Alkumetreillä osa 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisaleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kiitos! Hyvä tietää! Mutta ihmettelen kyllä, missä hitossa ne siittiöt kuppaa sen 7 tuntia?? Eihän siihen matkaan niin kauaa voi mennä.. välimatka ei kuitenkaan ole ihan mahdottoman pitkä.. Ne on kuitenkin miehestä peräisin eli suoraviivaista porukkaa toimissaan :) Mä muuten aina kuvittelen nää kuvaukset olipa kerran elämä-animaatioina eli nytkin näen silmissäni siittiölaumat seurustelevan keskenään munista odotellessa.. ;)
Eli saattaisi siis meillä olla ajoitus kohdallaan, vaikka ei pitänyt.

Pääsiäisgallup: Meillä oli kotona ne perinteiset virpomiset ja munien maalamiset ja suklaamunien syömiset, mutta eipä juuri muuta. Mun miehen suku on todella innokkaita kaikkien perinteiden perään, mutta ehkä niillä keskitytään enemmän siihen "tunnelman luomiseen" eli kaikenmaailman koristeisiin tms. Hänen isoäidillä on jopa joku oma pääsiäisastiasto, johon on maalattu jotain pupuja ym. ja koti keltaisena hyvissä ajoin. Mutta minäkin haluaisn lapsilleni jotain perinteitä, esim. se pääsiäismunien etsintä kuulostaa hauskalta. Taidanpa piilottaa nyt pääsiäisenä muutaman munan ja saa mies sitten juosta niiden perässä ;)

Mutta nyt taidan lähteä syömään.

G: Lapsuudessa myöskin meidän perheen pääsiäiseen on kuulunut virpomiset, munien maalamiset, rairuohot ja sulkaamunat. Samoin äiti aina "koristeli" kämpän pääsiäisteemeen, eli vaihtoi verhot + pöytäliinat yms. pääsiäissävyihin... Sittemmin kun olen itse alkanut pääsiäisiä viettään, on perinteeksi tullut, et kaveriporukalla tehdään jotain pääsiäisruokaa alkupaloineen ja jälkkäreineen ja vietellään iltaa hyvän ruoan ja viinin merkeissä.
Tänä pääsiäisenä ollaan vuorkattu mökki Kolilta ja suunnataan sinne. Kunnosta (lähinnä huonosta olosta) katsoen vois sit kattoa mitä tekee - lasketteleeko, lähteekö pilkille, käppäileekö rauhaksiin vaiko pelailee jotain sisällä. Lunta kuitenkin siä luulis olevan tätä Etelää paremmin, kivaa.. ;)

G: meillä on ollut samanlaista omassa lapsuudessa, puhallettiin munia tyhjiksi, maalattiin, äiti viritteli keltaisia verhoja jne ja kerhossa/eskarissa/koulussa tehdyt koristeet vaelsivat ympäri kotia. Munien piilotusta ei ole ikinä ollut, sehän onkin vasta alkanut rantautua enemmän sieltä amerikasta tänne suomen puolelle. Nyt, ilman lapsia, me vain nautimme todella kun on 4 päivän loma. Mennään kaverille ja grillataan kanaa, eli avataan grillikausi!:)

Olen tainnut nukkua jotenkin lysyssä kun on aamusta asti huippailut aina välillä, kohdun nippailujen lomassa. Nyt odotan ja ihmettelen vain, että koskakohan se mun v..tumainen päiväni tulee, aina ennen tätiä olen yhden päivän kuin takamukseen ammuttu karhu ja ärsytän aina itseänikin,mutta vielä ei ole sitä tunnetilaa ollut. Varmistelin jo avomieheltäkin illalla, että onkos multa mennyt ohi vai eikö mulla ole ollut kettupäivää? Ja totesi hänkin että ei ole vielä näkynyt.
ehkä se kuitenkin on ihan nurkan takana, kun muutkin tätioireet ovat jo tulleet..innolla odottaen.:/

