Heippa :wave:
En ole minäkään aikoihin kirjoitellut :ashamed:
Ensinnäkin puhalluksia kaikille nuhanenille.
Täällähän monilla tuntuu olevan reippaita kääntyjiä ja joillekin jo hampaitakin tullut
Meillä ei edelleenkään ole hampaita vaikka kuola valuu ja kovasti pitää ikeniä hinkata
Pojat eivät myöskään vielä käänny...mielestäni ei ole oikein edes yritystä :snotty: Itse olenkin kääntynyt 4kk ikäisenä =) Kyljelleen pojat kyllä kääntyvät
Anna Karenina on sinulla notkea poika
ja pitkä
Meillä pojat ei kyllä taivu mitenkään että saisi varpaat suuhun,edes autettuna
Muutenkin kaikilla ihania jouluisia profiileita...ihania kuvia pikkuisista :heart:
Tänään onkin kipakka pakkanen,taas saa miettiä mitä ulos pojille pukee
Tulihan se joulumielikin kun lunta on maassa :xmas: Taitaa vaan olle katoava ihanuus ja mustaa joulua on sitten luvattu :/
Itse en ole oikein hössöttäny koko joulua...viikonloppuna siivosin ihan normaalisti ja laitoin vähän liinoja ja koristeita. Kuusta ei vielä tänävuonna laiteta
Ruuatkin tulee valmiina...täällä kun on tuo Saarioisten tehdas ja äiti siellä töissä. Tuo sitten laatikot sieltä myymälästä. Aattona mennän anoppilaan =)
Ainoa mitä olen hössöttäny niin lahjoja
olen sellainen lahjaihminen
Muuten ei kummosta...pojat kasvaa ja kehittyy ainakin makkaroista päätellen
Känkkiskausi alkaa vissiin mennä ohi (kopkop) ja yötkin on hieman rauhallisempia vaikkakin kerran syövät =)
Enää ei myöskään ole tapeltu nukkumaan laitettaessa
Sensijaan yhdet pienet torkut on jäänyt illasta pois ja vaunupäikytkin ovat lyhentyneet 1.5-2 tuntiin (ennen ainakin 3h). Jossain vaiheessa jää varmaan sitten pienet aamutorkutkin pois niin sitten on enää kahdet päikkärit.
Soseita meillä syödään täyttä häkää
Kasvissosetta menee reilu purkki yhteensä molemmille vaunupäikkyjen jälkeen ja illemmalla sitten hedelmää tai marjasosetta vähän vähemmän.
Aamulla ja illalla velliä mutta siirryn puuroon tuossa reilu 5kk iässä.
Disflatylit jätin kerrasta pois tässä parisen viikkoa sitten eikä ongelmia ole ollut (kopkop) mutta johan pojat kohta tulee 5kk
Makuuasennossa pojat ei viihdy enää yhtään vaan sylissä täytyy istua ja olen antanut istua
Itsellä on hormoonit ollut vähän sekaisin :/ Menkat oli tossa 3viikkoo sitten ja viikko oli väliä niinalkoi uudestaan
Jos näin jatkuu niin herrrmo menee :headwall: ja täytyy vissiin sitten pillerit hakea :/ Tuo vuodon määräkään ei ole mistään niukimmasta päästä
Vauvakuumekin tuntuu laantuvan...olikohan siinäkin jollain hormooneilla osansa
Ja sitten kun pojat alkavat liikkua niin saattaapi tuo kuume laantua entisestään
sellaista 3v ikäeroa ollaan kaavailtu jos luoja vaan suo lisää lapsosia
Nyt on lopeteltava kun pojat komentaa
Lähdetään seuraavaksi haistamaan tuota kirpeää pakkasilmaa =)
Ei muutakuin oikein tunnelmallista joulua kaikille tasapuolisesti...herkutelkaahan jouluruualla ja suklaalla
:xmas: :wave: