Alkumetreillä osa 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisaleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
millos karamelli meinaa alkaa tikuttaan? ja montas tikkua sulla on käytös?
ois kyl tietty voinu tilata semmosen paketin missä ois ollu useampi kipale..oli vaan niin edullinen toi 6+3 paketti..alle 10 e :)

Mie aattellin että ehkä sillon 1.4..kun tilasin hönönä vain 5 kpl, siksipä taidan tilata lisää, ne kun tulee aika nopsaan. Mietin että tikuttaisinko sit vielä aamuin illoin vaiko vain aamuisin..
hankalaa kun ei mitään kokemusta lähipiirissäkään et voisi kovasti kysellä. Ja kuitenkin haluaisin kovasti onnistua bongaamaan, alkaa aika kovasti tuntumaan pahalta toi tätien tulo yhä uudestaan.

Niin millonkahan sitä kuseksii sit ..aamulla, päivällä vai illalla? ja pitääkö aina samaan aikaan sit?..juu ei tikut pölähtäny viel laatikkoon..huomenna? juu no kaippa niissä tulee käyttöohjeet (malttamaton oon juu) ;)

Hmmp ei pitäs aamutuimaan tulle tänne lueskelemaan kun silmät sanoo mitä sattuu. Mähän tietysti luin et teit r-testin :/ noh toivotaaan että tulos on sama sitten silläkin testillä!!!!!

Voi viljonkkaa! Toivotaan etttei enää montaa viikkoa sua piinais tuo kamala olo! Yritä vaan miettiä sitä rakasta nyyttiä mikä on sitte sen kaiken palkkio! Niin ja onhan sekin hyvä tietää että kaikki on kunnossa ja raskaushormoonia erittyy hyväseen tahtiin, vaikka se tuskin sun oloas yhtään parantaa...

Tikutukseen on varmaan monia ohjeita mutta varmaan tärkein on se et millon sitä oikeestaan ees testaa. Ite oon testaillu aina tuossa iltäpäivällä ja ihan hyviä viivoja olen saanut aikaseks. Joillakin se hormoni vaan katoaa kauhian nopiasti kropasta ja joutuu sitten tikuttamaan kaksikin kertaa (aamulla ja illalla) päivässä ettei se ovis mee vaan ohi. Mutta tärkeintähän on se että harrastaa seksiä ennen ovulaatiota ja että siitä vahvasta viivasta menee vielä se 24-48h siihen ovulaatioon....

eipä mulla muuta. Kävin äsken koemeikissä ja kampauksessa eikä sitä oikeen itteensä enää tunnista kaiken maskin alta :D

Tervehdys täältäkin!Nyt on lomat pidetty ja paluu arkeen taas alkaa..Huomenna olisi töihin paluu edessä..
Mä palaan nyt sitten takaisin tänne kun vajaa viikko sitten ke alkoi vuoto.Ne oli ihan tavalliset kuukautiset.Että se testiin tullut plussa tarkoitti sitten varmaan tosi varhaista keskenmenoa.Mulla on aina ollut kierto todella säännöllinen,ikinä ei oo venynyt näin..Ja miksi muuten testiin olisi tullut 3 kertaa haalea plussa.Semmoista..Että nyt taas yritetään.Mutta se toisaalta lohduttaa että jotain tuolla on tapahtunut.Ja antaa uskoa siihen että raskaus oli jo todella lähellä..
Mä poistan itseni plussanneiden listalta,mutta en taida laittaa km nimen perään.Kun jotenkin en miellä tuota "oikeaksi keskenmenoksi"..

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
minisun 25+27 09/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
karamelli83 25+25 01/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08

Jännäyslista

onnellinen hössöttäjä 30.3
Sinililja 31.3
minisun 16.4
karamelli83 17.4

Noista ovistesteistä vielä..Mä olen käyttänyt aconin ovistestejä ja ne on toiminut oikein hyvin.Tai siis viimeksi käytin..
Itse testasin iltapäivisin,monissa testeissä lukee että aamulla ei olisi hyvä testata ovistesteillä koska virtsa on silloin liian väkevää siihen.Ja hyvä olisi testata suunnilleen samaan aikaan.Mutta kyllä mullakin tuli n.4h heittoja ja silti toimi..
Mä testasin ohjeen mukaan,ensiksi tuli haaleita viivoja.Sitten se vahvistui ja oli vahva 3 päivää kunnes taas himmeni.Että sanoisin että kannattaa odottaa viivan vahvistumista..
Jos mä nyt lopettaisin..

Voi minisun, oli jo lähellä! Antaa kyllä toivoa rutkasti, että on hyvyät mahikset heti taas uudessa kierrossa! bdbdbdbdbdbdbdbd Sullakin jännäyspäivä 16.4? Nyt jäi mimona jännäyslistalta, silläkin 16.4.:) Monella yhtäaikaa sitten taas arvuuttelut ja piinailut!

Voi halit minisunille! Tässä alkaa sitten itse kullakin nousemaan tuollainen varhaisten km pelko :/ Miten meillä onkaan käynyt näin huono tuuri tälllä ketjulla :(:(

Toivotaan että ensi kerralla on parempi onni!