Kiitos Amilda tosi paljon vinkeistä! Hedelmälinja helpottaa kyllä oloa kummasti :-)

Karamellille toivotaan, ettei täti saapuisi :-)

Tuosta oviksen ajoittumisesta sen verran, että aloin tikuttaa ovista su:na, ja maanantai-iltana oltiin ahkeria. Tiistaiaamuna sain pallukan tikkuuni, joten ahkeria oltiin myös ti-iltana sekä vielä keskiviikkona, ja tärppi kävi. En tiedä sitten, milloin itse hedelmöittyminen tapahtui. Veikkaan tiistaita :-) Mulla ovis oli luultua aikaisemmin. Olin aina aikaisemmin luullut sen olevan kp 15 tietämillä, mutta mulla olikin jo kp 13

Pääsiäisperinteistä meillä on ollut kanssa ruohot, munan maalamiset, verhojen vaihdot ja yleensä illallinen perheen ja sukulaisten kesken. Tuo munien etsintä olisi kyllä hauska perinne tulevalle pikkuiselle. :-)

Tiedättekö, sain niin mielenrauhan, ku sydän pompotti siellä ultrassa. Välillä mua murehduttaa, että tuleeko kaikki menemään ok tai kasvaako mun sisällä mitään. Ja tietenkin keskenmenoista lukeminen saa taas olemaan hiukan varpaillaan, että kaikkea voi sattua. Toki nuo km:t ovat erittäin yleisiä, siskollani oli 2 :-( Välillä mulla on taas tosi varma tunne, että kaikkihan menee hyvin ja tekisi mieli jo mennä ostelemaan kaikenmaailman härpäkkeitä, mutta sitten taas rauhoitun. Onko muilla odottajilla samoja fiiliksiä, vai panikoinko mä nyt vaan?

t. Viljonkka, joka pystyi syömään lämmintä ruokaa, mutta oksennuspussi töröttää edelleen käsilaukussa ;-)

Tuosta shoppailusta... Päätin etten ostele mitään ennen rv 12 ja kuten en ostanutkaan. Mieli teki ihan hirveesti ostaa jotain pieniä vaatteita, kun kaverin tulevalle vauvalle niitä shoppailtiin... Jotain 50 cm bodeja, potkuhousuja ym. kun oli tarjouksessa. Oi joi, ne on sulosia! Mutta onneks en sortunu mitään ostamaan. Nyt nimittäin ahdistas jossain kaapin nurkassa ne vaatteet... Oisin kyllä todennäköisesti antanut ne sille miun kaverille pois, en ois kestäny niiden olemassaoloa kotonani...

Oli muuten kiva ylläri klo: 13.30, kun kännykkä alko piippaamaan muistutusta neuvolasta, joka ois ollu klo: 14.15... Meinas kyllä puhelin lentää seinään...

G: Meillä ei oo ollu mitään ihmeempiä pääsiäisperinteitä... Rairuohoa on kasvatettu kotona sillon kun olin pieni ja joskus taisin muniakin maalata... Nyt aikuisena en ite oo saanu ees rairuohoa kasvatettua, kun se aina vaan unohtuu ostaa se multasäkki... Ei vaan saa ajoiks... Kuten en siis nyt tänäkään vuonna :) Miun pääsiäisperinne taitaa olla se rairuohon kasvatuksen SUUNNITTELU, mut toteutukseen se ei koskaan pääse :D Kaveri tekee aina pääsiäiseks simaa (mutta tekee myös perinteisesti vappunakin), niin miekin nyt innostuin simantekoon. Taitaa itseasiassa olla jo tänään valmista juotavaksi :) Tulppaaneja ostin keittiönpöydälle, pajuja pujottelin sekaan ja ripustin niihin pieniä maalattuja puisia munia koristeeksi. Siinäpä ne miun pääsiäisjutut onkin...

Mä oon kanssa hypistellyt jo pitkään niitä vauvan vaatteita, mun ystävillä on noita lapsosia pukannut jo pitkään, joten oon heille jotain saanut ostella. Mun nuorin kummipoika syntyi syksyllä ja silloin ehkä ekan kerran oli havaittavissa lievää ahdistusta siellä vaatekaupassa.. olisi niin kovasti tehnyt mieli ostaa itsellekin jotain. Mutta olen siis toistaiseksi tyytynyt lahjomaan muiden lapsia.

Hitto mikä päivä tänään on ollut! Mulla on torstai vapaa, taitaa mennä nukkuessa, kun pitää sitten alkuviikosta koittaa tehdä koko viikon työt..

Hertan taideteos kuulosti kivalta, mäkin taidan ostaa tulppaaneja ja pistää pajuja sekaan :) Nykyiset tulppaanit alkaa jo olla hiukkasen kuihtuneita.. samoin eilen illalla mietin, että olisikö jo aika heittää joulutähti roskikseen.. ;)

Hehhheehh, mahtavaa Sinililja, repesin ihan täysin tosta sun joulutähti kommentista! Sinililja tanssii tähtien kanssa..:)

Mä ostin tänään yhden pääsiäiskoristeen teidän jutuista innostuneena, pienoisen tipun jonka korissa oikea keltainen tulilatva-kukka, kokonaisuus kuitenkin puolentoista nyrkin kokoinen.:) ja tipu sanoo tviu tviu kun painaa takaa.:D

moikka tytsyt!

Ihanaa et on taas aktiivinen ketju ku ihan meinasin itkua vääntää ku kaikki (noh ei nyt kaikki mut tosi monet) vaan plussaa ja mä jään tänne vieläkin vatvaamaan mun oviksista ja kierroista ja vitutuksesta :D Onneks siis uutta verta pukkaa sisälle samalla ku vanha siirtyy odotuspuolelle!

Mulla taasen pukkaa uutta flunssaa päälle. Harmittaa koko ajan olla räkätaudissa eikä siitä varmaan mitään kivaa edistystä ole tälle lapsiurakalle :/

Tajusin tänään et meille on mennyt jo 5kk yritystä! Hui! Vaikka joskus se aika tuntuu tosi pitkältä niin nyt tuntuu et vasta alotettiin tää touhu. Varmaan vaikuttaa ku kierrot on ollut pitkiä eikä varsinaisia yrityskertoja siis kuin vasta 4 takana. Ovista siis taasen odotellaan! Toivotaan vaan että miehen tavaratkin ovat jo sitten kunnossa eikä tule toista tälläistä turhaa kiertoa väliin...tosin jotenkin olen jo hyväksynyt sen että tässä urakassa menee kauan. Ekaks olis aika huolissani (ja tietenkin vieläkin vähän) et kun ei nappaa niin jossain sitä vikaa täytyy olla mutta nyt oon ollut yllättävän seesteinen. Meille ei miehen kanssa onneksi ole mihinkään kiire ja kauheimman vauvakuumeen saa kuriin sillä että menee parhaan kaverin luokse vierailulle pikkutenavaa katsomaan. Onhan se puuttuva palanen kuitenki olla ilman lasta ja se kaipuu vaan syvenee päivä päivältä!

Ostin eilen vauva-lehden! ihan uteliaisuuttani luin kaiken ja yllätyksekseni en kyllä katkeroitunut yhtään! Vauvakuume tietenkin vähän kasvo mutta muuten oli vaan kivaa lukee mitä sitten joskus kannattaa tietää yms. Alan kyllä heti sitten tilaamaan lehteä kun plussa pärähtää!

G: Meille on ollut aina munien ettiminen kartan kanssa ja sitä perinnettä aion sitten viedä eteenpäin! Kyllä mä vieläkin sen kartan äitiltä toivon mutta kaikki hyvät piilopaikat kun jo tietää niin on se maku jo vähän mennyt siitä touhusta.

Kiva mminttu että jaksat vielä meitä myöhemmin yrityksen alottaneita kuin sinä, kun tuolla toisessa ketjussa manailit että täällä ollaan niin alussa että et oikein tunne kuuluvasi joukkoon. Musta on ihan tosi kiva, että tässä ketjussa on vielä niitä, jotka ovat aiemmin aloittaneet, sillä heiltä voi oppia jotain.:) Joten toivottavasti, ainakin minun puolestani vielä viihdyt. Ja on tosi mukavaa kun ikähaarukka pysyy laajana, on eri näkökulmia.:)

Jännäyslista:

Angelique1 20.3
karamelli83 20.3

Noniin..sieltä se kp1 tupsahti:)On kyl jykertäny ja pykertäny koko päivän sillä tavalla mahassa, että helpotus vaan.. Aika hyvin, kun laskeskelin tänään almanakast kiertoja niin aina viimestään kp30 alkanu..eli ei pidä kauheena piinailla jos tietää, että viimestään silloin pitäs alkaa..juu:)

mminttu: miekin laskin tuossa, että meilki alkaa viides yrityskuukausi..et aika samoissa mennään:) Tuntuu, että joka yrityskuukauden jälkeen sitä vauvaa toivoo enemmän. Ja joka kuukauden jälkeen tuntuu, että koko ajan ois vaan valmiimpi siihen..Että eiköhän tällä odottamisen odottamisellakin jokin syy ole:)

karamelli kiva vaan, että joku pitää palstaa tuoreena ja aina on jotain uutta luettavaa;)

Huomenta!
En minä teitäkään jätä! Täällä on kans sen verran huippuporukkaa että en mä haluu täältä mihinkään lähtee. Pointtini oli että voisin kirjoitella kahessa porukassa: täällä niitä tuoreita juttuja ja sitten toisessa paikassa jo sitä tahkoamisen murhetta... noh mutta katotaan jääkö tonne toiseen ketjuun ees ketään :/

Ihana aamu kun meen vasta kasiin töihin ja sielläkin vaan surffaamaan! Pidän tän päivän lopputyön tutkimiseen ja sit torstaina viimonen työpäivä, aah! Pieni loma onkin tarpeeseen. Tosin ei olla ihan vielä varmoja mitä muuta tehdään kun katellaan leffoja ja nautitaan toisistamme :D

Harmi Mimona menkoista! Kiva että on muitakin samoilla linjoilla tän yrityksen kanssa. Joka kuukausi sitä todellakin on vaan valmiimpi siihen tulokkaaseen! Mä oon ajatellut että muut tarttee sitä vauvaa enempi ku me ja me sit jaksetaan odotella sitä meidän vuoroa nätisti. (noh aina ei ole nitä nättejä hetkiä mutta suurin osa ajasta kuitenkin) :D
Mutta nyt aamupalalle ja hommiin etten myöhästy! Hauskaa päivänjatkoa kaikille!

Heip!

Jäin ihan yksin tuonne Ajatuksista yritykseen -ketjuun, joka on tarkoitettu jo jonkin aikaa yrittäneille. Joinailkaa sinne te, joiden tilanteeseen se tuntuu sopivan :)

Pahoittelut mimona menkoista :( Mimona ja mminttu, mullahan alkoi nyt neljäs yk eli perässä tulen. En tiiä oonko teidän mielestä aivan eri tilanteessa, kun meillä jo yksi lapsi on. Mutta kyllä se vauvan odottelu tuntuu lähes yhtä pitkältä näin toisenkin kerran.

Minusta on kuitenkin kiva, että tulee uusia juttelijoita ketjuun - saa vähän perspektiiviä asioihin, eikä ketju kuivu kasaan. Onhan tosiaan tuo Ajatuksista yritykseen -ketju, mutta olen huomannut, että sieltä on aina potkittu pois toisen lapsen odottelijat :)

Minä olin monta vuotta ajatellut, että sitten kun valmistun niin mulla on jo valtava vauvamaha :) Mutta mies vähän jarrutteli kakkosen yritystä, ja nyt tässä tuntuu menevän jonkin aikaa, kun kierrotkin on epäsäännölliset. Valmistun parin kuukauden päästä ja vauvamahasta ei kyllä ole näkynyt jälkeäkään.

En silti ole mitenkään masennuksissa, uskon vahvasti, että kyllä se lapsi sieltä tulee kun on sen aika.

Ai niin pääsiäisgallup unohtui:

Meillä oli kotona muuten samoja juttuja kuin muillakin, suklaamunia, kananmunien maalausta, pääsiäiskoristeita, virpomista jne. Mutta lisäksi oli Pohjanmaan tapaan pääsisäiskokko. Koko vuoden roskat, oksat, kannot, risut ym. poltettiin hirveellä roihulla :)

Nyt esikoisen kanssa ollaan istutettu rairuohoa ja laitettu sinne tipusia, suklaamunia on mennyt myös jo aika monta... Muksun mielestä parasta niissä on se yllätys, ja suklaa ei oikein maistu, joten mun täytyy uhrautua ja syödä ne :)

Huomenta!

Harmittelut Mimonalle tädistä :( Katseet kohti uutta kiertoa siis, eihän se muukaan auta!

Juu mminttu, ei tää ketju vielä käsiin kuihdu, palasin itekkin tänne vauhdilla takasin :) Tosin en kyllä konkreettisesti ehtiny ees poistua... Mutta samat kiertopähkäilyt, oviksen bongailut ja tädin jännäilyt ne täälläkin jatkuu ja on, mitä vaikka kauemmin yrittäneiden puolella... Siis kun sama asiahan meillä kaikilla on tähtäimessä, että plussaa sitä kaikki vaan toivotaan :) Se on ehkä tosiaan jo eri asia, jos jotkut pidempään yrittäneet käy esim. jotain hoitoja läpi, niin se on taas sit jo aivan eri asteella se yritys ja asiat/asennoituminen on ihan eri luokkaa, että niistä en ainakaan mie oikein ymmärrä mitään ja toivotaan, ettei tarviiskaan niitä alkaa läpi käymään... Kaikkihan myö toivotaan, että lapsi sais alkunsa ilman hoitoja, mutta se on sit sen ajan asia, jos niin pitkälle tarvii mennä... Sitä ei kyllä kenellekään toivos, joten voimia niille, jotka sellasta läpi käy!

G: Ai niin, unohin virpomisen! Miehän oon virponu 13-vuotiaaks asti, joten se oli ainaki joka pääsiäinen ohjelmassa. Koko päivä siihen meni, kun kaikki kyläläiset ja sukulaiset piti käydä virpomassa :)

Juu, se tulppaani-pajukimppu on tosi nätti maljakossa. Pitää vaan olla semmosia pajunoksia, jossa on pajunkissoja! Yks kiva vinkki ois noihin pajunoksiin, mitä pitäs koittaa: pajunoksia (ei tarvii olla kissoja) kieputetaan jonkun tyhjän rullan ympärille (esim. sellofaanirullasta jääny tyhjä rulla/hylsy) ja laitetaan teipillä kiinni, niin et se pysyy siinä rullan ympärillä. Sit ne jonkun aikaa annetaan kuivua siinä (kait muutama päivä), jolloin niistä tulee sellasia ihania spiraalin muotosia oksia, jotka on kivoja esim. niitten tulppaanien joukossa! Pitääkin vaikka tänään kerätä pajuja ja koittaa tuota...

Jes, enää tää päivä ja huominen ja sit on viiden päivän vapaat! On tosiaan loman tarpeessa...

