan tuonne boksiin.
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby89
Vilijonkka: Puit hyvin sanoiksi sen mitä minä oikeasti ajattelen, enkä missään nimessä loukkaannu. Lohdutit minua paljon. Uskon kyllä, että meille vauva piankin tulee! Kyllä se positiivinen raskaustesti on positiivinen asia kaikesta huolimatta. Sinulle toivoisin lämpimästi plussaa pian!

Hydrangea: Miten mahtavaa! Nyt pidetään kaikki peukut pystyssä, että tämä on teidän kierto! Positiivisuutesi varmasti auttaa:)

Miss Piggy: liimaa ja tarrasukkia matkaan!

(.) kävin tänään gynellä, tiedän, olen malttamaton. Jokatapauksessa käynti oli hyvä, rauhoitti minua, kuten kaiketi oli tarkoituskin. Gyneni on kyllä mitä mahtavin! Munasarjat siistit, johtofollia ei ollut ja aika outoa olisikin olut kun ovista odottelen vasta kahden viikon päästä. Kohdussa ei vikaa, limis paikoitellen 4-6mm, kaiketi hyvä tähän kierron vaiheeseen. Ainoa poikkeava löydös oli myoma kohdussa, joka sekin vain1cm kokoinen. Huomattavasti suurempienkin kanssa on kuulemma vauvoja tehty.. Sanoi, että loppukeväästä voidaan alkaa tutkia jo, jos ei vauvaa kuulu. Nyt siis ressittömään ovulaation odotteluun mars!
 
Viimeksi muokattu:
Jee, Hydra kiva kun tuut takaisin listoille :) kovasti teille pupuilutuulia ja tärppionnea <3

Kali Hieno juttu, että otit kommenttini positiivisesti, se oli tarkoituskin. Kiitos toivotuksista, sitä minäkin/mekin NIIN kovasti toivotaan. Niin ja perustarkastuksessa on tosi hyvä käydä, rauhottaa kummasti mieltä, kun tietää, että kaikki näyttää hyvältä. Näin on ollu myös mulla, kun pari kk sitten viimeksi ultrailtiin. Nyt vaan toivotaan, ettei pahempaa/kummempaa ilmene ja plussattomuus ois vaan ollu huonoa tuuria.. onnea siitä, et kaikki oli hyvin :)!

Pantera: pidetään peukut pystyssä!

ON: o-ou..huomenna sinne tutkimuksiin..tai niiden suunnitteluun, jaiks. Kovasti jännittää, huolettaa ja vähäsen ahdistaakin..ehkä eniten pelkään sitä, et gyne sanoo et katsellaan sitä ja tätä, eikä hommat pääse minkäänlaiseen alkuun pitkään aikaan. No, huomenna ehkä viisaampi..
 
Vilijonkka, tsemppiä ja voimia huomiselle. :hug: Luultavasti se juuri noin menee kuin pelkäätkin. Siis ensin katsellaan ja tutkitaan ja tuntuu, että hommat ei etene mihinkään. Mutta kaikki tutkimukset ovat tarpeellisia, koska on hyvä tietää mitä ongelmaa lähdetään hoitaan. Ikäväähän se olisi hoitaa tuloksetta kuukausi tolkulla jotain väärä asiaa pelkkien olettamusten perusteella. Kun selkeä lapsettomuuden syy on selvillä, niin silloin hoitojen tulokset on myös parempia. Luultavasti siis lähdette liikkeelle aukiolo- ja simppatutkimuksesta. Me naiset niin useasta syytämme näistä asioista vain itseämme, mutta tilastot kertoo, että lapsettomuuden syistä 25 % johtuu naisesta, 25 % miehestä, 25 % molemmista ja loput 25 % on selittämättömiä. Tämän takia myös miehen tutkiminen ainakin simppatesteillä ja verikokein on tärkeää. Toivottavasti huomenna asiat selkenisi ja saisitte hyvät jatkosuunnitelmat. :) Oletteko julkiselle vai yksityiselle suuntaamassa? Onko kyseessä ihan lapsettomuusklinikan ensikäynti vai käytkö vaan yksin jossain perusgynellä?
 