Hei, uutta galluppia pystyyn, ei tietenkään pakko vastailla jos ei tahdo kertoa!

Eli, mistäs päin suomea täällä on väkeä?

Itse asustan Länsi-Uudellamaalla, maalla.:)

Juu tuossa oppi taas sen että seuraavalla kerralla alan todellakin testaamaan vasta sitten kun menkat on myöhässä..Vaikka kuinka tekisi mieli aikaisemmin..
Karamelli ja muutkin uudet..Me ollaan joidenkin ketjulaisten kanssa kirjoiteltu sähköpostia hömppäosoitteissa,joissa ollaan mm.puhuttu asuinpaikoista,täällä kun aina on tunnistamisen vaara..Nyt tosin mailissa on ollut hiljaista mutta mikäli haluat listalle niin luo itsellesi hömppäosoite ja pistä vaikka mulle mailia niin lisään sut listaan..Osoite on:minisun82@gmail.com

Ei mitään karamelli olen minäkin täällä paljastellu;) joskus sillon, kun kans tänne tupsahdin..Itse olen lapista

Voi minisun! haleja täältäkin..positiivistä se, että tosiaan jotain tapahtui siellä niin se voi olla jatkossakin mahdollista:) toivottavasti piankin!Jännäyslista

Sinililja 31.3
minisun 16.4
Mimona 16.4
karamelli83 17.4

Olin puonnut listassa, täällä taas :)

Minä vielä. Löysin aika kivan sivuston, siellä voi laskea hedelmällisen ajan 3 viimeisten kuukautisten mukaan, auttaa ainakin oviksen bongauksessa.:)
http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php

Voi minisun!! Ikävä juttu, mutta voimia sulle ja uutta kohti vain..

Kiitokset karamelli hyvästä vinkistä, tuo laskurihan on kamalan hauska. En yhtään laskenut, että millon pitäis seuraavan kerran jännäillä, mutta ton laskurin mukaan sitä vois testailla synttäripäivänä. Mikä oliskaan parempi synttärilahja, kuin plussatesti. :)

Jännäyslista:

Sinililja 31.3
minisun 16.4
Mimona 16.4
karamelli83 17.4
Angelique1 19.4

Iltaa leidit! Myönnetään, tein tänään sitten raskaustestinkin, pregnent stickin ja se oli nega. Kp tosin vasta 25/29...vähän hätäilen. :D Tohon jännäyslistaan laitoin kuitenkin lauantain eli kp30, kun oli niin epämääräinen tuo ovulaatio, ei ollut niin selkeää päivää vaan oireita oli useampana päivänä.
Vaikeaa taas tämä odottelu. Kaikenlaisia oireita ei ole ollut niinkuin viimeksi, paitsi nännit on ihan oikeasti kipeät. Sitä en edes kuvittele vaan näin on. En kyllä uskalla edes toivoa plussaa, ennekuin sen oikeasti tikussa nään.
Minisunille paljon haleja ja stemppiä! Ainakin tosiaan hyvä merkki että jotain tapahtuu.
Mminttu, teillä ilmeisesti häät tulossa? Millonkas on, jos saa udella?
Onnellisia tuulia kaikille tasapuolisesti!

huii eihän tartte mennä töihin jos on tollanen myrsky? Nyt kelpais vaan mönkiä takas säkyyn miehen kainaloon ja nukahtaa <3

Joo meidän häitä tanssitaan tossa ens viikon launataina ja kovat häävalmistelut menossa :D

Haudi ja huomenta!

Hirveä lumimyräkkä! Onneksi olen sisähommissa, käy vähän sääliksi esim huoltoäijiä jotka koko päivän saavat kipata lunta pois ihmisten rapuilta.
Toivottavasti ei peltirytäköissä käy tänään henkilövahinkoja.

Mitäs uutta? Onko piinailijoilla uusia tuntemuksia?

Huomenta!
Kyllä oli aikamoinen selviytymisleikki, että pääsi töihin tänä aamuna.. mä asun pk-seudulla ja junia oli vähennetty/peruttu tuon myrskyn takia ja ne mitkä kulki oli sitten aivan täynnä.. ja lisäksi sai seisoa kamalassa viimassa piiiiiitkään odottelemassa sen junan saapumista. Ei kivaa. Mutta selvisin vain huomatakseni, että ensimmäinen kokous on peruttu. Kyllä otti päähän, kun kahdeksaksi tänne itseni taistelin. Kostoksi lähden aikaisemmin pois.

Mulla oli aamulla todella paha olo. Leipiä tehdessäni hetken tuntui siltä, että kohta tulee oksennus.. sitten se kesti ton matkan ajan, mutta on nyt jo mennyt ohitse. Voisko oikeasti tässä vaiheessa olla huonoa oloa? Mä kyllä luulen, että se johtuu väsymyksestä, lisäksi mulla on tällainen ongelmavatsa, joka kipeytyy aina säännöllisesti eli varmasti mukana vaikuttamassa. Lisäksi olen vähän flunssainen. Eli se yhdistelmä voi hyvinkin tuottaa pienen pahan olon. Mutta tietenkin toivon sen olevan ihan jotain muuta.
Joo, pitää varmaan koittaa tehdä jotain.. en jaksaisi.