Hertta

Angelique1, millaiset fiilikset sulla on? Meillä näemmä huomenna kummallakin tuo jännäyspäivä.. Meinasin sortua jo tänään testaamaan, mutta sain taivuteltua itseni, että odotan vaan sitä tätiä, kun kerran oireetkin on sellaiset.
Perjantaina on kylläkin mahdollista että menemme ystäville istumaan iltaa, joten jos tätiä ei pe-aamuna näy, teen testin, jotta tiedän otanko kuplivaa.:)

Voi mimona, tyhmä täti kun tuli sun luo. Uusin voimin taas kohti seuraavaa ovista!

Ja muille tsemppiä ja uskoa ja jaksamista ja iiso rutistus!

Karamelli: Ne menkkamaiset oireet voi olla myös ihan jostain muusta... ;) Jos ei huomisaamuun mennessä oo täti tullu paikalle, niin alahan jo testiä kaivelemaan... bd Jännittelen täällä teidän muiden puolesta, kun itellä ei vielä mitään jännäiltävää ole :)

Tilasin muuten toissapäivänä niitä ovistikkuja kotitesti.fi:stä, mut eipä tullukkaan eilen vielä postilaatikkoon. Edellisellä kerralla ne tuli jo tilauksesta seuraavana päivänä. Pitääkin sähköpostista kattoo se tilausvahvistus, kun sitä kautta pystyy seuraamaan missä tilaus on menossa... Voi kökkö, jos eivät tuu tänään tai huomenna, niin pitää oottaa sit pääsiäisen yli... Vaikka en usko, et mitään ovista näin äkkiä tulis... Voi olla, et jää vaikka yks ovis välistä, et turhaan tikuttaisin, mut pitää sitä kuitenkin yrittää bongailla...

Juu eipä siinä kuin uutta kiertoa kohti:)Olen vain eilen yhden ibuxanin napannu ja sillä selvinny! eli tällä kertaa talossa on todella helppo vieras:)

En vielä ole toivoani menettänyt..vaikka kyllä epätoivo joka kuukauden jälkeen hiukkasen lisääntyy, että jos jossakin on sittenkin joku vialla.. No, mut ei vaivuta epätoivoon viel täs vaihees vaan huolestutaan vasta, kun vuosi on yritystä vilahtanu..

Hmm..millaistahan sotasuunnitelmaa sitä nyt rakentaisi..oisko se joka kolmas päivä toimiva ratkaisu..:) (mietinnässä ne tikut, kun ukko ei oikein tienny kantsiiko niitä enää tilata :/ )

joko angeliquen yökötys on kurissa vai vieläkö jatkuu? Millaisia oireita karamellillä on? onko mitään normaalista kierrosta poikkeavaa?

Minusta on myös mukavaa, että joukossa on eri ajan yrittäneitä. Ja kohtuullisen tuoreita tapauksia taidetaan olla kaikki, vaikka uskon kyllä että viisi kuukauttakin pitkältä ajalta tuntuu. Mulla itselläni on kanssa sellainen olo, että aikaa ja yritystä olisi enemmänkin takana, ehkä siksi että mun mies oli niin kauan asiaa vastaan ja mä olisin ollut valmis jo vuosi sitten. Mutta olen tyytyväinen tähän, kyllä tässä vielä ehtii. Tosin joskus mietti sitä, että miten sitä sitten kerkiää "hankkimaan" useamman lapsen, kun ikää tulee koko ajan lisää ja tällä hetkellä ajattelen, että en ihan putkeen niitä lapsia jaksaisi "tehdä". Mutta mistä sitä tietää, koska onnistaa vai onnistaako ollenkaan. Ei pitäisi liikaa suunnitella tulevaisuutta, helpommin sanottu kuin tehty :)

Ja kiitos noista ovistärpeistä! On mielenkiintoista kuulla, miten teillä onnistuneilla on ajoitus mennyt. Taas opin uutta eli ilmeisesti on parempi olla hyvissä ajoin liikenteessä kuin liian myöhään, jos ne kaverit sen 7h tekee matkaa..