Mä tyhmä menin tekemään raskaustestin ja negaahan se näyttää. Dpo 7 tänään. Ei pienimuotoisintakaan haamua vajaa 3 tuntia pidätetystä pissasta. Miksi ihmisen pitää olla näin malttamaton hätähousu :(

Tos joulukuulla kävin lääkärissä ku hb on alhainen, 112 tais olla. Lääkäri kehoitti syömään rautatabletteja ja niitä olen nyt reilun kuukauden syönyt ja sehän ei ollut ollenkaan hyvä idea. Mulla on colitis ulcerosa ja arvatkaapa vaan et onko maha veriripulilla, sillä se hb ei nyt ainakaan nouse. Niin kauan, kun on hb alhaalla tai muitakaan näitä vaivoja niin tuskin raskaudun - eiköhän elimistö torju kaiken "ylimääräisen" kuorman, ainakin luulisi.

Näköjään olin jo kalenterissa edellä, ei dpo 8 vaan vasta 7.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy Onneksi olkoon!!! :)

Slallu Negapahoittelut :(

Leonella Mullakin dpo 7 kait nyt menossa ja kyllä jännittää ja tekis mieli testata. Just luin noista kaksplussan raskausjutuista että jotkut tuntevat milloin tulevat raskaaksi ja minulla oli kohdussa jännittäviä tuntemuksia viimeyönä ja niin toivon että ne olisivat kiinnittymistä :heart:

Alettiin katsomaan asuntoa kun marraskuussa tulee tästä opiskelija-asunnosta häätö mikäli valmistun ajallaan. Olisipa mukava päästä uuteen kotiin että saisi vauvan sitten sinne :saint:
 
hei,

Kirjoittelin jokunen kk sitten joillekin näistä kuumeiluketjuista, mutta silloin ei ollut vielä yritys alkanut. Mutta nyt on! Takana 3kk yritystä (tämä siis 3. kuukausi ja kohta pitäsi alkaa menkat) rennolla asenteella. Vielä ei ole mitään merkkejä ollut raskaudesta ja tod.näk uutta matoa koukkuun ensi kierrossa. Saa nähdä, kuin tässä käy :) Raskaus olisi toivottu, mutta toisaalta nautin myös lapsettomasta elämstä, kun ikäkin vielä reilusti alle 30...
 
ONNEA BUFFY!!!!! <3 <3 :)

ON: Täällä odotellaan edelleen kuukautisten alkamista terojen jälkeen.. Nyt on tullut kokonaiset 3 päivää kuluneeksi viimeisen teron ottamisesta. Vieläkään ei tätiä näy, vaikka kovasti sitä jo odottelenki.. Pelottaa ettei ala ollenkaan. Eilen oli vielä menkkamaisia tuntemuksia, mutta tänään niitäkään ei ole enää ollut.
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 15.1.2013

kultsipallo...............20...................kp 52/28........................yk 11
tuttikeiju...............22...................kp 45/28-35.......................yk11
Miss_piggy..............31...................kp41/29............................yk8





buffy......................23...................kp 32/28...........................yk 9



Enna_.......................28.................kp30/35..........................yk5
ralliruutu..................23...................kp 28/28.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 27/30-44?.............TJOT/yk 5
Hydrangea...............26.............. ....kp 26/31-44......................yk11
Vilijonkka..................27...............kp 26/29-35........................yk 10
Leonella..................28..................kp 25/28..........................yk 4
Iia-Maria......................................kp 25/28-31...................yk3
Miuyy........................22...............kp 22/28..........................yk 4




Luna 85.....................27................ kp 16/35-38..................yk 10
Lullaby89................23....................kp 16/31-36..................yk 15
Henrietta-.............. 25..................kp 11/33...........................yk 4



jjennaa...........................................kp 10/34........................yk8
Fiinaliina................23......................kp 10/33........................yk6
maimai....................29...................kp8/27-30......................yk8
Kali85...................27.......................kp 8/34........................yk7
Fireweed...................23.................kp 8/27-30......................yk3
pantera.....................19.................kp 6/27-28.....................yk 6
Fuksia...................27......................kp 5/?-37......................yk2
slallu.....................25..................kp2/28-41.........................yk4



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

miss_piggy dpo 12
Miuyy dpo 8
Vilijonkka dpo 7
Hydrangea dpo 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Meri__
Hydrangea
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012 15.12.12 pikkuinen prinssi :heart:
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4
Lemondrop 21.12. yk1?
Dana 22.12 yk17
Kali85 2.1.13 yk6 (km)



 
Viimeksi muokattu:
Uuuuu, onnea buffy!!!!!!!!! :flower: saako sut siirtää plussanneisiin, entä Miss Piggy?


Mitäs muuten kuuluu listan kärkinimille kultsipallo & tuttikeiju??

Jännittää..miten täs nyt sitte pystyy vielä neljä terapiaa hoitamaan, ennen lääkäriä. Niin, siis Hydra, mennään YTHS:n kautta tutkimuksiin yhdessä miekkosen kautta. Vaikka oonki jo valmistunu, niin maksoin syksyllä koko vuodesta, et sen takia saadaan vielä tästä ilmaisedusta nauttia. Ei ne varmaan tuolla hirmusen ihmeitä tee, mut ainaki on sit perusjutut kummastaki katottu ja saadaan lähete sit eteenpäin. Mä en varmaan oo ovuloinu ollenkaa :( :( :( taaskaa. Lämmöt keikkuu vieläki alle 36 asteessa. Mä NIIN toivon, et gyne ehtis sen tsekata tänään, vaikka kai tää muuten enempi suunnittelukäynti onki...
 
Isot onnittelut ja liimaa matkaan Miss Piggylle ja Buffylle!! Loistavia uutisia että pikkuinen matkassa teillä :heart:
Täällä alkaa tänään oviksen bongailut kunhan löyän muuttolaatikoista tikut käyttöön =) Halutkin alkaa nousemaan niin eiköhän lähiviikot oo aika aktiivisia makkarin puolella ja eikös uudessa asunnossa pidä kaikki huoneet ja paikat kokeilla :p
 
Tulimpa heti aamusta taas päivittelemään. Eli siis ei ole kuukautiset vieläkään alkanu. Just äsken soittelin tuonne neuvolaan, ja kyselin ohjeistusta. Folliultrasta kyselin samalla, kun vaihtui tuo paikkakunta tässä välissä, ja hoidot edellisellä paikkakunnalla jäi siis kesken. Elikkä, terveydenhoitaja aikoi jutella asiastani tänään lääkärin kanssa ja soitella sitten takaisin. Sanoi kuitenkin, että odotella niitä kuukautisia vielä pari päivää, ja jollei ala, niin sitten saan lisäohjeistusta lääkäriltä. Mutta tosiaan, nyt odottelen puhelua tuohon folliultraan liittyen, katsotaan onnistuuko hypätä yksityiseltä puolelta yleiselle. Hoidot kun on yksityisellä aloitettu.. :)
 
Hei taas! :)

Pakko sanoa, että on kyllä nopeaa palvelua täällä pohjoisessa. Äsken soittivat neuvolasta, ja sain ajan folliultraan 28.1.2012. Lääkäri oli sanonut että odottaa vielä pari päivää, ja jollei kuukautiset ala, niin tehdä r-testi, ja mikäli on nega, niin aloittaa tero kuuri uudestaan. Saa nähdä, toivottavasti alkaisi, pidättehän peukkuja. En millään malttaisi odottaa taas 10pv lisää, kun juuri olen sen 10pv teroja syönyt.. :)
 
Buffylle Onnea ja liimaa matkaan :heart:
Plussia satelee joka suunnasta jo heti alkuvuodesta. Tää taitaa olla oikeesti se onnen vuosi :)

Slallulle pahoittelut tädin ilmaantumisesta :hug:


Mulla ei viel mitään oireita et menkat ois alkamassa. Tisut ollu kipeinä muutaman päivän, yleensä on aina jo heti oviksen jälkeen. Huomenna pitäs oviksen ajankohdan mukaan alkaa.. Lämmöt edelleen liki 37. ja itku on kyllä herkässä. Ja alavatsalla sellai paineentuntu, voi johtua kylläkin kun on tullu pupuiltua melkosen paljon ;)
 
Tää yö meni unia katsellessa. Vatsanpohjassa kääntyi ympäri kun koirille ruokaa annoin, hais niiiiin pahalle. Illalla lämmöt 36,8.
Mut en odota edelleenkään mitään. Tää on ihan normaalia. Kohta lähdenkin ystäviä katsomaan, kaksin kappalein kenellä laskettu aika täs viikon sisällä :D
 
Täällä kans on aika mielenkiintoset olot, sellasta "yököttää, ei yökötä" :D Kunhan nyt ei menis niin pahaksi, et pystyis tänään syömään kunnolla. Tiedossa nimittäin treffit miehen kanssa, mennään päivänäytökseen kattomaan Juoppis ja sitä ennen syömään :)
 

Yhteistyössä