Heipsan! vieläkö mahtuu joukkoon! täällä olisi yksi nelosta odottava Itä-helsingistä!
Olen suraillut teidän ketjua ja tuntuu paremmin että kuuluisin tähän joukkoon kuin syyskuisiin...
viikolla 8+2 ollaan nyt ja tänään olikin eka neuvola.
Aiemmat lapset on syntyneet 05&06&11,eli vanhin täyttää koha 8v ja nuorin on 1,2v..
Mieskin kuuluu perheeseen..
hän on 31-v ja minä oon 28-v.
ihanaa kun monilla teistä on eka ultra jo takana ja saa huokaista alun jännityksen kanssa..
Sellaita teidän kanssa haluisin jakaa kun neuvolassa kävin ja täti sanoi että seuraava aika jolloin neuvolan tarkastukseen pääsisin on viikolla 22..
D oli ihan että joo,kylläpä meistä pidetään kovinkin huolta! kahdeksan vuoden sisällä neuvolakäynnit on harventuneet yli puoleen siitä mitä kävin esikoisesta ja toisestakin muksusta. Musta aika raakaa.
Lisäksi kuulin että NKL on remontissa tämän kevään alusta ja ei tiedä kuinka kauan remontti kestää joten vain Kättäri on auki synyttäjille helsingissä,eli varmaan aika tiukkaa ja täyttä siin talossa jos edes pääsee sinne synnyttämään. Minä oon valmistautunut synnyttämään tän kotona jos pakko on. Viimeisimmän synnytin polikliinisesti eli lähettiin kotio kun poika oli 8h ikäinen ja oli meille hyvä ratkaisu,en ois pystyny rauhottumaan yhtään sairaalassa knu siellä oli niin täyttä,silloinkin oli sulku päällä..:| Kättärille oisi siis tarkoitus nytkin päästä..se jää nähtäväksi.
Oireita ei oo hirveesti ollut,ällötystä jonkin verran,siihen se onkin sitten jäänyt. Toivotaan että jatkuu samaan malliin..
Miun rivi oisi
EevaN 28v. 2.9. 4. KOS