G: mä kävin myös pitkään virpomassa. Mulla on kaksi nuorempaa sisarusta ja olisin halunnut suklaan toivossa lähteä mukaan vielä vanhempanakin (ehkä jotain 12-13v.?), mut äiti ei enää päästänyt.. Vähänkö otti päähän, kun sisko ylpeänä levitti saaliinsa keittiön pöydälle eikä suostunut antamaan mulle mitään! Katkera olen siitä vieläkin.. ;)

Ai niin, tänään pitää siis lähteä pajunoksia metsästämään! Mistäköhän niitä löydän? Ei ole tullut etsittyä niitä muutamaan vuoteen. Ja kukkakaupan kautta menen kotiin. Mutta alkaa huomenna viiden päivän loma, kyllä tulee tarpeeseen! Tänään aamulla ei meinannut silmät millään aueta enkä oo ihan varma, ovatko ne vieläkään kokonaan auki..

Niin, ja aamulla bussipysäkillä oli oksut, meinasin lähteä niitä seuraamaan, olisi voineet johtaa Viljonkan luokse ;)

Katoin sitä tilausvahvistusta äsken, siinä oli linkki, jossa näkyy tilauksen tilanne, et missä vaiheessa on menossa, niin oli Valmis-tilassa ja luki Toimitettu eli on varmaan tänään sit postilaatikossa. Huomenna pitää tehä sit valitusta/kyselyä perään, jos ei oo tullu...

Pajuja löytyy yleensä tien varsilta, siis metän läheltä tai ihan metästä... Jokien varsilla tai vesistöjen lähellä niitä monesti on tai peltojen laidoilla... En oikeen osaa erikseen kertoa missä niitä ois, kun ite asun sellasessa korvessa, jossa niitä kasvaa 20m talosta ihan riesaks asti :) Ranta on sellasta pajunturakkoa täynnä, että saa joka kesä raivaussahan kanssa siellä heilua...

Mulla ei mitään muuta epänormaalia, kuin että ei ole tullut sitä vi...tuspäivää eikä tätiä vaikka kipuja on ollut etenkin iltaisin sunnuntaista asti. Yleensä kun alkaa kivut niin vuorokauden sisällä alkaa menkatkin.

Voi voi, saas nähdä saanko hillittyä isteni että testailen vasta perjantaina..:)

Tervehdys täältäkin!
Sanoisin että nuo Karamellin oireet vaikuttavat aikas lupaavalta!Mulla itselläni ei nimittäin tullut epätoivoisuuden päivää ollenkaan ennen menkkoja ja yleensä se tuli..
Ja mahassa oli menkkamaisia kipuja mutta jollain tavalla erilaisia.Ei ihan niin voimakkaita..Niitä on edelleen,etenkin jos on nälkä.
Että ei muuta kuin testaamaan!:)
Mulla alkaa loma jo tänään:)Että hyvää pääsiäistä kaikille jos en enää ehdi tulla tänne kirjoittelemaan.

Hyvä, lähden siis etsimään pajuja metsästä ;) Siellähän niitä puita ja puskia taitaa olla. Pitää lähteä kävelylle läheiselle joelle, luulisi löytyvän.

Mullakin alkaa tänään loma! Jokohan mä sitä hehkutin? Kamalan kiireinen viikko on ollut ja tänäänkin on varmaan oltava vähän pidempään töissä, että saisi noita hommia vähän valmiimmaksi, niin olisi kivempi lomailla. Ei me kyllä mihinkään reissuun olla lähdössä eli varmaan käväisen täällä, en ehkä kykene viittä päivää olemaan ilman..
Töissä näyttäisi olevan tänään pääsiäisateria, nam!

Niin, ja Hertta, mulle tuli ne testit sieltä kotitesti.fi:stä parin päivän päästä. Katsoin päivällä sitä tilausta ja kun siinä luki valmis, paketti odotti samana iltana kotona.