No nyt on sitten Joulut vietetty ja eiköhän me olla sitten kaikki flunssassa! :snotty: Topiaksellehan tuli pe-la yönä nuha ja minä sain sitten jouluaattona flunssan ja nyt on kurkku kipee ja hirvee nuha. Topias on edelleen nuhassa ja vähän myös yskii. Mies on kans sairaana. Onneks ei kuitenkaan kuumetta oo, mutta tää nuha kyllä tekee ihan kuumeisen oloseks. tänään mennään näyttään lääkärille Topiaksen silmää, ku siinä on se tulehdus, ni saadaan silmätipat. pitääpä samalla käskee kattoo topiaksen flunssan kunto, ettei oo menny keuhkoputkeen, ku kovasti rohisee, vaikka kuinka nenä friidalla niistelee. samallahan lääkäri voi kattoo äidinkin keuhkot, ku mulla kans pukkaa tuo flunssa yleensä tuonne keuhkoputkeen, ku on astma. On kyllä ollu inhottva kiusata pikkusta, ku on pitäny aina ennen unia tyhjentää nenä, ni hirvee huutohan siitä tulee. ja kokoajan putsaillaan silmää ja laitetaan nenätippoja. reppanaa ollaan kokoajan tökkimässä.
Toivottavasti tää menee kohta ohi, ku ei itekään meinaa jaksaa mitään touhuta tuon yhen kans ja yöt on itellä ihan hirveitä, ku ei saa nukutuksi oman flunssan takia ja sit topias nukkuu huonosti. nyt on jo toista viikkoo kestäny se, että topias ei jonkun syötön jälkeen nukahdakaan vaan valvoo 0,5-1,5 tuntiin
ja tällasta on ollu joka yö!
Muuten joulu meni kivasti. Topias sai hirveenä lahjoja, vaatteita, leluja, kirjoja, pyyhkeitä ja astioita ja pääsi jopa joulupukin syliin. ei pelänny ollenkaan, mutta parta maistu hyvälle
Oltiin miehen siskon luona aattopäivänä jossa oli miehen sukulaiset ja joulupukkikin kävi ja sitten iltapäivällä mentiin mun vanhempien luo syömään. joulupäivänä käytiin miehen isän luona syömässä ja tapaninpäivänä miehen tädin luona. eli kokoajan oltiin menossa. me oltiin kaks yötä mun vanhempien luona ni sai vähän levähtää, ku mummu ja ukki hoiti topiasta innokkaana. tänäänkin mennään vielä syömään sinne.
Mutta nyt täytyy mennä tekeen lisää lämmintä juomaa, ku kurkku on ku raastintrautaa jos suussa ei oo mitään
profiilissa Topias ja Joulupukki :xmas: =)
hansu & topias <br><br>