S
Sinililja
Vieras
No kiitos! Hyvä tietää! Mutta ihmettelen kyllä, missä hitossa ne siittiöt kuppaa sen 7 tuntia?? Eihän siihen matkaan niin kauaa voi mennä.. välimatka ei kuitenkaan ole ihan mahdottoman pitkä.. Ne on kuitenkin miehestä peräisin eli suoraviivaista porukkaa toimissaan
Mä muuten aina kuvittelen nää kuvaukset olipa kerran elämä-animaatioina eli nytkin näen silmissäni siittiölaumat seurustelevan keskenään munista odotellessa..
Eli saattaisi siis meillä olla ajoitus kohdallaan, vaikka ei pitänyt.
Pääsiäisgallup: Meillä oli kotona ne perinteiset virpomiset ja munien maalamiset ja suklaamunien syömiset, mutta eipä juuri muuta. Mun miehen suku on todella innokkaita kaikkien perinteiden perään, mutta ehkä niillä keskitytään enemmän siihen "tunnelman luomiseen" eli kaikenmaailman koristeisiin tms. Hänen isoäidillä on jopa joku oma pääsiäisastiasto, johon on maalattu jotain pupuja ym. ja koti keltaisena hyvissä ajoin. Mutta minäkin haluaisn lapsilleni jotain perinteitä, esim. se pääsiäismunien etsintä kuulostaa hauskalta. Taidanpa piilottaa nyt pääsiäisenä muutaman munan ja saa mies sitten juosta niiden perässä
Mutta nyt taidan lähteä syömään.
Eli saattaisi siis meillä olla ajoitus kohdallaan, vaikka ei pitänyt.
Pääsiäisgallup: Meillä oli kotona ne perinteiset virpomiset ja munien maalamiset ja suklaamunien syömiset, mutta eipä juuri muuta. Mun miehen suku on todella innokkaita kaikkien perinteiden perään, mutta ehkä niillä keskitytään enemmän siihen "tunnelman luomiseen" eli kaikenmaailman koristeisiin tms. Hänen isoäidillä on jopa joku oma pääsiäisastiasto, johon on maalattu jotain pupuja ym. ja koti keltaisena hyvissä ajoin. Mutta minäkin haluaisn lapsilleni jotain perinteitä, esim. se pääsiäismunien etsintä kuulostaa hauskalta. Taidanpa piilottaa nyt pääsiäisenä muutaman munan ja saa mies sitten juosta niiden perässä
Mutta nyt taidan lähteä syömään.